Σελίδα 3 από 4

Re: ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 08, 2011 7:17 pm
από kostas200vi
crAss έγραψε:Κοίτα αν πας σε 1.8 vvc με τη ροπή που βγάζει θα έχεις πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων σου.
Επίσης θα χρειαστείς νέα φρένα γιατί τα μαμά του 1.4 είναι για τα πανηγύρια για τόση δύναμη.
Σιγά τα άλογα που θέλουν κιβώτιο και φρένα πιο πολύ θυμίζουν νούμερο σουτιέν παρά ιπποδύναμη. :P

Re: ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 08, 2011 8:03 pm
από crAss
Το κιβώτιο καταπονείται από τη ροπή, όχι τόσο από τα άλογα. Για αυτό και οι κατασκευαστές κιβωτίων πάντα δίνουν το όριο των κιβωτίων όσο αφορά τη ροπή. Τα κιβώτια που έχουν τα 1.4 σύμφωνα με τους κατασκευαστές τους αντέχουν περίπου 165 Nm (τα R65 και τα iB5).

Re: ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 08, 2011 9:24 pm
από nikolas
Μετά εμπλέκονται παράγοντες, του πόσο "κάφτης" είναι ο άλλος..για το πόσο θα αντέξει το σασμάν..

Re: ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 09, 2011 12:39 am
από andrearas
μαλιστα,νομιζω οτι καταλαβα αρκετα πραγματα πανω στο θεμα...ευχαριστω πλ για τις απαντησεις σας

Re: ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 09, 2011 4:00 am
από kostas200vi
crAss έγραψε:Το κιβώτιο καταπονείται από τη ροπή, όχι τόσο από τα άλογα. Για αυτό και οι κατασκευαστές κιβωτίων πάντα δίνουν το όριο των κιβωτίων όσο αφορά τη ροπή. Τα κιβώτια που έχουν τα 1.4 σύμφωνα με τους κατασκευαστές τους αντέχουν περίπου 165 Nm (τα R65 και τα iB5).
Το ένα είναι συνάρτηση του άλλου, και μην τρελαθούμε ότι 16-17 κιλά είναι ροπη που να χρειάζεται άλλο σασμάν, εχω δοκιμάσει σασμάν R65 και PG1 με περισσότερα από 35 κιλά ροπη και δεν είχαν πρόβλημα.

Re: ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 09, 2011 4:09 am
από nikolas
kostas200vi έγραψε:
crAss έγραψε:Κοίτα αν πας σε 1.8 vvc με τη ροπή που βγάζει θα έχεις πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων σου.
Επίσης θα χρειαστείς νέα φρένα γιατί τα μαμά του 1.4 είναι για τα πανηγύρια για τόση δύναμη.
Σιγά τα άλογα που θέλουν κιβώτιο και φρένα πιο πολύ θυμίζουν νούμερο σουτιέν παρά ιπποδύναμη. :P
Κώστα δεν χρειάζεται να γίνεσαι απαξιωτικός, ο καθένας βελτιώνει και φτάνει σε μια κάποια ιπποδύναμη με βάση και την τσέπη του..
kostas200vi έγραψε:
crAss έγραψε:Το κιβώτιο καταπονείται από τη ροπή, όχι τόσο από τα άλογα. Για αυτό και οι κατασκευαστές κιβωτίων πάντα δίνουν το όριο των κιβωτίων όσο αφορά τη ροπή. Τα κιβώτια που έχουν τα 1.4 σύμφωνα με τους κατασκευαστές τους αντέχουν περίπου 165 Nm (τα R65 και τα iB5).
Το ένα είναι συνάρτηση του άλλου, και μην τρελαθούμε ότι 16-17 κιλά είναι ροπη που να χρειάζεται άλλο σασμάν, εχω δοκιμάσει σασμάν R65 και PG1 με περισσότερα από 35 κιλά ροπη και δεν είχαν πρόβλημα.
Και εμένα το κιβώτιο (R65) με 16+ περίπου κιλά ροπής δεν έκανε ποτέ κιχ, αλλά δεν το καταπονούσα και εγώ τόσο..
Για ρώτα και τον Κώστα (stickers) που στο ίδιο διάστημα με εμένα είχε αλλάξει 3 ή 4 R65..
Και το Χρήστο με το ZR που τώρα είναι στην αλλαγή 3ου R65..

Re: ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 09, 2011 9:39 am
από crAss
Κώστα επίσης μην συγκρίνεις το PG1 με τα υπόλοιπα, είναι φτιαγμένο για πολύ πιο δυνατές καταστάσεις.
Μια μίνι ιστορική αναδρομή. Αρχικά είχαν σπάσει πάρα πολλά κιβώτια (R65) στα πρώτα mini cooper (όχι τα S προσοχή) και αναγκάστηκε η BMW να τα αλλάζει μέσα στην εγγύηση. Αποφάσισε έτσι να σταματήσει την παραγωγή των R65 και να στραφεί σε κάτι άλλο για το mini cooper 1.6. Από όταν σταμάτησε να βγαίνει το R65 προφανώς έπρεπε να βρεθεί νέο κιβώτιο και για τα 25 και για τα ZR. Προφανώς χρησιμοποίησαν το κιβώτιο που επέλεξαν για το mini, το iB5 της Ford-Getrag (έμπαινε σε εκδόσεις των Ka, Fiesta, Focus). Επειδή το MG ZR 105 το ήθελαν πιο σπορ και να βγάζει 0-100 στο όριο των 10 δευτερολέπτων max είδαν ότι είχαν τη δυνατότητα να παίξουν με τις σχέσεις μετάδοσης και την τελική σχέση. Επίσης αυτά που προορίζονταν για το ZR είχαν μικρότερες διαδρομές του λεβιέ, σαν να είχες short shift για πιο σπορ έκδοση. Το αστείο ήταν πως το ZR πήρε το πιο κοντό συνδυασμό που μπορούσε, αλλά εμάς μας φαίνεται μακρύ για τον λόγο ότι έχουμε κόφτη στις 7100 σαλ, αλλά τα ford σπάνια ξεπερνούσαν τις 6500 (και τα κιβώτια είχαν σχεδιαστεί με αυτούς τους κινητήρες υπόψη).
Όταν η ford επέλεξε να χρησιμοποιήσει το iB5 στο νέο τότε κορυφαίο fiesta, το δίλιτρο ST με τα μόλις 150 άλογα, αλλά την αυξημένη ροπή την αντιμετώπισε με διαφορετικού κράματος γρανάζια στην πρώτη και τη δευτέρα. Οι σχέσεις μετάδοσης του ST με το ZR 105 είναι ίδιες, με διαφορετική τελική σχέση μετάδοσης. Αν άντεχε το κιβώτιο σιγά μην έμπαινε η ford στη διαδικασία να φτιάξει καινούργιο κιβώτιο. Επίσης υπήρχε ένα focus τετράπορτο δίλιτρο για την αμερικάνικη αγορά ψόφιο που χρησιμοποιούσε τα απλά γρανάζια (άρα ήξερε με σιγουριά η Ford πόσο αντέχουν).
Από εκεί και πέρα είναι και θέμα οδήγησης. Αν αφήνεις κάτω την πρώτη και τη δευτέρα είναι σχεδόν βέβαιο πως θα το πάρεις στα χέρια πολλές φορές, όπως το έχουν πάρει αρκετά μέλη μας. Αν είσαι πιο συντηρητικός και προσεκτικός μπορεί και να αντέξει.
Στο δικό σου τερατάκι μου κάνει εντύπωση πως πήγαινε με R65, αλλά από την άλλη μπορεί να άνοιγες απευθείας από τρίτη που δεν έχουν τόσο πρόβλημα τα κιβώτια.
Τέλος όλα τα παραπάνω τα έψαξα όταν λεφτά υπήρχαν, η βενζίνη ήταν φθηνότερη και σκεφτόμουν και εγώ και άλλη αναβάθμιση με στόχο κάπου τα 190 άλογα ατμόσφαιρα από 1.8. Η λύση που έχεις αν δεν θέλεις να μπλέξεις με αλλαγή σε PG1 με όλα τα άλλα συμπράγκαλα που πρέπει να αλλάξεις είναι να βρεις ένα κιβώτιο από fiesta ST να το ανοίξεις, να πάρεις τα γρανάζια πρώτης και δευτέρας και να τα βάλεις στο IB5 το δικό μας. Είναι λίγο μακρύ, αλλά η 5η μέχρι τα θεωρητικά 240 στον κόφτη είναι αρκετά μακριά για οικονομία. Στο R65 δεν υπάρχει κάποια τέτοια δυνατότητα, εκτός αν φτιάξεις καινούργια γρανάζια μόνος σου.

Μια σημείωση, μου κάνει εντύπωση ενώ έχεις δώσει τρελό χρήμα και έχεις αφιερώσει τρελό χρόνο στο τερατάκι σου πως και δεν έχεις επενδύσει σε ένα 6τάχυτο σειριακό κιβώτιο της quife που μπορείς απροβλημάτιστα να καρφώνεις ταχύτητες και αντέχει τα πάντα.

Re: ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 09, 2011 11:09 am
από R414
Για μενα σωστη βελτιωση σε ατμοσφαιρικο ειναι ταβανι τα 200-220 αλογα
ενω για τα turbata 350-400 αλογα αξιοπιστα και σωστα.Οτιδηποτε πανω απο
αυτα τα νουμετα για μενα προσωπικα ειναι αχρηστα αυτοκινητα παντελως εκτος
και αν πας για dragster καταστασεις και δεν εχεις στροφες.Πραγματικα βλεπω κατι τερατα
600+ αλογα και τα κοιροδευω ειναι ανουσιες ιπποδυναμεις και πεταμενα λεφτα

Re: ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 09, 2011 12:05 pm
από kostas200vi
Νικόλα δεν είμαι απαξιωτικός, πολύ απλά αυτό δεν είναι νούμερο ιπποδύναμης που θα χρειαστείς κάτι ιδιαίτερο.
Γιώργο το R65 φορούσε τετραφτερο δίσκο Helix και δχτενο πλατό το έσκιζα σχεδόν καθημερινά και έχει αρκετές κόντρες στο ενεργητικό του από στάση, και υπενθυμίζω ότι εχω σπάσει ένα PG1 πριν βάλω το R65.
Πιστεύω ότι είναι θέμα οδηγού...... :-D

Re: ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 09, 2011 12:24 pm
από kostas200vi
crAss έγραψε: Μια σημείωση, μου κάνει εντύπωση ενώ έχεις δώσει τρελό χρήμα και έχεις αφιερώσει τρελό χρόνο στο τερατάκι σου πως και δεν έχεις επενδύσει σε ένα 6τάχυτο σειριακό κιβώτιο της quife που μπορείς απροβλημάτιστα να καρφώνεις ταχύτητες και αντέχει τα πάντα.
Γιατί πρώτον έχει 4,5χιλιαρικα χωρίς μεταφορικά και δεύτερον δεν είσαι σιγουρος ότι θα αντεξει, εχω παράδειγμα από Quaife 6 ταχυτο σε VR6 που συνέχεια παρουσιάζει προβλήματα, εξάλλου με 4,5 χιλιάρικα αγοράζω 9 PG1.