antonis132 έγραψε:Απλως εννοω οτι δεν εχει παρατηρηθει κακη αποδοση στο συστημα πεδησης που να οφειλεται απο τρομπα αλλα απο την κατασταση και την ποιοτητα των υλικων τριβης τακακια-δισκοι
Εγώ πάντως που έχω διαφορετική τρόμπα φρένων έχω σημαντικά καλύτερη απόκριση στο φρένο.
antonis132 έγραψε:Δηλαδη αν πας σε καταστημα με ανταλλακτικα εχει να σου δωσει τακακια για μακρα διαρκεια(100000-120000χλμ)αλλα μετρια αποδοση και τακακια με καλη αποδοση αλλα μετρια διαρκεια(50000-60000χλμ) μετα παιζουν ρολο και τα χιλιομετρα που εχουμ πανω τους οι δισκοι που γυρω στα 180000χλμ θεωρω οτι πεφτει αισθητα η αποδοση τους
Τα χιλιόμετρα που αναφέρεις μήπως είναι λιγάκι υπερβολικά?? Ποιος δίσκος θα σου βγάλει 180.000 χλμ και ποιο τακάκι 100.000 χλμ???
antonis132 έγραψε:Ναι εχουμε το ιδιο συστημα πεδησης με τα honda μπορεις να παρεις οτιδηποτε απο πλευρας μεταχειρισμενο/καινουριο και απο honda civic.
Δεν πας και σε κανενα μαντρα να παρεις κανενα σετ δισκους-τακακια απο το civic εχουν μαζεψει τοσα και τοσα τρακαρισμενα.
Ίδια διάμετρο δίσκων φοράμε με τα civic μπρος-πίσω, οπότε δεν έχει νοήμα να πάρει φρένα από civic. Μόνο ίσως για την τρόμπα φρένων που ίσως να είναι κάπως καλύτερη.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine, Vtec be the name,
The kingdom come, Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
antonis132 έγραψε:
Το αυτοκινητο εχει ΑΒS; Τα φρενα σου εδιναν αυτη την αισθηση τωρα τελευταια η απο οταν το πρωτοπηρες;
3.Την εξαερωση να την κανεις σιγουρα και θα δεις διαφορα εγω καθε φορα που αλλαζα τακακια τον εβαζα να κανει και μια εξαερωση.Αν εχεις βαλει καινουρια τακακια θα σου 'φαινονται καπως' μεχρι να πατησουν για τα 500 χιλιομετρα
Όχι,δεν έχω ABS Αντώνη... Τα φρένα του γενικά,δε μου εμπνέουν και πολύ εμπιστοσύνη,αυτό. Η αίσθησή μου αυτή γίνεται ακόμα εντονότερη όταν τυχαίνει να οδηγήσω άλλα αυτοκίνητα ''απλά-καθημερινά'' με αποτελεσματικότερο φρενάρισμα και γενικά καλύτερο σύστημα φρένων σε απόδοση. Θυμάμαι μια φορά,αρκετά πριν αλλάξω τακάκια, μετά από παρατεταμμένα έντονα φρεναρίσματα (επίτηδες),τα φρένα είχαν κουραστεί κ είχε πέσει κατακόρυφα η απόδοσή τους. Τέσπα,θέλω να το βελτιώσω το αμάξι στο θέμα αυτό,να γίνει κάπως καλύτερο.
Όσο για τα τακάκια που λες,ναι ξέρω ότι στην αρχή θέλουν στρώσιμο και ότι έχουν διαφορετική αίσθηση.
antonis132 έγραψε:Με χωρις ΑΒS εβαλα τους γερμανικους Brembo με ενα 50ρικο,ειναι αεριζομενοι αλλα οχι χαρακτοι
Να υποθεσω οτι με ABS πανε στο 70αρι
Προτιμησε γερμανικους και οχι ιταλικους
το ειχα αφησει το θεμα γιατι επαιζε να αλλαξω το ροβερακι μου
τελικα αποφασιστηκε να το συμαζεψω και να το κρατησω
Αν εισαι Θεσσαλονικη παρε ενα τηλεφωνο εδω μηπως τους εχει 2310525607 Γλαδστωνος 11, αλλιως περνα απο την Ιαπωνικη μια που εχω σε μεγαλη εκτιμηση οποιοδηποτε ανταλλακτικο τους αρκει να εχουν αντιστοιχια σε rover
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine, Vtec be the name,
The kingdom come, Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.