ΑΛΛΑΓΗ ΜΙΖΑΣ

Questions
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
JIMMAR
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 5:12 pm
Τοποθεσία: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
Επικοινωνία:

ΑΛΛΑΓΗ ΜΙΖΑΣ

Δημοσίευση από JIMMAR »

Να κάνω την εξής ερώτηση :
Το 414 si φοράει την ίδια μίζα με τον 1800 cc ?
Επειδή άλλαξα κινητήρα και δυσκολεύεται λίγο να πάρει μπρος.
Μου είπανε ότι πρέπει να αλλάξω και την μίζα. Ισχύει αυτό ? :smok:
Εικόνα
ROVER 414si
101 ps = wheel power
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΜΙΖΑΣ

Δημοσίευση από kostas200vi »

Κι εγώ καποια στιγμή που είχα σασμάν από 1400 το ίδιο πρόβλημα είχα, την άλλαξα και έφτιαξε, έπαιρνε αμέσως.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Άβαταρ μέλους
JIMMAR
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 5:12 pm
Τοποθεσία: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΜΙΖΑΣ

Δημοσίευση από JIMMAR »

Αν επιτρέπεται πόσο την πήρες και από πού ? :smok:
Εικόνα
ROVER 414si
101 ps = wheel power
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΜΙΖΑΣ

Δημοσίευση από nikolas »

Η μίζα σου κάνει ένα κόμπιασμα και μετά παίρνει μπρος..σωστά..???
Αν όντως είναι έτσι, το μόνο που έχεις να κάνεις αν θες να παίρνει τσακμάκι (αν και να το αφήσεις έτσι δεν έχεις πρόβλημα-εγγυημένα) παίρνεις μίζα από MG ZR 1.4 ενδεχομένως και από Rover 25..δεν θυμάμαι να στο εξηγήσω σε τι σημείο διαφέρουν από τις κλασσικές παλιές, στα 200/400, αλλά λύνουν το πρόβλημα σίγουρα..αλλά καλό είναι να ρωτήσεις σε ένα μηχανικό ή να ζητήσεις να σου βρει αυτός ώστε να σου βρει σίγουρα από νέο μοντέλο και μην σου πασάρουν πάλι παλιό μοντέλο και έχεις το ίδιο πρόβλημα..
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΜΙΖΑΣ

Δημοσίευση από kostas200vi »

nikolas έγραψε:Η μίζα σου κάνει ένα κόμπιασμα και μετά παίρνει μπρος..σωστά..???
Αν όντως είναι έτσι, το μόνο που έχεις να κάνεις αν θες να παίρνει τσακμάκι (αν και να το αφήσεις έτσι δεν έχεις πρόβλημα-εγγυημένα) παίρνεις μίζα από MG ZR 1.4 ενδεχομένως και από Rover 25..δεν θυμάμαι να στο εξηγήσω σε τι σημείο διαφέρουν από τις κλασσικές παλιές, στα 200/400, αλλά λύνουν το πρόβλημα σίγουρα..αλλά καλό είναι να ρωτήσεις σε ένα μηχανικό ή να ζητήσεις να σου βρει αυτός ώστε να σου βρει σίγουρα από νέο μοντέλο και μην σου πασάρουν πάλι παλιό μοντέλο και έχεις το ίδιο πρόβλημα..
:iagree: :iagree:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Άβαταρ μέλους
JIMMAR
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 5:12 pm
Τοποθεσία: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΜΙΖΑΣ

Δημοσίευση από JIMMAR »

Ευχαριστώ πολύ παιδιά ! :smok:
Εικόνα
ROVER 414si
101 ps = wheel power
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΜΙΖΑΣ

Δημοσίευση από nikolas »

:up:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ερωτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης