Περι εξάτμισης

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από nikolas »

Το είπαμε και παλιότερα..μπορείς να το βάλεις, αλλά μη παίρνεις τόσο αψήφιστα ότι το 2.0 δεν μπορείς να το δηλώσεις..!!
Όσο για το 1.8 μπορείς είτε να βάλεις ολόκληρο μοτέρ, κομπλέ, είτε να κάνεις μετατροπή το δικό σου. Στην πρώτη περίπτωση, θα πρέπει να το δηλώσεις, στη δεύτερη δεν φαίνεται πουθενά..!!
antoni400
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 14, 2009 12:03 am
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από antoni400 »

Nα ρωτησω κατι σαν νεος που ειμαι?
Σκεφτομαι να αλλαξω την εξατμιση απο καταλυτη και πισω για την ωρα.
Θα κερδισω τιποτα?
Επισης καποιος μου ειπε να αφαιρεσω και το ενδιαμεσο καζανακι αλλα εχω ακουσει οτι σε καποια αυτοκινητα κανει τα πραγματα χειροτερα(δεν τραβαει στις χαμηλες)
Επισης να μεγαλωσω λιγο την διαμετρο η οχι?
PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 11:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από PaNoSGR »

Αν και εχουν ξανασυζητηθει ολα αυτα μια γρηγορη αναδρομη θα σου δειξει οτι βγαζοντας το μεσαιο θα χασεις.Επισης αμα διαβασεις πιο πανω θα δεις οτι λιγο αξιζει να μεγαλωσεις την σωληνα μετα το πιο πιθανον θα χασεις και ειδικα να εχεις 1.4
Εικόνα
MEGAMAN
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 14, 2009 10:36 am
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από MEGAMAN »

είτε να βάλεις ολόκληρο μοτέρ, κομπλέ, είτε να κάνεις μετατροπή το δικό σου.
Ναι αλλά αν κάνω μετατροπή το 1.4 θα μπορέσω να το κάνω και vvc ...
Και πόσα άλογα λέτε να φτάσω αν to κάνω..??
Το λέω γιατί το μοτέρ το mg 1.8 βγάζει 160..Αμα είναι να τα φτάσω και γω αυτά τα άλογα θα το κάνω..Και δεν θα ψάχνομαι για μοτέρ..


Μην ξεχάσετε να μου πείτε και για το vvc...
PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 11:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από PaNoSGR »

Κανοντας το 1.8 φτανεις με ανεση τα 130φοραδακια.Αμα θες μετα μπορεις να βρεις μια κεφαλη vvc να την κουμπωσεις πανω με τα παρελκομενα της και να χτυπησεις ανετα τα 160φοραδακια.
Εικόνα
Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

Aπό 1.4 για να φτάσεις να το κάνεις vvc θα φας πολύ χρήμα/χρόνο/κόπο.
Αγόρασε ένα vvc να τελειώνεις.
MG TF turbo...
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από Tasos_7R »

PaNoSGR έγραψε:Κανοντας το 1.8 φτανεις με ανεση τα 130φοραδακια.Αμα θες μετα μπορεις να βρεις μια κεφαλη vvc να την κουμπωσεις πανω με τα παρελκομενα της και να χτυπησεις ανετα τα 160φοραδακια.
Τι άνετα και άνετα ρε Πάνο...?? :-D Τα 130 δεν είναι καθόλου άνετο νούμερο ιπποδύναμης πιστεύω απλά και μόνο ανεβαίνοντας στα 1,8... Και τα 160 θέλουν επίσης πολύ χρήμα και προσπάθεια!!! Μη τα κάνετε να φαίνονται όλα εύκολα και απλά..:;T
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από i-VTec »

Αν περάσεις τα 120 με το 1.8 να είσαι ευχαριστημένος σε πρώτη φάση...Και μετά με VVC το πας 150 περίπου αλλά χωρίς την τρελή ροπή χαμηλά...Αλλιώς 2ο στάδιο στο 18άρι όπως είναι και θα πατάς τα VVC... ;)
Εικόνα
thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 10, 2007 12:58 am
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από thanos_s »

i-VTec έγραψε:Αν περάσεις τα 120 με το 1.8 να είσαι ευχαριστημένος σε πρώτη φάση...Και μετά με VVC το πας 150 περίπου αλλά χωρίς την τρελή ροπή χαμηλά...Αλλιώς 2ο στάδιο στο 18άρι όπως είναι και θα πατάς τα VVC... ;)
κατι ξερεις εσυ... :P :P :P :P :kot:
.
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από nikolas »

Tasos_7R έγραψε:
PaNoSGR έγραψε:Κανοντας το 1.8 φτανεις με ανεση τα 130φοραδακια.Αμα θες μετα μπορεις να βρεις μια κεφαλη vvc να την κουμπωσεις πανω με τα παρελκομενα της και να χτυπησεις ανετα τα 160φοραδακια.
Τι άνετα και άνετα ρε Πάνο...?? :-D Τα 130 δεν είναι καθόλου άνετο νούμερο ιπποδύναμης πιστεύω απλά και μόνο ανεβαίνοντας στα 1,8... Και τα 160 θέλουν επίσης πολύ χρήμα και προσπάθεια!!! Μη τα κάνετε να φαίνονται όλα εύκολα και απλά..:;T
Αν το κάνεις 1.8 non-vvc μιλάμε για 117 άλογα εργοστασιακά.. (αντίστοιχο του MG ZR 120) το "130 άνετα" απ'όσα έχω δει μέχρι τώρα, δεν υπάρχει όταν μιλάμε για άλογα και όχι για στραγάλια..Αν το κάνεις vvc μιλάμε για 150 άλογα εργοστασιακά (αντίστοιχο του MG ZR 160)..
Φυσικά και μπορείς το 1.4 να το κάνεις μετατροπή 1.8 non-vvc και vvc, αλλά και στο άλλο θέμα που άνοιξες και λέγαμε πάλι τα ίδια, ότι δεν συμφέρει να το κάνεις σε δύο στάδια..στο λέω από προσωπική εμπειρία..!!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες