Rover 200 Turbo
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 210
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 11:30 am
- Τοποθεσία: Περιστερι
- Επικοινωνία:
Rover 200 Turbo
Μετα απο πολλες ωρες δουλειας προσωπικης κ των μηχανικων μου κ φιλων το Rover μου ειναι ξανα ετοιμο εδω κ 1.5 μηνα εχει ειδη κανει τα πρωτα 1500 χιλιομετρα του κ συνεχιζω το στρωσιμο για αλλα 1000(αν αντεξω)!
Το μοτερ πλεον ειναι ολο σφυρηλατο εκτος απο στροφαλο κ η τουρμπινα IHI VF 34 πανω σε χταποδισια απο τον ΝΙΝΟ τα παντα ειναι καινουργια πανω στο αμαξι τα παντα απο μοτερ ζαντες αναρτησεις bodykit σαλονη μεχρι κ ταμπλο(απο Rover 25 2007 μοντελο)!
με την πρωτη ευκαιρια θα γραψω πληρες Spec καθως κ λεπτομερεις φωτο...
Λιγες για αρχη....
Το μοτερ πλεον ειναι ολο σφυρηλατο εκτος απο στροφαλο κ η τουρμπινα IHI VF 34 πανω σε χταποδισια απο τον ΝΙΝΟ τα παντα ειναι καινουργια πανω στο αμαξι τα παντα απο μοτερ ζαντες αναρτησεις bodykit σαλονη μεχρι κ ταμπλο(απο Rover 25 2007 μοντελο)!
με την πρωτη ευκαιρια θα γραψω πληρες Spec καθως κ λεπτομερεις φωτο...
Λιγες για αρχη....
Rover Turbo Power
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200 Turbo
Αστέρι το'χεις Κωνσταντίνε!!! Μόλις βρεις χρόνο πρόσθεσε και άλλες φωτογραφίες και τα specs Όσο για τα χιλιόμετρα..κάνε λίγο υπομονή..!!! Και μετά λογικά δυναμομέτρηση, ε?
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200 Turbo
Φοβερό το εσωτερικό, καθόλου καβουριά
Και τα όργανα στη θέση του αέρα πολύ όμορφα!!
Ψαρωτικά
Και τα όργανα στη θέση του αέρα πολύ όμορφα!!
Ψαρωτικά
MG TF turbo...
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 210
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 11:30 am
- Τοποθεσία: Περιστερι
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200 Turbo
Τα Specs του αυτοκινητου οπως ακριβως βρισκεται αυτη την στιγμη...θελω να πιστευω οτι προκειται απο τα πιο βελτιωμενα Rover προσεγμενα σε καθε λεπτομερεια κ ενα αμαξι βελτιωμενο σε πολυ καλο επιπεδο για την Ελλαδα!
Θελω να ευχαριστησω καταρχην τους μηχανικους μου για το μερακι τους κ την καλη δουλεια Διονυση κ Αντωνη Βωσσο κ τον Παντελη!
Επισης θελω να ευχαριστησω ολους τους φιλους που μου εκαναν παρεα πολλα βραδυα που δουλευα τα ηλεκτρικα του αυτοκινητου καθως κ το εσωτερικο του!
Τα Specs του ειναι
Μοτερ:
1.8 K-Series
Στροφαλος εργοστασιακος
Μπιελες THS Σφυρηλατες
Πιστονια Accralite στην εργοστασιακη διαμετρο
Μπλοκ Evo2 απο τον Dave Adrews ολοκαινουργιο με ενισχυμενα χιτωνια
Μποζωνια κ βιδες ARP
Φλατζα εργοστασιακη ROVER
Καπακι κ εκκεντροφοροι Εργοστασιακοι απο ROVER 1.4
Πολλαπλη Εισαγωγης απο MG Zr 1800 VVC
Φιλτροχοανη pipercross με χιροποιητο σωληνα στην τουρμπινα απο ανθρακονημα για να μην εχει θερμοκρασιες
Πεταλουδα εισαγωγης 57mm μεγαλωμενη
Τουρμπινα IHI VF 34 απο Subaru Sti
Πολλαπλη Εξαγωγης(Χταποδισια) χειροποιητη απο τον ΝΙΝΟ με ισομηκης αυλους διαμετρου 38mm
External wastegate Tial 38mm
Εξατμιση απο Downpipe μεχρι τελικο 70mm με καταλυτη κ ενα τελικο απο τον NINO
Intercooler Κ σωληνωεις χειροποιητα απο τον NINO
Πολλαπλασιαστες απο MG ZR 1800 VVC
Ρυθμιστης πιεσης Malpassi
Μπεκ απο 620Tι παροχης 500cc/min
Σκαστρα Turbosmart BOV 1
Εγκεφαλος EMERALD αγραφος τοποθετημενος με καινουργια καλωδιωση φτιαγμενη απο εμενα
Σασμαν:
Σασμαν PG1
Με σχεσεις παντεραμενες απο MG ZR 160 απο Rover 220 Ti κ απο Land Rover Freelander
Μπλοκε διαφορικο Torsen
Δισκος 4 φτερος
Πλατο κ ρουλεμαν AP RACING
Αναρτησεις:
Αναρτηση GAZ Coilover Kit
Ρυθμιζομενα Top mount μπροστινα γισ camber/castor
Camber κιτ για τον πισω αξονα
Χειροποιητες Κοντρες ψαλιδιων
Προσεχως Powerflex Κιτ με ολες τις βασεις πολυορεθανης κ Θοιλομπαρα μπροστα πισω
Τροχοι/Φρενα¨
17αρες KEI RAcing ζαντες
Λαστιχα Yokohama Parada spec 2 205/40/17
Μπροστα φρενα 4πιστονα Brembo με δισκους 305mm
Πισω Φρενα απο MG Zr 160
Σωληνακια Υψηλης Πιεσης Goodridge
Bodykit/Εμφανιση:
Μπροστα προφυλακτηρας Rover 200 smooth με spoiler απο MG Zr
Φαναρια Clear k Smoothed Βαμμενα μαυρα
Xenon Kit Στα φαναρια κ στα προβολακια
Πλαινα Φλασακια MG Zr
Διμπρατσοι καθρεφτες M3
Πλαινα μαρσπιε MG ZR
Πισω ποστα κλειστη
Πισω Προφυλακτηρας MG ZR με θεση για πινακιδα
Αεροτομη MG ZR
Φιμε Lummar
To Αμαξι ειναι βαμμενο σε χρωμα Atlantis Blue απο LAND ROVER
Εσωτερικο
Ταμπλο κ Ταπετσαριες απο Rover 25 07'
(να σημειωσω πως το ταμπλο τελικα ηταν πολυ δυσκολη υποθεση γιατι οι διακοπτες απο το καινουργιο ειναι touch κ οχι on/off οπως ειναι στα παλαιοτερα μοντελα κ χωρις να χρησιμοποιησεις την BCM του 07' μοντελου ειναι πολυ δυσκολο να γινει..τελικα βεβαια βρηκα ακρη μετα απο πολυ ψαξιμο)
Αναγκαστικα καινουργιο ενα μερος της κάλωδιωσης
Καθισματα πισω απο Rover 25 07' κ μπροστα RECARO απο Lancia Delta Intergralle ντυμενα με μαυρο δερμα γκρι υφασμα
Τεμπελης απο Rover 200 Φτιαγμενος με πολυετερα για το ταμπλο του 25
Μοκετα Μαυρη απο MG ZR
Ντυμετο ολο το εσωτερικο με Dynamat
Μπαρομετρο πυρομετρο της HKS ηλεκτρονικα με μνημες
Turbotimer της Apexi
Ηχοσυστημα κ Ασφαλεια
Ραδιο Cd Alpine 9813
Μπροστα ηχεια Peerless με Crossover Peerless κ τουιτερ Nacamichi
2 Ενισχυτες Signat Σε κατασκευη στο πορτμπαγκαζ μαζι με την μπαταρια(η οποια πλεον δεν ειναι μπροστα)
Subwoofer Peerlees 12" XLS
Καλωδιωσεις κ Ασφαλειοδιανομεις Alfatec
Συναγερμος Clifford
Αυτα κ πιθανον να ξεχναω κ καποια...προσθετω κ φωτογραφιες
Θελω να ευχαριστησω καταρχην τους μηχανικους μου για το μερακι τους κ την καλη δουλεια Διονυση κ Αντωνη Βωσσο κ τον Παντελη!
Επισης θελω να ευχαριστησω ολους τους φιλους που μου εκαναν παρεα πολλα βραδυα που δουλευα τα ηλεκτρικα του αυτοκινητου καθως κ το εσωτερικο του!
Τα Specs του ειναι
Μοτερ:
1.8 K-Series
Στροφαλος εργοστασιακος
Μπιελες THS Σφυρηλατες
Πιστονια Accralite στην εργοστασιακη διαμετρο
Μπλοκ Evo2 απο τον Dave Adrews ολοκαινουργιο με ενισχυμενα χιτωνια
Μποζωνια κ βιδες ARP
Φλατζα εργοστασιακη ROVER
Καπακι κ εκκεντροφοροι Εργοστασιακοι απο ROVER 1.4
Πολλαπλη Εισαγωγης απο MG Zr 1800 VVC
Φιλτροχοανη pipercross με χιροποιητο σωληνα στην τουρμπινα απο ανθρακονημα για να μην εχει θερμοκρασιες
Πεταλουδα εισαγωγης 57mm μεγαλωμενη
Τουρμπινα IHI VF 34 απο Subaru Sti
Πολλαπλη Εξαγωγης(Χταποδισια) χειροποιητη απο τον ΝΙΝΟ με ισομηκης αυλους διαμετρου 38mm
External wastegate Tial 38mm
Εξατμιση απο Downpipe μεχρι τελικο 70mm με καταλυτη κ ενα τελικο απο τον NINO
Intercooler Κ σωληνωεις χειροποιητα απο τον NINO
Πολλαπλασιαστες απο MG ZR 1800 VVC
Ρυθμιστης πιεσης Malpassi
Μπεκ απο 620Tι παροχης 500cc/min
Σκαστρα Turbosmart BOV 1
Εγκεφαλος EMERALD αγραφος τοποθετημενος με καινουργια καλωδιωση φτιαγμενη απο εμενα
Σασμαν:
Σασμαν PG1
Με σχεσεις παντεραμενες απο MG ZR 160 απο Rover 220 Ti κ απο Land Rover Freelander
Μπλοκε διαφορικο Torsen
Δισκος 4 φτερος
Πλατο κ ρουλεμαν AP RACING
Αναρτησεις:
Αναρτηση GAZ Coilover Kit
Ρυθμιζομενα Top mount μπροστινα γισ camber/castor
Camber κιτ για τον πισω αξονα
Χειροποιητες Κοντρες ψαλιδιων
Προσεχως Powerflex Κιτ με ολες τις βασεις πολυορεθανης κ Θοιλομπαρα μπροστα πισω
Τροχοι/Φρενα¨
17αρες KEI RAcing ζαντες
Λαστιχα Yokohama Parada spec 2 205/40/17
Μπροστα φρενα 4πιστονα Brembo με δισκους 305mm
Πισω Φρενα απο MG Zr 160
Σωληνακια Υψηλης Πιεσης Goodridge
Bodykit/Εμφανιση:
Μπροστα προφυλακτηρας Rover 200 smooth με spoiler απο MG Zr
Φαναρια Clear k Smoothed Βαμμενα μαυρα
Xenon Kit Στα φαναρια κ στα προβολακια
Πλαινα Φλασακια MG Zr
Διμπρατσοι καθρεφτες M3
Πλαινα μαρσπιε MG ZR
Πισω ποστα κλειστη
Πισω Προφυλακτηρας MG ZR με θεση για πινακιδα
Αεροτομη MG ZR
Φιμε Lummar
To Αμαξι ειναι βαμμενο σε χρωμα Atlantis Blue απο LAND ROVER
Εσωτερικο
Ταμπλο κ Ταπετσαριες απο Rover 25 07'
(να σημειωσω πως το ταμπλο τελικα ηταν πολυ δυσκολη υποθεση γιατι οι διακοπτες απο το καινουργιο ειναι touch κ οχι on/off οπως ειναι στα παλαιοτερα μοντελα κ χωρις να χρησιμοποιησεις την BCM του 07' μοντελου ειναι πολυ δυσκολο να γινει..τελικα βεβαια βρηκα ακρη μετα απο πολυ ψαξιμο)
Αναγκαστικα καινουργιο ενα μερος της κάλωδιωσης
Καθισματα πισω απο Rover 25 07' κ μπροστα RECARO απο Lancia Delta Intergralle ντυμενα με μαυρο δερμα γκρι υφασμα
Τεμπελης απο Rover 200 Φτιαγμενος με πολυετερα για το ταμπλο του 25
Μοκετα Μαυρη απο MG ZR
Ντυμετο ολο το εσωτερικο με Dynamat
Μπαρομετρο πυρομετρο της HKS ηλεκτρονικα με μνημες
Turbotimer της Apexi
Ηχοσυστημα κ Ασφαλεια
Ραδιο Cd Alpine 9813
Μπροστα ηχεια Peerless με Crossover Peerless κ τουιτερ Nacamichi
2 Ενισχυτες Signat Σε κατασκευη στο πορτμπαγκαζ μαζι με την μπαταρια(η οποια πλεον δεν ειναι μπροστα)
Subwoofer Peerlees 12" XLS
Καλωδιωσεις κ Ασφαλειοδιανομεις Alfatec
Συναγερμος Clifford
Αυτα κ πιθανον να ξεχναω κ καποια...προσθετω κ φωτογραφιες
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος konstantinos την Κυρ Αύγ 16, 2009 11:18 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Rover Turbo Power
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 210
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 11:30 am
- Τοποθεσία: Περιστερι
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200 Turbo
Πολλαπλη Εξαγωγης μαζι με την τουρμπινα
Downpipe Μαζι με το σπιραλ
Η τουρμπινα IHI VF 34
Κομματι της Εξατμισης φαινεται ο Καταλυτης
Το τελικο
Η Εργοστασιακη Μπιελα κ Αυτη της THS
Ενα απο τα πιστονια της Accralite
Πιστονι κ Μπιελα μαζι
Το Μπλοκ
Το μπλοκ απο πανω(οποιος εχει δει εργοστασιακα χιτωνια 1.8 θα καταλαβει αμεσως την διαφορα)
Το Μπλοκ Πο κατω
Το Μπλοκ ετοιμο με πιστονια μπιελες στροφαλο κ τα μπουζωνια της ARP
Ετοιμο Κλεισμενο
Τοποθετημενο πανω στο αμαξι πλεον Φαινετε η εξατμιση του external καθως κ to external(Πλεον ειναι Μωβ)
Ολα πανω στο αμαξι λιγες μερες πριν παρει μπροστα
το downpipe κ η εξατμιση
το downpipe κ το κομπρεσερ του aircondition(ναι εχει τα παντα επανω ειναι νορμαλ κ οχι για κοντρες μονο)
ο Χωρος που περασεε περιπου 3 μηνες της ζωης του παλαευοντας με καλωδια πολυεστερες κ πολλα αλλα
Εστι ειναι τα Rover χωρις Ταμπλο...Ξεκινωντας την αλλαγη μεσα
Η ωρα περασμενες 12 κ ολοι πτωμα...εγω ακομα δουλευω....
Επιτελους το ταμπλο πανω στο αμαξι....φαινετε η μωνοση κατω απο τη μοκετα
Το ταμπλο "τελειωμενο" με τα οργανα στις θεσεις των αεραγωγων κ κοντερ πανω ααα κ τιμονι απο MGF
Ο Τεμπελς...φαινετε η ενωση με πολυεστερα που εχει γινει...
Μολις ηρθαν τα καινουργια του παπουτσια (ζαντες/λαστιχα)
με τον καινουργιο του προφυλακτηρα κ τα πλαινα...
Οπως ηταν μολις πρωτοκυκλοφορησε ξανα φωροντας μαμα αναρτηση απο Rover 25....
Με την αναρτηση του πλεον οπως ειναι αυτη την στιγμη...
Κ ακομα μια....
Αυτες προς το παρον με την πρωτη ευκαιρια θα βγαλω κ αλλες απο το εσωτερικο κ τον κινητηρα κ θα τις ανεβασω....
ακουω τις γνωμες σας κ τις αποψεις σας για το εγχειρημα μου αυτο...ειναι ενα πολυ δυσκολο αμαξι χωρις ετοιμες λυσεις ειδικα σε αυτο το επιπεδο...
Μολις στρωθει θα ρυθμιστει πανω στο δυναμομετρο απο εμενα κ τους μηχανικους μου κ θα δουμε κ τα αποτελεσματα.....
Downpipe Μαζι με το σπιραλ
Η τουρμπινα IHI VF 34
Κομματι της Εξατμισης φαινεται ο Καταλυτης
Το τελικο
Η Εργοστασιακη Μπιελα κ Αυτη της THS
Ενα απο τα πιστονια της Accralite
Πιστονι κ Μπιελα μαζι
Το Μπλοκ
Το μπλοκ απο πανω(οποιος εχει δει εργοστασιακα χιτωνια 1.8 θα καταλαβει αμεσως την διαφορα)
Το Μπλοκ Πο κατω
Το Μπλοκ ετοιμο με πιστονια μπιελες στροφαλο κ τα μπουζωνια της ARP
Ετοιμο Κλεισμενο
Τοποθετημενο πανω στο αμαξι πλεον Φαινετε η εξατμιση του external καθως κ to external(Πλεον ειναι Μωβ)
Ολα πανω στο αμαξι λιγες μερες πριν παρει μπροστα
το downpipe κ η εξατμιση
το downpipe κ το κομπρεσερ του aircondition(ναι εχει τα παντα επανω ειναι νορμαλ κ οχι για κοντρες μονο)
ο Χωρος που περασεε περιπου 3 μηνες της ζωης του παλαευοντας με καλωδια πολυεστερες κ πολλα αλλα
Εστι ειναι τα Rover χωρις Ταμπλο...Ξεκινωντας την αλλαγη μεσα
Η ωρα περασμενες 12 κ ολοι πτωμα...εγω ακομα δουλευω....
Επιτελους το ταμπλο πανω στο αμαξι....φαινετε η μωνοση κατω απο τη μοκετα
Το ταμπλο "τελειωμενο" με τα οργανα στις θεσεις των αεραγωγων κ κοντερ πανω ααα κ τιμονι απο MGF
Ο Τεμπελς...φαινετε η ενωση με πολυεστερα που εχει γινει...
Μολις ηρθαν τα καινουργια του παπουτσια (ζαντες/λαστιχα)
με τον καινουργιο του προφυλακτηρα κ τα πλαινα...
Οπως ηταν μολις πρωτοκυκλοφορησε ξανα φωροντας μαμα αναρτηση απο Rover 25....
Με την αναρτηση του πλεον οπως ειναι αυτη την στιγμη...
Κ ακομα μια....
Αυτες προς το παρον με την πρωτη ευκαιρια θα βγαλω κ αλλες απο το εσωτερικο κ τον κινητηρα κ θα τις ανεβασω....
ακουω τις γνωμες σας κ τις αποψεις σας για το εγχειρημα μου αυτο...ειναι ενα πολυ δυσκολο αμαξι χωρις ετοιμες λυσεις ειδικα σε αυτο το επιπεδο...
Μολις στρωθει θα ρυθμιστει πανω στο δυναμομετρο απο εμενα κ τους μηχανικους μου κ θα δουμε κ τα αποτελεσματα.....
Rover Turbo Power
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200 Turbo
Πραγματικά Κωνσταντινε, πρόκειται για ίσως το πιο βελτιωμένο Rover συνολικά στην Ελλάδα..!! Δεν υπάρχει κομμάτι που να έχεις αφήσει απείραχτο!! Και το αποτέλεσμα αφενός το αισθητικό πιστεύω ότι ήδη δικαιώνει τους κόπους και τα ξενύχτια, αφετέρου το μηχανικό πιστεύω θα σε δικαιώσει εξίσου όταν με το καλό ρυθμιστεί στο δυναμόμετρο!!!!
Σγχαρητήρια!!
Όσο για το Dynamat, επειδή στη φωτογραφία δε μπόρεσα να διακρίνω, έχεις ντύσει όλο το αυτοκίνητο? πάτωμα, πόρτες κλπ?
Με τους δύο αεραγωγούς που έκλεισες για τα όργανα, το συνδύασες με κάποια άλλη αλλαγή στην παροχή αέρα ή απλά τους κατάργησες?
Σγχαρητήρια!!
Δεν μπορώ να αντισταθώ να ρωτήσω πως έκανες τελικά τα touch να δουλέψουν, καθώς όπως είπες και ο ίδιος η απουσία bcm το καθιστά σχεδόν αδύνατο!! (Αν δε θες να πεις θα το θεωρήσω απόλυτα κατανοητό )konstantinos έγραψε:Εσωτερικο
Ταμπλο κ Ταπετσαριες απο Rover 25 07'
(να σημειωσω πως το ταμπλο τελικα ηταν πολυ δυσκολη υποθεση γιατι οι διακοπτες απο το καινουργιο ειναι touch κ οχι on/off οπως ειναι στα παλαιοτερα μοντελα κ χωρις να χρησιμοποιησεις την BCM του 07' μοντελου ειναι πολυ δυσκολο να γινει..τελικα βεβαια βρηκα ακρη μετα απο πολυ ψαξιμο)
Ντυμετο ολο το εσωτερικο με Dynamat
Όσο για το Dynamat, επειδή στη φωτογραφία δε μπόρεσα να διακρίνω, έχεις ντύσει όλο το αυτοκίνητο? πάτωμα, πόρτες κλπ?
Με τους δύο αεραγωγούς που έκλεισες για τα όργανα, το συνδύασες με κάποια άλλη αλλαγή στην παροχή αέρα ή απλά τους κατάργησες?
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200 Turbo
Εγινε αψογη δουλεια (τυχερε... εχεται τον Διονυση εκει)
Γιατι οι φωτο ειναι μικρες και δεν μπορω να δω λεπτομεριες.....
Γιατι οι φωτο ειναι μικρες και δεν μπορω να δω λεπτομεριες.....
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 210
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 11:30 am
- Τοποθεσία: Περιστερι
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200 Turbo
Νικολα
οσον αφορα τα touch ειναι μια συνδεσμολογια απο ρελεδες κ απο μια πλακετα που με βοηθησε ενας φιλος ηλεκτρονικος...υπαρχει κ μια λυση με ρελεδες καστανιας ειναι συγκεκριμενοι ρελεδες αλλα το κοστος τους ειναι 40 ευρω ο ενας ο πιο φθηνος που βρηκα αν σκεφτεις οτι θες τουλαχιστον 5 ειναι ασυμφορο
Δυναματ ειναι ντυμενο ολο το αμαξι εκτος απο τον ουρανο απλα ειναι αλλο υλικο για καθε χρηση
Για τους αεραγωγους απλα τους κατηργησα κ εκλεισα(μονωσα) την τρυπα στην βαπορετα ωστε να μην χανει αερα..με το aircondition δουλευει αρκετα καλα
Κωστα σε ευχαριστω
οντως εχει γινει καθε προσπαθεια για αψογη δουλεια χαρη σε ολους οσους βοηθησαν κ φυσικα στο Διονυση που επεβλεπε το ολο project!Καθε λεπτομερεια ειναι μελετημενη..σκεψου απλα οτι μεχρι κ το κανιστρο τον αναθυμιασεων εχει παει πισω...
πιστευω οτι εισαι απο αυτους που καταλαβαινουν τι κοπο ψαξιμο χρονο κ μερακι χρειαζεται ενα τετοιο αμαξι
Να ευχαριστησω ξανα ολους οσους βοηθησαν εδω καθως κ παιδια απο αγγλια απο το rovertech που με βοηθησαν κ τον Dave Andrews για την δουλεια που εκανε στον μπλοκ τον επαγγελματισμο του κ τις συμβουλες του!
Οι φωτογραφιες αν κανεισ κλικ πανω τους πρεπει να ανοιγουν ενα link στο imageshack
οσον αφορα τα touch ειναι μια συνδεσμολογια απο ρελεδες κ απο μια πλακετα που με βοηθησε ενας φιλος ηλεκτρονικος...υπαρχει κ μια λυση με ρελεδες καστανιας ειναι συγκεκριμενοι ρελεδες αλλα το κοστος τους ειναι 40 ευρω ο ενας ο πιο φθηνος που βρηκα αν σκεφτεις οτι θες τουλαχιστον 5 ειναι ασυμφορο
Δυναματ ειναι ντυμενο ολο το αμαξι εκτος απο τον ουρανο απλα ειναι αλλο υλικο για καθε χρηση
Για τους αεραγωγους απλα τους κατηργησα κ εκλεισα(μονωσα) την τρυπα στην βαπορετα ωστε να μην χανει αερα..με το aircondition δουλευει αρκετα καλα
Κωστα σε ευχαριστω
οντως εχει γινει καθε προσπαθεια για αψογη δουλεια χαρη σε ολους οσους βοηθησαν κ φυσικα στο Διονυση που επεβλεπε το ολο project!Καθε λεπτομερεια ειναι μελετημενη..σκεψου απλα οτι μεχρι κ το κανιστρο τον αναθυμιασεων εχει παει πισω...
πιστευω οτι εισαι απο αυτους που καταλαβαινουν τι κοπο ψαξιμο χρονο κ μερακι χρειαζεται ενα τετοιο αμαξι
Να ευχαριστησω ξανα ολους οσους βοηθησαν εδω καθως κ παιδια απο αγγλια απο το rovertech που με βοηθησαν κ τον Dave Andrews για την δουλεια που εκανε στον μπλοκ τον επαγγελματισμο του κ τις συμβουλες του!
Οι φωτογραφιες αν κανεισ κλικ πανω τους πρεπει να ανοιγουν ενα link στο imageshack
Rover Turbo Power
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 238
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 10:29 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200 Turbo
Κωστα οι μπιελες της THS ειναι πιο κοντες απο τις εργοστασιακες?
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 210
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 11:30 am
- Τοποθεσία: Περιστερι
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200 Turbo
οι μπιελες ειναι ακριβως ιδιες με τις εργοστασιακες...σε ξεγελαει η φωτογραφια οπως ειναι τραβηγμενη
Rover Turbo Power
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες