...τα Evo στη πριζα...

Απάντηση
panagiotis
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1217
Εγγραφή: Παρ Δεκ 23, 2005 1:21 pm
Τοποθεσία: Δραπετσώνα
Επικοινωνία:

...τα Evo στη πριζα...

Δημοσίευση από panagiotis »

Mitsubishi Lancer Evolution MIEV

Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε συνδυάσει την οικολογική αυτοκίνηση με
τις χαμηλές επιδόσεις. Η Mitsubishi Motors ήρθε να ταράξει τα νερά
παρουσιάζοντας ένα ηλεκτροκίνητο Lancer Evolution MIEV, το οποίο
υπόσχεται μία εντελώς νέα εμπειρία οδηγικής απόλαυσης, αφού συνδυάζει
την περιβαλλοντική τεχνολογία και ευαισθησία με τα σπορ χαρακτηριστικά
της μάρκας.

Εικόνα

Η παραγωγή του Lancer Evolution MIEV στηρίζεται στο Lancer Evolution IX
και εκμεταλλεύεται τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η ηλεκτροκίνηση. Οι
τροχοί κινούνται από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες εξωτερικού ρότορα που
τοποθετούνται μέσα στους τροχούς. Κάθε ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 50
KW, με αποτέλεσμα η συνολική απόδοση στα 200 kW (270 PS). Επειδή
αυτό το σύστημα κίνησης προσφέρει ακριβή ρύθμιση της ισχύος σε κάθε
τροχό, επιτρέπει τη δημιουργία ενός συστήματος δυναμικού ελέγχου του
οχήματος, που θα μπορούσε να ονομαστεί Super All Wheel Control (S
AWC).

Εικόνα

Οι κινητήρες στους τροχούς και τo σύστημα μπαταριών ιόντων λιθίου, που
βρίσκεται κάτω από το δάπεδο για τη μείωση του κέντρου βάρους,
επιταχύνουν το Lancer Evolution MIEV από 0 km/h στα 100 km/h σε
λιγότερο από 8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 180
km/h. Επιδόσεις που αφήνουν πολύ πίσω τα σημερινά ηλεκτροκίνητα
οχήματα.

Εικόνα

Μπαταρία ιόντων λιθίου

Το σημαντικότερο μειονέκτημα των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων – EV-
μέχρι σήμερα ήταν η περιορισμένη αυτονομία τους. Αυτό τώρα τείνει να
ξεπεραστεί με πρόσφατες βελτιώσεις στην απόδοση της μπαταρίας. Το MIEV
χρησιμοποιεί μία μπαταρία ιόντων λιθίου σαν βασική πηγή ισχύος, η οποία
έχει πλεονεκτήματα ως προς την πυκνότητα της ενέργειας και διάρκεια
ζωής, έναντι άλλων τύπων συμπληρωματικών ή επαναφορτιζόμενων
μπαταριών.
Εικόνα
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από crAss »

Και επίσης στους ηλεκτροκινητήρες πρακτικά η καμπύλη της ροπής είναι σχεδόν ευθεία και σταθερή από την εκκίνηση
Life is too short not to...
Γιαννηs MG-est1924
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 07, 2006 7:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Γιαννηs MG-est1924 »

WRAIO RE PANAGIOTI DE LEW ALLA AYTO TO ORGANO POU EINAI TERMA ARISTERA,DIPLA STO KONTER, POLY ME KSENERWNEI RE FILE!!!!RTI??DEINEI ANTI GIA STROFES KINHTHRA THN....FORTISH THS....BATARIAS E!!!!!HMMMMM....... :oops: :oops: !!!STHN OUSIA MONO TAXYMETRO DHLADH YPARXEI....TO PANEL TOU MOY THIMIZEI TO PRWTO MOU AMAKSI ENA MICRA XILIARAKI........XWRIS STROFOMETRO :shock: :shock: NA EXEIS EVO XWRIS STROFOMETRO DEN LEEI :cry: :?
MG est1924 - LIFE IS TOO SORT, NOT TO..
Εικόνα
panagiotis
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1217
Εγγραφή: Παρ Δεκ 23, 2005 1:21 pm
Τοποθεσία: Δραπετσώνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από panagiotis »

εκει κολας... βαζεις ενα οργανακι να δειχνει... ταση!!! :lol: :lol: :lol:
Εικόνα
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από i-VTec »

Και τι να το κάνεις το στροφόμετρο???Πόσο πιά να στροφάρουν οι ηλεκτροκινητήρες αυτοί...50 kgm ροπή από τις 1.000 ώς τις 3.000 r.p.m. για τον κάθε ηλεκτροκινητήρα(512 nm επί 4=...2.000nm ήτοι περίπου 200 kgm ροπή!!!!???) :P
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 31 επισκέπτες