Σελίδα 2 από 3

Re: Κι αλλος με Rover...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 30, 2011 10:55 pm
από nikolas
aristos87 έγραψε:Την ταπετσαρία εγώ την κόλλησα μαζί με τον πατέρα μου κάπου στο 2001 (όταν ακόμα είχε αυτός το αμάξι) με βενζυνόκολλα αλλά σε μια πολύ χρονοβόρα διαδικασία. Δηλαδή ξηλώσαμε την ταπετσαρία και με λεπτό στρώμα βενζυνόκολλας κάθε 5-10 cm κολλάγαμε την οροφή και απο τότε είναι στην θέση της. Άν έχεις όρεξη και χρόνο και πιάνουν τα χέρια σου δοκίμασε.

Ο εγκέφαλος σε αυτό το μοντέλο είναι Honda και συγκεκριμένα είναι ο PP4-G01 και σπάνια έχει θέμα μιας και στα Honda ο αντίστοιχος PM6 δεν έβγαζε προβλήματα.
Το check engine σου έχει ανάψει ποτέ όταν σου κάνει το πρόβλημα;
Και εγώ την δική μου μόνος μου την έφτιαξα..δεν έγινε τέλεια, αλλά από τον απατεώνα τον ταπετσέρη που είχα μπλέξει και πάλι είχε ξεκολλήσει την προτιμώ..
Αρίστο, το μοντέλο λέει ο φίλος ότι είναι 414gsi έβαζε η honda 14άρια μοτέρ στα Rover..?

Re: Κι αλλος με Rover...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 30, 2011 11:49 pm
από PaNoSGR
ναι

Re: Κι αλλος με Rover...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 30, 2011 11:54 pm
από aristos87
Ωπ ναι! Γράψε λάθος 416 νόμιζα δεν είδα καλά. Δεν είναι Honda... K-series φοράει ο φίλος μας τότε.

Re: Κι αλλος με Rover...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 30, 2011 11:55 pm
από PaNoSGR
εγω παντως εχω μια εντυπωση οτι εχω δει μια φωτο απο το μοτερ θα μας πεισει ολους

Re: Κι αλλος με Rover...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 30, 2011 11:59 pm
από aristos87
Όχι παιδιά αν είναι 414 τότε φοράει k-series μοτέρ δεν έβγαινε rover με honda D14

Re: Κι αλλος με Rover...

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 01, 2011 12:02 am
από konpatra
Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια!
Προκειμενου να το αναγνωρισω και εγω αν ειναι ή οχι Honda, μπορω να ριξω μια ματια αρκει να μου πει τι να κοιταξω!
Το Κ-series που αναφερεται, τι προσδιοριζει?Επισης, ποσα αλογα βγαζει το συγκεκριμενο μοντελο??
Το αυτοκινητο παντως το αφηνω παντα να κανει τσεκ... Δλδ να δουλεψει η τρομπα βενζινης η οποια ακουγεται κιολας (αν ο ηχος που ακουγεται ειναι οντως η τρομπα βενζινης τα 5-10 δευτερολεπτα)

(να την πω την αληθεια μου, δν ηξερα πως η rover ειχε κινητηρες honda πανω στα αμαξια της)

Re: Κι αλλος με Rover...

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 01, 2011 12:08 am
από kostas200vi
konpatra έγραψε:Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια!
Προκειμενου να το αναγνωρισω και εγω αν ειναι ή οχι Honda, μπορω να ριξω μια ματια αρκει να μου πει τι να κοιταξω!
Το Κ-series που αναφερεται, τι προσδιοριζει?Επισης, ποσα αλογα βγαζει το συγκεκριμενο μοντελο??
Το αυτοκινητο παντως το αφηνω παντα να κανει τσεκ... Δλδ να δουλεψει η τρομπα βενζινης η οποια ακουγεται κιολας (αν ο ηχος που ακουγεται ειναι οντως η τρομπα βενζινης τα 5-10 δευτερολεπτα)

(να την πω την αληθεια μου, δν ηξερα πως η rover ειχε κινητηρες honda πανω στα αμαξια της)
K series φοράς, το μοτερ σου είναι αυτό : viewtopic.php?f=5&t=3874 βγάζει 103 άλογα, και αυτό που ακούς είναι όντως η αντλία βενζίνης.

Re: Κι αλλος με Rover...

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 01, 2011 12:13 am
από konpatra
Ναι ναι οντως αυτο ειναι το μοτερ μονο ο "παπας" αλλαζει.. ειναι στρογκυλος μεγαλος και ειναι στην μερια που λεει "injection" στην φωτο!Ακριβως πανω απο το μοτερ!

Re: Κι αλλος με Rover...

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 01, 2011 12:23 am
από aristos87
Από το 89 μέχρι το 95 τα Rover (γνωστά και ώς Rover R8) φόραγαν τα μοτέρ Honda. Τα 216/416GSi με Honda D16Z2 (SOHC) και 216/416 GTi το D16A8 (DOHC). Τα Rover R8 βγαίναν σε συνεργασία με την Honda που την ίδια περίοδο παρήγαγε και τα Honda Concerto τα οποία (αν ψάξεις στο νετ) ήταν ακριβώς ίδια με την μόνη διαφορά στο σήμα :lol:.

Τα μοντέλα 214 και 414 καθώς επίσης και τα Rover απο το 95 και μετά φόραγαν όλα κινητήρες Rover K-series.

Re: Κι αλλος με Rover...

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 01, 2011 12:24 am
από darkgsi
Καλώς ήρθες Κώστα! :wellcome: