Σελίδα 2 από 6

Re: k series engine for ever

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 16, 2010 1:06 pm
από i-VTec
nikolas έγραψε:Κατάλαβα τι λες, απλά όταν έλεγα για αντίλογο εννοούσα όχι σε επιχειρήματα ενάντια των kseries αλλά σε ελαφρυντικά/επιχειρήματα υπέρ του group vag..
Μάλλον παίχτηκε misunderstanding εκατέρωθεν..!!
Αχααα....παρεξήγησα then... :-D

Re: k series engine for ever

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 16, 2010 4:47 pm
από saikoe39
Tasos_7R έγραψε:Τώρα να αρχίσω τον αντίλογο να βάλω φωτιές??? :twisted: :P :P

Καλό είναι να αγαπάει και να γουστάρει κάποιος το αμάξι του, αλλά μη τα ισοπεδώνουμε και όλα... Γιατί είναι τελείως ισοπεδωτικό αυτό που λες φίλε Αντώνη.

Και αφήστε τους γνώστες και τους μη γνώστες... :;T
:beer:
Mαζι σου ασχετε.... :kot:

Re: k series engine for ever

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 16, 2010 6:15 pm
από antonis132
Μπες στο seatclub.gr ολοι οσοι εχουν τον κινητηρα BBZ με τα 101 αλογα μεχρι τα 80000χλμ τα κανουν ρεκτιφιε αλλαγη ελατηρια κυλινδρων :-D απο τα 30000χλμ καινε 0.5l/1000 :P και αυξανεται η καταναλωση με γεωμετρικη προοδος οπως τα περιγραφουν :P
Κυκλοφορουν αμετρητα 101 αλογα vw group και 8/10 καινε λαδι και μετα ψαχνονται τι φταιει σε αυτον τον περιβοητο BBZ κινητηρα φριτεζα. Και απαντω: τα ψευτικα ελατηρια που εχουν βαλει στους κυλινδρους :down:
Ειναι για γελια
Εμας καιγανε φλατζες και αυτους καιγανε λαδι :dan:

Re: k series engine for ever

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 16, 2010 6:22 pm
από PaNoSGR
Tasos_7R έγραψε:Τώρα να αρχίσω τον αντίλογο να βάλω φωτιές??? :twisted: :P :P

Καλό είναι να αγαπάει και να γουστάρει κάποιος το αμάξι του, αλλά μη τα ισοπεδώνουμε και όλα... Γιατί είναι τελείως ισοπεδωτικό αυτό που λες φίλε Αντώνη.

Και αφήστε τους γνώστες και τους μη γνώστες... :;T
:beer:
Εσυ αμεσως να πεταχτεις σαν το καυλοραπανο και να βαλεις φωτιες....

Re: k series engine for ever

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 16, 2010 7:32 pm
από Tasos_7R
saikoe39 έγραψε:
Tasos_7R έγραψε:Τώρα να αρχίσω τον αντίλογο να βάλω φωτιές??? :twisted: :P :P

Καλό είναι να αγαπάει και να γουστάρει κάποιος το αμάξι του, αλλά μη τα ισοπεδώνουμε και όλα... Γιατί είναι τελείως ισοπεδωτικό αυτό που λες φίλε Αντώνη.

Και αφήστε τους γνώστες και τους μη γνώστες... :;T
:beer:
Mαζι σου ασχετε.... :kot:
:-D :-D :-D

Re: k series engine for ever

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 16, 2010 7:37 pm
από Tasos_7R
antonis132 έγραψε:Μπες στο seatclub.gr ολοι οσοι εχουν τον κινητηρα BBZ με τα 101 αλογα μεχρι τα 80000χλμ τα κανουν ρεκτιφιε αλλαγη ελατηρια κυλινδρων :-D απο τα 30000χλμ καινε 0.5l/1000 :P και αυξανεται η καταναλωση με γεωμετρικη προοδος οπως τα περιγραφουν :P
Κυκλοφορουν αμετρητα 101 αλογα vw group και 8/10 καινε λαδι και μετα ψαχνονται τι φταιει σε αυτον τον περιβοητο BBZ κινητηρα φριτεζα. Και απαντω: τα ψευτικα ελατηρια που εχουν βαλει στους κυλινδρους :down:
Ειναι για γελια
Εμας καιγανε φλατζες και αυτους καιγανε λαδι :dan:
Εγω δεν υποστηριζω τα Seat και γενικοτερα το Group VAG, αλλα οχι και να λεμε οτι τα Rover εχουν μοτερουκλες, που αλλαζουν τις φλαντζες σαν τα πουκαμισα. :lol:

Re: k series engine for ever

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 16, 2010 7:40 pm
από Tasos_7R
PaNoSGR έγραψε:
Tasos_7R έγραψε:Τώρα να αρχίσω τον αντίλογο να βάλω φωτιές??? :twisted: :P :P

Καλό είναι να αγαπάει και να γουστάρει κάποιος το αμάξι του, αλλά μη τα ισοπεδώνουμε και όλα... Γιατί είναι τελείως ισοπεδωτικό αυτό που λες φίλε Αντώνη.

Και αφήστε τους γνώστες και τους μη γνώστες... :;T
:beer:
Εσυ αμεσως να πεταχτεις σαν το καυλοραπανο και να βαλεις φωτιες....
Πανουλη για θυμισε μου... ποσα σου χει στοιχισει το Rover????? :;T :P

Re: k series engine for ever

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 16, 2010 9:31 pm
από antonis132
Ναι οσο χαλαει τοσο γουσταρουμε να το φτιαξουμε :smok:
Μην την πεις τη λεξη τι ειμαστε 8) δεν κοιταω :!:

Re: k series engine for ever

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 16, 2010 9:45 pm
από nikolas
Ωραία, εκείνοι δηλαδή γιατί να μη γουστάρουν να φτιάξουν τα δικά τους? Εσύ μπορεί να τα θεωρείς φριτέζες και τα δικά μας κλάσεις ανώτερα αλλά το γεγονός είναι πως η μία εταιρεία συνεχίζει να δραστηριοποιείται και μάλιστα αρκετά καλά ενώ η άλλη.. :s Καλό είναι να μην είμαστε απόλυτοι και να μη τα ισοπεδώνουμε όλα..

Re: k series engine for ever

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 16, 2010 10:03 pm
από antonis132
Μα, Νικο στα δικα μας βαζεις εναν θερμοστατη 82 και μια φουσκα βεντιλατερ 87-82 και το προβλημα λυθηκε τελος
Εξαλλου θεωρω γελοιο ενας κινητηρας να αρχιζει να καιει λαδι απο τα 20000-30000χλμ και μιλαμε για σημαντικη ποσοτητα λαδιου 0.5 λιτρου και απο αρπαγμα και επιταχυνση ψοφιμι εχουν και κατα περιοδους να αλλαζουν βαλβιδα ανακυκλωσης περιοδους , φθαρμενα συνεμπλοκ απο τα 500000χλμ και να κουβαλιουνται με τις express service λογω καμμενων πολλαπλασιαστων
Και ολα αυτα επειδη οι δικοι τους κινητηρες του vw group ο περιβοητος BBZ ειναι ο σουπερ 1.4 101 αλογα ατμοσφαιρα(που πηδηξαν απο το μαντρι) και νομιζουν οτι εχουν γερμανικη αξιοπιστια :lol: :lol: :lol:
Ατμοσφαιρικοι κινητηρες με 105 αλογα που να αρπαζουν και να ειναι σωστα δεμενοι ειναι 2: 14k4f και της renault
ολοι οι αλλοι μενουν απλως στη θεωρια
Και μην ακουω τωρα οτι ογερμανος εχει ριξει χρημα για την κατασκευη και εξελιξη του κινητηρα οσα η Rover