CRX 1.6i-VT project (the second one)

Members Photos
Απάντηση
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Κι εγώ αυτές τις τσαπατσουλιές φοβάμαι...
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Σήμερα γυρνώντας σπίτι από τη δουλειά με περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη!! :D :D :D







Εικόνα

Εικόνα
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από R414 »

Αsr ειναι Τασο?
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Είναι της Innovative. Είναι από τις καλύτερες (δοκιμασμένες) επιλογές και πράγματι φαίνεται να είναι πολύ καλής ποιότητας. Επίσης, βιδώνει στις εργοστασιακές θέσεις, αντίθετα με τις περισσότερες traction bars. Ανυπομονώ να μπει στο αμάξι. :-D
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από R414 »

Tasos_7R έγραψε:Είναι της Innovative. Είναι από τις καλύτερες (δοκιμασμένες) επιλογές και πράγματι φαίνεται να είναι πολύ καλής ποιότητας. Επίσης, βιδώνει στις εργοστασιακές θέσεις, αντίθετα με τις περισσότερες traction bars. Ανυπομονώ να μπει στο αμάξι. :-D
Mia χαρα φενεται εφ΄οσον εχει και ball joints ειναι gg :-D
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Ω ναι! Πάνε τα συνεμπλόκ!! Σε λίγο θα ανήκουν στο παρελθόν. Χαχαχα!! :P
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Την Δευτέρα είχα επιτέλους λίγο ελεύθερο χρόνο και είχα και όρεξη κι έτσι αποφάσισα να κάνω κάτι δημιουργικό και να βάλω την traction bar στο rex.






Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα






Στην τελευταία φωτογραφία φαίνεται η εμπρός βάση του σασμάν που πλέον "πιάνει" στο... κενό. Χρειάζεται να φτιάξω ένα μπρακετάκι για να την στηρίξω στην traction bar όπως στηριζόταν στην μαμά γέφυρα.

Από εντυπώσεις, σίγουρα το αμάξι σου δίνει την αίσθηση ότι είναι πιο δεμένο μπροστά, πράγμα που το καταλαβαίνεις έντονα ιδιαίτερα στις πολύ κλειστές στροφές, εκεί που παλιά ένιωθες λίγο body roll ή να χάνει λίγο την πρόσφυση αν πατούσες πιο γρήγορα από ότι έπρεπε το γκάζι, τώρα είναι βράχος. Απλά στρίβεις το τιμόνι και το αμάξι ακολουθεί. Προφανώς επειδή τα ψαλίδια (και κατ' επέκταση οι τροχοί) πλέον δεν ταλαντώνονται μπρος-πίσω από τα φορτία που δέχονται (εκτός από ελάχιστα, όσο δηλαδή τους επιτρέπει το συνεμπλόκ που τα συνδέει με την πίσω γέφυρα).
Και στην ευθεία βέβαια, στην επιτάχυνση δείχνει να πατάει καλύτερα (δε τη λένε μπάρα πρόσφυσης τυχαία άλλωστε :P ).

Αυτά είναι τα καλά νέα. Τα κακά νέα είναι ότι αυτό το μικρό "κλανκ" που άκουγα και η αίσθηση ότι κάτι κινείται στο μπροστά μέρος, δυστυχώς έχει παραμείνει, πράγμα που σημαίνει ότι τελικά δεν προερχόταν απ' τα εμπρός συνεμπλόκ της γέφυρας και πραγματικά προβληματίζομαι, αφού έχουν αλλαχτεί όλοι οι σύνδεσμοι και τα συνεμπλόκ της ανάρτησης... :roll:
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από R414 »

Kανα ημιαξονιο-μπιλιοφορος μπας και τζογαρει λιγοο?
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από Tasos_7R »

R414 έγραψε:Kανα ημιαξονιο-μπιλιοφορος μπας και τζογαρει λιγοο?
Δεν το είχα σκεφτεί... και όντως είναι κάτι που δε μπορώ να το αποκλείσω... Βέβαια, έχω ήδη πάρει εδώ και πολύ καιρό ανταλλακτικά για πλήρη ανακατασκευή των ημιαξονίων, η οποία εκκρεμεί να γίνει. Τι να πω.... μακάρι. :despair:
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Χθες μπήκα για πρώτη φορά σε πίστα!! Ήταν πρώτη φορά και για μένα και για το rex. Είχε διοργανώσει το HTTC open trackday στα Μέγαρα και θεώρησα ότι ήταν μια καλή ευκαιρία να δοκιμάσω τα όρια του αυτοκινήτου και τα δικά μου (προσεχτικά πάντα) στο πλέον κατάλληλο περιβάλλον, την πίστα.

Η εμπειρία ήταν φοβερή. Είναι τόσο διαφορετικό να βλέπεις βιντεάκια απ' το να τρέχεις εσύ ο ίδιος. Συνειδητοποιείς ξαφνικά ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα όσο τα νόμιζες, νιώθεις τις δυνάμεις που δέχεται το αυτοκίνητο, έντονα, στο σώμα σου και διαπιστώνεις ότι... είσαι εντελώς εκτός ιδανικής γραμμής πίστας. :P :P :P :P :P

Συνολικά είχα 3 10λεπτα στη διάθεσή μου. Στο πρώτο 10λεπτο αλλού πατούσα κι αλλού βρισκόμουνα. Λίγο αγχωμένος και επιφυλακτικός (και έχοντας ξεχάσει να ρυθμίσω την ανάρτηση στη σκληρή της ρύθμιση), γιατί προφανώς δεν θα ήθελα να ρισκάρω κάποια έξοδο που θα προκαλούσε ζημιά στο rex, αλλά ούτε και να το καταπονήσω πέρα από τα όριά του. Το καλύτερο που κατάφερα ήταν ένα 1:20,62. Στο δεύτερο 10λεπτο με την ανάρτηση 5 κλικ μπροστά και 10 κλικ πίσω απ' την πιο σκληρή της ρύθμιση, πάλευα πάλι να βρω τις γραμμές μου στην πίστα. Πίεσα λίγο παραπάνω τον εαυτό μου και το αμάξι, αλλά απογοητεύτηκα όταν είδα τον καλύτερό μου χρόνο στο 1:19,21. :( Στο τρίτο και τελευταίο δεκάλεπτο διόρθωσα κάποια λάθη, βελτίωσα τις γραμμές μου και "ξεψάρωσα" λίγο παραπάνω πατώντας λίγο παραπάνω το γκάζι σε κάνα δυο "S"άκια που έμπαινα σαν κότα, λολ. :P Το αποτέλεσμα ήταν ένα αξιοπρεπές 1:17,42 με το οποίο έκλεισα με ικανοποίηση την πρώτη μου συμμετοχή σε trackday. 8) :kouklos:

Εντυπώσεις και συμπεράσματα τώρα.

- Το αμάξι συμπεριφέρθηκε άριστα με την έννοια ότι όσο άτσαλα κι αν το "τοποθετούσα" στις στροφές, (οι οποίες είναι πολύ κλειστές κι απαιτητικές σε όλο το μήκος της πίστας) δεν με ξάφνιαζε και κρατούσε την πορεία του υποστρέφοντας ελάχιστα. Ακόμα και σε μια λάθος τοποθέτησή μου σε ένα "S"άκι όπου έχασα για λίγο την "ουρά", με άφημα του γκαζιού και ανάποδο, το αμάξι επανήλθε χωρίς δράματα.
- Σίγουρα το πλαίσιο χρειάζεται ενίσχυση. Μπάρες θόλων μπρος πίσω θα βοηθούσαν αρκετά, καθώς είχα αρκετό body roll (βέβαια ίσως το ένιωθα εγώ πιο έντονα, λόγω ελλιπής στήριξης από το κάθισμα). Επίσης, θεωρώ πως και παχύτερες αντιστρεπτικές θα συνέβαλαν στον ίδιο σκοπό.
- Τα εργοστασιακά καθίσματα ενώ για τον δρόμο είναι πολύ καλά, με καλή στήριξη, στην πίστα πάλευα να κρατηθώ στη θέση μου. Ένα αγωνιστικού τύπου bucket θα ήταν ιδανικό.
- Τα "μαμά" φρένα δεν την παλεύουν σε συνθήκες πίστας. Μύρισαν πολύ γρήγορα και αν και δε με πρόδωσαν πουθενά, ήταν φανερό ότι υπερθερμάνθηκαν και τα είδαν κωλυόμενα. Θεωρώ πως το στράβωμα των δίσκων θα ήταν απλά θέμα χρόνου αν συνέχιζα για παραπάνω σ' αυτούς τους ρυθμούς. Παρόλαυτα όπως προανέφερα κράτησαν μέχρι τέλους, όπου και πίεσα το αμάξι περισσότερο και έκανα και τον καλύτερο χρόνο μου.
- Τα Michelin Pilot Sport 3 είναι ένα εξαιρετικό λάστιχο δρόμου, αλλά στην πίστα ζεσταίνεται πολύ γρήγορα. Μετά τον τρίτο γύρο άρχιζα να το καταλαβαίνω. Κι αυτά όμως όπως και τα φρένα φάνηκαν αξιόπιστα και φρόντισαν το αμάξι να στρίβει σταθερά ακόμα και μετά από 6-7 συνεχόμενους σκληρούς γύρους στην πίστα. :up:
- Δυστυχώς τα δαχτυλίδια των πίσω coilover απέχουν ελάχιστα από κάτι μεταλλικά "αυτάκια" στα οποία βιδώνουν τα μαρκούτσια των φρένων και έβρισκαν πάνω σε αυτά. :s :(
- Και τέλος σίγουρα χρειάζομαι περισσότερους γύρους στην πίστα. :P :P :P

Επομένως, πέραν του ότι το ευχαριστήθηκα πολύ, οι σκέψεις μου είναι πλέον στο πως θα βελτιώσω περαιτέρω την οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Έχω ήδη κάποιες ιδέες για προσθήκες και αλλαγές κατά νου, αλλά προς το παρόν είναι μόνο... σκέψεις.

Και μερικές φωτογραφίες. Δυστυχώς οι φίλοι μου με πούλησαν και δεν ήρθε κανείς, οπότε δεν έχω φωτογραφίες από το rex εν δράση... :klaps: :klaps: :klaps:
Το άλλο rex ήταν φουλ πιστάδικο με cage, μπάρες, αντριστρεπτικές, θεόσκληρη ανάρτηση, buckets, κλπ. κλπ. και γνωριστήκαμε με το παιδί που το είχε και κάναμε χοντοπαρέα, λολ. :P






Εικόνα

Εικόνα
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Φωτογραφίες Μελών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης