Σελίδα 5 από 5

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 11, 2011 4:04 pm
από red_drifter
R414 έγραψε:Λεω οτι με το να αλλαζεις συνεχεια μαρκα λαδι απο αλλαγη σε αλλαγη δεν κανει καλο
γιατι βαζεις το μοτερ στη διαδικασια "μα8αινει"να δουλευει με διαφορετικη συσταση συνεχως
Επισης μακροπρο8εσμα λογω των διαφορετικων προδιαγραφων της κα8ε μαρκας μπορει να δημιουργη8ουν
οξειδωσεις και να μεινουν καταλοιπα απο τα διαφορα λαδια.Καλο ειναι να χρησιμοποιεις συγκεκριμενο αν οχι παλι
καλυτερα να το δοκιμασεις για 2-3 αλλαγες και μετα αλλαχτο
Γνωμη μου..

εχεις δικιο ...... θα κρατισω αυτα που εχω τωρα γιατι ειναι πολλα .... και αν δεν μεινω ευχαριστιμενος βλεπουμε ....

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 14, 2011 5:04 pm
από panagiotis x.
R414 έγραψε:Λεω οτι με το να αλλαζεις συνεχεια μαρκα λαδι απο αλλαγη σε αλλαγη δεν κανει καλο
γιατι βαζεις το μοτερ στη διαδικασια "μα8αινει"να δουλευει με διαφορετικη συσταση συνεχως
Επισης μακροπρο8εσμα λογω των διαφορετικων προδιαγραφων της κα8ε μαρκας μπορει να δημιουργη8ουν
οξειδωσεις και να μεινουν καταλοιπα απο τα διαφορα λαδια.Καλο ειναι να χρησιμοποιεις συγκεκριμενο αν οχι παλι
καλυτερα να το δοκιμασεις για 2-3 αλλαγες και μετα αλλαχτο
Γνωμη μου..

:iagree: :iagree: :iagree:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 14, 2011 5:56 pm
από saikoe39
R414 έγραψε:Λεω οτι με το να αλλαζεις συνεχεια μαρκα λαδι απο αλλαγη σε αλλαγη δεν κανει καλο
γιατι βαζεις το μοτερ στη διαδικασια "μα8αινει"να δουλευει με διαφορετικη συσταση συνεχως
Επισης μακροπρο8εσμα λογω των διαφορετικων προδιαγραφων της κα8ε μαρκας μπορει να δημιουργη8ουν
οξειδωσεις και να μεινουν καταλοιπα απο τα διαφορα λαδια.Καλο ειναι να χρησιμοποιεις συγκεκριμενο αν οχι παλι
καλυτερα να το δοκιμασεις για 2-3 αλλαγες και μετα αλλαχτο
Γνωμη μου..
Αυτο ισχυει....και εχει σημασια οταν ενα μοτερ ειναι new.....
Μετα απο καποιο διαστημα....με πολλα χλμ....και κανα 3 χερια οδηγους...με τον καθε ενα να βαζει οτι λαδι θελει...δεν εχει πολυ νοημα...!
Οξειδωσεις και καλατοιπα θα δεις απο λαδια τα οποια ειναι νοθευμενα...!


Νικολα το οτι σου μαυριζει τα λαδια...δεν εχει να κανει με το λαδι...και φουλ συνθετικο να βαλεις...θα στο μαυρισει παλι....απλα το φουλ συνθετικ(πραγματικα φουλ...οχι με αναλογια 30-70%...
Αν τα λαδια σου εχουν τις προδιαγραφες που πρεπει...ακομα και ας μην ειναι φουλ συνθετικα..βαλτα και αλλαζετα οπως κανεις τωρα...

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 14, 2011 8:32 pm
από red_drifter
saikoe39 έγραψε:
R414 έγραψε:Λεω οτι με το να αλλαζεις συνεχεια μαρκα λαδι απο αλλαγη σε αλλαγη δεν κανει καλο
γιατι βαζεις το μοτερ στη διαδικασια "μα8αινει"να δουλευει με διαφορετικη συσταση συνεχως
Επισης μακροπρο8εσμα λογω των διαφορετικων προδιαγραφων της κα8ε μαρκας μπορει να δημιουργη8ουν
οξειδωσεις και να μεινουν καταλοιπα απο τα διαφορα λαδια.Καλο ειναι να χρησιμοποιεις συγκεκριμενο αν οχι παλι
καλυτερα να το δοκιμασεις για 2-3 αλλαγες και μετα αλλαχτο
Γνωμη μου..
Αυτο ισχυει....και εχει σημασια οταν ενα μοτερ ειναι new.....
Μετα απο καποιο διαστημα....με πολλα χλμ....και κανα 3 χερια οδηγους...με τον καθε ενα να βαζει οτι λαδι θελει...δεν εχει πολυ νοημα...!
Οξειδωσεις και καλατοιπα θα δεις απο λαδια τα οποια ειναι νοθευμενα...!


Νικολα το οτι σου μαυριζει τα λαδια...δεν εχει να κανει με το λαδι...και φουλ συνθετικο να βαλεις...θα στο μαυρισει παλι....απλα το φουλ συνθετικ(πραγματικα φουλ...οχι με αναλογια 30-70%...
Αν τα λαδια σου εχουν τις προδιαγραφες που πρεπει...ακομα και ας μην ειναι φουλ συνθετικα..βαλτα και αλλαζετα οπως κανεις τωρα...

εχουν τσ προδιαγραφες που λεει το αγγλικο μανουαλ του ροβερ ....