KW Setup Μεταφραση

Απάντηση
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

KW Setup Μεταφραση

Δημοσίευση από kostas200vi »

Χρειάζομαι μια ακριβείς μετάφραση του παρακάτω κειμένου για ρύθμιση της ανάρτησης KW coilover............. :help:

Setup Manual KW-Competition 2-way
Our 2-way adjustable competition shock absorber is based on the twin tube damping system. Depending on
the sealing and the adjusting system it may be under pressure of 3 to 8 bars, ore without pressure.
The compression forces can be adjusted on our patented 2way bottom valve. Hardness adjustment on the
rebound can be made on the end of the piston rod with a setting wheel.
Bump/compression
The setting of the bump forces will be made on the bottom of the case. Behind the adjusting grove you can
see a knob with 4 holes. With a small pin, the adjusting knob can be turned quarter per quarter. Smaller steps
are possible.
They adjustment must be started from the closed valve (max. hard). Maximum hard means turning clockwise.
The adjustment range is 2 turns.
After often adjusting the valves, it must redo from a closed valve to avoid mismatching the dampers on one
axle.
Bump forces, especially one low damper speeds, have great influence on handling and driving behaviour.
Principle rules are: hard low speed bump will made the axle stable (less over steer on the rear, for example)
ore on the front a more precise steering response. But to much low speed will decrease grip!
Depending on the construction of our compression valve the hardness of the adjustment has no influence
when driving over hard bumps, or for example when hitting kerbs on the racetrack

Rebound
The rebound adjustment can be made in most cases on the end of the piston rod with a setting wheel. In
some mounting situations it must be done with a small screwdriver from the top (Audi A4) or in a grove like
the bump valve.
The adjustment must be done beginning from the max. Hard (closed) side of the valve. And also here, closing
means turning clockwise. The adjustment range are 3, 5 revolutions.
Main rebound adjusting principles:
Low rebound provides a comfortable ride at low speeds, but decreases stability at higher speeds, especially
on the front. Also, too much rebound will cost grip.
Depending on the conception of the car, the rebound setting for the rear axle must be seen from different
views.
Rear and four wheel driven cars: Will be driven in most cases with low rebound, even when equipped with
very hard springs, more forces are required.
Front driven cars: on street driven cars it will be seldom necessary to adjust high forces. Even if somebody
which his car to over steer very high rebound on the rear may be necessary.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

zzzz
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: Τρί Δεκ 29, 2009 11:25 am
Τοποθεσία: 25 Cromwell street
Επικοινωνία:

Re: KW Setup Μεταφραση

Δημοσίευση από zzzz »

πόσα δίνεις???
Rover 216 Gsi '90-R.I.P
Rover 414 si '96

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: KW Setup Μεταφραση

Δημοσίευση από kostas200vi »

zzzz έγραψε:πόσα δίνεις???
Το κορμί μου ................. :-D
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: KW Setup Μεταφραση

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Λοιπόν, έκανα μια σύντομη προσπάθεια μετάφρασης. Ελπίζω να βγάλεις κάποιο νόημα. Όταν πάω σπίτι θα προσπαθήσω να το διορθώσω.

Ενχειρίδιο ρύθμισης της KW-Competition 2 way
Το 2 κατευθύνσεων ρυθμιζόμενο αμορτισέρ μας βασίζεται στο σύστημα (μείωσης) διπλού σωλήνα. Εξαρτόμενο από το στεγανοποιητικό και το σύστημα ρύθμισης μπορεί να βρίσκεται υπό πίεση από 3 έως 8 bar ή χωρίς καθόλου πίεση. Οι δυνάμεις συμπίεσης μπορούν να ρυθμιστούν από την βαλβίδα 2 κατευθύνσεων που βρίσκεται στο κάτω μέρος. Η ρύθμιση της σκληρότητας στην επαναφορά μπορεί να γίνει στο τέλος του καλαμιού του πιστονιού με το εργαλέιο ρύθμισης.

Αναπήδηση/συμπίεση
Η ρύθμιση της δύναμης αναπήδησης θα γίνεται στο κάτω μέρος του κέλυφους. Πίσω από το (grove) ρύθμισης μπορείς να δεις ένα μοχλό με 4 τρύπες. Με μια μικρή βελόνα ο μοχλός ρύθμισης μπορεί να περιστραφεί ανά τέταρτο. Μικρότερα βήματα είναι πιθανά.
Η ρύθμιση πρέπει να ξεκινήσει με τη βαλβίδα κλειστή (μέγιστη σκληρότητα). Μέγιστη σκληρότητα σημαίνει ότι περιστρέφουμε με τη φορά των δεικτών του ρολογιού. Η αλληλουχία της ρύθμισης είναι 2 στροφές.
Μετά από συχνές ρυθμίσεις των βαλβίδων, πρέπει να ξαναγίνει από την αρχή με κλειστή βαλβίδα για να αποφύγουμε ανομοιότητες των αμορτισέρ του ίδιου άξονα.
Οι δυνάμεις αναπήδησης, ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες απόσβεσης, έχουν μεγάλη επιρροή στο κράτημα και την οδική συμπεριφορά του οχήματος.
Οι θεμελιώδης αρχές είναι: η σκληρή αναπήδηση σε χαμηλή ταχύτητα θα κάνει τον άξονα σταθερό (λιγότερη υπερστροφή στο πίσω μέρος για παράδειγμα) ή μπροστά μια πιο ακριβής αίσθηση της ανταπόκρισης του τιμονιού. Αλλά η πολύ σκληρή ρύθμιση θα μειώσει την πρόσφυση! Εξαρτώμενο από την κατασκευή της βαλβίδας συμπίεσης μας η σκληρότητα της ρύθμισης δεν έχει καμιά επιρροή όταν οδηγούμε πάνω από σκληρά σαμαράκια ή για παράδειγμα όταν καβάλαμε τα κερμπς σε μια πίστα.

Επαναφορά
Η ρύθσμιση της επαναφοράς μπορεί να γίνει στις περισσότερες περιπτώσεις στο τέλος του καλαμιού του πιστονιού με ένα εργαλείο ρύθμισης. Σε κάποιες περιπτώσεις έδρασης πρέπει να γίνεται με ένα μικρό κατσαβίδι από την κορυφή (Audi A4) ή με ένα (grove) όπως η βαλβίδα αναπήδησης.
Η ρύθμιση πρέπει να γίνεται ξεκινώντας από τη (κλειστή) μεριά μέγιστης σκληρότητας της βαλβίδας. Και επίσης εδώ κλείνουμε σημαίνει περιστρέφουμε κατά τη φορά του ρολογιού. Η αλληλουχία της ρύθμισης είναι 3, 5 περιστροφές.
Αρχές ρύθμισης κύριας επαναφοράς:
Η χαμηλή επαναφορά παρέχει μια άνετη βόλτα σε χαμηλές ταχύτητες, αλλά μειώνει την σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, ειδικά στο μπροστινό μέρος. Επίσης, η πολύ επαναφορά θα έχει αντίκτυπο στην πρόσφυση.
Εξαρτόμενο από επινόηση του αυτοκινήτου, η ρύθμιση της επαναφοράς για τον πίσω άξονα πρέπει να κοιταχτεί από διαφορετικές οπτικές.
Πισωκίνητα και τετρακίνητα αυτοκίνητα: Θα οδηγούνται στις περισσότερες περιπτώσεις με χαμηλή επαναφορά, ακόμα κι αν είναι εξοπλισμένα με πολύ σκληρά ελατήρια, περισσότερες δυνάμεις χρειάζονται.
Μπροστοκίνητα αυτοκίνητα: Σε αυτοκίνητα καθημερινής χρήσης θα είναι σπανίως απαραίτητο να ρυθμίσουμε σε υψηλές δυνάμεις. Ακόμα κι αν κάποιος του οποίου το αυτοκίνητο υπερστρέφει, η πολύ υψηλή επαναφορά στο πίσω μέρος ίσως είναι απαραίτητη.

Υ.Γ.: Το κορμί σου κράτα το, δε το θέλω... Μπλιαχ.... :sick:
:P :P :P
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: KW Setup Μεταφραση

Δημοσίευση από kostas200vi »

:kouklos: :kouklos: :kouklos: :kouklos: :kouklos: :kouklos: :kouklos: :kouklos:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: KW Setup Μεταφραση

Δημοσίευση από K-mech »

Ναι αλλά για να περιμένεις μετάφραση με ακρίβεια, θα πρέπει και το πρωτότυπο κείμενο να είναι ακριβές... και δυστυχώς στο ίδιο το manual της KW το αγγλικό κομμάτι αποτελεί λάθος μετάφραση του αντίστοιχου γερμανικού.
Το κείμενο σε κάποια σημεία δε βγάζει νόημα... (μιλάω για το αγγλικό.)
Η διορθωμένη του εκδοχή σε αυτό το site είναι σωστότερη.
http://www.968uk.com/kw-suspension-bump ... stment.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

πχ στο τελος για τα FWD cars
Front driven cars: on street driven cars it will be seldom necessary to adjust with high forces. If somebody wishes his car to oversteer, very high rebound on the rear may be necessary.
Σε προσθιοκήνητα αυτοκίνητα δρόμου θα είναι σπάνια απαραίτητο να ρυθμίσει κανείς σε υψηλές δυνάμεις. (το rebound)
(Αλλά) Αν κάποιος θέλει το αυτοκίνητο του να υπερστρέφει, πολύ υψηλές δυνάμεις (rebound) πίσω μπορεί να είναι απαραίτητες.

ή για τα RWD cars
Rear and four wheel driven cars: Will be driven in most cases with low rebound. However, when equipped with very hard springs, more forces are required.
Τα πισωκήνητα και τετρακίνητα αυτοκίνητα, θα οδηγηθούν στις περισσότερες περιπτώσεις σε χαμηλή απόσβεση επαναφοράς (rebound). Εντούτοις, όταν είναι εφοδιασμένα με πολύ σκληρά ελατήρια, υψηλότερες δυνάμεις (rebound) απαιτούνται.

Δε χρειάζεται καν να σου μεταφράσει κάνεις τα υπόλοιπα... αν διαβάσεις το αγγλικό κείμενο από το παραπάνω site, λογικά θα καταλάβεις τι γραφεί.
Δεν έλεγξα το υπόλοιπο κείμενο περι bump damping (απόσβεση συμπίεσης) λέξη προς λέξη. Όπως το απέδωσε ο Τάσος, μοιάζει σωστό πάντως.

Σχετικά με το από ποιές βίδες κανείς τη ρύθμιση, δε νομίζω να υπάρχει κάποιο λάθος... έτσι κι αλλιώς υπάρχει και σχεδιάγραμμα γι αυτό στο manual.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος K-mech την Δευ Μαρ 14, 2011 9:35 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: KW Setup Μεταφραση

Δημοσίευση από Tasos_7R »

K-mech έγραψε:Ναι αλλά για να περιμένεις μετάφραση με ακρίβεια, θα πρέπει και το πρωτότυπο κείμενο να είναι ακριβές... και δυστυχώς στο ίδιο το manual της KW το αγγλικό κομμάτι αποτελεί λάθος μετάφραση του αντίστοιχου γερμανικού.
Το κείμενο σε πολλά σημεία δε βγάζει νόημα... (μιλάω για το αγγλικό.)
Αυτό διαπίστωσα κι εγώ και το πα του Κώστα, αλλά τελικά αυτό που ήθελε το βρήκε, οπότε όλα καλά...
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: KW Setup Μεταφραση

Δημοσίευση από K-mech »

Αχα ναι πράγματι. Πρόλαβες το edit μου που είναι η τελευταία πρόταση και παραδέχομαι ότι στο θέμα του πως ρυθμίζεις το αμορτισέρ σαν εξάρτημα, δε πρέπει να υπάρχει κάποιο λάθος.

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: KW Setup Μεταφραση

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Ναι... κι αν έχεις και τις φωτο είναι πιο εύκολα κατανοητό.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες