Σελίδα 2 από 3

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 06, 2007 2:18 am
από George19
Σχετικά με το αντιραντάρ , μου έχουν φέρει απτο εξωτερικό ένα που λεει οτι δεν ανιχνεύεται (δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει ) και σε προειδοποιει μονάχα..μπορει να μπει σε οποιοδίποτε σημείο ,ακομα και στα πόδια του συνοδηγού και πάλι θα κάνει τη δουλειά του. Πάντως όσον αφορά στη νομιμότητα....στη Ρωσία πάντος επιτρέπονται ΄)))) το κάθε δεύτερο αμάξι έχει και ένα ΄))

O νέος ΚΟΚ. Νάμαι και 'γω.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 06, 2007 4:27 am
από tntpeter
Γειά σας και απο μένα.

Λυπάμαι, δεν μπορώ να κρατηθώ:

1.) Για την προστασία μας απο τα ραντάρ και τα συμβαίνοντα στόν δρόμο μήπως και κατι σαν CB (τα διαδικαστικά προβλήματα για άδειες τα ξέρω) θα μας έκανε;

2.) Τα όρια ταχύτητας και αυτοί το ξέρουν οτι είναι αστεία.
Προχτές 31/5 ερχόμουν απο Ξάνθη στην Αθήνα και είχα την ατυχία να με "μετρήσουν" με ραντάρ 154 χλμ/ω. Τον είδα τελευταία στιγμή κρυμμένο σε κάτι φυλλωσιές με το εργαλείο στο μάτι. Ρε παιδιά τι να σας πώ. Απο τη μια στενοχωρήθηκα γιατί έννοιωσα οτι είμαστε υπο επιτήρηση και κάτι σαν "sitting ducks", εύκολοι στόχοι. Από την αλλη πραγματικά γέλασα γιατι έπρεπε να τον βλέπατε πώς πετάχτηκε απο τίς φυλλωσιές και έτρεξε στο περιπολικό να προλάβη να με "ρεπορτάρη" στούς παρακάτω που με σταμάτησαν βέβαια.
Και οι παρακάτω που ξέρουν οτι ολο αυτό είναι "οπερέτα" αφου μου γνωστοποίησαν οτι η ταχύτητα μου είναι για δικαστήριο με έγραψαν για 139 χλμ/ω και 17Ε εντός δεκαημέρου στο ταχυδρομείο.
Τώρα τα συμπεράσματα είναι πάμπολλα τα οποία δείχνουν προς το εισπρακτικό του πράγματος.
Σου λέει:Τί δικαστήρια και ιστορίες... Κι' αν μας πούν οτι το ραντάρ δεν έδειξε καλά; Που να πηγαίνουμε χαρτί επιθεώρησης τής συσκευής.... Και να περιμένουμε να γίνη δικαστήριο και πραγματογνωμοσύνες κλπ... γράψε του 17Ε που δεν αξίζουν να κάνη φασαρία να τα πληρώση χωρίς να ασχοληθή παραπάνω...
Τέλος πάντων αυτό που με παρηγόρησε ηταν οτι η "παρέα" μου μού είπε (το έχω 'δει και γώ) οτι στην Ουκρανία το οριο στην Εθνική τους είναι 70 χλμ/ω και το πρόστιμο (5 ή 6 US) το πληρώνης κατ' ευθείαν στον τροχονόμο ο οποίος βεβαίως το τσεπώνει και άρα δείχνη ακόμα περισσότερο ζήλο περι την αστυνόμευση.

Και να μην το ξεχάσω... Οπως ερχόμουν απο την Ξάνθη εκανα 50 χλμ παραπάνω διαδρομη μέσα στη βροχή και τη γλύτσα στο στυλ φορτηγο-μπροστα-και-καμμιά-εικοσαρια-αυτοκινητα-απο-πισω γιατι κανείς δεν με πληροφόρησε περι ...έργων στην Νέα Εθνική για την Καβάλλα και μ' έστειλλαν πάνω απο τα βουνά. Για αυτο λέω CB, να προστατευόμαστε.

3.) Με τους πεζούς και τόν έλεγχο τής συμπεριφοράς τους τί γίνεται; Τα πρόστιμα γι' αυτούς αυξήθηκαν άραγε; Οι τροχονόμοι τούς προστατεύουν με την ίδιο ζήλο που "προστατεύουν" και εμάς; Μου έχει τύχει (πάνω απο μια φορά, γι' αυτό το αναφέρω, έχω βαρεθεί πιά) ο πεζός να έχη κόκκινο σε πάροδο και γώ απο κεντρική αρτηρία να πρέπει να σταματήσω ο μισός στην κεντρική ο μισός στην πάροδο για να περάση επειδη βρίσκεται λέει, κατ' αυτόν, στη διάβαση. Αποτέλεσμα... με βρίζη ο πεζός, με βρίζη και το απο πίσω μου αυτοκίνητο που ευτυχώς δεν με τρακάρη ας πούμε.

ΥΓ. Τά παραπάνω είναι προσωπική μου άποψη. Αν κάτι δεν συνάδει με το site ευχαρίστως να ανακαλέσω ή η παρούσα να διαγραφή από τον Admin.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 06, 2007 9:27 am
από crAss
Το πρόβλημα είναι πια οι επαρχειακοί δρόμοι με τα όρια των 50 και των 60 σε δρόμους που χωρίς πρόβλημα πας με 100-120.
Όσο για τους κλειστούς αυτοκινητόδρομους τώρα με το νέο όριο των 130 κμ μπορούμε να πηγαίνουμε με 149 πραγματικά (κοντά στα 160 κοντερίσια) διακινδυνεύοντας μόνο την μικρότερη δυνατή κλήση. Εξάλλου προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν πηγαίνω γρηγορότερα γιατί η κατανάλωση του οχήματος αυξάνει δυσανάλογα πολύ σε σχέση με το χρόνο που κερδίζεις και νομίζω ότι 150 πραγματικά σταθερά χιλιόμετρα είναι ικανοποιητικά για κάλυψη αποστάσεων.
Για τους επαρχειακούς δεν σχολιάζω, με έχουν πιάσει με 93 μετά από φρενάρισμα πανικού (πήγαινα πάνω από 130) και με ενημέρωσαν ότι ήταν δικαστήριο, αφαίρεση πινακίδων και τα λοιπά γιατί ήμουν λέει σε κατοικημένη περιοχή με όριο 50 ενώ δεν υπήρχε ούτε στάβλος ορατός. Τελικά κλασσικά με κατέβασαν στα 89 κμ και κάτι λιγότερο από 100 ευρώ κλήση...
Τέλος να πω ότι από όταν αγόρασα gps και πέρασα τα σημεία με τα ραντάρ με έχουν γλιτώσει ουκ ολίγες φορές. Τελευταία φορά στο τριήμερο του Αγ. Πνεύματος είχα βγει από εθνική με κατεύθυνση προς Λιβαδειά και προορισμό προς Αράχωβα, πήγαινα με 120+ και με προειδοποιεί, κόβω και όντως είχε μπλόκο. Όριο 60 σε εκείνο το σημείο και την είχαν πατήσει πολλοί...

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 06, 2007 12:11 pm
από i-VTec
Ακριβώς έτσι είναι TNT,όπως το είπες,εντελώς εισπρακτικού χαρακτήρα οι ποινές του Κ.Ο.Κ...Αλλά υπάρχουν και χειρότερα να λέμε...btw crass,λίγα μου φαίνονται τα 149 για 160 κοντερίσια...Ποιανού το κοντέρ κλέβει τόσο??? :P

Σε επαρχιακούς πάντως,ακόμα και αν τα όρια είναι υπερβολικά,καλό είναι να μην ξεπερνάμε ποτέ τα 100...Εγώ πολύ σπάνια το κάνω,ειδικά σε δρόμους που ξέρω ότι είναι σκοτώστρες...Αν δεν βλέπω μπάρες δεξιά και τσιμεντένιο διαχωριστικό ρευμάτων,πάντα έχω εναν φόβο...

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 06, 2007 2:18 pm
από nikolas
tntpeter δεν συντρέχει λόγος διαγραφής της δημοσίευσης σου, αποτελεί γνώμη σου και έχεις δικαίωμα να την εκφράζεις, και σε αρκετά σημεία συμφωνώ!
Αυτό που λες για το καλιμπράρισμα των ραντάρ το'χω ακούσει και εγώ, και αν έχεις την όρεξη να τραβηχτείς δικαστικά παίζει να βρεις το δίκιο σου α) γιατί ποτέ δεν έχουν απαραίτητα έγγραφα ελέγχου του ραντάρ και β) ότι όταν γίνεται έλεγχος για ταχύτητα είτε σταθερός είτε κινητός είναι υποχρεωτικό (απ'όσο ξέρω) να υπάρχει προειδοποίηση νωρίτερα, που φυσικά ειδικά στους κινιτούς ελέγχους δεν γίνεται ποτέ!
crass σε ευχαριστώ για την διόρθωση-μη πάρω και στο λαιμό μου κανένα παιδί! και να'σαι καλά και για το link με τον νέο κ.ο.κ.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 06, 2007 3:41 pm
από Tigraki...!!!
Μέσος όρος κλεψίματος των κοντέρ είναι περίπου στο 5%-7%.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 07, 2007 8:45 am
από crAss
Στο ZR μου από τα 120 μέχρι τα 160 κοντερίσια αφαιρείς 8 κμ και έχεις την ταχύτητα που μου δίνει το gps...Στα 200 κοντερίσια είχε χάσιμο κάτι πάνω από 10 κμ (τα 1-2 κμ με αναλογικό ταχύμετρο φυσικά είναι στο περίπου)

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 07, 2007 9:47 pm
από nikolas
Πάντως εισπρακτική ή όχι η φιλοσοφία του μέτρου, ακρετοί θα θυμάστε ότι πριν καμιά 15ετία ή και παραπάνω ότι έβλεπες λίγους οδηγούς μηχανής η αυτοκινήτου με κράνος ή ζώνη αντίστοιχα..Ενώ απ'όταν άλλαξε η φιλοσοφία και άρχισαν περισσότεροι έλεγχοι και πρόστιμα, η κατάσταση αναστράφηκε..
Και δυστυχώς ή ευτυχώς όταν ο άλλος δε συνειδητοποιεί ότι η ζώνη και το κράνος σώζουν ζωές, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να τον πείσεις, εκτός από τα πρόστιμα!

υ.γ. φυσικά υπάρχουν και μέτρα από την άλλη πλευρά που σε "προκαλλούν" να τα παραβιάσεις, αλλά συνήθως σε τέτοιες αλλαγές παίρνει πολλούς η μπάλα δυστυχώς..!

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 08, 2007 1:37 am
από azman
gia ton sta8akh den to eipa apo politikh apopsh.kai me to pasok na htan ta idia 8a ekane...enas an8rwpos poy katexei ta ths ellhniks zoyglas apla 8a eprepe na deiksei ton swsto dromo oxi na epikrotei oti lene oi "apo panw" telws pantwn to 8ema einai pws kaneis den ekane kamia poreia h diamartiria kai to mono poy koitamai (kai egw) einai pws 8a synexisoyme thn "paranomia" kai na thn glytwnome me diaforoys tropoys.zhtw h ellas!! :-D

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 08, 2007 12:06 pm
από i-VTec
Δεν μίλησα για τα πρόστιμα για ζώνη/κράνος,αυτά ορθώς αυξήθηκαν,όπως και τα πρόστιμα για stop και κόκκινο...2000 να τα πάνε άμα μπορούνε...Όμως τα όρια ταχύτητας είναι άλλη υπόθεση...Ξέρουν ότι όταν πάς στην εθνική,δεν γίνεται να κάτσεις με κάτω από 120...και από τη στιγμή που όσοι κινούνται αριστερή λωρίδα πάνε με 140 τουλάχιστον,θεωρητικά μπορούν να γράψουν όποιον θέλουν...Αν έβαζαν κάμερες στην εθνική θα βλέπατε γέλια...