To Chip της DASTETK για MGR
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 794
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Έχει νόημα γιατί κάθε μέρα που πάω στη δουλειά θέλω να έχω την δυνατόν μικρότερη κατανάλωση και δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν από 107 βγάλει μόλις 85 άλογα ο κινητήρας να έχω σχεδόν σταθερή ροπή κοντά στη μέγιστη από τισ 2500 στροφές και όχι από τις 4500 και πάνω που είναι κανονικα...
Φυσικά όταν θέλω να οδηγήσω και να ευχαριστηθώ το αυτοκίνητό μου και τη διαδρομή εκτός αστικού κέντρου θέλω κάτι άλλο κλπ...
Φυσικά όταν θέλω να οδηγήσω και να ευχαριστηθώ το αυτοκίνητό μου και τη διαδρομή εκτός αστικού κέντρου θέλω κάτι άλλο κλπ...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος crAss την Πέμ Ιαν 19, 2006 5:15 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Life is too short not to...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3917
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
- Τοποθεσία: 11th Dimension
- Επικοινωνία:
Etsi!crAss έγραψε:Έχει νόημα γιατί κάθε μέρα που πάω στη δουλειά θέλω να έχω την δυνατόν μικρότερη κατανάλωση και δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν από 107 βγάλει μόλις 85 άλογα ο κινητήρας αν έχω σχεδόν σταθερή ροπή κοντά στη μέγιστη από τισ 2500 στροφές και όχι από τις 4500 και πάνω που είναι κανονικα...
Φυσικά όταν θέλω να οδηγήσω και να ευχαριστηθώ το αυτοκίνητό μου και τη διαδρομή εκτός αστικού κέντρου θέλω κάτι άλλο κλπ...
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 794
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Κοίταξε πάντως λένε πως με ένα setup στο συγκεκριμένο τσιπ,πρώτη φορά από τον Πέρυ το άκουσα οτι μπορεί να χει και πραπάνω,εκτός του ότι κερδίζεις σε άλογα,ροπή γίνεται πιο ομαλό το αμάξι και κερδίζεις και σε κατανάλωση,γιατί αμα αλλάξεις εισαγωγή αέρα και εξάτμιση χωρίς να αλλάξεις με κάποιο τρόπο το μείγμα,τότε αυτό θα είναι ότι να'ναι και θα καις και παραπάνω βενζίνη,ενώ το τσιπάρισμα ή ο επαναπρογραμματισμός αυτά τα φτιάχνει και κατορθώνεται ένα πλούσιο μείγμα και όχι το ύπερπλουσιο ή φτωχό που μέχρι τότε θα είχες.Απλά λέω οτι είναι καλύτερα να χεις ένα setup γιατί εγώ πχ δε μπορώ να ξέρω πότε θα θελήσω να το λιώσω.Άποψη μου βέβαια
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3917
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
- Τοποθεσία: 11th Dimension
- Επικοινωνία:
Gia ta polla programmata to akoysa se allo forum (punto)nonskatoflore έγραψε:Κοίταξε πάντως λένε πως με ένα setup στο συγκεκριμένο τσιπ,πρώτη φορά από τον Πέρυ το άκουσα οτι μπορεί να χει και πραπάνω
Px. eisai sto fanari, blepeis ton papara dipla soy me to ftiagmeno x,y,w amaksi, sbhneis bazeis "sport" anabeis kai....nonskatoflore έγραψε:Απλά λέω οτι είναι καλύτερα να χεις ένα setup γιατί εγώ πχ δε μπορώ να ξέρω πότε θα θελήσω να το λιώσω.Άποψη μου βέβαια
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1217
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 23, 2005 1:21 pm
- Τοποθεσία: Δραπετσώνα
- Επικοινωνία:
καλα το καταλαβα, απλα τωρα το επιβεβαιωσες,PERRY-MGTF έγραψε:Gia ta polla programmata to akoysa se allo forum (punto)
σιγουρα εκει που το διαβασες μιλαγαν για το GT
δεν ξερω τι ακριβως παιζει και αν παιζει κατι τετοιο
για ατμοσφαιρικα, στην ουσια σου βαζουν μια
ηλεκτρονικη βαλβιδα που ελεγχεται απο το προγραμμα
και παιζεις με τις πιεσεις και το καυσιμο.
οποτε ο διακοπτης επιλεγει 0.6 για την πολη και το
ταξιδι σου, 0,8 με 1 για νορμαλ και 1.4 1.6 για
ανοιγματακια (στο περιπου ετσι; για ενα νορμαλ GT)
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1217
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 23, 2005 1:21 pm
- Τοποθεσία: Δραπετσώνα
- Επικοινωνία:
για ρωτα τα παιδια αν κανει για ατμοσφαιρα...
το προγραμμα κανει δηλαδει αυτο που κανεις
και μονος σου ανοιγωντας το καπο και γυρνοντας
την βαλβιδα (εχω φαει και εχω καψει τα χερια
μου... )
απλα στο κανει με μεγαλητερη ασφαλεια λογο
του οτι εχεις σωστο μηγμα (αυξανει ή μειωνει
καυσιμο) οποτε δεν καταλαβενω πως δουλευει
σε ενα ατμοσφαιρικο αμαξι, γιαυτο στο λεω.
το προγραμμα κανει δηλαδει αυτο που κανεις
και μονος σου ανοιγωντας το καπο και γυρνοντας
την βαλβιδα (εχω φαει και εχω καψει τα χερια
μου... )
απλα στο κανει με μεγαλητερη ασφαλεια λογο
του οτι εχεις σωστο μηγμα (αυξανει ή μειωνει
καυσιμο) οποτε δεν καταλαβενω πως δουλευει
σε ενα ατμοσφαιρικο αμαξι, γιαυτο στο λεω.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3917
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
- Τοποθεσία: 11th Dimension
- Επικοινωνία:
Tha rwthsw na dw ti paizei akribwspanagiotis έγραψε:για ρωτα τα παιδια αν κανει για ατμοσφαιρα...
το προγραμμα κανει δηλαδει αυτο που κανεις
και μονος σου ανοιγωντας το καπο και γυρνοντας
την βαλβιδα (εχω φαει και εχω καψει τα χερια
μου... )
απλα στο κανει με μεγαλητερη ασφαλεια λογο
του οτι εχεις σωστο μηγμα (αυξανει ή μειωνει
καυσιμο) οποτε δεν καταλαβενω πως δουλευει
σε ενα ατμοσφαιρικο αμαξι, γιαυτο στο λεω.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3917
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
- Τοποθεσία: 11th Dimension
- Επικοινωνία:
Na ti moy egrapse o filos apo to Punto Club otan rwthsa an einai mono gia GT:
oxi gia Ola ta amajia...
mexri 5 ru8misis se xartografisi ktl...
px.
MAMA
KANONIKO oso paei se veltiosi apo auto to pragma mono
kai allo kalimprarismeno gia Nitro....
an eisai tourbidis tote mporeis na ru8miseis gia 2 diaforetikes piesis mia normal kai mia tsita ktl.....analogos tis apaitiseis...
den periorizesai an eisai atmosfaira h Turbo h kati apo ta 2+ nitro...
apla ta atmosfairika exoune poio liges logikes efarmoges...
To Unichip to kainourgio pou exei vgei ta ypostirizei auta OLA...
oxi gia Ola ta amajia...
mexri 5 ru8misis se xartografisi ktl...
px.
MAMA
KANONIKO oso paei se veltiosi apo auto to pragma mono
kai allo kalimprarismeno gia Nitro....
an eisai tourbidis tote mporeis na ru8miseis gia 2 diaforetikes piesis mia normal kai mia tsita ktl.....analogos tis apaitiseis...
den periorizesai an eisai atmosfaira h Turbo h kati apo ta 2+ nitro...
apla ta atmosfairika exoune poio liges logikes efarmoges...
To Unichip to kainourgio pou exei vgei ta ypostirizei auta OLA...
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1217
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 23, 2005 1:21 pm
- Τοποθεσία: Δραπετσώνα
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες