Swstos!!!panagiotis έγραψε:ο
οταν ξεκινας να βελτιωνεις κατι το κανεις για εσενα
οχι για αυτον που θα το παρει, αυτος που θα το παρει
ειναι σαν να του το κανεις δωρο, δεν ξεπληρωνονται
αυτα!
![i agree :iagree:](./images/smilies/3iagree.gif)
nikolas έγραψε:αν πάντως έφτανε η ώρα να διαλέξεις μοτέρ vvc ή τούρμπισμα, η δικιά μου γνώμη θα ήταν ασυζητητί τούρμπισμα..
crAss έγραψε:Κοίτα για μένα η καλύτερη βελτίωση ξεκινάει και πάει ως εξής
- Φτιάχνουμε τα φρένα
- Βάζουμε ένα φίλτρο ελευθέρας στο φιλτροκούτι
- Αγοράζουμε ένα καλό τελικό
- Ελατήρια και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ
- Αλλάζουμε χταπόδι και μαζί αγωνιστικό καταλύτη
- Αγορά ενός καλού φίλτρου σαν το ITG Maxogen
- πρόγραμμα για όλα τα παραπάνω (παράλληλος εγκέφαλος κλπ)
Ως εδώ παίζουμε κοντά ή λίγο πάνω από τα 130 άλογα. Και σχεδόν όλα αυτά μπορούν να βγουν αν χρειαστεί να το πουλήσουμε. Συνολικό κόστος το κόβω κάπου στα 3500 ευρώ. Το καλό είναι ότι αν θελήσουμε να πάμε πιο πάνω έχουμε ήδη μια πολύ καλή βάση.
Μετά έρχεται η μετατροπή σε 1.8. Η κλασσική μετατροπή που δίνει 140 άλογα μαζί με όλα τα παραπάνω που θα έχει το αυτοκίνητό μας λογικά θα μας δώσει κάπου στα 160 άλογα. Εδώ πρέπει να αποφασίσεις αν θέλεις τα κλασσικά εντόσθια ενός κανονικού 1.8 ή θέλεις σφυριλατά. Αν θες να παίξεις κοντά στα 200 άλογα προφανώς δεν συμφέρει να πληρώσεις πρώτα για κανονικά και μετά να τα αλλάξεις. Η ptp δίνει σετάκια που αντέχουν για πάνω από 200 άλογα. Με αυτά είσαι οκ για υπερσυμπίεση και για νίτρο. Και επίσης μάλλον θα αλλάξεις και πολλαπλή εισαγωγής, κυλινδροκεφαλή, στροφαλοφόρο αν πας για πολλά. Το μόνο που ίσως χρειαστεί βελτίωση από όλα τα άλλα που έχεις βάλει είναι τα φρένα και τίποτε παραπάνω...Κόστος υπολογίζω κάπου 3000 αν μας αρκούν κοντά στα 160 άλογα, αλλιώς πάμε στα 8000-10000 για να παίζουμε με πάνω από 200 άλογα.
Εγώ να πω την αλήθεια ελπίζω στα επόμενα 4 χρόνια να έχω φτάσει μέχρι εκεί που περιγράφω πριν τη μετατροπή του κινητήρα. Αν όλα πάνε καλά, τότε σκέφτομαι αν θέλω να επενδύσω άλλα χρήματα στο MG ή θα πάω για πιο πάνω με το MG (κάτι που δεν το βλέπω απίθανο γιατί τα περισσότερα καινούργια τα κάνουνε βανάκια και ακόμα και αν κάνω οικογένεια θέλω καμιά 10ετία πριν χρειαστώ πραγματικά ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο...)
160 δεν παει το non vvc.nikolas έγραψε:bat !! αν είδες στη συνέχεια του λέω για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου ότι στο δικό μου δε θα το έκανα για άλλους λόγους..αλλά έχοντας στο νου το 14άρι το τουρμπάτο του Θοδωρή γιαυτό είπα ότι θα το πρότεινα..
από εκεί και πέρα στο θέμα με τα άλογα του 1.8 non vvc μου φαίνονται πολύ αισιόδοξες οι γνώμες για 145 πόσο μάλλον για 160 με "περιφερειακές" βελτιώσεις τύπου εξάτμιση, πεταλούδα βαρελάκι, καταλύτη..σ'αυτά θα πρέπει να προστεθεί μια βαρβάτη ροϊκή στο καπάκι και ενδεχομένως εισαγωγή από vi/vvc και μάλλον εκκεντροφόροι..
υ.γ. η κλασσική μετατροπή σε 1.8 σου δίνει 120 άλογα..εξού και λέμε ZR120 υπάρχουν εκδόσεις σε TF αν δε κάνω λάθος με 135ps αλλά με κάποιες ακόμα διαφορές που δε τις γνωρίζω (εκκεντροφόροι-με επιφύλαξη)
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες