414 tuning...

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από nikolas »

Εγώ στο μόνο που θα σταθώ Τάσο, το οποίο μου κάθεται κάπως, είναι πως δέχεσαι αβίαστα ότι οι kseries βγάζουν πολλά προβλήματα χωρίς να δεις κατά πόσο μειώνονται αυτά με συγκεκριμένες βελτιώσεις που προτείνει η εταιρεία, αλλά από την άλλη δε δέχεσαι τη γενικότερη αίσθηση που υπάρχει ότι τα crx δεν στρίβουν (δεν έχω προσωπική γνώμη ούτε υιοθετώ ή αποδοκιμάζω αυτή την άποψη) και παραθέτεις αρκετά επιχειρήματα με συγκεκριμένες βελτιώσεις που απ'όσο λες και έχουν δοκιμάσει στο εξωτερικό δίνουν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα..
Λίγη από αυτή τη καλή προδιάθεση και για τα kseries ομως..?
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από Tasos_7R »

nikolas έγραψε:Εγώ στο μόνο που θα σταθώ Τάσο, το οποίο μου κάθεται κάπως, είναι πως δέχεσαι αβίαστα ότι οι kseries βγάζουν πολλά προβλήματα χωρίς να δεις κατά πόσο μειώνονται αυτά με συγκεκριμένες βελτιώσεις που προτείνει η εταιρεία, αλλά από την άλλη δε δέχεσαι τη γενικότερη αίσθηση που υπάρχει ότι τα crx δεν στρίβουν (δεν έχω προσωπική γνώμη ούτε υιοθετώ ή αποδοκιμάζω αυτή την άποψη) και παραθέτεις αρκετά επιχειρήματα με συγκεκριμένες βελτιώσεις που απ'όσο λες και έχουν δοκιμάσει στο εξωτερικό δίνουν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα..
Λίγη από αυτή τη καλή προδιάθεση και για τα kseries ομως..?
Δεν δέχομαι καθόλου αβίαστα ότι τα Κ βγάζουν προβλήματα, βλέπω όμως τα γεγονότα τα οποία λένε ότι τα Κ έχουν ένα θέμα με τη φλάντζα, ειδικά οι παλιότερες εκδόσεις. Και στην περίπτωση αυτή δεν πρόκειται για αίσθηση (όπως λες αντίστοιχα ότι υπάρχει μια αίσθηση ότι τα CRX δε στρίβουν), αλλά για γεγονός!! Από εκεί και πέρα σε εργοστασιακή μορφή δεν πιστεύω ότι έχουν άλλα ιδιαίτερα προβλήματα, και φυσικά δέχομαι ότι βελτιώνεται η κατάσταση με αυτά που προτείνει η εταιρεία. Βέβαια, σε αυτό το κομμάτι εμένα δε θα με κάλυπτε να είχα πάρει ένα καινούριο Rover και να μου λεγε η ίδια η εταιρεία να δώσω επιπλέον χρήματα για να κερδίσω την αξιοπιστία που υποτίθεται ότι έπρεπε να μου παρέχει δωρεάν, απ' τη στιγμή μάλιστα που έχει εντοπίσει και παραδέχεται το πρόβλημα και προτείνει συγκεκριμένη λύση.

Τώρα αν μιλήσουμε για αξιοπιστία σε βελτιώσεις των Κ, εκεί αλλάζει πολύ το πράγμα (και τα χουμε πει σε άλλη ενότητα).

Γενικότερα δεν έχω κανένα πρόβλημα να πιστεύει κάποιος το οτιδήποτε θέλει (είτε αυτό έχει να κάνει με το αν στρίβει ή όχι ένα αυτοκίνητο, είτε με το πόσο αξιόπιστο είναι ένα άλλο, κ.ο.κ.), απλά πάντα λέω την άποψή μου με επιχειρήματα στα πλαίσια μιας φιλικής και καλοπροαίρετης συζήτησης και επίσης, αισθάνομαι την υποχρέωση, όταν ένα μέλος ρωτάει κάτι που αφορά στην αξιοπιστία ή πιθανή βελτίωση του Rover του, να του λέω πως έχουν τα πράγματα, γιατί σκέφτομαι ότι η απάντηση αυτή (όσο και αν καμιά φορά δεν αρέσει στην πλειοψηφία του club) μπορεί να τον γλιτώσει από αδίκως πεταμένα λεφτά και αρκετή απογοήτευση.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από kostas200vi »

Tasos_7R έγραψε: Γενικότερα δεν έχω κανένα πρόβλημα να πιστεύει κάποιος το οτιδήποτε θέλει (είτε αυτό έχει να κάνει με το αν στρίβει ή όχι ένα αυτοκίνητο, είτε με το πόσο αξιόπιστο είναι ένα άλλο, κ.ο.κ.), απλά πάντα λέω την άποψή μου με επιχειρήματα στα πλαίσια μιας φιλικής και καλοπροαίρετης συζήτησης και επίσης, αισθάνομαι την υποχρέωση, όταν ένα μέλος ρωτάει κάτι που αφορά στην αξιοπιστία ή πιθανή βελτίωση του Rover του, να του λέω πως έχουν τα πράγματα, γιατί σκέφτομαι ότι η απάντηση αυτή (όσο και αν καμιά φορά δεν αρέσει στην πλειοψηφία του club) μπορεί να τον γλιτώσει από αδίκως πεταμένα λεφτά και αρκετή απογοήτευση.
Τι λες ρε παλιοhondaκια...... :P που νομίζεις ότι το άσπρο κεσεδάκι της Total που αγόρασες είναι F16........ :kot: :kot: :kot: :smt075 :smok:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από Tasos_7R »

kostas200vi έγραψε:Τι λες ρε παλιοhondaκια...... :P που νομίζεις ότι το άσπρο κεσεδάκι της Total που αγόρασες είναι F16........ :kot: :kot: :kot: :smt075 :smok:
kostas200vi έγραψε:Το δικό μου τώρα είναι πύραυλος.........ρώτα τον Θανo να σου επιβεβαιώσει ότι κάνω αναχαιτίσεις στα Τουρκικά F16 ( έχω βέβαια ένα μικροπροβληματακι με την Μετάκαυση, κατά την φάση της απογείωσης, όπου απαιτείται μέγιστη ισχύς.... αλλά όλα οκ) :P :P :P :P
ΧΑ ΧΑ!! Ας γελάσω... Κύριε αστροναύτη με τον πύραυλό σου...
:lol: :lol: :lol:

"Houston we got a problem... Μ' έραψε ένα CRX...!!!"
:smt044 :smt044 :smt044
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από nikolas »

Ναι αλλά και στο crx απ'όσο θυμάμαι, όταν είχες αναφερθεί εκτενέστερα στο θέμα του στριψίματος, είχες αναφέρει αρκετές επιπλέον μετατροπές οι οποίες θα οδηγούσαν τελικά σε ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα..
Προς Θεού δε σου "βάζω χέρι" αν φαίνεται κάτι τέτοιο, όλες οι απόψεις σεβαστές είναι αλλά όπως ένας κάτοχος crx μπορεί να ξέρει από πρώτο χέρι τα καλά και τα κακά του αυτοκινήτου που έχει, έτσι και κάποιος με kseries ίσως να ξέρει κάτι παραπάνω για το που τελειώνει η πραγματικότητα και αρχίζει ο μύθος σχετικά με την όλη ιστορία της φλάντζας.. :)
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από Tasos_7R »

nikolas έγραψε:Ναι αλλά και στο crx απ'όσο θυμάμαι, όταν είχες αναφερθεί εκτενέστερα στο θέμα του στριψίματος, είχες αναφέρει αρκετές επιπλέον μετατροπές οι οποίες θα οδηγούσαν τελικά σε ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα..
Κοίτα είναι λογικό όταν θες να στήσεις όσο καλύτερα μπορείς ένα αυτοκίνητο να εκμεταλεύεσαι όσο μπορείς τα aftermarket προΐόντα που υπάρχουν για να πετύχεις όσο το δυνατόν καλύτερο αποτέλεσμα. Εδώ βλέπεις Evo και τους βάζουν χίλιες δυο μπάρες και πανάκριβες αναρτήσεις, κτλ....
Το CRX σαφώς και δεν είναι βράχος από σασί, αλλά κυμαίνεται στον μέσο όρο για την εποχή του, για να μην πω και παραπάνω. Αρκεί νομίζω να σκεφτεί κανείς ότι τα civic/crx του '89-'91 πέρναγαν τις αυστηρότατες προδιαγραφές παθητικής ασφάλειας (crash tests) που έθεταν στην Αμερική για να εισαχθεί κάποιο μοντέλο. Αυτό δεν το πετυχαίνεις με σασί-τσίχλα. Επιπλέον, έχει ανάρτηση με διπλά ψαλίδια μπρος-πίσω.
nikolas έγραψε:Προς Θεού δε σου "βάζω χέρι" αν φαίνεται κάτι τέτοιο, όλες οι απόψεις σεβαστές είναι αλλά όπως ένας κάτοχος crx μπορεί να ξέρει από πρώτο χέρι τα καλά και τα κακά του αυτοκινήτου που έχει, έτσι και κάποιος με kseries ίσως να ξέρει κάτι παραπάνω για το που τελειώνει η πραγματικότητα και αρχίζει ο μύθος σχετικά με την όλη ιστορία της φλάντζας.. :)
Συμφωνώ, εγώ μπορεί να μην έχω K-series, αλλά από συζητήσεις είτε σε συνεργεία, είτε και στο δρόμο ακόμα, με ανθρώπους (και μάλιστα μεγάλης ηλικίας οι περισσότεροι) το μόνιμο παράπονο που ακούω είναι για το πόσες φλάντζες έχουν αλλάξει. Και αφού, και η ίδια η Rover προτείνει άλλη φλάντζα και θερμοστάτη, αν μη τι άλλο αναγνωρίζει αυτό το αδύνατο σημείο των κινητήρων αυτών. Επίσης, και παιδιά από το club έχουν αντιμετωπίσει κατά καιρούς προβλήματα... είναι γνωστό.
Δεν έχω τίποτα με τα K, άσχετα αν δεν είναι το μοτέρ που θα επέλεγα εγώ προσωπικά (και όχι για το θέμα της αξιοπιστίας). Από εκεί και πέρα, όμως, πιστεύω ότι δεν πρέπει να υπερβάλλουμε κιόλας για τις δυνατότητές τους. Δες λίγο στο θέμα που είχε ανοίξει ο Πάνος τι προτάσεις του γίνονται για βελτίωση από τους K-series fans (έκκεντρα, retiming (??), τετραπετάλουδα, υποσχέσεις για τρελές ιπποδυνάμεις, κτλ.) τη στιγμή που ο άλλος χωρίς να πειράξει πραγματικά τίποτα στο εργοστασιακό μοτέρ του το πήρε στο χέρι και ξέρουμε τι ταλαιπωρία ακολούθησε. Εδώ άλλος σε 15 χρόνια έχει αλλάξει 3 φλάντζες, τι να του πούμε... κάνε το τούρμπο και μη σε νοιάζει τίποτα...?
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από kostas200vi »

Πάλι τα ίδια ....... :crazy: αυτό το παιδί δε βάζει μυαλό.......καλά τα έλεγα εγώ ότι φταίει το Total. :kot: :kot: :kot:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από kostas200vi »

R414 έγραψε:exei balei kapoios apo dw group n se 414??exw mia group a twra alla 8elw ki alla skasimata...
ti na kanw
??
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... K:MEWAX:IT
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

kostas200vi έγραψε:
R414 έγραψε:exei balei kapoios apo dw group n se 414??exw mia group a twra alla 8elw ki alla skasimata...
ti na kanw
??
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... K:MEWAX:IT
:P :P :P
MG TF turbo...
R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από R414 »

μπορεί να φάω κράξιμο γι αυτά που σκέφτομαι αλλα η τρελα δεν πάει στα βουνά...:)
λοιπόν έστω ότι έχουμε ένα 414 με μοτέρ που έχει πάνω 200000km.ποσο εφικτό είναι να μπούν πάνω σφυρήλατα?είναι yποχρετικη η αλλαγή μπιελών?με βαλβίδες,ελατήρια και γενικά το καπάκι τι γίνεται?τι αλλα περιφερειακά χρειάζεται για να δουλέψει σωστά?κάποιος που έχει κάνει κάτι παρόμοιο??
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες