CRX_Project συνέχεια και...
Τις τελευταίες μέρες ξεκίνησα να βγάζω το a/c από το rex, μιας και το μόνο που κάνει είναι να πιάνει χώρο στο μηχανοστάσιο και να προσθέτει βάρος στο αμάξι (υπολογίζω συνολικά να ελαφρώσω τη μούρη 25 με 30 κιλά). Δεν ξέρω αν δουλεύει μιας που ποτέ δε πλήρωσα με φρέον (άσε που πρέπει να βρω απ' το παλιό) το σύστημα μετά την επισκευή του κινητήρα, αλλά ξέρω σίγουρα ότι δεν πρόκειται να μου φανεί χρήσιμο, αφού το αμάξι δεν προορίζεται για καθημερινές μετακινήσεις, αλλά για να το ευχαριστηθώ σε κάποια βόλτα μια στο τόσο.
Έτσι ξεκίνησα βγάζοντας την εσωτερική μονάδα που βρίσκεται πίσω απ' το ντουλαπάκι του συνοδηγού και στη θέση της έβαλα αεραγωγό από crx χωρίς a/c, προκειμένου να περνάει ο αέρας απ' τον ανεμιστήρα προς τους αεραγωγούς.
Επίσης, είχα πάρει από καιρό για το μηχανοστάσιο λαστιχένια τάπα γνήσια Honda, για να καλυφθεί με εργοστασιακό τρόπο η τρύπα που αφήνει το σημείο όπου πέρναγαν οι σωλήνες του a/c απ΄την καμπίνα προς το μηχανοστάσιο.
Τα υπόλοιπα, εντός του μηχανοστασίου θα βγουν όταν φτιάξει ο καιρός και μαζί με αυτά περιμένουν να τοποθετηθούν και κάποια άλλα πραγματάκια που είχα παραγγείλει από καιρό και τα παρέλαβα σήμερα.
Καινούριο γνήσιο Honda καπάκι ντιστριμπιτέρ, ράουλο και φλαντζάκι. Έτσι τώρα το ντιστριμπιτέρ θα είναι πλήρως ανακατασκευασμένο και με γνήσια πράγματα, αφού λίγους μήνες πριν είχα αλλάξει επίσης τον πολλαπλασιαστή και την ηλεκτρονική, πάλι με γνήσια ανταλλακτικά.
Πήρα καινούρια βάση εμπρός σασμάν, προσθήκες για ενίσχυση της βάσης Energy Suspension και τον μεταλλικό αντάπτορα της Innovative που βιδώνει πάνω στην traction bar και στηρίζει τη βάση.
Επίσης, από καιρό ήθελα να ενισχύσω λίγο την ακαμψία του πλαισίου και έτσι κατάφερα επιτέλους να πάρω μπάρες θόλων μπροστά και πίσω της Ultra Racing. Επέλεξα τις συγκεκριμένες γιατί η μπροστά είναι απ' τις ελάχιστες μπάρες που βιδώνουν στο rex, χωρίς να επηρεάζουν φίσες, καλώδια και λοιπά συμπράγκαλα που βρίσκονται κοντά στους θόλους. Βέβαια πρέπει να πω ότι μου έκανε εντύπωση ότι ενώ η μπροστά μπάρα φαίνεται κανονική σε πάχος, η πίσω μπάρα είναι θεόχοντρη!!
Ααα, κι τέλος ένα σετ πατάκια σχεδιασμένα για το πάτωμα του crx.
Αυτά προς το παρόν. Έχω κι άλλα σχέδια για το άμεσο μέλλον με προσθήκες και αλλαγές που θέλω να κάνω. Λίγο-λίγο όλα θα γίνουν θέλω να πιστεύω. Καλά να 'μάστε.
![amstel :beer:](./images/smilies/cheers.gif)