Τι Αμαξι Εχετε?
-
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 09, 2007 8:24 pm
- Επικοινωνία:
Γεια σου φιλε ALEXO..χρειαζεται αρκετη δουλεια,για να ερθει σε ενα καλο επιπεδο.Ο κινητηρας αγοραστηκε και απο σεπτεμβρη θα μπει στο αμαξι!Επισης θα γινει προσπαθεια να καλυφθουν τα σημεια του μοτερ που εχουν αδυναμιες,(φλαντζα,κολαρα)με aftermarket εξαρτηματα.Δεν με ενδιφερει να παω για αλογα σε αυτη τη φαση,αλα να στησω ενα αξιοπιστο αμαξι.Νεωτερα συντομα.
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1338
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 3:26 am
- Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ-ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
-
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 09, 2007 8:24 pm
- Επικοινωνία:
φιλε alexo,φιλε νικο σας ευχαριστω.Για φωτο δεν μπορω να υποσχεθω αλλα οταν ετοιμαστει το αμαξι ευχαριστως να βρεθουμε απο κοντα και να το δειτε.'Α' δεν σας ειπα και το αστειο !!Εμφανιστηκε η πρωτη ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ (μηχανικος )που με συμβουλευει να το διωξω οσο πιο γρηγορα μπορω γιατι ,λεει μολις βαλω μπροστα θα εκραγει η μηχανη, και αλλα τετοια φαιδρα.Ο συγκεκριμενος οδηγει carina e με διλιτρο κινητηρα και νιτρα!!!
Τεσπα
Τεσπα
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
-
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 09, 2007 8:24 pm
- Επικοινωνία:
φιλοι μου γεια σας ,εχουμε αρκετο καιρο να τα πουμε!!!Αλλα οι μερες που περασαν ηταν ολο εξελιξεις.Κατ΄'αρχην βρεθηκε μοτερ το αυτοκινητο εχει λυθει,και εχει αφαιρεθει το παλιο ,ενω εμαθα και μια λεπτομερεια που δεν γνωριζα για το 220.Παροτι ,λοιπον φοραει το ιδιο μοτερ με το 620 ,διαθετει επιπλεον και ψυγειο λαδειου.Σημαντικο δε νομιζετε??Αυτα προς το παρον ,μαζι σας οταν υπαρχουν νεοτερα!!Και πριν κλεισω μια ερωτηση για οποιον γνωριζει.Που μπορω να βρω καποια στοιχεια,(ιστορικα αλλα και προδιαγραφες )για το 220 που χρησιμοποιηθηκε για ρεκορ ταχυτητας .Ευχαριστω εκ' των προτερων οποιον με βοηθησει.Να 'στε ολοι καλα
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Πλησιάζει η στιγμή που θα το δούμε στον δρόμο λοιπόν...Άντε με το καλό!
Το ψυγείο λαδιού είναι φυσικά πολύ σημαντικό σε turbo μοτέρ,και ειδικά στο ευαίσθητο του 620/220...Καλή πατέντα για όποιον έχει 620 να βάλει ψυγείο λαδιού από 220,αν βρεί...
Για αυτό που ρωτάς δεν βρήκα παρά μικρές αναφορές σε 220 turbo που πέτυχε 155,5 MPH,ενώ διένυε 3,322 μίλια σε 24 ώρες...
Το ψυγείο λαδιού είναι φυσικά πολύ σημαντικό σε turbo μοτέρ,και ειδικά στο ευαίσθητο του 620/220...Καλή πατέντα για όποιον έχει 620 να βάλει ψυγείο λαδιού από 220,αν βρεί...
Για αυτό που ρωτάς δεν βρήκα παρά μικρές αναφορές σε 220 turbo που πέτυχε 155,5 MPH,ενώ διένυε 3,322 μίλια σε 24 ώρες...
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1338
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 3:26 am
- Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ-ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες