Σελίδα 3 από 3

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 24, 2011 1:45 am
από andreas
R414 έγραψε:Αδυνατον να αλλαζει στροφαλος και να μην αλλαζει η διαδρομη μπιελας..
Πως 8α βγουν τα 1800cc αν οχι με αλλαγη διαδρομης με ιδια πιστονια απο το 1600?
μα η διαδρομη εξαρταται απο τον στροφαλο και οχι την μπιελα.
ο στροφαλος καθοριζει ποσο "κατω" και ποσο "πανω" θα παει η μπιελα.

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 24, 2011 2:41 am
από i-VTec
Δύο μοτέρ έχει βγάλει η Rover εδώ και 30 χρόνια (Τ και Κ) και εμείς ακόμα παλεύουμε να συμφωνήσουμε στις διαφορές τους... :;T

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 24, 2011 1:44 pm
από K-mech
πετρακης έγραψε:
R414 έγραψε:Αδυνατον να αλλαζει στροφαλος και να μην αλλαζει η διαδρομη μπιελας..
Πως 8α βγουν τα 1800cc αν οχι με αλλαγη διαδρομης με ιδια πιστονια απο το 1600?
μα η διαδρομη εξαρταται απο τον στροφαλο και οχι την μπιελα.
ο στροφαλος καθοριζει ποσο "κατω" και ποσο "πανω" θα παει η μπιελα.
Ακριβώς... Αν κρατήσεις το ίδιο μήκος μπιέλας, και βάλεις στρόφαλο με μεγαλύτερη διαδρομή, αυτό το παραπάνω "πάνω" που θα το βρει για να πάει το πιστόνι? Αφού υποτίθεται ότι στο άνω νεκρό σημείο το πιστόνι πλησιάζει απειλητικά τις βαλβίδες τις κεφαλής και στην 1,6 φάση.
Αναγκαστικά το 1,8 πρέπει να έχει κοντύτερες μπιέλες.

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 24, 2011 2:46 pm
από R414
Ακριβως αυτο λεω και γω μεγαλυτερη διαδρομη στροφαλου=μικροτερη μπιελα..

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 24, 2011 10:06 pm
από SPOOKY1998
Απο οτι φενεται θα χρειαστει να παρω αλλα μπιστονια με μπιελες οποτε θα εχω και απο 1.6 και απο 1.8.....Θα τα βαλω διπλα διπλα και θα ανεβασω φωτο ετσι θα μας λυθει αυτη η απορια μια και καλη :P

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 25, 2011 7:48 pm
από andreas
K-mech έγραψε:
πετρακης έγραψε:
R414 έγραψε:Αδυνατον να αλλαζει στροφαλος και να μην αλλαζει η διαδρομη μπιελας..
Πως 8α βγουν τα 1800cc αν οχι με αλλαγη διαδρομης με ιδια πιστονια απο το 1600?
μα η διαδρομη εξαρταται απο τον στροφαλο και οχι την μπιελα.
ο στροφαλος καθοριζει ποσο "κατω" και ποσο "πανω" θα παει η μπιελα.
Ακριβώς... Αν κρατήσεις το ίδιο μήκος μπιέλας, και βάλεις στρόφαλο με μεγαλύτερη διαδρομή, αυτό το παραπάνω "πάνω" που θα το βρει για να πάει το πιστόνι? Αφού υποτίθεται ότι στο άνω νεκρό σημείο το πιστόνι πλησιάζει απειλητικά τις βαλβίδες τις κεφαλής και στην 1,6 φάση.
Αναγκαστικά το 1,8 πρέπει να έχει κοντύτερες μπιέλες.
ή χαμηλοτερη κορωνα στο πιστονι.
κοινως πιο κοντο πιστονι.

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 25, 2011 10:16 pm
από K-mech
πετρακης έγραψε:ή χαμηλοτερη κορωνα στο πιστονι.
κοινως πιο κοντο πιστονι.
Μιλάμε για τη συγκεκριμένη περίπτωση τώρα... με δεδομένο ότι 1,6 και 1,8 έχουν τα ίδια πιστόνια.

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 25, 2011 10:26 pm
από nikolas
επειδή ειπώθηκε παραπάνω ότι οι μπιέλες έχουν το ίδιο part number..
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001199" onclick="window.open(this.href);return false;

σύμφωνα με τον rimmerbros και το στοιχείο 17, δεν δίνει ξεχωριστά τις μπιέλες οι εταιρεία..άρα πρέπει να συγκρίνεις ολόκληρο το έμβολο..

1.8 part numbers.. LFL103730 / LFL000730 /LFL000790 / LFL103740 / LFL000790 / LFL000800 / LFL000990
1.6 part numbers.. LFL103700 / LFL000650 / LFL000780

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 26, 2011 1:37 am
από kostas200vi
nikolas έγραψε:επειδή ειπώθηκε παραπάνω ότι οι μπιέλες έχουν το ίδιο part number..
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001199" onclick="window.open(this.href);return false;

σύμφωνα με τον rimmerbros και το στοιχείο 17, δεν δίνει ξεχωριστά τις μπιέλες οι εταιρεία..άρα πρέπει να συγκρίνεις ολόκληρο το έμβολο..

1.8 part numbers.. LFL103730 / LFL000730 /LFL000790 / LFL103740 / LFL000790 / LFL000800 / LFL000990
1.6 part numbers.. LFL103700 / LFL000650 / LFL000780
:up: http://www.75andztclub.com/showthread.php?p=2040611

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 26, 2011 3:31 am
από nikolas
kostas200vi έγραψε:
nikolas έγραψε:επειδή ειπώθηκε παραπάνω ότι οι μπιέλες έχουν το ίδιο part number..
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001199" onclick="window.open(this.href);return false;

σύμφωνα με τον rimmerbros και το στοιχείο 17, δεν δίνει ξεχωριστά τις μπιέλες οι εταιρεία..άρα πρέπει να συγκρίνεις ολόκληρο το έμβολο..

1.8 part numbers.. LFL103730 / LFL000730 /LFL000790 / LFL103740 / LFL000790 / LFL000800 / LFL000990
1.6 part numbers.. LFL103700 / LFL000650 / LFL000780
:up: http://www.75andztclub.com/showthread.php?p=2040611
πραγματικά τι να σχολιάσω τώρα..το μόνο που μένει, είναι να απαντήσει κανείς ότι rimmerbros και mg-rover.org κάνουν λάθος..