Rover 216gsi

Members Photos
Απάντηση
darkgsi
Support member
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 10:32 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από darkgsi »

thanos_s έγραψε:
darkgsi έγραψε:ξερω και ενα πολυ καλο λαστιχο ποτισματος gardena πρασινακι, για παροχη λαδιου-νερου θα ηταν οτι πρεπει.
Εικόνα
μην συγκρινης το λαστιχο ποτισματος με τα ρακορ, Εγω δεν ειπα πως αγορασα σεσουαρ για τα μαλλια για να το μετατρεψω σε τουρμπινα, πηρα μια φτηνη τουρμπινα την βελτιωσα και θα την χρησιμοποιησω για τουρμπινα... και οι Κ SERIES (ROVER) εχουν τα προβληματα τους παρολα αυτα τα αγοραζουμε τα βελτιωνουμε και γουσταρουμε...... :up:
Τα κseries εχουν προβληματα οταν δεν μπορουν να τα λυσοουν οι κατοχοι..
Οι τουρμπινες αυτες ειναι κατωτατης ποιοτητας αποδεδειγμενα...Χιλιες φορες μια μεταχειρο επισκευασμενη και δοκιμασμενη παρα αυτη που μπορει ανετα να στειλει την φτερωτη μεσα στο μοτερ...[/quote]
και οι φτηνες τουρμπινες εχουν τα προβληματα τους οταν δεν μπορουν να τα λυσουν οι κατοχοι, αυτο ακριβως λεω και γω... οσο για φτερωτες σε καρτερ και αλλα τετοια μπορω να φανταστω να σου πω και γω χιλιαδες.... αν οντως ξερεις τα προβληματα που εχουν οι κινεζικες τουρμπινες, και αν εχεις εμπειρια απο φτερωτες σε καρτερ αληθηνες και οχι φανταστικες θα θελα πολυ να μαθω πως ακριβως συνεβη! Σε καμια περιπτωση δεν συγκρινω καλες τουρμπινες με τις κινεζικες, απλα πιστευω πως με μια καλη επισκευη περνεις ενα αποτελεσμα που αξιζει βαση τιμης-ποιοτητας....
Εικόνα
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από kostas200vi »

Tasos_7R έγραψε:Αν δε δοκιμάσετε κάτι πως είστε σίγουροι για την ποιότητά του?? Σίγουρα δεν θα είναι όσο αξιόπιστες όσο μια Garrett, αλλά για τα λεφτά που δίνεις μπορεί να συμφέρει καλύτερα, δηλαδή το συνολικό value for money να είναι καλύτερο.
Δε ξέρω τι μάρκα είναι η κινέζικη που χρησιμοποιεί εδώ ο φίλος (κοίταξα αλλά δεν βλέπω, τι στο καλό... στραβός είμαι?? :roll: ), αλλά για παράδειγμα για τις Holset που επίσης είναι πολύ φτηνές κινέζικες, έχω διαβάσει πολύ καλά λόγια από αρκετές εφαρμογές στο crx-uk club. Επίσης, μπορούν να ανακατασκευαστούν, όταν χρειαστεί με εντόσθια Garrett.
Τα πράγματα είναι απλά με τις κινεζικές, δεν έχουν την ίδια παροχή και αξιοπιστία όπως μια Garrett και φυσικά δεν έχουν την εγγύηση της Garrett και για αυτό υπάρχει αυτή η τεράστια διαφορά στις τιμές, πχ μια κινεζική ρουλεμανατη έχει 300 € και μια ίδια Garrett 900€ εάν τώρα της αλλάξεις και βαλεις το κατριτζ της Garrett θα το πληρώσεις 550 - 600 € καινούργιο από Αμερική όποτε δώρων άδωρων, μια θροσατη κινεζική παίζει στα 150 -180€ σε αυτήν εχεις πιο οικονομικές λύσεις ώστε να αλλάξεις φτερωτές θρος κλπ για να εχεις ικανοποιητική παροχή, αλλά εγώ δεν τις προτιμώ.......οπότε Garrett η Precision.
Δεν είμαστε χαζοί και σκάμε 1000 και 1500 € για μια τουρμπίνα, η κινεζική δεν υπάρχει περίπτωση να αντέξει, είναι ελεεινά τα υλικά που βάζουν και στην καλύτερη περίπτωση θα κλαις τα λεφτά σου...στην χειρότερη και το μοτερ σου.
Πως ξεχωρίζεις μια κινεζική:
1) Από την τιμή
2) Απουσία ταμπέλας, ή ταμπέλα θα λέει άσχετα (GT28RS πχ. Γνήσια ποτέ δεν λέει το μοντέλλο, μόνο τον κωδικό)
3) Απουσία ανάγλυφων κωδικών και μάρκας πάνω στα σαλιγκάρια και cartridge
3α) τα σαλιγκάρια είναι γυαλισμένα.
4) ΒΙΔΕΣ, οι βίδες είναι λάθος σκληρότητας και κακής ποιότητας
5) Διάστάσεις. Αν έχετε μια γνήσια δίπλα, θα δείτε πως οι διάμετροι δεν είναι ακριβώς ίδιοι
6) Κάποιες σπάνε πριν ακόμη το αμάξι τουρμπισει !
7) Κάποιες τουρμπιζουν μόνο μια φορά και τα υπολείμματα τους τα βγάζεις από τον θάλαμο καύσης.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
darkgsi
Support member
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 10:32 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από darkgsi »

Tasos_7R έγραψε:Αν δε δοκιμάσετε κάτι πως είστε σίγουροι για την ποιότητά του?? Σίγουρα δεν θα είναι όσο αξιόπιστες όσο μια Garrett, αλλά για τα λεφτά που δίνεις μπορεί να συμφέρει καλύτερα, δηλαδή το συνολικό value for money να είναι καλύτερο.
Δε ξέρω τι μάρκα είναι η κινέζικη που χρησιμοποιεί εδώ ο φίλος (κοίταξα αλλά δεν βλέπω, τι στο καλό... στραβός είμαι?? :roll: ), αλλά για παράδειγμα για τις Holset που επίσης είναι πολύ φτηνές κινέζικες, έχω διαβάσει πολύ καλά λόγια από αρκετές εφαρμογές στο crx-uk club. Επίσης, μπορούν να ανακατασκευαστούν, όταν χρειαστεί με εντόσθια
GODSPEED ειναι η μαρκα και ηρθε απο αμερικη μερια
Εικόνα
Tasos-414sli
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: Τετ Δεκ 10, 2008 2:47 pm
Τοποθεσία: Γουδι
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από Tasos-414sli »

thanos_s έγραψε:
Tasos-414sli έγραψε:
thanos_s έγραψε:Ξεκινας με τοσο καλες βασεις να στηνεις turbo project με Κινεζικη τουρμπινα???
οι κινεζικες δουλευουν αψογα και αξιοπιστα, ειναι 1000δοκιμασμενες σε παρα μα παρα πολλα honda τις παρεας μου.
:P :P Μετα λετε οτι βγαζουν κακο ονομα τα honda :P
ξερω και ενα πολυ καλο λαστιχο ποτισματος gardena πρασινακι, για παροχη λαδιου-νερου θα ηταν οτι πρεπει.
Εικόνα



οτι ν ναι. εχεις δοκιμασει ποτε και ξερεις? οχι... ασε λοιπον να πει την γνωμη του καποιος που εχει δοκιμασει παρα πολλες φορες και εχει μια γνωμη παραπανω απο την δικη σου. μεχρι 3076 εχουν βγαλει και εχουμε δοκιμασει και δν υπαρχει κανενα προβλημα. εννοειτε δν θα σου κρατησει μια ζωη οπως μια garret αλλα θα σου κρατησει αρκετα ωστε να βγαλει τα λεφτα της. και σιγουρα δν προκειτε ποτε ν παει καμια φτερωτη πουθενα... οταν δοκιμασεις ξαναπες. πηγαινε εσυ κ πληρωσε την garret 1500 ευρω και εγω με μια τουρμπινα των 300 ευρω θα εχω τα ιδια αλογα με εσενα και αξιοπιστα! τωρα το τι λες εσυ τ ακουω βερεσε. καλο βραδυ
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από kostas200vi »

Tasos-414sli έγραψε: οτι ν ναι. εχεις δοκιμασει ποτε και ξερεις? οχι... ασε λοιπον να πει την γνωμη του καποιος που εχει δοκιμασει παρα πολλες φορες και εχει μια γνωμη παραπανω απο την δικη σου. μεχρι 3076 εχουν βγαλει και εχουμε δοκιμασει και δν υπαρχει κανενα προβλημα. εννοειτε δν θα σου κρατησει μια ζωη οπως μια garret αλλα θα σου κρατησει αρκετα ωστε να βγαλει τα λεφτα της. και σιγουρα δν προκειτε ποτε ν παει καμια φτερωτη πουθενα... οταν δοκιμασεις ξαναπες. πηγαινε εσυ κ πληρωσε την garret 1500 ευρω και εγω με μια τουρμπινα των 300 ευρω θα εχω τα ιδια αλογα με εσενα και αξιοπιστα! τωρα το τι λες εσυ τ ακουω βερεσε. καλο βραδυ
Εικόνα
Από προχειρότητες στις συναρμολογήσεις οι φτερωτές έβρισκαν.
Εικόνα
Άξονας φτερωτής, κατά την χύτευση του χάλυβα στο καλούπι υπήρξαν ακαθαρσίες - άλλο μέταλλο, αυτό θα καταστρέψει το ρουλεμάν και να οδηγήσει σε καταστροφη και αστοχία του turbo.
Εικόνα
Εικόνα
Αυτό είναι ένα αξιόπιστο κινέζικο turbo και αυτό το κίτρινο που βλέπετε στην ένωση ναι καλά καταλάβατε είναι κόλλα, δεν ξέρω εάν είναι UHO η LOGO δεν έδωσε τις απαιτούμενες πληροφορίες ο Κινέζος, το έπαιξε ΚΙΝΕΖΟΣ. Εικόνα
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από kostas200vi »

Για να μην υπαρχουν παρεξηγήσεις, ο καθένας βάζει στο αυτοκίνητο του ότι κρίνει αυτός σωστό και ανάλογα με το πόσο αντέχει η τσέπη του, εγώ σε ένα ακριβοπληρωμένο μοτερ ποτέ δεν θα έβαζα κινέζικο turbo ακομα κι αν μου το έδιναν τζάμπα, δεν είναι δυνατόν να δώσω 10,000€ για να βελτιώσω το μοτερ και να το ρισκάρω με ένα κινέζικο turbo με το κίνδυνο μιας αστοχίας με καταστροφικά αποτελέσματα. :beer:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 10, 2007 12:58 am
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από thanos_s »

s-414sli"]
thanos_s έγραψε:
Tasos-414sli έγραψε:
thanos_s έγραψε:Ξεκινας με τοσο καλες βασεις να στηνεις turbo project με Κινεζικη τουρμπινα???
οι κινεζικες δουλευουν αψογα και αξιοπιστα, ειναι 1000δοκιμασμενες σε παρα μα παρα πολλα honda τις παρεας μου.
:P :P Μετα λετε οτι βγαζουν κακο ονομα τα honda :P
ξερω και ενα πολυ καλο λαστιχο ποτισματος gardena πρασινακι, για παροχη λαδιου-νερου θα ηταν οτι πρεπει.
Εικόνα



οτι ν ναι. εχεις δοκιμασει ποτε και ξερεις? οχι... ασε λοιπον να πει την γνωμη του καποιος που εχει δοκιμασει παρα πολλες φορες και εχει μια γνωμη παραπανω απο την δικη σου. μεχρι 3076 εχουν βγαλει και εχουμε δοκιμασει και δν υπαρχει κανενα προβλημα. εννοειτε δν θα σου κρατησει μια ζωη οπως μια garret αλλα θα σου κρατησει αρκετα ωστε να βγαλει τα λεφτα της. και σιγουρα δν προκειτε ποτε ν παει καμια φτερωτη πουθενα... οταν δοκιμασεις ξαναπες. πηγαινε εσυ κ πληρωσε την garret 1500 ευρω και εγω με μια τουρμπινα των 300 ευρω θα εχω τα ιδια αλογα με εσενα και αξιοπιστα! τωρα το τι λες εσυ τ ακουω βερεσε. καλο βραδυ[/quote]

Εχω Δωρεαν pass για allou fun park αν θες :D
.
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από crAss »

Οι Κινέζοι πια βγάζουν τα πάντα και σε ότι ποιότητα θέλεις. Αν θέλεις σούπερ ποιότητα υπάρχει, αλλά προφανώς η μείωση στο κόστος με μια κατασκευασμένη στη Γερμανία είναι ελάχιστη μιας και οι καλές τιμές είναι αποτέλεσμα χειροποίητης δουλειάς και όχι μηχανημάτων υψηλής ακρίβειας.
Τώρα αυτές οι φθηνιάρικες τουρμπίνες που κυκλοφορούν από την Κίνα όντως είναι άστα να πάνε ποιότητας και βάζεις το μοτέρ σε κίνδυνο. Εγώ μια φορά πήρα κάτι όχι γνωστό (ήταν Ισραηλινό, όχι Κινέζικο) και την πάτησα με τέτοια πράγματα δεν θα έμπλεκα. Μπορεί να πάρεις όλο το μοτέρ στο χέρι με μια μικρή αστοχία.
Life is too short not to...
Tasos-414sli
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: Τετ Δεκ 10, 2008 2:47 pm
Τοποθεσία: Γουδι
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από Tasos-414sli »

οτι ν ναι. εχεις δοκιμασει ποτε και ξερεις? οχι... ασε λοιπον να πει την γνωμη του καποιος που εχει δοκιμασει παρα πολλες φορες και εχει μια γνωμη παραπανω απο την δικη σου. μεχρι 3076 εχουν βγαλει και εχουμε δοκιμασει και δν υπαρχει κανενα προβλημα. εννοειτε δν θα σου κρατησει μια ζωη οπως μια garret αλλα θα σου κρατησει αρκετα ωστε να βγαλει τα λεφτα της. και σιγουρα δν προκειτε ποτε ν παει καμια φτερωτη πουθενα... οταν δοκιμασεις ξαναπες. πηγαινε εσυ κ πληρωσε την garret 1500 ευρω και εγω με μια τουρμπινα των 300 ευρω θα εχω τα ιδια αλογα με εσενα και αξιοπιστα! τωρα το τι λες εσυ τ ακουω βερεσε. καλο βραδυ[/quote]

Εχω Δωρεαν pass για allou fun park αν θες :D[/quote]

στειλτω με courier!!
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
darkgsi
Support member
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 10:32 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από darkgsi »

Re: πως ξεχωριζουμε μια τουρμπινα κινεζικη απο μια γνησια???

Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 17, 2009 8:30 am

turborabbit



Εγγραφή: 02 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 5977








CUPRA-R έγραψε:
καλησπερα παιδια! ειμαι καινουργιος σχετικα στο forum η ερωτηση μου ειναι λιγο περιεργη και θελει γνωσεις απο τους παλιοτερους της βελτιωσης! πως καταλαβαινουμε αν μια τουρμπινα ειναι κινεζικη?

====
1) Από την τιμή
2) Απουσία ταμπέλας, ή ταμπέλα θα λέει άσχετα (GT28RS πχ. Γνήσια ποτέ δεν λέει το μοντέλλο, μόνο τον κωδικό)
3) Απουσία ανάγλυφων κωδικών και μάρκας πάνω στα σαλιγκάρια και cartridge
4) ΒΙΔΕΣ, οι βίδες είναι λάθος σκληρότητας και κακής ποιότητας
5) Διάστάσεις. Αν έχετε μια γνήσια δίπλα, θα δείτε πως οι διάμετροι δεν είναι ακριβώς ίδιοι

εχω ακουσει απο ατομα πως εχουν σπασει τετοιες πριν ακομη το αμαξι τουρμπισει!
====
Το δικό μου τούρμπισε. Τούρμπισε όπως δεν έχει ξανατουρμπίσει ποτέ. Αλλά μια φορα

Καλο ειναι τις απαντησεις να μην τις ψαρευουμε απο αλλα φορουμ..... :lol:
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Φωτογραφίες Μελών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες