Σελίδα 20 από 22

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 06, 2008 4:53 am
από Tasos_7R
Το Golf GTi κάνει 0-100 σε 7,17 sec, 0-160 σε 17,49 sec και 0-200 σε 34,4 sec. Αυτές τις τιμές είχανε μετρήσει στο Power,με VBox φυσικά, και κρύο καιρό (είχε βγάλει 216 PS). Μαμά δε κάνει με τίποτα 15 sec για τα 160!!! Στο ίδιο περιοδικό έχουν μετρήσει άλλα δυο GTi ένα της Boulekos με 259 PS που έκανε 0-160 σε 14,72 και ένα άλλο της Unitronic με 268 PS που έκανε 14,56!!! Και δε λέω ότι οι χρόνοι αυτοί (του μαμά) είναι άσχημοι σαν χρόνοι γενικά... ίσα ίσα είναι πολύ καλοί... αλλά ΔΕΝ είναι αντιπροσωπευτικοί ενός δίλιτρου τουρμπάτου με πάνω από 200 PS και αρκετά κιλά ροπής... Στο φανάρι χάνει από μαμά Type R με 19 κιλά ατμοσφαιρικής ροπής!!! Ακόμα και τα ψηλά 14αρια που κάνουν τα δύο βελτιωμένα GTi που ανέφερα πιο πάνω είναι χρόνοι που κάνουν εκκεντροφοράτα Β16Α!!!

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 06, 2008 10:08 am
από fotis power
συμφωνω για το φιμομενο gti...αλλα στην εκδοση edition ανακυρησεται 4 γρηγορωτερο μαμα GTI συμφωνα με το drive(τ.127 μαϊος 2007).... 1)audi s3 13,4 2)seat leon cupra 14,4 3)vw golf r32 15,1 4)vw golf gti edition 30 15,0 5)opel astra opc 15,3 6)mazda3 mps 15,4 7)ford focus st 16,5 8)honda civic type-r 16,7 9)octavia 5rs 16,8 ολα αυτα συμφωνα με το drive.....

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 15, 2008 12:18 am
από KASTOR
ΠΑΙΔΕΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΥΣΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ.ΣΕ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΠΟΛΥ ΣΠΙΝΑΡΙΣΜΑ,ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΣΑ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΔΕΙΞΕ 8,5 ΜΕ 2ρα Η ΟΠΟΙΑ ΕΦΤΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 110 ΣΤΙΣ 7200-7300 ΣΤΡΟΦΕΣ.

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 15, 2008 2:04 am
από i-VTec
Rover 45 1.8 VVC αν δεν κάνω λάθος...?Μια χαρά είναι τα 8,5 για τα κιλά του... :)

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 15, 2008 5:14 pm
από saikoe39
Tasos_7R έγραψε:Το Golf GTi κάνει 0-100 σε 7,17 sec, 0-160 σε 17,49 sec και 0-200 σε 34,4 sec. Αυτές τις τιμές είχανε μετρήσει στο Power,με VBox φυσικά, και κρύο καιρό (είχε βγάλει 216 PS). Μαμά δε κάνει με τίποτα 15 sec για τα 160!!! Στο ίδιο περιοδικό έχουν μετρήσει άλλα δυο GTi ένα της Boulekos με 259 PS που έκανε 0-160 σε 14,72 και ένα άλλο της Unitronic με 268 PS που έκανε 14,56!!! Και δε λέω ότι οι χρόνοι αυτοί (του μαμά) είναι άσχημοι σαν χρόνοι γενικά... ίσα ίσα είναι πολύ καλοί... αλλά ΔΕΝ είναι αντιπροσωπευτικοί ενός δίλιτρου τουρμπάτου με πάνω από 200 PS και αρκετά κιλά ροπής... Στο φανάρι χάνει από μαμά Type R με 19 κιλά ατμοσφαιρικής ροπής!!! Ακόμα και τα ψηλά 14αρια που κάνουν τα δύο βελτιωμένα GTi που ανέφερα πιο πάνω είναι χρόνοι που κάνουν εκκεντροφοράτα Β16Α!!!

Tα λες πολυ ωραια.......
Αλλα ξεχνας...το βαρος τους.......ξεχνας οτι ειναι Gti και οχι ραλλυε....
Και τελος ξεχνας το show που κανει στα type R και σε οτι αλλο παει να πατησει μαζι του απο ρολαριστα..........!!!!!!!!!!!!!

Εχετε μπερδεψει πολλα....

Υπαρχει τεραστια διαφορα για το πως παει εναι Golf Gtι που εχει all round χαραχτηρα....και ενα Β16Α που τουν εχουν πεταξει τα ματια εξω για να παει ετσι...!!!!!!!!
Αναλογισου βαρος του GOLF και του civic η οποιο αλλο οχημα σε αυτην την κατηγορια και θα δεις τελικα αν το 7αρι ειναι λιγο για 200 αλογα.......!!!!!!



Και ρε τασο...πως γινεται να λες αυτο..............Και δε λέω ότι οι χρόνοι αυτοί (του μαμά) είναι άσχημοι σαν χρόνοι γενικά... ίσα ίσα είναι πολύ καλοί... αλλά ΔΕΝ είναι αντιπροσωπευτικοί ενός δίλιτρου τουρμπάτου με πάνω από 200 PS και αρκετά κιλά ροπής

Με λιγα λογια λες καλο ειναι...αλλα ειναι ταφιδι....!!!!!

και αυτο....Ακόμα και τα ψηλά 14αρια που κάνουν τα δύο βελτιωμένα GTi που ανέφερα πιο πάνω είναι χρόνοι που κάνουν εκκεντροφοράτα Β16Α!!!]

Ναι μονο που το Β16α για να κανει ψηλα 14αρια...σημαινει ενα μοτερ που ο σκοπος του ειναι μονο αυτος.....ειναι σωβρακο.....και καρκινιαρικο...γοραει σλικσ και εχει αλλη κλιμακωση....!!!!!


Ειναι σαν συγκρινεις ενα μαμα 1.8(ακομα και vvc)...με το 1.8 του Θανου...που το εχει κανει προεκταση της π@@τσας του.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αν γινει ενα μετρημα με v-box οποιος απο τους απο πανω κανει χρονο κατω απο 8.8 sec εκτος του θανου.......εχει ενα 100αρικο απο εμενα......!!!!!!!!!!!!

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 15, 2008 5:19 pm
από i-VTec
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με saiko...
saikoe39 έγραψε: Αν γινει ενα μετρημα με v-box οποιος απο τους απο πανω κανει χρονο κατω απο 8.8 sec εκτος του θανου.......εχει ενα 100αρικο απο εμενα......!!!!!!!!!!!!
Πάει...Βρες μου τρόπο μέτρησης και έφυγα...

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 15, 2008 6:59 pm
από thanos_s
i-VTec έγραψε:Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με saiko...
saikoe39 έγραψε: Αν γινει ενα μετρημα με v-box οποιος απο τους απο πανω κανει χρονο κατω απο 8.8 sec εκτος του θανου.......εχει ενα 100αρικο απο εμενα......!!!!!!!!!!!!
Πάει...Βρες μου τρόπο μέτρησης και έφυγα...
Εγω οχι 100ρικο??? :( :roll: :flam:

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 15, 2008 8:19 pm
από Tasos_7R
saikoe39 έγραψε:
Tasos_7R έγραψε:Το Golf GTi κάνει 0-100 σε 7,17 sec, 0-160 σε 17,49 sec και 0-200 σε 34,4 sec. Αυτές τις τιμές είχανε μετρήσει στο Power,με VBox φυσικά, και κρύο καιρό (είχε βγάλει 216 PS). Μαμά δε κάνει με τίποτα 15 sec για τα 160!!! Στο ίδιο περιοδικό έχουν μετρήσει άλλα δυο GTi ένα της Boulekos με 259 PS που έκανε 0-160 σε 14,72 και ένα άλλο της Unitronic με 268 PS που έκανε 14,56!!! Και δε λέω ότι οι χρόνοι αυτοί (του μαμά) είναι άσχημοι σαν χρόνοι γενικά... ίσα ίσα είναι πολύ καλοί... αλλά ΔΕΝ είναι αντιπροσωπευτικοί ενός δίλιτρου τουρμπάτου με πάνω από 200 PS και αρκετά κιλά ροπής... Στο φανάρι χάνει από μαμά Type R με 19 κιλά ατμοσφαιρικής ροπής!!! Ακόμα και τα ψηλά 14αρια που κάνουν τα δύο βελτιωμένα GTi που ανέφερα πιο πάνω είναι χρόνοι που κάνουν εκκεντροφοράτα Β16Α!!!

Tα λες πολυ ωραια.......
Ναι αυτό είναι αλήθεια... έχω μια ευφράδεια λόγου!!! :-D
Αλλα ξεχνας...το βαρος τους.......ξεχνας οτι ειναι Gti και οχι ραλλυε....
Δε ξεχνάω τίποτα... το βάρος τους είναι πρόβλημα της VW όχι δικό μου... ας το έκαναν ελαφρύτερο αν ήταν μάγκες... κι αυτό μέσα στο "παιχνίδι" είναι... μια πρόκληση για τους μηχανικούς και σχεδιαστές.
Και τελος ξεχνας το show που κανει στα type R και σε οτι αλλο παει να πατησει μαζι του απο ρολαριστα..........!!!!!!!!!!!!!
Ε αν ήταν πίσω από μαμά Type R ΚΑΙ από ρολαριστές ε τότε... μπλε και στη θάλασσα!!! Το ότι πίνει τσάι από στάση και μάλιστα μετά τα 140 έχει ΤΣΟΝΤΑ από ένα αμάξι στα ίδια άλογα ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ είναι λίγο???? Και δεν έχουν και τόσο τρελή διαφορά στα κιλά... 60 κιλά αλλά είπαμε πρόβλημα τους και μαγκιά σε όποιον κατασκευαστή μπορεί να φτιάξει ένα ελαφρύ αμάξι σήμερα!!!

Εχετε μπερδεψει πολλα....

Υπαρχει τεραστια διαφορα για το πως παει εναι Golf Gtι που εχει all round χαραχτηρα....και ενα Β16Α που τουν εχουν πεταξει τα ματια εξω για να παει ετσι...!!!!!!!!
Το παράδειγμα για το B16 το έφερα απλά για να στηρίξω τον ισχυρισμό μου ότι οι χρόνοι του GTi δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο τηρουμένων των αναλογιών... Και δε μιλάω για κανά τρελά φτιαγμένο Β16... Φ.Π.Ε και έκκεντρα πρώτου σταδίου!!! Σε καμία περίπτωση δε λέω ότι το GTi θα έπρεπε να είναι γυμνό χωρίς ανέσεις λες και θα κατέβεις για dragster... Λες πολύ σωστά ότι έχει all around χαρακτήρα... συμφωνώ... Το Type R (EP3) δεν έχει???
Αναλογισου βαρος του GOLF και του civic η οποιο αλλο οχημα σε αυτην την κατηγορια και θα δεις τελικα αν το 7αρι ειναι λιγο για 200 αλογα.......!!!!!!
Για το βάρος τα ξανάπα...


Και ρε τασο...πως γινεται να λες αυτο..............Και δε λέω ότι οι χρόνοι αυτοί (του μαμά) είναι άσχημοι σαν χρόνοι γενικά... ίσα ίσα είναι πολύ καλοί... αλλά ΔΕΝ είναι αντιπροσωπευτικοί ενός δίλιτρου τουρμπάτου με πάνω από 200 PS και αρκετά κιλά ροπής

Με λιγα λογια λες καλο ειναι...αλλα ειναι ταφιδι....!!!!!
Τι δεν κατάλαβες από αυτό που λέω??? Από κάθε μοτέρ έχεις και συγκεκριμένες απαιτήσεις... Εννοείται πως αν ένα rover 1,8 ατμόσφαιρα φτάσει να κάνει 0-160 σε 17 θα το θεοποιήσουμε αλλά αν τον ίδιο χρόνο τον κάνει και μια 360 modena ε τι θα πεις??? Δε θα πεις ότι δε πάει βήμα???

και αυτο....Ακόμα και τα ψηλά 14αρια που κάνουν τα δύο βελτιωμένα GTi που ανέφερα πιο πάνω είναι χρόνοι που κάνουν εκκεντροφοράτα Β16Α!!!]

Ναι μονο που το Β16α για να κανει ψηλα 14αρια...σημαινει ενα μοτερ που ο σκοπος του ειναι μονο αυτος.....ειναι σωβρακο.....και καρκινιαρικο...γοραει σλικσ και εχει αλλη κλιμακωση....!!!!!
Ξαναλέω ότι το παράδειγμα αυτό το έφερα σαν ένα σημείο αναφοράς για τους χρόνους ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και όχι να συγκρίνω ανόμοια πράγματα. Και αν τα 14αρια γίνονται από καρκινιάρικα σώβρακα civicάκια υπάρχουν και αντίστοιχα civics (1,6lt) με όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις μέχρι και aircondition που κάνουν ψηλά 17άρια με δεύτερο στάδιο πολύ αξιόπιστα και χωρίς υπερβολικές λύσεις στη βελτίωσή τους... ΚΑΙ ΠΑΛΙ δε τα συγκρίνω... απλά το αναφέρω για να μη μπερδευόμαστε...

Ειναι σαν συγκρινεις ενα μαμα 1.8(ακομα και vvc)...με το 1.8 του Θανου...που το εχει κανει προεκταση της π@@τσας του.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αν γινει ενα μετρημα με v-box οποιος απο τους απο πανω κανει χρονο κατω απο 8.8 sec εκτος του θανου.......εχει ενα 100αρικο απο εμενα......!!!!!!!!!!!!
Και στην τελική αυτό που είπα είναι ότι οι χρόνοι από στάση του GTi δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο!!

Ούτε είπα γιατί δε το κάνανε rallye, ούτε ότι δεν είναι καλό αμάξι... Είναι all around αμάξι αλλά κανείς δε το παίρνει μόνο για ταξιδάκια και γρήγορες βόλτες...Απ' τη στιγμή λοιπόν που οι κάτοχοι των GTi θέλουν να είναι γρήγοροι και στο φανάρι ε θα ακουστούν και αντίστοιχα σχόλια!!
Και αν το πάρουμε ανάποδα το θέμα όπως σε κάποια σημεία δε μπορεί να συγκριθεί το Golf με το Civic έτσι σε κάποια άλλα συμβαίνει το ανάποδο... Είναι θέμα γούστου και νοοτροπίας τελικά...

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 16, 2008 1:15 am
από kostas200vi
saikoe39 έγραψε: Αν γινει ενα μετρημα με v-box οποιος απο τους απο πανω κανει χρονο κατω απο 8.8 sec εκτος του θανου.......εχει ενα 100αρικο απο εμενα......!!!!!!!!!!!!
Εγω εαν κανω κατω απο 5 sec ποσα θα παρω ? :P

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 16, 2008 1:41 am
από saikoe39
Tasos_7R έγραψε:
saikoe39 έγραψε:
Tasos_7R έγραψε:Το Golf GTi κάνει 0-100 σε 7,17 sec, 0-160 σε 17,49 sec και 0-200 σε 34,4 sec. Αυτές τις τιμές είχανε μετρήσει στο Power,με VBox φυσικά, και κρύο καιρό (είχε βγάλει 216 PS). Μαμά δε κάνει με τίποτα 15 sec για τα 160!!! Στο ίδιο περιοδικό έχουν μετρήσει άλλα δυο GTi ένα της Boulekos με 259 PS που έκανε 0-160 σε 14,72 και ένα άλλο της Unitronic με 268 PS που έκανε 14,56!!! Και δε λέω ότι οι χρόνοι αυτοί (του μαμά) είναι άσχημοι σαν χρόνοι γενικά... ίσα ίσα είναι πολύ καλοί... αλλά ΔΕΝ είναι αντιπροσωπευτικοί ενός δίλιτρου τουρμπάτου με πάνω από 200 PS και αρκετά κιλά ροπής... Στο φανάρι χάνει από μαμά Type R με 19 κιλά ατμοσφαιρικής ροπής!!! Ακόμα και τα ψηλά 14αρια που κάνουν τα δύο βελτιωμένα GTi που ανέφερα πιο πάνω είναι χρόνοι που κάνουν εκκεντροφοράτα Β16Α!!!

Tα λες πολυ ωραια.......
Ναι αυτό είναι αλήθεια... έχω μια ευφράδεια λόγου!!! :-D
Αλλα ξεχνας...το βαρος τους.......ξεχνας οτι ειναι Gti και οχι ραλλυε....
Δε ξεχνάω τίποτα... το βάρος τους είναι πρόβλημα της VW όχι δικό μου... ας το έκαναν ελαφρύτερο αν ήταν μάγκες... κι αυτό μέσα στο "παιχνίδι" είναι... μια πρόκληση για τους μηχανικούς και σχεδιαστές.
Και τελος ξεχνας το show που κανει στα type R και σε οτι αλλο παει να πατησει μαζι του απο ρολαριστα..........!!!!!!!!!!!!!
Ε αν ήταν πίσω από μαμά Type R ΚΑΙ από ρολαριστές ε τότε... μπλε και στη θάλασσα!!! Το ότι πίνει τσάι από στάση και μάλιστα μετά τα 140 έχει ΤΣΟΝΤΑ από ένα αμάξι στα ίδια άλογα ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ είναι λίγο???? Και δεν έχουν και τόσο τρελή διαφορά στα κιλά... 60 κιλά αλλά είπαμε πρόβλημα τους και μαγκιά σε όποιον κατασκευαστή μπορεί να φτιάξει ένα ελαφρύ αμάξι σήμερα!!!

Εχετε μπερδεψει πολλα....

Υπαρχει τεραστια διαφορα για το πως παει εναι Golf Gtι που εχει all round χαραχτηρα....και ενα Β16Α που τουν εχουν πεταξει τα ματια εξω για να παει ετσι...!!!!!!!!
Το παράδειγμα για το B16 το έφερα απλά για να στηρίξω τον ισχυρισμό μου ότι οι χρόνοι του GTi δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο τηρουμένων των αναλογιών... Και δε μιλάω για κανά τρελά φτιαγμένο Β16... Φ.Π.Ε και έκκεντρα πρώτου σταδίου!!! Σε καμία περίπτωση δε λέω ότι το GTi θα έπρεπε να είναι γυμνό χωρίς ανέσεις λες και θα κατέβεις για dragster... Λες πολύ σωστά ότι έχει all around χαρακτήρα... συμφωνώ... Το Type R (EP3) δεν έχει???
Αναλογισου βαρος του GOLF και του civic η οποιο αλλο οχημα σε αυτην την κατηγορια και θα δεις τελικα αν το 7αρι ειναι λιγο για 200 αλογα.......!!!!!!
Για το βάρος τα ξανάπα...


Και ρε τασο...πως γινεται να λες αυτο..............Και δε λέω ότι οι χρόνοι αυτοί (του μαμά) είναι άσχημοι σαν χρόνοι γενικά... ίσα ίσα είναι πολύ καλοί... αλλά ΔΕΝ είναι αντιπροσωπευτικοί ενός δίλιτρου τουρμπάτου με πάνω από 200 PS και αρκετά κιλά ροπής

Με λιγα λογια λες καλο ειναι...αλλα ειναι ταφιδι....!!!!!
Τι δεν κατάλαβες από αυτό που λέω??? Από κάθε μοτέρ έχεις και συγκεκριμένες απαιτήσεις... Εννοείται πως αν ένα rover 1,8 ατμόσφαιρα φτάσει να κάνει 0-160 σε 17 θα το θεοποιήσουμε αλλά αν τον ίδιο χρόνο τον κάνει και μια 360 modena ε τι θα πεις??? Δε θα πεις ότι δε πάει βήμα???

και αυτο....Ακόμα και τα ψηλά 14αρια που κάνουν τα δύο βελτιωμένα GTi που ανέφερα πιο πάνω είναι χρόνοι που κάνουν εκκεντροφοράτα Β16Α!!!]

Ναι μονο που το Β16α για να κανει ψηλα 14αρια...σημαινει ενα μοτερ που ο σκοπος του ειναι μονο αυτος.....ειναι σωβρακο.....και καρκινιαρικο...γοραει σλικσ και εχει αλλη κλιμακωση....!!!!!
Ξαναλέω ότι το παράδειγμα αυτό το έφερα σαν ένα σημείο αναφοράς για τους χρόνους ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και όχι να συγκρίνω ανόμοια πράγματα. Και αν τα 14αρια γίνονται από καρκινιάρικα σώβρακα civicάκια υπάρχουν και αντίστοιχα civics (1,6lt) με όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις μέχρι και aircondition που κάνουν ψηλά 17άρια με δεύτερο στάδιο πολύ αξιόπιστα και χωρίς υπερβολικές λύσεις στη βελτίωσή τους... ΚΑΙ ΠΑΛΙ δε τα συγκρίνω... απλά το αναφέρω για να μη μπερδευόμαστε...

Ειναι σαν συγκρινεις ενα μαμα 1.8(ακομα και vvc)...με το 1.8 του Θανου...που το εχει κανει προεκταση της π@@τσας του.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αν γινει ενα μετρημα με v-box οποιος απο τους απο πανω κανει χρονο κατω απο 8.8 sec εκτος του θανου.......εχει ενα 100αρικο απο εμενα......!!!!!!!!!!!!
Και στην τελική αυτό που είπα είναι ότι οι χρόνοι από στάση του GTi δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο!!

Ούτε είπα γιατί δε το κάνανε rallye, ούτε ότι δεν είναι καλό αμάξι... Είναι all around αμάξι αλλά κανείς δε το παίρνει μόνο για ταξιδάκια και γρήγορες βόλτες...Απ' τη στιγμή λοιπόν που οι κάτοχοι των GTi θέλουν να είναι γρήγοροι και στο φανάρι ε θα ακουστούν και αντίστοιχα σχόλια!!
Και αν το πάρουμε ανάποδα το θέμα όπως σε κάποια σημεία δε μπορεί να συγκριθεί το Golf με το Civic έτσι σε κάποια άλλα συμβαίνει το ανάποδο... Είναι θέμα γούστου και νοοτροπίας τελικά...
Τασο η αυτοκινηση δεν ειναι μοναχα η κοντρα...και σορρυ...αλλα οσοι τα περνουν δεν τα περνουν για να κανουν κοντρα στο φαναρι...απλα τα περνουν και για αυτο...!!!!!
Και σου απαντω ξανα....ναι οι τυπαδες με τα Gti μπορουν χαλαρα να παιξουν στο φαναρι...γιατι το 7.5-7.4 μπορουν να το βλεπουν ξανα και ξανα...χωρις μεγαλη προσπαθεια...
Σαλτα καβαλα ενα civic και χασε μια αλλαγη...και βγες εκτος vtec....να δω μετα τι θα κανεις...
Αν δεν εχεις χερια....ουτε απο σταση μπορεις να το πας...ουτε και ρεπριζ....
Και μην ξεχνας οτι το οχημα δεν εχει φτιαχτει για αυτο το σκοπο...δες ανοιγματα type R με Gti απο ρολαριστα....να δεις τι σημαινει.....σχεδιασμος για all round καταστασεις....
Εσυ θεωρεις οτι πιο πολλα ανοιγματα θα κανει απο σταση...???η απο ρεπριζ ειτε για να κανει μια κοντρα...σε εναν αυτοκινητοδρομο....η για μια προσπεραση....!!!!!

Και αν το παμε απο πλευρας tunning.....τοτε χανεται η μπαλα.....και τον πουλο τα vteckia και ολα..300+ ps με set up S3..κλπ....και μετα κλαψε χαραλαμπε......κυνηγανε Ε46αρια Μ3 απο ρολαριστα στα χαλαρα.....και αν ειναι λιγο βηματα οι οδηγοι των Μ3 ανετα ειναι και μπροστα τους.......


Γαματα οχηματα τα Japania...αλλα για κακη τους τυχη η βελτιωση τους μετα απο ενα σημειο ειναι παλουκι ορθιο..και αυτο ισχυειε για ολα τα πουσαρισμενα ατμοσφαιρικα μοτερ....!!!!!!
`