ΧΑΣΙΜΟ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 569
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
- Επικοινωνία:
Re: ΧΑΣΙΜΟ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ
μετα απο 1 χρονο που ειχα βαλει seal-up (στεγανοποιητικο για τη φλατζα) αρχισε παλι να χανει-καιει λιγο νερακι , το λαδι ειναι καθαρο αλλα το εσωτερικο απο το παγουρι αλλα και ταπα εχουν μαυρες μικρες σταμπες, υποθετω οτι σε καποιο κυλινδρο υπαρχει μια μικρη διαρροη και σηκωνει μια μικρη πιεση το κυκλωμα ψυξης,χωρις κατι αλλο υποπτο οπως ανοδο θερμοκρασιας
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 49
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 06, 2011 11:13 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΧΑΣΙΜΟ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ
καλησπερα παιδες..εμενα στο roveraki μου οταν αναβει το βεβιλαντερ(η θερμοκρασια ειναι μια χαρα) μου ξερναει το νερο απο την ταπα του παγουριου....αυτο εγινε απο την ωρα που αλλαξα ταπα στο παγουρι του παραφλου..τι μπορει να "παιζει"???????????μηπως φταει η ταπα η φταιει κατι αλλο που δεν θελω καν να το σκεφτομαι
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΧΑΣΙΜΟ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ
Άλλαξε τάπα για αρχή και βλέπεις, είναι πολύ συχνό πρόβλημα.
Life is too short not to...
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1745
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 11:57 pm
- Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
- Επικοινωνία:
Re: ΧΑΣΙΜΟ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ
οι καινουργιες ταπες απαξ και σκασουν μια φορα ειναι για πεταμα οποτε κανε αυτο αν συνεχισει βλεπουμε τι παιζει
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 49
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 06, 2011 11:13 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΧΑΣΙΜΟ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ
ρε παιδια και πως κανει εξαερωση τοτε το νερο???πως φευγει η πιεση απο το μπουκαλι που ασκηται απο το νερο??
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: ΧΑΣΙΜΟ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ
μα είναι λογικό να αναπτύσει πίεση το κύκλωμα ως ένα σημείο..
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 35
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2012 1:01 am
- Επικοινωνία:
Re: ΧΑΣΙΜΟ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΟΥ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΡΑΦΛΟΥ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΡΑΦΛΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΕΝΩ ΤΟ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟ ΑΡΕΟΝΕΤΕ ΜΕ ΝΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΣΥΓΟΥΡΑ ΚΑΠΟΥ ΖΗΜΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΝΕΡΟ ΜΕΣΑ ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΟΣΟ ΝΑ ΝΑΙ ΑΠΟ ΟΣΑ ΜΕΤΑΛΙΚΑ ΜΕΡΟΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΦΕΙΝΕΙ ΣΚΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΡΩΕΙ ΤΟ ΜΕΤΑΛΟ ΟΠΩΣ ΨΥΓΕΙΟ,ΑΝΤΛΙΑ Κ.Λ.Π. ΜΕΤΑ ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΣΚΟΥΡΙΑΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΡΥΠΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΡΟΕΣ!
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 569
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: ΧΑΣΙΜΟ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ
Αμπελοφιλοσοφίες.....
The best coolant is water. But because of some harmful properties like freezing and boiling, a modern coolant was developed, consisting of Mono Ethylene Glycol, abbreviated MEG. But also a MEG concentrate has some disadvantages. It freezes at -12 ΊC and has its boiling point at 196 ΊC. By mixing MEG with water we obtain a cooling liquid with a frost protection till - 26 ΊC or - 36 Ί C, depending on the mixture MEG/water.
Mind you: a coolant does no longer serve only for frost protection purposes. In most modern engines the main task of a coolant is to carry off the heat in order to prevent the engine from overheating.
Never mix a silicate free product with a product containing silicate.
Never fill a cooling system with pure anti-freeze; anti-freeze has its boiling point at 196 ΊC and can thus cause irreparable damage to the engine. Besides that the additives offer their maximum protection against corrosion, cavitation, oxidation and ageing with a mixture of 40 or 50 %.
G-30, G-33 and G-34 are all three silicate free products and can be mixed with each other. But mind you: there will be a colour difference in comparison with the standard. A dealer or importer could make objections with regards to a possible warranty period. There are no technical objections.
When using a ready mix product it is advised not to add extra anti freeze. By doing this the system could get an overdose of antifreeze which will not improve but deteriorate the frost protection till a level of about 0 ΊC.
The best coolant is water. But because of some harmful properties like freezing and boiling, a modern coolant was developed, consisting of Mono Ethylene Glycol, abbreviated MEG. But also a MEG concentrate has some disadvantages. It freezes at -12 ΊC and has its boiling point at 196 ΊC. By mixing MEG with water we obtain a cooling liquid with a frost protection till - 26 ΊC or - 36 Ί C, depending on the mixture MEG/water.
Mind you: a coolant does no longer serve only for frost protection purposes. In most modern engines the main task of a coolant is to carry off the heat in order to prevent the engine from overheating.
Never mix a silicate free product with a product containing silicate.
Never fill a cooling system with pure anti-freeze; anti-freeze has its boiling point at 196 ΊC and can thus cause irreparable damage to the engine. Besides that the additives offer their maximum protection against corrosion, cavitation, oxidation and ageing with a mixture of 40 or 50 %.
G-30, G-33 and G-34 are all three silicate free products and can be mixed with each other. But mind you: there will be a colour difference in comparison with the standard. A dealer or importer could make objections with regards to a possible warranty period. There are no technical objections.
When using a ready mix product it is advised not to add extra anti freeze. By doing this the system could get an overdose of antifreeze which will not improve but deteriorate the frost protection till a level of about 0 ΊC.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες