Νέα τέλη κυκλοφορίας

Απάντηση
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Ακομα μια φορα μετρα κατα των αδυνατων

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Τότε μήπως πρέπει να κινηθούμε κι εμείς??? Να κάνουμε κάτι... να αντιδράσουμε!!! Έστω σαν club και σε συνεργασία και με τα υπόλοιπα club της χώρας... θα είναι μια αρχή πιστεύω.... Ως πότε δλδ θα καθόμαστε να μας γ@μ@νε με το έτσι θέλω???? :flam: "Αποφασίζομεν και διατάζομεν ότι επειδή έχεις αμάξι χρονολογίας πριν του '95 ρυπαίνεις περισσότερο..." Και που το ξέρεις εσύ ρε μεγάλε??? Γιατί δεν μετράς τα καυσαέρια να μου το αποδείξεις κι εμένα??? Να δείξεις ότι το κάνεις για το περιβάλλον και όχι για την γ@μωτσέπη σου που την πληρώνουμε τόσα χρόνια με το αίμα μας!!! :flam: :flam: :flam:
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Gas fc
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 477
Εγγραφή: Δευ Ιουν 04, 2007 8:29 pm
Τοποθεσία: Ιλιον Αττικη
Επικοινωνία:

Re: Ακομα μια φορα μετρα κατα των αδυνατων

Δημοσίευση από Gas fc »

Ενα θα πω
http://www.oxi-alloi-foroi-stis-rodes.gr/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/TopotheteseisPh ... Systematon" onclick="window.open(this.href);return false;

PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: Ακομα μια φορα μετρα κατα των αδυνατων

Δημοσίευση από PaNoSGR »

hvtecgr έγραψε:
Tasos_7R έγραψε:Καλά... θα φορολογούνε με βάση τους ρύπους ΧΩΡΙΣ να μετράνε τους ρύπους κάθε αυτοκινήτου??? :shock: Απλά και μόνο στηριζόμενοι στην ηλικία ενός αυτοκινήτου???? :shock: Κατάλαβα καλά?????? :shock: :shock: :shock:
Ναι ρε παιδια αυτο εινα τελειως ηλιθιο.Απο που και ως που τα αμαξια μετα απ'το 96 εχουν λιγοτερους ρυπους απ'το δικο μου(αλλο που δεν εχω καταλυτη,αλλα θα βαλω καποτε :crazy: )??Και το αλλο το καλο?Απαγορευετε τελειως να κυκλοφορουμε εντος δακτυλιου.Δηλαδη εγω που εχω δουλειες στο κεντρο τι θα κανω?Θα παιρνω 2 εργαλειοθηκες ,τριπανια και 2 σακουλες υλικα στο μετρο :shock: ??Μου αρεσει που λενε πως ειναι κινητρα και οχι καθαρος εκβιασμος.Το μονο κινητρο ειναι τα -18 ευρω για αμαξια >2005.
Σε σχεση με αυτο μπορεις να πας να βγαλεις μια αδεια με καποιο τροπο ωστε να εχεις το ελευθερο.Τα μετρα ειναι χουντικα το λεω και θα το λεω μεχρι να στειλω το αμαξι μου ειτε για πουλημε ειτε στην πρεσσα
Εικόνα

PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: Ακομα μια φορα μετρα κατα των αδυνατων

Δημοσίευση από PaNoSGR »

Tasos_7R έγραψε:Τότε μήπως πρέπει να κινηθούμε κι εμείς??? Να κάνουμε κάτι... να αντιδράσουμε!!! Έστω σαν club και σε συνεργασία και με τα υπόλοιπα club της χώρας... θα είναι μια αρχή πιστεύω.... Ως πότε δλδ θα καθόμαστε να μας γ@μ@νε με το έτσι θέλω???? :flam: "Αποφασίζομεν και διατάζομεν ότι επειδή έχεις αμάξι χρονολογίας πριν του '95 ρυπαίνεις περισσότερο..." Και που το ξέρεις εσύ ρε μεγάλε??? Γιατί δεν μετράς τα καυσαέρια να μου το αποδείξεις κι εμένα??? Να δείξεις ότι το κάνεις για το περιβάλλον και όχι για την γ@μωτσέπη σου που την πληρώνουμε τόσα χρόνια με το αίμα μας!!! :flam: :flam: :flam:
Τασο για να γινει αυτο που λες σαν club αυτοκινητων θα πρεπει να ορισθει μια ομαδα που θα την εκλεξουμε εμεις και θα εχουν τα ***** (συγνωμη για την εκφραση) και το μυαλο να χειρηστουν αυτη την σκατοκατασταση.Εγω προσωπικα εχω σκεφτει να παω και να μιλησω και σε γνωστο πολιτικο ισχυρου κομματος και να τον ρωτησω εαν ολα αυτα τα θεωρει πληρως νομιμα και ορθολογικα με τον τροπο που μας τα πλασαρουνε

edit by nikolas: προσοχή στο "λεξιλόγιο"
Εικόνα

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Ακομα μια φορα μετρα κατα των αδυνατων

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Εκεί είναι το θέμα ρε Πάνο...? Να εκλέξουμε ομάδα??? Αρχικά πρέπει να συνηδητοποιήσουμε ΟΛΟΙ τι συμβαίνει και να κινητοποιηθούμε!! Αυτό είναι το πιο δύσκολο κομμάτι. Και έπειτα να βρούμε με τι τρόπο μπορούμε να αμυνθούμε!!! Γιατί σίγουρα υπάρχει κάποιος τρόπος!!! Γιατί ΣΙΓΟΥΡΑ είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ και ΑΔΙΚΟ αυτό που κάνουν!!! Θα μπορούσαμε μέχρι και να χρηματοδοτήσουμε από κοινού όλοι μαζί (τα ελληνικά clubs αυτοκινήτου και όσοι άλλοι θέλουν) έναν δικηγόρο και να καταφύγουμε στο ευρωπαϊκό δικαστήριο... Τι να πω... κάτι πρέπει να γίνει...
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Νερης
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 21, 2009 10:45 am
Τοποθεσία: Drama
Επικοινωνία:

Re: Ακομα μια φορα μετρα κατα των αδυνατων

Δημοσίευση από Νερης »

Ρε μαγκες και ο Πάνος και ο Τάσος με την ιδεα του έχουν δικαιο... κατι πρεπει να κανουμε ολοι μας... δεν μπορουμε να αφησουμε την κατασταση ετσι... η ιδεα του για την χρηματοδοτιση δικηγορου στο Ε.Δ την βρισκώ αρκετα σωστη... ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ... :nevrakia:

PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: Ακομα μια φορα μετρα κατα των αδυνατων

Δημοσίευση από PaNoSGR »

Νερη το θεμα ξερεις πιο ειναι μπορει εγω ο τασος και μερικοι ακομα να ασχοληθουμε αλλα οπως ειπε ο τασος ενα ειναι το δυσκολο να το συνηδητοποιησουν ολοι πραγματικα και μετα να ενωθουμε και να βρουμε πως θα το αντιμετοπισουμε.Εχω ομως ενα καλο σχετικα στα νεα του σαββατου εχει ενα ενθετο που εχει να κανει με ολο αυτο.Σκεφτομαι να παω να το παρω και να καταλαβω πως λειτουργει για να δουμε τι πρεπει να γινει.Πως τυχαινει παντα ομως και ολα τα ****** νομοσχεδια τα περνανε οταν ολοι λειπουμε για διακοπες εεεεε.Μα τοσο τυχαιο πιααα

edit by nikolas: προσοχή στο "λεξιλόγιο"
Εικόνα

Νερης
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 21, 2009 10:45 am
Τοποθεσία: Drama
Επικοινωνία:

Re: Ακομα μια φορα μετρα κατα των αδυνατων

Δημοσίευση από Νερης »

Δεν ξερω φιλος αν ειναι τυχαιο ή οχι... Το θεμα είναι οτι εγω το έχω συννηδιτοποιήση το όλο θέμα όσον αφορά τις συνέπειες και εκεί που πρέπει να επειμείνουμε όλοι είναι το γεγονός ότι ΠΑΛΙ εμείς θα είμαστε οι χαμένοι, οι αδικιμέμοι... Πάλι τα δικά μας όνειρα γκρεμίζονται... Γιατι εγω οπώς και πολύ αλλοι είχαν κάνει ονειρα για το Roverακι τους... Τι να κάνουμε εμέις δηλαδή με τα 414-6 Gsi Sli kai ta 200ακια? να πέσουμε χώρις να δώσουμε μάχη? Είμαι σίγουρος ότι αν όχι όλοι, οι περισσοτεροι με καταλαβένετε γιατι αγαπατε τα αυτοκινητα σας.. και για μενα ένας ακόμη λόγως, ότι το Rover ήταν η πρώτη μου αγάπη... Και όπως λέει και ένα παιδι από το forum μας ''first love never dies''.....Μια ερώτηση θέλω να κάνω όμως... Η απόσυρση ισχύει μόνο για την αγορα καινουργιου ή και ελάφρος μεταχειρησμενου (δηλαδη 4-5 χρονων)? Γιατι κατι τέτοιο κατάλαβα σήμερα το πρωι όταν άκουσα μία πρωινή ενημερωτική εκπομπή...

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Ακομα μια φορα μετρα κατα των αδυνατων

Δημοσίευση από kostas200vi »

Για ποιους ρύπους.......όλα για το χρήμα γίνονται, αφού οι Πολιτικοί μας, κατάκλεψαν τον φορολογούμενο Έλληνα αποφάσισαν ότι μας περισσεύουν κάποια ευρώ για να τα κάνουμε δώρο στους "Εισαγωγείς αυτοκινήτων". ΝΤΡΟΠΗ
Πηγή: http://www.euro2day.gr/news/economy/124 ... ticle.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) στην προτεινόμενη δέσμη μέτρων για την τόνωση της αγοράς αυτοκινήτου στη χώρα μας και τη διατήρηση των καλών επιδόσεων του τελευταίου διαστήματος προτείνει το αυτοκίνητο να φορολογείται κυρίως με βάση την περιβαλλοντική επιβάρυνση που προκαλεί, κατά το πρότυπο των περισσότερων χωρών της Ε.Ε. και όχι σύμφωνα με τα κυβικά εκατοστά όπως συμβαίνει σήμερα.

Το υφιστάμενο σύστημα φορολόγησης, το οποίο φορολογεί στηριζόμενο στα κυβικά του οχήματος, έχει ως αποτέλεσμα η Ελλάδα να έχει έναν από τους πλέον γερασμένους στόλους οχημάτων σε σχέση με τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αφού οι πολίτες δεν έχουν κίνητρο να προχωρήσουν σε αντικατάσταση του παλιού και ρυπογόνου οχήματος το οποίο διατηρούν στην κυκλοφορία ακόμη και έπειτα από 15 ή 20 χρόνια, με προφανείς επιπτώσεις τόσο στην ασφάλεια όσο και στους ρύπους που αυτό εκπέμπει.


Χαρακτηριστικό είναι ότι η μέση ηλικία των επιβατικών οχημάτων στην Ελλάδα ανέρχεται σε 11 έτη και είναι κατά 5 χρόνια υψηλότερη από τη μέση ηλικία των επιβατικών οχημάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ τραγική είναι η κατάσταση στην κατηγορία των μεσαίων και ελαφρών φορτηγών όπου η μέση ηλικία στην Ελλάδα είναι τα 17 έτη ενώ στην Ε.Ε. τα 8 έτη.

Αγοράζουμε καινούργια - κρατάμε και τα παλιά

Τα πολλά παλαιά οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους δεν οφείλονται στο γεγονός ότι οι Έλληνες δεν αγοράζουν καινούργια οχήματα αλλά στο ότι δεν αποσύρουν από την κυκλοφορία τα παλαιά.

Συγκεκριμένα, ο στόλος των οχημάτων στην Ελλάδα μεγεθύνεται ταχύτατα (4% - 5% ετησίως), αντίθετα από τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες όπου η ετήσια αύξηση δεν ξεπερνά το 1% - 2%. Αιτία για τη διαφορά αυτή δεν είναι η είσοδος πολλών καινούργιων αυτοκινήτων αλλά η μη έξοδος από την κυκλοφορία των παλαιών.

Στην Ελλάδα πωλούνται 24 καινούργια αυτοκίνητα ανά 1.000 κατοίκους, την ώρα που στην Ε.Ε. των "15" κατά μέσο όρο πωλούνται 34 οχήματα και στην Ε.Ε. των "27" 29 οχήματα ανά 1.000 κατοίκους.

Ταυτόχρονα, όμως, το ποσοστό των οχημάτων που αποσύρεται από την κυκλοφορία είναι μόλις 1% στην Ελλάδα, όταν στις χώρες της Ε.Ε. φτάνει το 6%.

Τα αίτια της παλαιότητας και μεγέθυνσης του στόλου στη χώρα μας, με συνέπειες στην οδική ασφάλεια, στο περιβάλλον, στην ποιότητα ζωής και στην οικονομία, σύμφωνα με τον ΣΕΑΑ, είναι:

-Σημαντική φορολογία επί των αυτοκινήτων στην αγορά.
-Έλλειψη πολιτικής και μέτρων για χρήση καθαρότερων αυτοκινήτων και για έξοδο των παλαιών επικίνδυνων και ρυπογόνων.
-Μειωμένη αποτελεσματικότητα των ΚΤΕΟ, συμπεριλαμβανομένων των ιδιωτικών μονάδων.
-Μειωμένης συχνότητας και ανεπαρκείς έλεγχοι στον δρόμο που οδηγούν σε αυξημένη παραβατικότητα.

Προτάσεις ΣΕΑΑ

Προκειμένου να μην καμφθεί η αγορά αυτοκινήτου από τον ερχόμενο μήνα, οπότε και σύμφωνα με τις εξαγγελίες του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης πρόκειται να σταματήσει η εφαρμογή της μείωσης του τέλους ταξινόμησης, ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων προτείνει:

-Τη συνέχιση του μέτρου της μείωσης του τέλους ταξινόμησης, σε συνδυασμό με μέτρα για την ανανέωση του στόλου.
-Τη συνέχιση του μέτρου της μείωσης του τέλους ταξινόμησης έως την εφαρμογή μέτρων για την ανανέωση του στόλου (κίνητρα απόσυρσης).
-Την αναδιάταξη του ετήσιου ειδικού φόρου ως προς τις περιβαλλοντικές επιδόσεις και σχετική αναμόρφωση των τελών κυκλοφορίας.

Σήμερα στους ελληνικούς δρόμους κυκλοφορούν 1,8 εκατ. οχήματα (περίπου το 36% του συνολικού στόλου) παλαιάς και ρυπογόνας τεχνολογίας και όπως αναφέρει μελέτη που έχει εκπονήσει το Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ) η εφαρμογή ενός προγράμματος με κίνητρα για την απόσυρσή τους, όπως η μείωση έως και 100% των τελών κυκλοφορίας, θα περιόριζε τον αριθμό των παλαιών οχημάτων κατά 737 χιλιάδες έως το 2011, εξασφαλίζοντας σοβαρότατα οφέλη σε επίπεδο ασφάλειας αλλά και μείωσης της ρύπανσης.

Τα μέτρα απόσυρσης αυτά θα μπορούσαν να πάρουν μορφή ως εξής:

-Ελεγχόμενη επιδότηση απόσυρσης, με αυξημένα όμως κίνητρα για αντικατάσταση με καινούργιο όχημα.
-Επιβολή περιβαλλοντικού φόρου (που θα φτάνει έως το 100% της αξίας των τελών ταξινόμησης) στα παλαιότερα οχήματα, ώστε οι ιδιοκτήτες τους να έχουν ισχυρό αντικίνητρο για τη διατήρησή τους.
-Διοικητικά μέτρα όπως περιορισμός κυκλοφορίας στο κέντρο μεγάλων πόλεων, αυστηρότεροι και ετήσιοι έλεγχοι ΚΤΕΟ.

Πετρελαιοκίνηση

Επίσης, ο ΣΕΑΑ θέτει και ζήτημα επανεξέτασης της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη. Από τη διεθνή πρακτική προκύπτει ότι στις χώρες της Ε.Ε. το 53% των νεοεισερχόμενων οχημάτων στην κυκλοφορία είναι πετρελαιοκίνητο, ενώ στην Ελλάδα το αντίστοιχο ποσοστό είναι μόλις 3,5%.

Η απαγόρευση φαντάζει μάλλον αναχρονιστική με δεδομένο ότι τα σύγχρονα επιβατικά diesel παρουσιάζουν σχεδόν μηδενική εκπομπή σωματιδίων σε σχέση με παλαιότερα, ενώ η μείωση της κατανάλωσης και το όφελος που προκύπτει για τον καταναλωτή ανέρχεται σε 25% - 30%.

Την ίδια ώρα, στη χώρα μας το 60% της εκπομπής σωματιδίων οφείλεται στις οδικές μεταφορές και ειδικά στα παλαιά βαρέα οχήματα, ενώ ένα σοβαρό πρόβλημα για τους επαγγελματίες της αγοράς είναι το γεγονός ότι η πλειονότητα των κατασκευαστών έχει σταματήσει την παραγωγή βενζινοκίνητων ελαφρών φορτηγών, με αποτέλεσμα να υπάρχει σοβαρό ζήτημα έλλειψης ανταγωνισμού στη συγκεκριμένη αγορά.

Οι μεσαίες κατηγορίες ευνοήθηκαν από τη μείωση του τέλους ταξινόμησης

Αντίθετα με την άποψη που δημιουργήθηκε ότι η μείωση του τέλους ταξινόμησης είχε ως αποτέλεσμα να ευνοηθεί σημαντικά η αγορά πολυτελών οχημάτων, από τα στοιχείων των αντιπροσώπων προκύπτει πως από την ανάκαμψη της αγοράς κερδισμένες ήταν κυρίως οι κατηγορίες από τα 1.400 cc έως και τα 1.800 cc και ακολούθησαν οι υπόλοιπες μικρότερων και μεγαλύτερων οχημάτων.

Να σημειώσουμε ότι στην Ελλάδα, τόσο τα προηγούμενα χρόνια όσο και με τα πρόσφατα μέτρα μείωσης του τέλους ταξινόμησης, το συνολικό μερίδιο των premium αυτοκινήτων είναι περίπου 12% επί της συνολικής αγοράς, αισθητά χαμηλότερο έναντι του 17,4% που απολαμβάνουν οι συγκεκριμένες μάρκες στις χώρες της Ε.Ε.

Στη χώρα μας το υψηλότερο μερίδιο με 3,3% το έχει η Mercedes (3,3%) και ακολουθούν η BMW με 3%, η AUDI με 2,6% και η Chrysler με 1,4%, ενώ όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές premium αυτοκινήτων έχουν μερίδια αγοράς σε ποσοστό κάτω από 1%.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Ακομα μια φορα μετρα κατα των αδυνατων

Δημοσίευση από nikolas »

Πολύ καλή η παράθεση του κειμένου Κώστα, το οποίο λέει και πολλές μεγάλες αλήθειες..
Θέλω να προσθέσω δύο ακόμα πράγματα..
Το ένα είναι αυτό το άρθρο http://www.athina984.gr/node/59238" onclick="window.open(this.href);return false; το οποίο σε αντίθεση με ό,τι αναφέρθηκε παραπάνω δε μιλάει για εφάπαξ τέλος αν τα αυτοκίνητα είναι πριν το 1995 αλλά για τέλη που ορίζονται με βάση τις εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων!
Το δεύτερο είναι, ότι ακούγεται (ενδεχομένως να έχει ανακοινωθεί και επίσημα) ότι η απόσυρση ενός αυτοκινήτου θα πριμοδοτείται με 1500ευρώ και αν συνδιαστεί με αγορά καινούριου το όφελος θα είναι 2500ευρώ..Δεν ξέρω αν αυτό το ποσό θα εξαρτάται και από άλλους παράγοντες, ή αν θα είναι στάνταρ, πάντως στη δεύτερη περίπτωση (δηλαδή ότι ανεξαρτήτως αυτοκινητου το ποσό είναι όντως 2500 ευρώ) σκεφτείτε πόσοι ιδιοκτήτες αυτοκίνητων κάποιας ηλικίας, ενισχύονται για την αγορά ενός νέου με χρήματα/'εκπτωση που από την πώληση του παλιού αυτοκινήτου δεν θα έβλεπαν ποτέ..

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες