πωπω τα πηρα τωρα...
![spao :spao:](./images/smilies/5headbang.gif)
![spao :spao:](./images/smilies/5headbang.gif)
![flaming :flam:](./images/smilies/flaming.gif)
μου φαινεται τα ευρω τα εχουν δει στραγαλια μερικοι...
![ton paizeis? :crazy:](./images/smilies/1crazy.gif)
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΣ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΑΦΟΥ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ 100 ΕΥΡΩ ΝΑ ΛΕΝΕ ΔΙΚΑΙΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΕΣ.ΜΠΟΥΖΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΛΕΕΙ 60.000 ΚΛΜ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΛΕΩΣ ΤΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΣΤΑ 40.000BATMOBILE έγραψε:τωρα που το σκεφτομαι εγω ειναι σωστο να δινουμε 100 ευρω για ενος service εργατικα??
πωπω τα πηρα τωρα...![]()
![]()
![]()
μου φαινεται τα ευρω τα εχουν δει στραγαλια μερικοι...
αμ δε που ειναι 100 ολοι. Το ζητημα ειναι να παιρνεις πραγματικα αυτο που πληρωνεις και ας φτασεις και τα 100.ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΣ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΑΦΟΥ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ 100 ΕΥΡΩ
Ela kalhmera!JIMMAR έγραψε:Perry καλημέρα. Δεν θα αναφερθώ στο κόστος γιατί ο καθένας ζητάει ότι του κατέβει.Καλό θα είναι όμως τα λάδια να τα αλλάζεις κάθε 5000-7500km ή 6 μήνες (όποιο έρθει πρώτο) και να βάζεις συνθετικά και όχι ημίσυνθετικά.
Και επειδή εδώ είναι Ελλάδα με τα καύσιμα που έχουμε καλό θα ήταν τα μπουζί να τα πέταγες στα 10000km.
stergios έγραψε:σε πολυστροφους κινητηρες σαν τους δικους μας και σε συνθηκες κινησης το λαδι αλλοιωνεται ποιο γρηγορα . Στο εργαστηριο το λαδι μπορει να κρατησει πολυ αλλα τα νουμερα απο 12.000 και πανω ειναι απαγορευτηκα. Πολλες αντιπροσωπειες βεβαια το ακολουθουν αυτο. Ισως ο χρονος να δειξει την αληθεια.
Το μονο σιγουρο ειναι οτι αλλαζοντας το λαδι στον κινητηρα πιο συχνα απο οτι σου προτεινουν εχεις το κεφαλι σου ησυχο απο φθορες που ισως να ειναι και μελετημενες να εμφανιστουν.
Σημερα μετα απο 130.000 χιλιομετρα και με αλλαγες καθε 5.000 (στα 120.000 αλαχθηκε φλατζα κεφαλης ) το αμαξι δεν εχει μεγαλη φθορα και ας κακομεταχειριζεται απο τον οδηγο του οποτε ειναι δυνατον (![]()
)
Το συνεργείο προτείνει να χρησιμοποιώ πιο παχύρρευστα
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες