Το πρόγραμμα είχε
- Αντικατάσταση τακάκια (έλεος, 13500 κμ άντεξαν τα μαμά μόνο, ενώ για τα πρώτα 10.000 κμ δεν το έσκιζα καθόλου). Επέλεξα τα EBC Greenstuff με τη νέα πάστα. Ο φρενάς μου είχε εμπειρία από την παλιά πάστα και μου είπε πως ήταν χάλια, χειρότερα από τα μαμά. Δεν τον ρώτησα πριν πόσο καιρό, αλλά υποπτεύομαι ότι ο Σϋρος που είναι επίσημος αντιπρόσωπος της EBC έχει στοκ από την παλιά πάστα και φυσικά την πουλάει ακόμα.
- Σωληνάκια αεροπορικού της Goodridge
- Αλλαγή υγρών φρένων (τελικά έβαλα DOT 4...DOT 5 δεν ήθελα να βάλω και τα DOT 5.1 είναι υπερβολικά ακριβά για τη χρήση που τα θέλω)
- Ρύθμιση ειδικά των πίσω ταμπούρων
Λοιπόν έμεινα στο συνεργείο κάτι παραπάνω από 4 ώρες. Η δουλειά που έγινε ήταν το λιγότερο σχολαστική. Αφού βγήκαν τα παλιά τακάκια μετρήθηκαν οι δίσκοι και είδαμε ότι είχαν ανομοιομορφίες στην επιφάνειακαι δεν ήταν απόλυτα επίπεδοι. Προφανώς αν τους αφήναμε έτσι το τακάκι δεν θα πάταγε καλά και θα είχαμε μειωμένο φρενάρισμα και ανομοιόμορφη φθορά των τακακιών. Έτσι οι δίσκοι μπήκαν στον τόρνο και έγιναν σαν καινούργιοι, μέσα φυσικά στα όρια συνολικού πάχους που πρέπει να έχει ο δίσκος.
Στην επόμενη αλλαγή τακάκια πάω και για δίσκους πάντως. Ο φρενάς ήταν τόσο ψείρας που μέτρησε ακόμα και το πάχος των μουαγιέ. Δυστυχώς το δεξί μπροστά έχει απόκλιση 3 χιλιοστά με μέγιστη επιτρεπτή τα 4. Αλήθεια λέτε αν πήγαινα λίγο πριν λήξει η εγγύηση και ζήταγα αλλαγή του να το άλλαζαν?
Μετά μπήκαν τα σωληνάκια αεροπορικού μπροστά πίσω. Έιχα ένα μικρό άγχος γιατί επάνω έλεγαν πως ήταν για rover 200 96-99 με πίσω ταμπούρα, αλλά προφανώς έχουμε ίδια φρένα. Ανοίκτηκαν και καθαρίστηκαν και οι δαγκάνες πίσω και φυσικά έγινε το απαραίτητο ρεγουλάρισμα. Τέλος έγινε και η ρύθμιση του χειροφρένου. Περιττό να πω πως τώρα στο δεύτερο κλικ έχει ασφαλίσει και δεν μπορείς να το τραβήξεις παραπάνω.
Στα λίγα χιλιόμετρα που έχω κάνει ως τώρα η αίσθηση του πεντάλ έχει βελτιωθεί τρομερά. Είναι πιο σφικτό, πιάνει χωρίς να βυθίσεις πολύ το πετάλ και δεν το νιώθεις σα σφουγγάρι. Περιμένω καμιά 300ρια χιλιόμετρα να πατήσουν καλά τα τακάκια και μετά θα τα δοκιμάσουμε.
Επίσης κάναμε και μια καλή κουβέντα για τους δίσκους και μου είπε πως σε μη αεριζόμενο δισκόφρενο καλό θα ήταν να υπάρχουν διαμπερείς τρύπες γιατί η πίσω πλευρά δεν έχει σχεδόν κανένα τρόπο να ψυχθεί και ότι δεν καταλαβαίνει γιατί οι δίσκοι της EBC δεν έχουν διαμπερείς τρύπες, γιατί κατασκευαστικά είναι δυνατόν ένας τρυπιτός δίσκος να έχει αντοχές και για μεγάλες θερμοκρασίες.
Προτείνω μετά από αυτά όποιον έχει ταμπούρα πίσω να πάει να του τα ρυθμίσουν...η διαφορά στην αίσθηση είναι τρομερή (ενώ το φρενάρισμα γίνεται κατά κύριο λόγο από τα μπροστά φρένα, η αίσθηση του πετάλ έχει να κάνει με τα ταμπούρα όπου αυτά υπάρχουν).
Τέλος να πω και το όνομα του φρενά γιατί είναι πάρα πολύ καλός και αξίζει την διαφήμιση. Μόραρης, Ζαίμη 1 και Παναγούλη Αγ. Παρασκευή. Όποιος θέλει τηλέφωνο ας στείλει πμ.