Nissan Skyline, το ποιο επικυνδινο αμαξι στον κοσμο??

Απάντηση
fatdevil
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: Τετ Μάιος 02, 2007 11:33 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Nissan Skyline, το ποιο επικυνδινο αμαξι στον κοσμο??

Δημοσίευση από fatdevil »

Βασικά το Datsun Skyline (μερικοί τα αποκαλούν Nissan για να μην θυμίζουν τα γύφτικα pickup) δεν είναι το πιο επικύνδινο αμάξι στον κόσμο, αυτή η τιμή ανήκει στο Ford Taunus 12M του 1965.

Αλλά εξακολουθεί να είναι από τα πολύ λίγα αυτοκίνητα που δεν μπορούν να πάρουν έγκριση τύπου στην Αμερική, και Ευρώπη. Νόμιμα δεν μπορεί να εξαχθεί από Ιαπωνία, παρά μόνο από ιδιώτες σαν "συλλεκτικό" ή αγωνιστικό. Πέρα από το γεγονός ότι δεν περνάει τα στάνταρ ρυπών, και μολύνει τον πλανήτη σαν παλιά μαούνα με μαζούτ, δεν τηρεί πολλές απλές προδιαγραφές ασφαλείας των επιβατών, και των υπολοίπων χρηστών των δρόμων. Αν τα διορθώσει όλα αυτά, μπορείς να πάρεις την εξαίρεση και να το εισάγεις νόμιμα στην Αμερική, και από εκεί Ευρώπη. Για απευθείας εισαγωγή στην Ευρώπη, τα στάνταρ είναι λίγο πιο αυστηρά, εκτός στο φωτισμό.
Μερικά από τα προβλήματά του:
1. Διάταξη ταχυτήτων στο λεβιέ (ξέρω γω, στάνταρ είναι αυτά)
2. Σύστημα για το θάμπωμα των τζαμιών (δεν έχει)
3. Καθαριστήρες για τα τζάμια (δεν τηρούν προδιαγραφές)
4. Σύστημα υδραυλικών φρένων (θέμα πιέσεων, κτλ)
5. Υδραυλικές γραμμές φρένων. (Υλικό)
6. Ελαστικά (είναι μόνο πίστας τα ορίτζιναλ)
7. Υγρά φρένων (πίστας)
8. Ελατηριο επιστροφής του γκαζιού
9. Καθίσματα (δεν έχουν προστασία για whiplash)
10. Τιμόνι επικύνδινο για τον οδηγό σε περίπτωση ατυχήματος (πάει πολύ πίσω)
11. Υλικά μπογιάς
12. Κλειδαριές, και μπάρες στην πόρτα
13. Δύναμη σκεπής σε περίπτωση που ανατραπή (σε λιώνει χωρίς roll bar)
14. To παρμπριζ σε περίπτωση ατυχύματος μπαίνει μέσα στο χώρο επιβατών
15. Εύλεκτα υλικά στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. (όχι απλά μπορούν να καούν, μιλάμε για ένα σπίρτο να σου πέσει, έγινε λαμπάδα)
16. Κοντέρ. Σήματα, calibration κτλ
17. Φωτισμός. Έλλειψη πλαϊνών και μεσαίου φρένου, προβολείς που δεν τηρούν προδιαγραφές ως προς τη δύναμη κτλ.
18. Ζάντες δεν έχουν έγκριση DOT ως ασφαλείς για επιβατικά αυτοκίνητα
19. Καθρέφτης στη δεξιά μεριά. (δεν έχει ή δεν τηρεί προδιαγραφές)
20. Αντικλεπτικά (κλειδαριά τιμονιού, προειδοποιητικό buzzer για κλειδί και ζώνη)
21. Ηλεκτρικά παράθυρα, δεν έχουν relay ασφαλείας. (πνίγουν παιδάκια)
22. Αριθμός αμαξώματος που δεν τηρεί διεθνείς προδιαγραφές (μια και ήταν μόνο για Ιαπωνία)
23. Ταμπλω, θέλει ενύσχιση για ατυχύματα
24. Τα καθίσματα δεν τηρούν προδιαγραφές (ξεκολάνε στα ατυχήματα)
25. Αερόσακοι, δεν τηρούν προδιαγραφές δύναμης εκρηκτικών, και ταχύτητας ανάπτυξης)
26. Ζώνες ασφαλείας, αποκολλούνται σε χαμηλότερη δύναμη από τις προδιαγραφές.
27. Το παρμπρίζ έρχεται μέσα στο αμάξι σε ατύχημα (το ξανάπαμε)
28. side impact protection Αδύναμες πόρτες σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης
29. Σύστημα παροχής καυσίμων στη μηχανή. (επικύνδινο για φωτιά σε τρακάρισμα)
Πηγές, EPA, CARB, Εφημερίδα της κυβερνήσεως Αμερική (Federal Register)


Και για όσους ενδιαφέρονται, έχω το πλήρες κείμενο της προσπάθειας έγκρισης εισαγωγής 96 αυτοκινήτων στην Αμερική, με εξαιρέσεις ως συλλεκτικά και αγωνιστικά κομμάτια. 184 σελίδες δοκιμών, και αναλύσεων, καθώς και μερικές εκατοντάδες σελίδες πρακτικών δικαστηρίων, και επιτροπών. Πηγαίνεται στο website του DOT, (δεν είναι .com, είναι .gov, καθότι κυβερνητικό) κάντε ένα search, και βάλτε αριθμό υπόθεσης (docket number) το 5507

Φυσικά ενώ τελικά εγκρίθηκαν για εισαγωγή, δεν έχουν πάρει έγκριση να κυκλοφορήσουν στο δρόμο με πινακίδες. Είναι μόνο για αγώνες και διαγωνισμούς, και πολύ επικύνδινα να βγουν σε δημόσιους δρόμους.


ΥΓ. Υποπτευόμαι οτι αμα συνχείσω να κράζω ετσί τα Ιαπωνικα θα κάνω πολλούς εχθρους στο site, αλλά δεν πειράζει,αυτά που γράφω δεν τα γράφω απο κακιά και δεν κράτω κακιά σε κανενάν. :-)
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από crAss »

To αστείο είναι ότι τα Morgan (ναι αυτά που έχουν ξύλινο σκελετό και σχεδιασμό δεκαετίας '30) έχουν πάρει έγκριση για να κυκλοφορούν στις ΗΠΑ και έχουν περάσει ακόμα και τα crash test που θέτει η εκεί νομοθεσία...
Life is too short not to...
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από K-mech »

Πράγματι τα έγγραφα φαίνεται ότι δε τηρεί προδιαγραφές… αυτό δε σημαίνει φυσικά ότι ισχύουν αυτά που γραφείς στις παρενθέσεις
(όχι απλά μπορούν να καούν, μιλάμε για ένα σπίρτο να σου πέσει, έγινε λαμπάδα) ή το (πνίγουν παιδάκια)

Αυτά είναι προσθήκες από εσένα…

Quiz… πόσους από αυτούς τους κανονισμούς νομίζεις καλύπτει η Lotus Esprit σου? :roll:
fatdevil
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: Τετ Μάιος 02, 2007 11:33 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από fatdevil »

K-mech έγραψε:Πράγματι τα έγγραφα φαίνεται ότι δε τηρεί προδιαγραφές… αυτό δε σημαίνει φυσικά ότι ισχύουν αυτά που γραφείς στις παρενθέσεις
(όχι απλά μπορούν να καούν, μιλάμε για ένα σπίρτο να σου πέσει, έγινε λαμπάδα) ή το (πνίγουν παιδάκια)

Αυτά είναι προσθήκες από εσένα…

Quiz… πόσους από αυτούς τους κανονισμούς νομίζεις καλύπτει η Lotus Esprit σου? :roll:

Οι 2 προσθηκες σε πειραξαν τωρα η το ολο κειμενο?.
Οσο για το κουιζ......τις καλυπτει ολες συμφωνα με το υπουργειο συγκοινωνοιων της Ιταλιας.
Tigraki...!!!
Επίτiμο μέλος
Δημοσιεύσεις: 2593
Εγγραφή: Τετ Δεκ 29, 2004 6:32 pm
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος, Αθήνα. Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Tigraki...!!! »

Paidia katarxin sory gia ta greeklish alla apo to pc poy grafo paizei provlima...

Loipon oles ma oles oi etairies lene oti exoun ta kalhtera crashtest kai plhroun tis prodoiagrafes klp klp klp
Oti kai na leme oloi mas ta crash test ginonte me 60 xiliomtra thn ora pou einai to anotato orio stis poleis (tou eksoterikou giati sthn ellada exoume akoma 50)
Opote an h Lotus paei me 200 fevga h to rover mou h o opoiodoipote allo aftokinhto akoma kai ena HAMMER kai skasei se kamia kolona h tyxo olo kai kati tha pathei o odhgos.
Safos oi poio sovares etairies exoun kalhterh pathitikh asfalia kalh ora BMW Mercedes klp.
Εικόνα
fatdevil
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: Τετ Μάιος 02, 2007 11:33 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από fatdevil »

Tigraki...!!! έγραψε:Paidia katarxin sory gia ta greeklish alla apo to pc poy grafo paizei provlima...

Loipon oles ma oles oi etairies lene oti exoun ta kalhtera crashtest kai plhroun tis prodoiagrafes klp klp klp
Oti kai na leme oloi mas ta crash test ginonte me 60 xiliomtra thn ora pou einai to anotato orio stis poleis (tou eksoterikou giati sthn ellada exoume akoma 50)
Opote an h Lotus paei me 200 fevga h to rover mou h o opoiodoipote allo aftokinhto akoma kai ena HAMMER kai skasei se kamia kolona h tyxo olo kai kati tha pathei o odhgos.
Safos oi poio sovares etairies exoun kalhterh pathitikh asfalia kalh ora BMW Mercedes klp.
Συμφωνω μαζι σου φιλε μου για τα crash tests ( αν και στο παρελθον διαφορες αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν κανει πουστιες με τα αστερακια, οπως επισης πουστιες με διαφορα περιοδικα ) και τανκ να οδηγας αμα στουκαρεις με 200.........

Μια διορθωση μονο, τα crash tests γινοντε με 67 χλμ/ω και οχι με 60, αυτα. :-)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες