0-220
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: 0-220
Φαίνεται από μακριά ότι κάτι παίζει με το κιβώτιο. Αν δεις το excel που είχα φτιάξει παλαιότερα τα μαμά κιβώτια δίνουν πολύ μεγαλύτερες τελικές (θεωρητικά κοντά στα 250, στην πράξη με ολίσθηση τροχών κλπ κοντά στα 230...)
http://imageshack.us/f/166/gearboxtranmisionszy4.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/f/166/gearboxtranmisionszy4.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Life is too short not to...
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 42
- Εγγραφή: Παρ Φεβ 22, 2013 8:50 pm
- Επικοινωνία:
Re: 0-220
Τι εννοείς ολίσθηση τροχών στα 230 χλμ?????Παιδιά σε καμία περίπτωση δεν έχει δουλειά ένα MG με εργοστασιακό κιβώτιο...και 230 χλμ να πιάνει θέλει μια τεράστια απόσταση ενώ αυτό μπαμ-μπαμ...εγώ όταν είχα 120 άλογα με κορωνοπήνιο 13/61 είχα φύγει σε VVC145...τώρα με 13/64 και 160 άλογα δεν συζητάμε καν...παρεπιπτώντος το 13/61 πουλιέται ολόκληρο το σασμάν....
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 219
- Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2012 9:52 pm
- Τοποθεσία: Βολος
- Επικοινωνία:
Re: 0-220
Παμε και μια 0-150 απο 14ρι !!!
https://www.youtube.com/watch?v=xVJN5xrnKcs" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=xVJN5xrnKcs" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: 0-220
Προφανώς το κορωνοπήνιο που έχεις βάλει κάνει τρελή διαφορά προς το καλύτερο, ειδικά σε ταχύτητες άνω των 140-150 κμ/ώραvagelis έγραψε:Τι εννοείς ολίσθηση τροχών στα 230 χλμ?????Παιδιά σε καμία περίπτωση δεν έχει δουλειά ένα MG με εργοστασιακό κιβώτιο...και 230 χλμ να πιάνει θέλει μια τεράστια απόσταση ενώ αυτό μπαμ-μπαμ...εγώ όταν είχα 120 άλογα με κορωνοπήνιο 13/61 είχα φύγει σε VVC145...τώρα με 13/64 και 160 άλογα δεν συζητάμε καν...παρεπιπτώντος το 13/61 πουλιέται ολόκληρο το σασμάν....
Όσο για το λάστιχο για να πετύχει την βέλτιση πρόσφυση "γλιστράει" ελαφρά και έτσι καλύπτει χοντρικά 5% μεγαλύτερη απόσταση από την πραγματική απόσταση που διανύει. Προφανώς το 5% μπορεί να είναι λιγότερο ή και περισσότερο ακόμη και διπλάσιο ανάλογα με τον τύπο του ελαστικού. Σε καμία περίπτωση δεν εννοούσα σπινάρισμα με τον τροχό να έχει χάσει πρόσφυση και να γυρνά σαν τρελός.
Κοίτα λίγο τα παρακάτω:
http://www.turnfast.com/tech_handling/handling_tractn" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.f1technical.net/forum/viewto ... f=3&t=6300" onclick="window.open(this.href);return false;
Η μετάδοση παίζει γενικά πολύ μεγάλο ρόλο στην κίνηση. Κυκλοφορούσαν και κάτι ανακατασκευασμένα PG1 κιβώτια στην Αγγλία με πολύ κοντές 1-4 (κάπου στα 150+ τελείωνε η 4η στις 7200) και με πολύ μακριά 5η για ταξίδι. Η πατέντα που έκανες είναι η πιο φθηνή προσέγγιση γιατί αλλιώς θα έπρεπε να πάει κανείς σε aftermarket πολύ ακριβές λύσεις.
Όσο για το ζέσταμα στα K-series επιβάλλεται γιατί αλλιώς είναι η σίγουρη συνταγή για φλάντζα. Επειδή οι περισσότεροι δεν έχουμε δείκτη θερμοκρασίας λαδιού, καλό είναι να υπάρχει και κάποιο χρονικό διάστημα από όταν φτάσει η θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού στην κανονική τιμή λειτουργίας της πριν αρχίσει πιθανό σκίσιμο.
Life is too short not to...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: 0-220
Αυτά τα κιβώτια μόνο για αναβάσεις και ράλλυ...ακόμα και για 400 μέτρα από στάση δε φτάνουν, ένα ZR κοντράδικο θα έχει κοντά στα 150+ trap speed οπότε θα βάζει και 5η αναγκαστικά
Καλά ανοίγει πάντως για τα δεδομένα του.
Καλά ανοίγει πάντως για τα δεδομένα του.
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: 0-220
Τα περισσότερα αυτοκίνητα που έχουμε εδώ τα χρησιμοποιούμε και για τις καθημερινές μας μετακινήσεις και δεν είναι αποκλειστικά πιστάδικα/κοντράδικα κλπ.
Χωρίς μια μακριά τελευταία σχέση άντε να κάνεις οικονομία σε κάποιο ταξίδι κλπ...
Χωρίς μια μακριά τελευταία σχέση άντε να κάνεις οικονομία σε κάποιο ταξίδι κλπ...
Life is too short not to...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης