Καταρχάς για ποιο μοντέλο ROVER μιλάς? Για 400 '96 και μετά γίνεται αν διαθέτεις κόπο και χρόνο.
Πρώτα απ'όλα χρειάζεσαι τροπέτο VTI 92-95 ή 96-00 (γύρω στα 2500-3000€). Προσοχή!!! Τροπέτο ολόκληρο και όχι μόνο μηχανικά μέρη. Εν συντομία θα χρειαστείς:
Mοτέρ κομπλέ (Β16Α2 και όχι
Β16Α που είναι από CRX), σασμάν, εγκέφαλο, ψυγείο, υδραυλικό τιμόνι, πλεξούδα, ημιαξόνια, και βάσεις μηχανής (μαζί με τη λαμαρίνα και αυτό γιατί στο ROVER το μοτέρ είναι δεξιά και το σασμάν αριστερά, ένω στο HONDA είναι το ανάποδο). Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να κόψεις βάσεις και να ποντάρεις από HONDA οι οποίες ευτυχώς κάθονται κουτί γιατί οι θόλοι και οι γέφυρα είναι ίδια και στα 2 μοντέλα.
Τη μπαταρία θα τη βάλεις στο πορτ-μπαγκάζ γιατί αλλού δε χωράει μιας και εμποδίζει το βεντιλατέρ του ΗΟΝDA (θα χρειαστείς πλεξούδα μπαταρίας και πόλο από BMW μιας και αυτά εχουν μπαταρία πίσω).
Φρένα, μουαγιέ και σερβό μπορείς να κρατήσεις τα δικά σου, αλλά αν έχεις ABS θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις σένσορες και "γρανάζια" ημιαξονίων του ROVER, με τα ημιαξόνια του HONDΑ που όμως είναι πιο χοντρά, άρα χρειάζεται πατέντα, αλλιώς θα σου απενεργοποιείται διαρκώς το ABS.
A/C αν υπάρχει θα χρειαστείς άλλο συμπιεστή και βάση που συνήθως στα τροπέτα δεν υπάρχουν και ο ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ μου χρέωσε μόνο τη βάση σχεδόν 300€.
Τέλος θα πρέπει να βρεις βαρβάτο ηλεκτρολόγο που να ξέρει και τα 2 μοντέλα απ'εξω. Αν βρεις πεσ'το και σε μένα γιατί έψαχνα 1,5 χρόνο και τελικά το έφτιαξα μαζί με ένα φίλο (ευτυχώς είμαστε και οι 2 ηλεκτρονικοί). Θα πρέπει να μην πειράξεις καθόλου την πλεξούδα του ROVER που βρίσκεται μέσα στην καμπίνα και μέχρι την ασφαλειοθήκη, αλλά το όποιο πάντρεμα να γίνει στο χώρο της μηχανής.
Όλα αυτά φίλε μου σημαίνουν ότι το αμάξι αν θελήσεις να το ξανακάνεις ROVER πολύ απλά δε γίνεται...
Και επειδή μια εικόνα=1000 λέξεις...
http://www.redliners.gr/data/main/image ... ine_03.jpg