Σελίδα 5 από 7

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 21, 2010 7:30 pm
από Tasos_7R
Hondakias έγραψε:Την εισαγωγη σε στυλ AEM την ειχα σκεφτει και γω αλλα δεν μπορω να βρω καποιον να μου φτιαξει αλουμ. σωληνα τοσο μακρια για να την βγαλω στο θολο.
Θα την κάνεις σε 2 κομμάτια όπως είναι η AEM. Θα πας σε έναν εξατμισά και με τον κουρμπαδόρο θα σου κάνει τις κούρμπες που χρειάζεσαι. ;)
Εγώ προς το παρόν έχω κάνει το εξής πρόχειρο το οποίο όμως δουλεύει: έχω βάλει τη χοάνη στο θόλο "αλά AEM" και την έχω ενώσει με τον "μαμά" πλαστικό με έναν σπιράλ σωλήνα. :-D
K-mech έγραψε:Έχεις πατήσει με τον Αρίστο δικάβαλο οταν δεν ήμουν εγώ εκεί? Όπως και να έχει δε με ενδιαφέρει για ποια ταχύτητα μιλάμε, αρκεί να μη περιλαμβάνει αλλαγη. :)
Γιατί έχω την εντύπωση ότι ήσουν μαζί με τον Αρίστο εκείνο το βράδυ??? :roll: Δε μπορώ να θυμηθώ... Ίσως ήταν και μόνος του...
panagiotis x. έγραψε:Αν κατέβω,θέλω βόλτα και κόφτες με το CRX!!! :kouklos: :burn: :sreering: ;)
Τότε, κατέβα σε κανά χρόνο... :P
Έλα κατέβα, κατέβα.... και η βόλτα με τα Rover ωραία θα ναι!!! :beer:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 21, 2010 8:31 pm
από i-VTec
Tasos_7R έγραψε:
Hondakias έγραψε: Έλα κατέβα, κατέβα.... και η βόλτα με τα Rover ωραία θα ναι!!! :beer:
Ναι έλα...Μπορεί να βρούμε και κάνα VTi να το ράψω... :P :P :P :P

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 21, 2010 9:50 pm
από PaNoSGR
K-mech έγραψε:Ηλεκτρολογία σπουδάζω :P 5,5χρονια
Συναδελφε να σε χαρω και σενα.Εγω ειμαι κοζανη 5,5 χρονια ηλεκτρολογια χαχαχα το εχει η σχολη εεε

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 21, 2010 10:02 pm
από K-mech
Tasos_7R έγραψε:
K-mech έγραψε:Έχεις πατήσει με τον Αρίστο δικάβαλο οταν δεν ήμουν εγώ εκεί? Όπως και να έχει δε με ενδιαφέρει για ποια ταχύτητα μιλάμε, αρκεί να μη περιλαμβάνει αλλαγη. :)
Γιατί έχω την εντύπωση ότι ήσουν μαζί με τον Αρίστο εκείνο το βράδυ??? :roll: Δε μπορώ να θυμηθώ... Ίσως ήταν και μόνος του...
Θυμάμαι τότε κατι μικροανοίγματα αλλά δε θυμάμαι τον τρίτο μέσα στο δικό σου.
Ήταν τότε που είχε γίνει μια στραβή κάπου εκεί μετά το Σταυρό Αγίας Παρασκευής και κρατούσαμε χαμηλό προφίλ για λογούς ασφαλείας. Στη συνέχεια μπήκαμε όλοι στο αυτοκίνητο του Δημήτρη και δε θυμάμαι να ήμασταν 5 :P
Τέλος πάντων δεν έχει και τρελή σημασία, ο σκοπός είναι να γίνεται κανονισμένο πάτημα-δυναμόμετρο για να έχουμε υπ όψη μας τις σταθερές. Όταν το ζητούμενο είναι η σύγκριση μοτέρ.

PaNoSGR έγραψε:
K-mech έγραψε:Ηλεκτρολογία σπουδάζω :P 5,5χρονια
Συναδελφε να σε χαρω και σενα.Εγω ειμαι κοζανη 5,5 χρονια ηλεκτρολογια χαχαχα το εχει η σχολη εεε
Έτσι φαίνεται :;T

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 21, 2010 11:47 pm
από Hondakias
Το χω σκεφτει ρε συ Τασο αλλα θα ναι πολυ βαρυ και δε θα στηριζεται ευκολα.

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 22, 2010 7:41 am
από Tasos_7R
Hondakias έγραψε:Το χω σκεφτει ρε συ Τασο αλλα θα ναι πολυ βαρυ και δε θα στηριζεται ευκολα.
Κολάς 2 λαμάκια και στηρίζεις την σωλήνα πάνω στο αμάξωμα. Για την στήριξη μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις βίδες απ' το φιλτροκούτι που έχουν και αντικραδασμικά λαστιχάκια.
Σίγουρα θέλει λίγη δουλίτσα, αλλά το καλό είναι ότι θα κοστίσει πολύ λιγότερο από μια AEM, η οποία ίσως να μην ταιριάζει καν στο σασί μας (αν και νομίζω ότι ταιριάζει).

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 22, 2010 4:56 pm
από Hondakias
Σωστος Τασο, δεν το χα σκεφτει ετσι. Το χει κανει κανεις αλλος εδω αυτο???


K-mech εσυ με τον Αριστο σε ποιο σασμαν το φαρατε τον ACT? Γιατι ψαχνομαι παρα πολυ για το Ζ2 μου να βαλω δισκο-πλατω EXEDY (stage 1) οργανικο. Για δωσε μου μερικες εντυπωσεις, πως ειναι? και ποσο κοστισε και απο που (αν δε θες να αναφερεις κατι απο ολα στειλε pm).

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 23, 2010 12:44 am
από K-mech
Ήθελα να το γράψω αυτο σε κάποιο άλλο θέμα αλλα επι τη ευκαιρία ας το αναφέρω εδώ.
Το σασμάν ειναι το μαμά που έχει το Z2 μοτέρ στο ρόβερ. (Ο άξονας του κιβωτίου όπου φοριέται πανω ο δισκος έχει 20 δόντια όπως και στα honda με D16 SOHC μοτέρ.)

Μετά απο ψάξιμο στα D-series μοτέρ ανακαλύπτει κανείς οτι D16A6 και D16Z2 είναι το ενα και το αυτό σα μπλόκ, στρόφαλος,μπιέλες, πιστόνια, κεφαλή, εσαγωγή εξαγωγή... τα πάντα...
Απλά το D16A6 έμπαινε σε civic του 90 και ο D16AΖ2 έμπαινε στο honda concerto της ίδιας εποχής και στα Rover 216/416 GSI.
Μή βρίσκοντας πουθενά τη διαφορά μεταξύ των δυο μοτέρ, αποφασίσαμε να ψαξουμε για δισκο-πλατό απο CIVIC SI της εποχής με D16A6 (1990). Οι επιλογές ειναι πάμπολλες οταν ψάξεις γι αυτό το μοντέλο.

πχ http://www2.advancedclutch.com/products ... =5768#5768" onclick="window.open(this.href);return false;

Έτσι μετά απο αρκετό ψάξιμο βρήκαμε ενα αξιόπιστο ebay store gripforce-clutches με έδρα την Αμερική και παραγκείλαμε όλο χαρά ενα ACΤ pressure plate (Πλατό) της σειράς heavy duty για ροπή ως 223lb/ft (30kgm) με εναν "modifyed" οργανικό δίσκο. (Τότε δεν ειχαμε αποφασισει ακόμα αν θα πέσει τούρμπισμα ή θα το αφήσουμε στο χαλαρό οπότε είπαμε να αφησουμε περιθόριο ασφαλείας)

Μετά απο κανένα μήνα, κι αφού πέρασε τελωνείο κανονικότατα, ήρθε πακεταρισμένο με αποδείξεις κλπ ολα νόμιμα με το σωστό πρωιόν στο πακέτο.
Πήγαμε στο συνεργείο που προτιμούσε μεχρι τοτε ο Αρίστος για να το βάλουν. Λύνει ο μηχανικός το κυβώτιο, πάει να ταιριάξει το πλατώ πανω στο εργοστασιακό βολάν αλλά τιποτα! Γιά ελάχιστο δε ταίριαζε η διάμετρος...
Κακήν κακως φύγαμε αφού ξαναδέθηκε το κυβωτιο με τον ελεεινό βαλέο.

Λίγες μέρες αργότερα, κι ενω ηταν έτοιμος να επιστρέψει ο Αρίστος το δισκοπλατό πίσω, ανακαλύψαμε οτι τα civic του 88-89 μαζί με όλα τα concerto και rover που φορουσαν D16 SOHC, είχαν βολάν διαμέτρου 200mm!, Ενώ οποιοδήποτε honda φορούσε D16 SOHC απο το 90 μεχρι το 05, είχε βολάν διαμέτρου 212mm!

Εκεί μπήκε το δείλημα... να στείλουμε πισω το δισκοπλατό αλλαζοντας το με ένα των 200mm ή να πάρουμε ενα βολάν 212mm
Απο τη μία στην Ελλάδα δε βρισκαμε μαμά honda βολάν 212mm με λιγότερα απο 150ευρω... σε μία απονενοημένη κίνηση πήραμε τηλεφωνο στο Σαρακάκη και μας είπε κατι παλαβά για 500ευρώ (!!!) και οτι αν δεν εχουμε αρηθμό πλαισίου honda, δε μπορουν να μας παρέχουν το υλικό.
Απο την άλλη τα δισκοπλατό για τη διαμετρο των 200mm ήταν κάπως... gay σε σχέση με τον ACT. (Απο τα 223lb/ft πέφταμε στα 160κατι στη καλύτερη)

Τελικά αποφασίσαμε να πάρουμε ενα aftermarket σχετικά ελαφρυ βολάν απο το ebay store που έκανε 125$... Οπότε μαζι με τα ~280$ που έκανε το πλατό της ACT + τον οργανικό δίσκο. Έχουμε σύνολο 405$ το όλο πακετο... τη στιγμή που μόνο το πλατο της ACT στην Ελλάδα έκανε 500+ευρώ.

Εννοείται το 212mm βολάν βίδωσε κουτί στον Z2.

Η αγορά έχει γίνει κοντά δυο χρόνια πριν. Οι αγγελίες υπάρχουν ακόμα.

Το δισκοπλατό
Το βολάν


Τωρα στην αίσθηση του δίσκου. Η αλήθεια είναι οτι η μετάβαση απο το βούτυρο βαλέο, στον αρκετά ισχυρότερο ACT με το ελαφρωμένο βολάν δέν ήταν και πολύ εύκολη.
Υπήρξε μια μικρη περίοδος οπου τα σβησιματάκια στις χαλαρές Εκκινήσεις με 1500rpm, ήταν συχνά... Παρ όλα αυτά συνηθίζεται σχετικά έυκολα. Το μόνο που παραμένει σταθερό σαν αρνητική αίσθηση, είναι το αρκετά βαρύ πετάλι του συμπλέκτη που απ ότι λέει ο Αρίστος, κουράζει στη χρήση μες τη πόλη.

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 23, 2010 1:56 am
από Hondakias
Thanks φιλε, αναλυτικοτατος. Θυμαμαι ειχα ριξει το ψαξιμο της ζωης μου μεχρι να βρω ποσα δοντια εχει ο αξονας, τις διαμετρους και ολα τα σχετικα :P . Πολυ καλο το βρισκω το σετ της ACT αλλα τη μαρκα του βολαν πρωτη φορα την ακουω. Εχετε δοκιμασει εκκινησεις με στροφες και αποσυμπλεξη, κοβει βασεις ή οχι? Sorry ρε Kmech για τις πολλες ερωτησεις αλλα οπως σου ειπα ψαχνομαι πολυ για δισκοπλατο και επιτελους βρηκα καποιον που εχει βαλει σ αυτο το μοτερ. :-D

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 23, 2010 2:06 am
από panagiotis x.
Γράψ'τε γράψ'τε!!! Να μαθαίνουμε κι εμείς που δεν ξέρουμε πολλά... :-D Και έχουμε πολλά να μάθουμε απ'ότι φαίνεται! ;) :up: