Honda B16A σε rover 200/400
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 417
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 16, 2005 12:29 am
- Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
- Επικοινωνία:
Honda B16A σε rover 200/400
Ψάχνοντας τις προάλλες για τις μηχανές της Honda βρήκα την Β16Α VTEC η οποία στα 1600cc βγάζει 160 άλογα. Σε πρώτη ματιά ειναι σαν μέγεθος μοιάζει αρκετά με την απλή DOHC του 216/416GTi και θα ήθελα να ρωτήσω αν έχετε δεί πουθενά αυτή την μοντίφα (δηλαδή την B16A σε Rover) και γενικός κατα πόσο ειναι εφικτό κατι τέτοιο?!
Πάντως στο ebay.com που έψαξα βρήκα το μοτέρ...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-91-HO ... 5732QQrdZ1
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-B16A ... 5711QQrdZ1
Για πείτε καμια γνώμη!
Πάντως στο ebay.com που έψαξα βρήκα το μοτέρ...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-91-HO ... 5732QQrdZ1
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-B16A ... 5711QQrdZ1
Για πείτε καμια γνώμη!
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 929
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 02, 2006 2:16 am
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 417
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 16, 2005 12:29 am
- Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 929
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 02, 2006 2:16 am
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 417
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 16, 2005 12:29 am
- Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
- Επικοινωνία:
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 20
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 8:01 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα, Αμπελόκηποι
- Επικοινωνία:
Καταρχάς για ποιο μοντέλο ROVER μιλάς? Για 400 '96 και μετά γίνεται αν διαθέτεις κόπο και χρόνο.
Πρώτα απ'όλα χρειάζεσαι τροπέτο VTI 92-95 ή 96-00 (γύρω στα 2500-3000€). Προσοχή!!! Τροπέτο ολόκληρο και όχι μόνο μηχανικά μέρη. Εν συντομία θα χρειαστείς:
Mοτέρ κομπλέ (Β16Α2 και όχι Β16Α που είναι από CRX), σασμάν, εγκέφαλο, ψυγείο, υδραυλικό τιμόνι, πλεξούδα, ημιαξόνια, και βάσεις μηχανής (μαζί με τη λαμαρίνα και αυτό γιατί στο ROVER το μοτέρ είναι δεξιά και το σασμάν αριστερά, ένω στο HONDA είναι το ανάποδο). Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να κόψεις βάσεις και να ποντάρεις από HONDA οι οποίες ευτυχώς κάθονται κουτί γιατί οι θόλοι και οι γέφυρα είναι ίδια και στα 2 μοντέλα.
Τη μπαταρία θα τη βάλεις στο πορτ-μπαγκάζ γιατί αλλού δε χωράει μιας και εμποδίζει το βεντιλατέρ του ΗΟΝDA (θα χρειαστείς πλεξούδα μπαταρίας και πόλο από BMW μιας και αυτά εχουν μπαταρία πίσω).
Φρένα, μουαγιέ και σερβό μπορείς να κρατήσεις τα δικά σου, αλλά αν έχεις ABS θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις σένσορες και "γρανάζια" ημιαξονίων του ROVER, με τα ημιαξόνια του HONDΑ που όμως είναι πιο χοντρά, άρα χρειάζεται πατέντα, αλλιώς θα σου απενεργοποιείται διαρκώς το ABS.
A/C αν υπάρχει θα χρειαστείς άλλο συμπιεστή και βάση που συνήθως στα τροπέτα δεν υπάρχουν και ο ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ μου χρέωσε μόνο τη βάση σχεδόν 300€.
Τέλος θα πρέπει να βρεις βαρβάτο ηλεκτρολόγο που να ξέρει και τα 2 μοντέλα απ'εξω. Αν βρεις πεσ'το και σε μένα γιατί έψαχνα 1,5 χρόνο και τελικά το έφτιαξα μαζί με ένα φίλο (ευτυχώς είμαστε και οι 2 ηλεκτρονικοί). Θα πρέπει να μην πειράξεις καθόλου την πλεξούδα του ROVER που βρίσκεται μέσα στην καμπίνα και μέχρι την ασφαλειοθήκη, αλλά το όποιο πάντρεμα να γίνει στο χώρο της μηχανής.
Όλα αυτά φίλε μου σημαίνουν ότι το αμάξι αν θελήσεις να το ξανακάνεις ROVER πολύ απλά δε γίνεται...
Και επειδή μια εικόνα=1000 λέξεις...
http://www.redliners.gr/data/main/image ... ine_03.jpg
Πρώτα απ'όλα χρειάζεσαι τροπέτο VTI 92-95 ή 96-00 (γύρω στα 2500-3000€). Προσοχή!!! Τροπέτο ολόκληρο και όχι μόνο μηχανικά μέρη. Εν συντομία θα χρειαστείς:
Mοτέρ κομπλέ (Β16Α2 και όχι Β16Α που είναι από CRX), σασμάν, εγκέφαλο, ψυγείο, υδραυλικό τιμόνι, πλεξούδα, ημιαξόνια, και βάσεις μηχανής (μαζί με τη λαμαρίνα και αυτό γιατί στο ROVER το μοτέρ είναι δεξιά και το σασμάν αριστερά, ένω στο HONDA είναι το ανάποδο). Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να κόψεις βάσεις και να ποντάρεις από HONDA οι οποίες ευτυχώς κάθονται κουτί γιατί οι θόλοι και οι γέφυρα είναι ίδια και στα 2 μοντέλα.
Τη μπαταρία θα τη βάλεις στο πορτ-μπαγκάζ γιατί αλλού δε χωράει μιας και εμποδίζει το βεντιλατέρ του ΗΟΝDA (θα χρειαστείς πλεξούδα μπαταρίας και πόλο από BMW μιας και αυτά εχουν μπαταρία πίσω).
Φρένα, μουαγιέ και σερβό μπορείς να κρατήσεις τα δικά σου, αλλά αν έχεις ABS θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις σένσορες και "γρανάζια" ημιαξονίων του ROVER, με τα ημιαξόνια του HONDΑ που όμως είναι πιο χοντρά, άρα χρειάζεται πατέντα, αλλιώς θα σου απενεργοποιείται διαρκώς το ABS.
A/C αν υπάρχει θα χρειαστείς άλλο συμπιεστή και βάση που συνήθως στα τροπέτα δεν υπάρχουν και ο ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ μου χρέωσε μόνο τη βάση σχεδόν 300€.
Τέλος θα πρέπει να βρεις βαρβάτο ηλεκτρολόγο που να ξέρει και τα 2 μοντέλα απ'εξω. Αν βρεις πεσ'το και σε μένα γιατί έψαχνα 1,5 χρόνο και τελικά το έφτιαξα μαζί με ένα φίλο (ευτυχώς είμαστε και οι 2 ηλεκτρονικοί). Θα πρέπει να μην πειράξεις καθόλου την πλεξούδα του ROVER που βρίσκεται μέσα στην καμπίνα και μέχρι την ασφαλειοθήκη, αλλά το όποιο πάντρεμα να γίνει στο χώρο της μηχανής.
Όλα αυτά φίλε μου σημαίνουν ότι το αμάξι αν θελήσεις να το ξανακάνεις ROVER πολύ απλά δε γίνεται...
Και επειδή μια εικόνα=1000 λέξεις...
http://www.redliners.gr/data/main/image ... ine_03.jpg
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 2593
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 29, 2004 6:32 pm
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος, Αθήνα. Athens
- Επικοινωνία:
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 2593
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 29, 2004 6:32 pm
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος, Αθήνα. Athens
- Επικοινωνία:
http://www.eein.co.uk/mini_adventure/ad ... n_2004.htm
Deite edo merikes fotos na katalavete oti oi MONTIFES den exoun oria se pantrema MG-ROVER Group me HONDA.
Deite edo merikes fotos na katalavete oti oi MONTIFES den exoun oria se pantrema MG-ROVER Group me HONDA.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 417
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 16, 2005 12:29 am
- Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης