0-100 με χρονομετρο χεριου!

General board
Απάντηση
BATMOBILE
Επίτiμο μέλος
Δημοσιεύσεις: 941
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:11 am
Τοποθεσία: ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ!!!!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από BATMOBILE »

gparaskev έγραψε:Ποτε γιατι εχει πουληθει.Τι εννοεις δεν παει οπως τα 1400.Αφου λεει οτι ειναι 1400.
το οτι ειναι 1400 δεν σημαινει οτι πχ φοραει και το ιδιο σασμαν με τα 1400..
το οτι ειναι 1400 δεν σημαινει πως ΟΛΑ τα 1400 πανε το ιδιο μαμα!! :wink:
ελα καμια φορα να κανουμε τιποτα φιλικα ανοιγματακια να σου λυθουν αποριες γιατι θεωρητικα και απο περιοδικα δεν βγεινει ακρη!!
εγω τουλαχιστον μονο ετσι εχω βγαλει συμπερασματα για πολλα αμαξια!!
στο δρομο!
η θεωρια και το τι γραφουν τα περιοδικα διαφερει κατα πολυ απο την πραξη!!

φιλικα!!
Εικόνα Εικόνα kati vlepo......
gparaskev
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 3:11 pm
Τοποθεσία: κολωνος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από gparaskev »

Αν θες πες μου τι εχει το αμαξι και παει πανω απο 190,γιατι με 1400 μονο στο γκρεμο θα δεις τετοια νουμερα.

αλλη λυση ειναι να δεις μηπως εχει προβλημα η ντιζα του κοντερ και δειχνει οτι θελει.

Δεν το παιζω εξυπνος για να μην κατηγορηθω απλα απορω....
BATMOBILE
Επίτiμο μέλος
Δημοσιεύσεις: 941
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:11 am
Τοποθεσία: ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ!!!!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από BATMOBILE »

BillyK έγραψε:
gparaskev έγραψε:δε μιλησε κανεις για zr.Καποιος ειπε οτι περασε ts με 214 94' ,το οποιο εχει 0-100 σε μια βδομαδα.Αυτα δεν γινονται ουτε στον πολεμο των αστρων.Επισης ο ιδιος ειπε (με το 214) οτι μετα τα 180χλμ αφησε πισω το yaris ts.

Δεν πειραζει ομως που το συγκεκριμενο ροβερ λογω αεροδυναμικης μπορει να μην πιανει καν 180 ενω το yaris ts τα περναει για πλακα.


οσο για ρεζερβουαρ και βαλιτσες που λες perry και παλι δεν σωζεται η κατασταση.
η τελική μου τυχαίνει να είναι αρκετά παραπάνω από τα 180 και τα 190. την έχω βάλει στο τόπικ με τις τελικές, τραβηγμένη σε άνοιγμα με Polo 101. όσο για το 0-100 μου στην πρώτη ευκαιρία θα χαρώ να το μετρήσω με άλλον δίπλα με ότι όργανο θέλετε, (τώρα που έβαλα και καινούρια λάστιχα). κ το αυτοκίνητο φυσικά δεν είναι μαμά για να πηγαίνει έτσι. Υπ'όψιν για το Ts η toyota δίνει τελική κάπου 183 αν θυμάμαι καλά.
Φιλικά, Βασίλης

ενταξει βασιλη και του φιλου μου το yaris το 1300 ειχε δειξει στο κοντερ 199!!
δεν σημαινει οτι τα ειχε πιασει!!
τελικα πρεπει να κανονισουμε μια μερα μετρησεων με g-tech να λυθουν ολες οι αποριες και να βγουν χρησιμα συμπερασματα και να μην εχουμε διαφωνιες !!
Εικόνα Εικόνα kati vlepo......
BillyK
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 778
Εγγραφή: Τετ Ιαν 12, 2005 9:07 am
Τοποθεσία: Thessaloniki - Almyros Volou
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από BillyK »

190 δίνει η toyota το τσέκαρα. απο κει και πέρα μπορείς να δεις και τη φωτό viewtopic.php?t=360&postdays=0&postorder=asc&start=45
Εικόνα Εικόνα
<<Ι SOLD MY SOUL FOR A NISSAN X-TRAIL>>
DJ Giorgio
Επίτiμο μέλος
Δημοσιεύσεις: 669
Εγγραφή: Τετ Δεκ 29, 2004 8:22 am
Τοποθεσία: Aθήνα-Σκόπελος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από DJ Giorgio »

gparaskev έγραψε:Ποτε γιατι εχει πουληθει.Τι εννοεις δεν παει οπως τα 1400.Αφου λεει οτι ειναι 1400.
λοιπον ο τιτλος του τοπικ ειναι 0-100 με χρονομετρο χεριου αυτο σημαινει οτι κατα ενα μεγαλο ποσοστο δεν ειναι και οι πραγματικες τιμες σε 0-100 γιατι υπαρχει σφαλμα!!!! Ωραια?

2ον στο δικο μου αμαξι εχω αλλαξει σασμαν! Εχω βαλει πιο κοντο! Τι σημαινει αυτο???? Το αμαξι ανεβαζει πιο γρυγορα λογο κοντων σχεσεων!

Και 3ον το αμαξι μου εχει χαλαρα 9.5" με το χερι τουλαχιστον! Αν δεν το πιστευεις ρωτα τα παιδια με τα 1600 που εχω ανοιξει μαζι τους!
Εικόνα
Summer 2005... Skopelos!!!!
Car: Rover 214si (1996)
Hp: 103+ κατι λιγα!
P@nt@man
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 650
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 15, 2005 3:34 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P@nt@man »

BATMOBILE έγραψε:η θεωρια και το τι γραφουν τα περιοδικα διαφερει κατα πολυ απο την πραξη!!

φιλικα!!
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ,ΑΣΕ ΠΟΥ ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ 100 ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙΣ 100 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ.

ΜΙΑΣ Κ ΕΙΠΕ Ο PERRY ΓΙΑ ΤΟ AUTO TRITI Κ ΤΟ ISO ΑΣ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΝΤΥΠΑ ΤΗΣ ΜΟΤΟRPRESS EINAI TA MONAΔΙΚΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ-ΡΟΠΗ ΠΑΝΩ Κ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ? ( ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΙΝΟΥΝ Κ ΚΑΛΥΤΕΡΟ 0-100 )

ΠΑΡ'ΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗΣ ΣΤΟ AUTO MOR UND SPORT ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΦΤΗΝΟ Κ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ Κ ΕΡΕΘΙΣΜΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΨΑΞΙΜΟ...

ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ Κ ΜΕΓΛΑΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ
( ΕΝΑΣ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΠΑΛΕΥΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΕΛΙΚΗ ΣΤΟ ΜΑΜΑ 1.3 STARLET ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ Κ Ο ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΣ ΑΚΟΜΗ ΠΙΝΕΙ ΓΑΛΑΤΑΚΙ ΣΤΟ ΜΠΙΜΠΕΡΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΒΓΑΖΕΙ 10+ ΧΛΜ ΤΕΛΙΚΗΣ ΣΕ ΙΔΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ Κ ΙΔΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ,ΑΝΤΕ ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΜΟΥ Κ ΑΥΤΟ ) :lol: :lol: :lol:


Υ.Γ. ΠΡΟΕΔΡΕ ΕΝΑ ΕΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΞΕΦΟΥΡΝΙΖΕΙΣ.ΤΩΡΑ ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΣΑΖΜΑΝ ( ΠΕΣ ΜΑΣ Κ DETAILS )
ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΜΕΤΑ( ΥΠΟΨΙΑΖΟΜΑΙ EΛΑΦΡΩΜΑ ΜΕ CARBON....) MPAΓΑΣΑΚΟ ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ :lol: Κ ΓΡΗΓΟΡΑ ΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ( ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΠΗΡΑΝΕ Κ ΣΠΑΣΤΗΚΑ ΠΟΛΥ :twisted: :evil: :twisted: :evil:
Εικόνα
Εικόνα
IN DRIFT, WE TRUST....!
DJ Giorgio
Επίτiμο μέλος
Δημοσιεύσεις: 669
Εγγραφή: Τετ Δεκ 29, 2004 8:22 am
Τοποθεσία: Aθήνα-Σκόπελος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από DJ Giorgio »

P@nt@man έγραψε:

Υ.Γ. ΠΡΟΕΔΡΕ ΕΝΑ ΕΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΞΕΦΟΥΡΝΙΖΕΙΣ.ΤΩΡΑ ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΣΑΖΜΑΝ ( ΠΕΣ ΜΑΣ Κ DETAILS )
ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΜΕΤΑ( ΥΠΟΨΙΑΖΟΜΑΙ EΛΑΦΡΩΜΑ ΜΕ CARBON....) MPAΓΑΣΑΚΟ ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ :lol: Κ ΓΡΗΓΟΡΑ ΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ( ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΠΗΡΑΝΕ Κ ΣΠΑΣΤΗΚΑ ΠΟΛΥ :twisted: :evil: :twisted: :evil:

Απλα το σασμαν που εχω εγω ειναι απο Rover 200 1100cc και οπως ειναι λογικο το 1100 θελει πιο κοντο σασμαν για να τραβαει καλυτερα! Ετσι ενα τετοιο σασμαν σε 1400cc κανει πολυ καλη δουλεια!!! :lol: :wink:
Εικόνα
Summer 2005... Skopelos!!!!
Car: Rover 214si (1996)
Hp: 103+ κατι λιγα!
WilDuck
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: Τετ Ιαν 12, 2005 9:49 pm
Τοποθεσία: ΛΙΒΑΔΕΙΑ - ΡΟΔΟΣ - Η καρδιά μου, όμως, συνεχίζει να είναι αλλού...
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από WilDuck »

gparaskev έγραψε:επισης σοβαρευτειτε παιδια,μετρησεις με το χερι δεν γινονται για κανενα λογω.
Ε βέβαια.
Αν δεν έχεις ένα G-TECH PRO, ένα sattelite GPRS system ρε παιδί μου πού πάς ???? 8)
Εικόνα . . . . . ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΑΤΑ ΤΟΥ ΒΑΤ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΤΗΣΩ ??? . . . . . Εικόνα
WilDuck
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: Τετ Ιαν 12, 2005 9:49 pm
Τοποθεσία: ΛΙΒΑΔΕΙΑ - ΡΟΔΟΣ - Η καρδιά μου, όμως, συνεχίζει να είναι αλλού...
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από WilDuck »

gparaskev έγραψε:Αν θες πες μου τι εχει το αμαξι και παει πανω απο 190,γιατι με 1400 μονο στο γκρεμο θα δεις τετοια νουμερα.

αλλη λυση ειναι να δεις μηπως εχει προβλημα η ντιζα του κοντερ και δειχνει οτι θελει.
Με το πρώην yaris 1300 μου είχα δει 199 αλλά πιστεύω οτι το κοντέρ δε μπρούσε να γράψει πρώτο ψηφίο το 2, οπότε δε μπορούσε να δείξει 200. :evil:
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΤΗΦΟΡΑ,
ΦΥΣΙΚΑ ΣΠΑΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΠΟΛΛΗ ΩΡΑ.
ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ.

Α, και πρόβλημα στο κοντέρ του αποκλείεται να υπήρχε. Το αμάξι είχε δεν είχε 15.000km
Εικόνα . . . . . ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΑΤΑ ΤΟΥ ΒΑΤ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΤΗΣΩ ??? . . . . . Εικόνα
WilDuck
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: Τετ Ιαν 12, 2005 9:49 pm
Τοποθεσία: ΛΙΒΑΔΕΙΑ - ΡΟΔΟΣ - Η καρδιά μου, όμως, συνεχίζει να είναι αλλού...
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από WilDuck »

Όπως είπαν και τα παιδιά, μόνο στο δρόμο φαίνεται τι πραγματικά κάνει το αυτοκίνητο και ο οδηγός.
Από τη δική μου εμπειρία σε κόντρες, ο οδηγός παίζει τον ΠΡΩΤΟ ΡΟΛΟ (ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΣΤΡΟΦΕΣ).
Αλλά και στην ευθεία ακόμα, υπάρχουν άτομα που αλλάζουν ταχύτητες αφού ακουστεί 3-4 φορές ο κόφτης, λίγο πριν τον κόφτη(ενώ η μέγιστη ιπποδύναμη βγαίνει πολύ χαμηλότερα).
Δεν κλείνουν τα παράθυρα, τρέχουν με γεμάτο τεπόζιτο, με τσίτα φουσκωμένα λάστιχα
και το πιο σημαντικό δε δείχνουν σύνεση στη χρήση του γκαζιού. (Ε όταν έχεις ρε φίλε μου αμάξι 200 άλογα και δώσεις όλο το γκάζι στην 1η, 2α τι περιμένεις να γίνει??? Δεν έχει τετρακίνηση το ρημάδι! :oops: )

Αυτά τα λίγα από μένα παιδιά και μην τρελαίνεστε με 0-100 και 0-200!

Κάπου θα τελειώσει η ευθεία... :twisted: :twisted: :twisted: ..... :roll:
Εικόνα . . . . . ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΑΤΑ ΤΟΥ ΒΑΤ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΤΗΣΩ ??? . . . . . Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες