Σελίδα 2 από 2

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 30, 2007 2:08 am
από i-VTec
'Ωπα,μισό...Δεν ξέρω από K-series πως είναι τα καλώδια και τι πάει πού...αλλά...το υψηλό ρελαντί με την μεγάλη κατανάλωση (αν υποθέσουμε ότι είναι αφύσικη,ε saiko? ;) ) και με αυτά που λέτε για αέρα,μίγμα και MAP...Κάτι μου βρωμάει...Μήπως βλέπει περισσότερο αέρα και γι'αυτό είναι ψηλά το ρελαντί και δίνει και παραπάνω μίγμα,γι'αυτό καίει πολύ?Μήπως η πεταλούδα με το γκάζι αφημένο δεν είναι εντελώς κλειστή?Μήπως δεν έχετε ρυθμίσει σωστά το ρελαντί(χλωμό...)?Ή τα έχει παίξει το MAP?

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 30, 2007 3:59 am
από nikolas
Και αφού έσκασες που έσκασες τόσα λεφτά, μήπως να το πας στο μηχανικό να το κοιτάξει και να βρει τι φταίει?

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 30, 2007 4:21 am
από ALEXO4562
nikolas έγραψε:Και αφού έσκασες που έσκασες τόσα λεφτά, μήπως να το πας στο μηχανικό να το κοιτάξει και να βρει τι φταίει?

Τα πηρε ο Νικολας... :lol: :lol: :lol:

Τελικα ομως αυτο ειναι και το πιο σωστο Κωστα..Τον πληρωσες (θελω να πιστευω... :-D ),και αφου το πληρωσες ειναι δουλεια του να δει γιατι δεν δουλευει το αμαξι σωστα.. :|

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 30, 2007 12:55 pm
από saikoe39
Θα παω απο το συνεργειο....
Απλα δεν προλαβαινω λογο δουλειας.......και ψαχνω μηπως ειναι κατι που μπορω να το κοιταξω...
Οσο για την τιμη που το εφτιαξα....απλα ηταν πολυ καλυτερη απο φιλικη.....
Στα χρηματα αυτα ουτε μοτερ σωστο δεν αγοραζα.....
Μπλοκ 98...καπακι δεν ξερω..αλλα ηταν σε παρα μα παρα πολυ κατασταση..και ολα μα ολα τα μεταλα new...και ολα στο 1.000.......μαζι με εργασια....

kane k kana steppermotor reset...

και πως το κανω αυτο.....????

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 30, 2007 6:22 pm
από stickers!!!
dimitris200 έγραψε:θα πρεπει να γινει ενα τυπικο ρεσετ ...
κλειδι στην δευτερη σκαλα και πατημα του γκαζιου μεχρι τερμα για 5 φορες
γυρισμα του κλειδιου πισω...και αναψτε το...στην αρχη ενδεχετε (μεχρι να διαβασει η ecu) να κανει η μηχανη σαν φρεζα (παραμ,πραμ,παταταμ...)
σβηστε - αναψτε και φυγατε...
Απο τον δημητρη σε παλεωτερο topic.......

Re: προβληματακια..

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 31, 2012 11:00 pm
από philip64
Καλησπέρα παιδες καλως σας βρηκα χρονια πολλα και καλη χρονια να εχουμε.

Καταρχας να ενημερωσω οτι εχουμε ενα ροβερ 45 1,400 '00
Πριν ενα μηνα περιπου ξεκιναω για βολτιτσα και στα πρωτα 50 μετρα παρατηρω οτι δεν ανεβαζει στροφες ο κινητηρας το πολυ 1,500-2,000 στροφες και με το ζορι γυρισα σπιτι.
Παρατηρησα ομως οτι οταν πατουσες συμπλεκτη ανεβαζε κανονικα με πατα ασε γκαζι, το αφησα σπιτι μην γνωριζοντας τι ειναι και προξενησω καποια βλαβη.

Λεπον την επομενη παει μαστορα ελεχγουμε αντλια βενζινης οκ. Το κρατησε ο μηχανικος μια εβδομαδα και τελικα αλλαξαμε αντλια βενζινης του καναμε γενικο service σασμαν και αναρτησεις.
Μετα απο 1-2 ημερες ενα πρωι, ξεκινα να το κανει παλ,ι οταν ομως ζεσταινετε η μηχανη δουλευει ρολοι, χωρις αρυθμιες και κομπιασματα.
Μετα αλλαχτηκαν αισθητηρας στροφαλου, map sensor, πεταλουδα,εχουν ελεχθει και αλλαχθει μπουζι ολα τα καλωδια της πλεξουδας,ενα ματζαφλαρι μου ειπε πριν τον κατλυτη το εβγαλε γιατι ηταν βουλομενο, το βηματικο ρελαντι steppermotor και ειναι ρυθμιζμενο τελεια, αυτο που κραταει ρελαντι, μπορει και κατι ακομα που ειπε στον πατερα μου και δεν ηξερε να μου τα πει.

Ο μηχανικος μου οτι πολυ πιθανο να παμε σε εκγεφαλο αφου ελεχθηκαν ολες οι πιθανες αιτιες.

Το αμαξι δουλευει κανονικα μονο οταν ζεσταινεται αλλα τις τελευταιες μερες παρατηρησα οτι η αμεσοτητα στο πατημα και αφημα του γκαζιου εχει μια μικρη καθυστερηση μπορει να ειναι και ιδεα μου.

Ξεχασα να προσθεσω οτι περνει κανονικα μπροστα (δεν ανεβασε καθολου θερμοκρασια παει σφερα) δουλευει ενα λεπτο κανονικα και μετα αρχιζει τα μπερδεματα παει 500 στροφες μετα 1100 αν το αφησω σβηνει. Μολις το ξαναβαλω δουλευει καλα μετα απο ενα διλεπτο μπερδεματα οσπου να ζεσταθει.

Ευχαριστω συγνωμη αν σας κουρασα.

Help please

Re: προβληματακια..

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 31, 2012 11:57 pm
από nikolas
Εφόσον τα έχετε ελέγξει όλα, υπάρχει η δυνατότητα να βάλετε και δοκιμαστικά έναν εγκέφαλο προσωρινά?