Σελίδα 2 από 3

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 10, 2005 9:28 pm
από BATMOBILE
τωρα που το σκεφτομαι εγω ειναι σωστο να δινουμε 100 ευρω για ενος service εργατικα??
πωπω τα πηρα τωρα... :spao: :spao: :flam:

μου φαινεται τα ευρω τα εχουν δει στραγαλια μερικοι...:crazy:

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 11, 2005 8:09 pm
από Power Electric
BATMOBILE έγραψε:τωρα που το σκεφτομαι εγω ειναι σωστο να δινουμε 100 ευρω για ενος service εργατικα??
πωπω τα πηρα τωρα... :spao: :spao: :flam:

μου φαινεται τα ευρω τα εχουν δει στραγαλια μερικοι...:crazy:
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΣ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΑΦΟΥ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ 100 ΕΥΡΩ ΝΑ ΛΕΝΕ ΔΙΚΑΙΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΕΣ.ΜΠΟΥΖΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΛΕΕΙ 60.000 ΚΛΜ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΛΕΩΣ ΤΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΣΤΑ 40.000

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 13, 2005 11:06 am
από stergios
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΣ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΑΦΟΥ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ 100 ΕΥΡΩ
αμ δε που ειναι 100 ολοι. Το ζητημα ειναι να παιρνεις πραγματικα αυτο που πληρωνεις και ας φτασεις και τα 100.

Δεν ξερω τι δουλεια κανεις Power electric σαν μαστορας, αλλα καταλαβαινεις ποιοι και πως εργαζονται στα συνεργεια. Ασχετος την φημη τους.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 13, 2005 12:26 pm
από JIMMAR
Perry καλημέρα. Δεν θα αναφερθώ στο κόστος γιατί ο καθένας ζητάει ότι του κατέβει.Καλό θα είναι όμως τα λάδια να τα αλλάζεις κάθε 5000-7500km ή 6 μήνες (όποιο έρθει πρώτο) και να βάζεις συνθετικά και όχι ημίσυνθετικά.
Και επειδή εδώ είναι Ελλάδα με τα καύσιμα που έχουμε καλό θα ήταν τα μπουζί να τα πέταγες στα 10000km. 8)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 13, 2005 12:59 pm
από PERRY-MGTF
JIMMAR έγραψε:Perry καλημέρα. Δεν θα αναφερθώ στο κόστος γιατί ο καθένας ζητάει ότι του κατέβει.Καλό θα είναι όμως τα λάδια να τα αλλάζεις κάθε 5000-7500km ή 6 μήνες (όποιο έρθει πρώτο) και να βάζεις συνθετικά και όχι ημίσυνθετικά.
Και επειδή εδώ είναι Ελλάδα με τα καύσιμα που έχουμε καλό θα ήταν τα μπουζί να τα πέταγες στα 10000km. 8)
Ela kalhmera!
Ligo syntoma den einai na allazeis ta ladia sta 5,000 re sy an einai gia 20,000 km?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 13, 2005 5:10 pm
από stergios
σε πολυστροφους κινητηρες σαν τους δικους μας και σε συνθηκες κινησης το λαδι αλλοιωνεται ποιο γρηγορα . Στο εργαστηριο το λαδι μπορει να κρατησει πολυ αλλα τα νουμερα απο 12.000 και πανω ειναι απαγορευτηκα. Πολλες αντιπροσωπειες βεβαια το ακολουθουν αυτο. Ισως ο χρονος να δειξει την αληθεια.

Το μονο σιγουρο ειναι οτι αλλαζοντας το λαδι στον κινητηρα πιο συχνα απο οτι σου προτεινουν εχεις το κεφαλι σου ησυχο απο φθορες που ισως να ειναι και μελετημενες να εμφανιστουν.

Σημερα μετα απο 130.000 χιλιομετρα και με αλλαγες καθε 5.000 (στα 120.000 αλαχθηκε φλατζα κεφαλης ) το αμαξι δεν εχει μεγαλη φθορα και ας κακομεταχειριζεται απο τον οδηγο του οποτε ειναι δυνατον ( :roll: :roll: )

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 13, 2005 5:20 pm
από PERRY-MGTF
Sthn ALFA allaza kathe 10,000 kai ebaza twn 20,000 synthetiko SELENIA....meta apo 4 xronia htane mia xaroyla!

Twra sto TF ta hmi-synthetika den moy ekatsan kala....
Akoma kathws gia na allakseis to ladi nomizw den paei apo to inspection grill alla prepei na gyrisei h koykoyla, den leei na to kaneis kai poly syxna, giati den einai ypothesh 5 leptwn sto garaz....

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 16, 2005 10:47 am
από JIMMAR
stergios έγραψε:σε πολυστροφους κινητηρες σαν τους δικους μας και σε συνθηκες κινησης το λαδι αλλοιωνεται ποιο γρηγορα . Στο εργαστηριο το λαδι μπορει να κρατησει πολυ αλλα τα νουμερα απο 12.000 και πανω ειναι απαγορευτηκα. Πολλες αντιπροσωπειες βεβαια το ακολουθουν αυτο. Ισως ο χρονος να δειξει την αληθεια.

Το μονο σιγουρο ειναι οτι αλλαζοντας το λαδι στον κινητηρα πιο συχνα απο οτι σου προτεινουν εχεις το κεφαλι σου ησυχο απο φθορες που ισως να ειναι και μελετημενες να εμφανιστουν.

Σημερα μετα απο 130.000 χιλιομετρα και με αλλαγες καθε 5.000 (στα 120.000 αλαχθηκε φλατζα κεφαλης ) το αμαξι δεν εχει μεγαλη φθορα και ας κακομεταχειριζεται απο τον οδηγο του οποτε ειναι δυνατον ( :roll: :roll: )

:iagree: :iagree:

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 16, 2005 11:06 am
από BillyK
εγώ έχω ψιλοπροβληματάκι με τα λάδια τελευταία. Ή καλύτερα ισχύει ένα από τα 2: ή εγώ το ματσουκώνω περισσότερο από πριν ή αυτό καιει πιο πολλά από πριν. σε 4000χλμ έχω συμπληρώσει 700mL λάδι (Mobil 1 full synthetic 0w-40). τα ανωτέρω χλμ περιλαμβάνουν ένα ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη με 4 άτομα και μπαγκάζια μετ' επιστροφής και ένα Θεσ/νίκη - Αλεξανδρούπολη με 3 άτομα, και τα δυο αρκετά γρήογρα θα έλεγα. Το συνεργείο προτείνει να χρησιμοποιώ πιο παχύρρευστα. Ο κινητήρας έχει 135,000χλμ. τι λέτε; Ειδικός;

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 16, 2005 4:53 pm
από stergios
Το συνεργείο προτείνει να χρησιμοποιώ πιο παχύρρευστα
8)
Ειναι η τυπικη τακτικη για να μην εχεις εντονο θορυβο απο τα οστηρια.

Με τα χιλιομετρα και την φθορα θα τραβηξεις και μια τζουρα λαδι αλλα οχι 700ml.