Τούρμπισμα του Zr 105

Απάντηση
PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

panagiotis έγραψε:ο
οταν ξεκινας να βελτιωνεις κατι το κανεις για εσενα
οχι για αυτον που θα το παρει, αυτος που θα το παρει
ειναι σαν να του το κανεις δωρο, δεν ξεπληρωνονται
αυτα!
Swstos!!! :iagree:
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα
nonskatoflore
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nonskatoflore »

Ναι ρε τι να σε παρεξηγήσω και μάλλον έχεις πολύ δίκιο σ'αυτά που λες αλλά προσπαθώ να βρω το δρόμο για την πιο βολική βελτίωση για μένα απ'όλες τις απόψεις.
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
Εικόνα
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από crAss »

Κοίτα για μένα η καλύτερη βελτίωση ξεκινάει και πάει ως εξής
- Φτιάχνουμε τα φρένα
- Βάζουμε ένα φίλτρο ελευθέρας στο φιλτροκούτι
- Αγοράζουμε ένα καλό τελικό
- Ελατήρια και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ
- Αλλάζουμε χταπόδι και μαζί αγωνιστικό καταλύτη
- Αγορά ενός καλού φίλτρου σαν το ITG Maxogen
- πρόγραμμα για όλα τα παραπάνω (παράλληλος εγκέφαλος κλπ)
Ως εδώ παίζουμε κοντά ή λίγο πάνω από τα 130 άλογα. Και σχεδόν όλα αυτά μπορούν να βγουν αν χρειαστεί να το πουλήσουμε. Συνολικό κόστος το κόβω κάπου στα 3500 ευρώ. Το καλό είναι ότι αν θελήσουμε να πάμε πιο πάνω έχουμε ήδη μια πολύ καλή βάση.
Μετά έρχεται η μετατροπή σε 1.8. Η κλασσική μετατροπή που δίνει 140 άλογα μαζί με όλα τα παραπάνω που θα έχει το αυτοκίνητό μας λογικά θα μας δώσει κάπου στα 160 άλογα. Εδώ πρέπει να αποφασίσεις αν θέλεις τα κλασσικά εντόσθια ενός κανονικού 1.8 ή θέλεις σφυριλατά. Αν θες να παίξεις κοντά στα 200 άλογα προφανώς δεν συμφέρει να πληρώσεις πρώτα για κανονικά και μετά να τα αλλάξεις. Η ptp δίνει σετάκια που αντέχουν για πάνω από 200 άλογα. Με αυτά είσαι οκ για υπερσυμπίεση και για νίτρο. Και επίσης μάλλον θα αλλάξεις και πολλαπλή εισαγωγής, κυλινδροκεφαλή, στροφαλοφόρο αν πας για πολλά. Το μόνο που ίσως χρειαστεί βελτίωση από όλα τα άλλα που έχεις βάλει είναι τα φρένα και τίποτε παραπάνω...Κόστος υπολογίζω κάπου 3000 αν μας αρκούν κοντά στα 160 άλογα, αλλιώς πάμε στα 8000-10000 για να παίζουμε με πάνω από 200 άλογα.
Εγώ να πω την αλήθεια ελπίζω στα επόμενα 4 χρόνια να έχω φτάσει μέχρι εκεί που περιγράφω πριν τη μετατροπή του κινητήρα. Αν όλα πάνε καλά, τότε σκέφτομαι αν θέλω να επενδύσω άλλα χρήματα στο MG ή θα πάω για πιο πάνω με το MG (κάτι που δεν το βλέπω απίθανο γιατί τα περισσότερα καινούργια τα κάνουνε βανάκια και ακόμα και αν κάνω οικογένεια θέλω καμιά 10ετία πριν χρειαστώ πραγματικά ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο...)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος crAss την Τετ Ιαν 25, 2006 11:59 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Life is too short not to...
BATMOBILE
Επίτiμο μέλος
Δημοσιεύσεις: 941
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:11 am
Τοποθεσία: ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ!!!!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από BATMOBILE »

nikolas έγραψε:αν πάντως έφτανε η ώρα να διαλέξεις μοτέρ vvc ή τούρμπισμα, η δικιά μου γνώμη θα ήταν ασυζητητί τούρμπισμα..

καλα και γιατι δεν τουρμπισες το δικο σου ειπαμε?
η δικια μου η γνωμη ειναι οτι αν ψαχνεσαι για βελτιωση βαλε 1800 μοτερ επανω...
αν και αυτο δεν σου φτανει καντο vvc
αν και αυτο δεν σου φτανει πουλα το και παρε ενα πιο γρηγορο.

προσωπικη μου γνωμη?
αν εισαι φοιτητης και θα κρατησεις το αμαξι για 3-4 χρονια ακομη καντο 1800 να ευχαριστηθεις οπως ευχαριστηθηκα και γω ΑΠΟΛΥΤΑ!
πετας και μια εξατμιση φουλ 50αρα και μια πεταλουδα και ενα φιλτρακι καλο-carbon- και εισαι στα 140 -145 αλογακια χωρις vvc που ειναι και καλυτερα κατα τη γνωμη μου και την γνωμη ολων των αγγλων κατοχων ροβερ.
δεν ειναι τυχαιο που ολοι οσοι εχουν vvc και πανε για σοβαρες βελτιωσεις βγαζουν το vvc και αφηνουν non vvc καπακι επανω :wink:
μιλαμε η ροπη που δινει ειναι τρομερη για ατμοσφαιρικο!
μετα που θα το συνιθησεις θα εχεις φτασει σε σημειο που να μην σε φτανουν ουτε τα 200 τα ατμοσφαιρικα οποτε που παμε?
σε κανα τουρμπατο μαμα γρηγορο που οταν και αυτο δεν μας ικανοποιει αλλαζουμε τουρμπινες και και και...

ολα τα παραπανω τα γνωριζω επειδη εχουν συμβει στον εαυτο μου!
περασα και γω απο τις σκεψεις σου.
και τις υλοποιησα κιολας :wink:
ακου και δεν θα χασεις
καποιοι απο δω μεσα που δεν με ακουσαν τα βρηκαν μπροστα τους!
ακους νικολα?? :P :P

αυτα απο μενα 8)
Εικόνα Εικόνα kati vlepo......
BATMOBILE
Επίτiμο μέλος
Δημοσιεύσεις: 941
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:11 am
Τοποθεσία: ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ!!!!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από BATMOBILE »

crAss έγραψε:Κοίτα για μένα η καλύτερη βελτίωση ξεκινάει και πάει ως εξής
- Φτιάχνουμε τα φρένα
- Βάζουμε ένα φίλτρο ελευθέρας στο φιλτροκούτι
- Αγοράζουμε ένα καλό τελικό
- Ελατήρια και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ
- Αλλάζουμε χταπόδι και μαζί αγωνιστικό καταλύτη
- Αγορά ενός καλού φίλτρου σαν το ITG Maxogen
- πρόγραμμα για όλα τα παραπάνω (παράλληλος εγκέφαλος κλπ)
Ως εδώ παίζουμε κοντά ή λίγο πάνω από τα 130 άλογα. Και σχεδόν όλα αυτά μπορούν να βγουν αν χρειαστεί να το πουλήσουμε. Συνολικό κόστος το κόβω κάπου στα 3500 ευρώ. Το καλό είναι ότι αν θελήσουμε να πάμε πιο πάνω έχουμε ήδη μια πολύ καλή βάση.
Μετά έρχεται η μετατροπή σε 1.8. Η κλασσική μετατροπή που δίνει 140 άλογα μαζί με όλα τα παραπάνω που θα έχει το αυτοκίνητό μας λογικά θα μας δώσει κάπου στα 160 άλογα. Εδώ πρέπει να αποφασίσεις αν θέλεις τα κλασσικά εντόσθια ενός κανονικού 1.8 ή θέλεις σφυριλατά. Αν θες να παίξεις κοντά στα 200 άλογα προφανώς δεν συμφέρει να πληρώσεις πρώτα για κανονικά και μετά να τα αλλάξεις. Η ptp δίνει σετάκια που αντέχουν για πάνω από 200 άλογα. Με αυτά είσαι οκ για υπερσυμπίεση και για νίτρο. Και επίσης μάλλον θα αλλάξεις και πολλαπλή εισαγωγής, κυλινδροκεφαλή, στροφαλοφόρο αν πας για πολλά. Το μόνο που ίσως χρειαστεί βελτίωση από όλα τα άλλα που έχεις βάλει είναι τα φρένα και τίποτε παραπάνω...Κόστος υπολογίζω κάπου 3000 αν μας αρκούν κοντά στα 160 άλογα, αλλιώς πάμε στα 8000-10000 για να παίζουμε με πάνω από 200 άλογα.
Εγώ να πω την αλήθεια ελπίζω στα επόμενα 4 χρόνια να έχω φτάσει μέχρι εκεί που περιγράφω πριν τη μετατροπή του κινητήρα. Αν όλα πάνε καλά, τότε σκέφτομαι αν θέλω να επενδύσω άλλα χρήματα στο MG ή θα πάω για πιο πάνω με το MG (κάτι που δεν το βλέπω απίθανο γιατί τα περισσότερα καινούργια τα κάνουνε βανάκια και ακόμα και αν κάνω οικογένεια θέλω καμιά 10ετία πριν χρειαστώ πραγματικά ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο...)

εισαι πολυ λαθος κατ εμε
με φιλτρο ,τελικο μονο(αληθεια γιατι?)τελικο μονο μονο θορυβο δινει και τιποτε αλλο.πληροφοριακα στο λεω για να μην σας πιανουν κοροιδα οι διαφοροι
χταποδι καλυτερο απο το μαμα αμα σου φτιαξει ο μπαρμπα μητσος tuning ειτε και επωνυμος το μονο που θα καταφερει ειναι να χασει το αμαξι η εσυ τα λεφτα σου για 2 αλογα max!
καταλυτης,itg και προγραμμα λες
εγω σου εγγυωμαι οτι με ολα τα παραπανω δεν υπερβαινεις τα 115 και πολλα σου λεω
επισης στη ροπη δεν εχεις κανει τιποτα.
μετα για να παιξεις με σφυρηλατα θες πολλα φραγγα και εχεις φτασει σε σημειο να εχεις χωσει πολλα που αν τα εδινες θα επαιρνες ενα ibiza fr και το παραπανω αμαξι που περιγραφεις δεν θα το εφτανε ουτε με το κυαλι.
3000 χιλιαρικα για να παει 140 παιζει με αλλαγη κινητηρα μονο.
επισης φρενα?αναρτησεις?

γραφω στο απο πανω ποστ τη γνωμη μου! :wink:
Εικόνα Εικόνα kati vlepo......
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

bat !! αν είδες στη συνέχεια του λέω για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου ότι στο δικό μου δε θα το έκανα για άλλους λόγους..αλλά έχοντας στο νου το 14άρι το τουρμπάτο του Θοδωρή γιαυτό είπα ότι θα το πρότεινα..

από εκεί και πέρα στο θέμα με τα άλογα του 1.8 non vvc μου φαίνονται πολύ αισιόδοξες οι γνώμες για 145 πόσο μάλλον για 160 με "περιφερειακές" βελτιώσεις τύπου εξάτμιση, πεταλούδα βαρελάκι, καταλύτη..σ'αυτά θα πρέπει να προστεθεί μια βαρβάτη ροϊκή στο καπάκι και ενδεχομένως εισαγωγή από vi/vvc και μάλλον εκκεντροφόροι..

υ.γ. η κλασσική μετατροπή σε 1.8 σου δίνει 120 άλογα..εξού και λέμε ZR120 υπάρχουν εκδόσεις σε TF αν δε κάνω λάθος με 135ps αλλά με κάποιες ακόμα διαφορές που δε τις γνωρίζω (εκκεντροφόροι-με επιφύλαξη)
konstantinos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 11:30 am
Τοποθεσία: Περιστερι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από konstantinos »

Καταρχην να απαντησω αν μπορεις να βγαλεις τα πραγματα απο το τουρμπατο!!!
Ειναι μεν δυσκολο αλλα γινεται!!Δεν κοβεις πεταλουδα οπως ειπε ο παναγιωτης κρατας την δικια σου δεν κανεις τρυπα στο καπακι για 5ο μπεκ(βασικα γιατι δεν βαζεις 5ο μπεκ)αλλα και να βαλεις μπαινει πριν την πεταλουδα!!!αντι για 5ο μπεκ με εγκεφαλακι βαζεις εναν καλο παραλληλο με τα δικα σου μπεκ που μεχρι ενα σημειο αρκουν!!
Τωρα στο 1.4 που εχει φτιαχτει εχει μαμα πιστονια στροφαλους και μπιελες αλλα εχει κατεβει η συμπιεση στο 8,5:1 αν δεν κανω λαθος οποτε με 0,6-0,7 δεν εχει προβλημα!!Τωρα το δικο μου ειναι παντρεμα απο 1.8 turbo κορμο με 1.4 καπακι (που ειναι ιδιο με το 1,8 ) και απο εκει και περα ολο το υπολοιπο ειναι μετατροπη!!Ο κορμος απο το 1.8 εχει ημισφυρηλατα απο την μανα του και χαμηλωμενη συμπιεση στο 9,2:1!!!!
ξαναλεω οτι το κοστος για ενα τουρμπατο 1.4 ειναι περιπου στα 5.000 και για να το πλησιασεις με καποιο ατμοσφαιρικο χρειζεσαι τουλαχιστον 6.000-7.000 και σιγουρα δεν εχεις τσουφ!!!!Ασε που με τοσα το κανεις 1.8 και εχεις στα χαλαρα 200 ολοζωντανα αλογα στο δεξι ποδι σου!!
Τωρα ολα ειναι με βαση τι θελει ο καθενας!!!!
Rover Turbo Power
BATMOBILE
Επίτiμο μέλος
Δημοσιεύσεις: 941
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:11 am
Τοποθεσία: ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ!!!!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από BATMOBILE »

nikolas έγραψε:bat !! αν είδες στη συνέχεια του λέω για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου ότι στο δικό μου δε θα το έκανα για άλλους λόγους..αλλά έχοντας στο νου το 14άρι το τουρμπάτο του Θοδωρή γιαυτό είπα ότι θα το πρότεινα..

από εκεί και πέρα στο θέμα με τα άλογα του 1.8 non vvc μου φαίνονται πολύ αισιόδοξες οι γνώμες για 145 πόσο μάλλον για 160 με "περιφερειακές" βελτιώσεις τύπου εξάτμιση, πεταλούδα βαρελάκι, καταλύτη..σ'αυτά θα πρέπει να προστεθεί μια βαρβάτη ροϊκή στο καπάκι και ενδεχομένως εισαγωγή από vi/vvc και μάλλον εκκεντροφόροι..

υ.γ. η κλασσική μετατροπή σε 1.8 σου δίνει 120 άλογα..εξού και λέμε ZR120 υπάρχουν εκδόσεις σε TF αν δε κάνω λάθος με 135ps αλλά με κάποιες ακόμα διαφορές που δε τις γνωρίζω (εκκεντροφόροι-με επιφύλαξη)
160 δεν παει το non vvc.
140 -145 max.
αλλα τοσο παει.
Εικόνα Εικόνα kati vlepo......
kostantinos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2005 7:54 pm
Τοποθεσία: athina
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostantinos »

re kathiste kala ti ine ta aloga stragalia!!!
rover 214 si
throtle body 52mm
KN air filter !!

Εικόνα Εικόνα
nonskatoflore
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nonskatoflore »

Λοιπόν πραγματικά δε ξέρω σε ποιον να πρωτοαπαντήσω,τελοσπάντωςν θα κάνω μια προσπάθεια:
ΒΑΤ,με εξάτμιση από χταπόδι και πίσω,ένα καλό φίλτρο και ένα καλό προγραμμα και μία πεταλούδα 52χιλ φτάνεις τα 125 άλογα και έχεις επηρρεάσει τη ροπή γιατί καταρχάς το χταπόδι που λέει ο crAss τη βοηθάει(το Janspeed εννοεί).Οσο για τη μετατροπή σε 1.8 ακούγεται καλή φάση απλά θα βγει τελικά τόσο μεγάλο το κόστος που με τα ίδια λεφτά μπορώ και να το τουρμπίσω,στην αρχή με μικρή πίεση και μετά αλλάζω κάποια πράγματα και ανεβάζω και την πίεση.
Νικόλα,η κλασσική μετατροπή εννοεί ο crAss τη μετατροπή σε R 140 της PTP,το κάνουν 1.8 και το πειράζουν και λίγο.Και με τα περιφερειακά από κει και πέρα το φτάνεις στα 150-155 άλογα αλλά έχεις ξοδέψει περίπου 5000-6000.
crAss και γω κάπως έτσι τα σκεφτόμουν αλλά πάιζουν πολλά καταρχάς πολλά από τα περιφεριακά σου μπορεί να χουν πρόβλημα με την αλλαγή κυβισμού και να θέλουν άλλαγμα ξανά κι αυτά.
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες