Να κάνω την εξής ερώτηση :
Το 414 si φοράει την ίδια μίζα με τον 1800 cc ?
Επειδή άλλαξα κινητήρα και δυσκολεύεται λίγο να πάρει μπρος.
Μου είπανε ότι πρέπει να αλλάξω και την μίζα. Ισχύει αυτό ?
ΑΛΛΑΓΗ ΜΙΖΑΣ
- JIMMAR
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 283
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 5:12 pm
- Τοποθεσία: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
- Επικοινωνία:
ΑΛΛΑΓΗ ΜΙΖΑΣ
ROVER 414si
101 ps = wheel power
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΜΙΖΑΣ
Κι εγώ καποια στιγμή που είχα σασμάν από 1400 το ίδιο πρόβλημα είχα, την άλλαξα και έφτιαξε, έπαιρνε αμέσως.
- JIMMAR
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 283
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 5:12 pm
- Τοποθεσία: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
- Επικοινωνία:
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΜΙΖΑΣ
Η μίζα σου κάνει ένα κόμπιασμα και μετά παίρνει μπρος..σωστά..???
Αν όντως είναι έτσι, το μόνο που έχεις να κάνεις αν θες να παίρνει τσακμάκι (αν και να το αφήσεις έτσι δεν έχεις πρόβλημα-εγγυημένα) παίρνεις μίζα από MG ZR 1.4 ενδεχομένως και από Rover 25..δεν θυμάμαι να στο εξηγήσω σε τι σημείο διαφέρουν από τις κλασσικές παλιές, στα 200/400, αλλά λύνουν το πρόβλημα σίγουρα..αλλά καλό είναι να ρωτήσεις σε ένα μηχανικό ή να ζητήσεις να σου βρει αυτός ώστε να σου βρει σίγουρα από νέο μοντέλο και μην σου πασάρουν πάλι παλιό μοντέλο και έχεις το ίδιο πρόβλημα..
Αν όντως είναι έτσι, το μόνο που έχεις να κάνεις αν θες να παίρνει τσακμάκι (αν και να το αφήσεις έτσι δεν έχεις πρόβλημα-εγγυημένα) παίρνεις μίζα από MG ZR 1.4 ενδεχομένως και από Rover 25..δεν θυμάμαι να στο εξηγήσω σε τι σημείο διαφέρουν από τις κλασσικές παλιές, στα 200/400, αλλά λύνουν το πρόβλημα σίγουρα..αλλά καλό είναι να ρωτήσεις σε ένα μηχανικό ή να ζητήσεις να σου βρει αυτός ώστε να σου βρει σίγουρα από νέο μοντέλο και μην σου πασάρουν πάλι παλιό μοντέλο και έχεις το ίδιο πρόβλημα..
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΜΙΖΑΣ
nikolas έγραψε:Η μίζα σου κάνει ένα κόμπιασμα και μετά παίρνει μπρος..σωστά..???
Αν όντως είναι έτσι, το μόνο που έχεις να κάνεις αν θες να παίρνει τσακμάκι (αν και να το αφήσεις έτσι δεν έχεις πρόβλημα-εγγυημένα) παίρνεις μίζα από MG ZR 1.4 ενδεχομένως και από Rover 25..δεν θυμάμαι να στο εξηγήσω σε τι σημείο διαφέρουν από τις κλασσικές παλιές, στα 200/400, αλλά λύνουν το πρόβλημα σίγουρα..αλλά καλό είναι να ρωτήσεις σε ένα μηχανικό ή να ζητήσεις να σου βρει αυτός ώστε να σου βρει σίγουρα από νέο μοντέλο και μην σου πασάρουν πάλι παλιό μοντέλο και έχεις το ίδιο πρόβλημα..
- JIMMAR
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 283
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 5:12 pm
- Τοποθεσία: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
- Επικοινωνία:
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης