
Στα μηχανικά μέρη, όπου παραδοσιακά οι «γρήγορες» εκδόσεις του ιαπωνικού μοντέλου κερδίζουν την προσοχή, η βασικότερη βελτίωση αφορά τις αναρτήσεις της «μεγάλης» (WRX STi). Πιο συγκεκριμένα, πέρα από τη νέα ρύθμιση της τελευταίας σε ελατήρια, αμορτισέρ και αντιστρεπτικές δοκούς, με τα πρώτα μάλιστα να είναι και χαμηλότερα σε ύψος, κατά 5 χλστ., αλλαγές έχουν γίνει και στη διάταξη της. Εμπρός έχει προστεθεί ένα επιπλέον αλουμινένιο μπράτσο, ενώ διαφοροποιήσεις έχουν γίνει και στο υποπλαίσιο, αλλά και στον τρόπο στήριξης της πίσω, προκειμένου να ενισχυθούν ακόμα περισσότερο τα σπορτίφ χαρακτηριστικά στη γρήγορη οδήγηση. Στον κινητήρα, δεν αναφέρονται αλλαγές, με τον γνωστό επίπεδο μπόξερ των 2,5 λίτρων να εξακολουθεί να αποδίδει 305 ίππους στις 6.000 σ.α.λ.

Στο νέο Impreza WRX (βλ. αμερικάνικων προδιαγραφών), το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στα μεγαλύτερα κατά 35 και 40 χλστ. εμπρός και πίσω μετατρόχια, καθώς και στο μεγαλύτερο, επίσης, κατά 10 χλστ, πλάτος των ελαστικών της βασικής έκδοσης. Αντίστοιχες, με την έκδοση WRX STi, αλλαγές έχουν γίνει και στην πίσω ανάρτηση του αυτοκινήτου, ενώ ο κινητήρας (επίσης υπερτροφοδοτούμενος, με χωρητικότητα 2.457 κ.εκ.) αποδίδει 265 ίππους στις 6.000 σ.α.λ._Χ.Α.
και άπλετο υλικό να χαζέψετε:


























