Κατεβασμα Σασμαν R65 414 SI '97

Πείτε μας τι φτιάξατε μόνοι σας!
Απάντηση
rainfallgr
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: Δευ Μάιος 02, 2005 5:12 pm
Τοποθεσία: KILKIS
Επικοινωνία:

Κατεβασμα Σασμαν R65 414 SI '97

Δημοσίευση από rainfallgr »

Καλησπερα παιδες, εγραψα ενα μικρο γρηγορο οδηγο, για το σασμαν. Παρακαλω ελεγξε τον και πες μου αν κανω καποιο λαθος η καποιες βελτιωσεις προτασεις αν εχετε. (Ο οδηγος ηταν για μενα, μηπως και ξεχασω κατι, οποτε συγχωρεστε λαθακια και αναφορες)



ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΣΑΖΜΑΝ

ΥΛΙΚΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ

1. 6 κλιπ (ασφάλειες για τα ημιαξόνια), τα 2 extra μήπως χρειαστούν
2. 1 σετ τσιμούχες (2 για τα ημιαξόνια +1 για τον άξονα εισόδου του σασμάν)
3. 2 χαλκοροδελες για τις τάπες πλήρωσης
4. 2 Λίτρα συνθετικό λάδι 75W90
5. Κόλλα για βίδες Loctite 243 ή παρόμοιο
6. Γράσο συναρμολόγησης
7. Ρουλεμάν συμπλέκτη ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ να το αλλαξουμε(40€)
8. 2 γρύλους
9. 2 κομμάτια ξύλο
10. 1 καλό σετ καρυδάκι
11. 1 λοστό ή κάτι παρόμοιο
ΑΦΑΙΡΕΣΗ
1. Βγάζεις τα λάδια του σασμάν
2. Αφαιρείς το σύμπλεγμα του φίλτρου αέρος
3. Αφαιρείς την μπαταρία και την βάση της
4. Αφαιρείς την μίζα
5. Ελευθερώνεις τον slave κύλινδρο και το στερεώνεις αλλού. ΠΡΟΣΟΧΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΤΗΘΕΙ ΤΟ ΠΕΤΑΛ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ
6. Αφαιρείς την καλωδίωση για την όπισθεν
7. Αποσύνδεσε του συνδέσμους για την επιλογή της ταχύτητας και βαλε τους στην άκρη
8. Ξεβίδωσε τις βίδες για το κάτω κώλυμα του βολάν
9. Ελευθέρωσε την καλωδίωση της μίζας
10. Ξεβίδωσε και αφαίρεσε το μπροστά κάλυμμα του βολάν
11. Αποσύνδεσε τον αισθητήρα ταχύτητας.
12. * ΔΕΣ ΤΟ 17 ΠΡΩΤΑ…. Σήκωσε το αμάξι σε σταντ
13. Αφαίρεσε τις μπροστινές ροδές
14. Αφαίρεσε τον κάτω σύνδεσμο του αμορτισέρ με το ψαλίδι
15. Ξεβίδωσε και βγάλε τα lower ball joints.
16. Τώρα οι ροδές μπορούν να κινηθούν προς τα έξω για να βγουν τα ημιαξόνια.
17. *ΑΝ βγάλουμε και τις βίδες (τις μεγάλες) στο ρουλεμάν μπορούμε να βγάλουμε τελείως τα ημιαξόνια για να μην μας εμποδίζουν. Πρέπει να χαλαρώσουν πριν σηκωθεί το αμάξι σε σταντ.
18. Με ένα λοστό βγάζουμε τα inner joints από το σασμάν
19. Αφαιρείς τις 3 βίδες από την πίσω βάση μηχανής που βιδώνουν στο σασμάν
20. Αφαιρείς τις βίδες και μετά το πίσω κώλυμα του βολάν
21. Βαλε ένα ξύλο κάτω από την μηχανή και με ένα γρύλο σήκωσε ΕΛΑΦΡΙΑ την μηχανή
22. Βαλε ένα ξύλο κάτω από το σασμάν και με γρύλο σήκωσε το σασμάν ΕΛΑΦΡΙΑ
23. Αφαιρείς τον αναπνευστήρα του σασμάν
24. Χαλάρωσε την through bolt της βάσης του σασμάν (οδηγού)
25. Ξεβίδωσε τις 2 βίδες που ενώνουν την βάση με το σασμάν
26. Αφαιρείς τις βίδες που δένουν την βάση με το σασί
27. Ξεβιδώστε τις βίδες που κρατάτε το σασμάν πάνω στη μηχανή. ΠΡΟΣΟΧΗ: σημάδεψε τις βίδες και τα brackets ώστε να μπουν μετά στην ίδια θέση ξανά κατά την επανατοποθέτηση. Τα DOWELS θα πρέπει επίσης να σημαδευτούν για να μπουν στην ίδια θέση ξανά.
28. Έχοντας βεβαιωθεί ότι έχουμε αφαιρέσει τα πάντα που θα εμπόδιζαν την αφαίρεση του σασμάν, τραβάμε τον γρύλο με τις ροδές με το σασμάν, μακριά από την μηχανή και αφαιρούμε το σασμάν

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ
1. Γράσο θα πρέπει να μπει στις τσιμούχες πριν την τοποθέτηση των ημιαξονίων και στην επιφάνεια επαφής με την μηχανή
2. Καινούργια κλιπ θα πρέπει να μπουν στα καρέ των ημιαξονιων(2 για το καθένα).
3. Για να αλλάξουμε την τσιμούχα στον άξονα εισόδου, θα πρέπει να ξεβιδώσουμε τις 3 βίδες που το κρατάτε. ΑΝ θέλουμε τότε μπορούμε να αλλάξουμε και το ρουλεμάν του συμπλέκτη.
4. Γράσο θα πρέπει να μπει και στο πιρούνι του συμπλέκτη στα σημεία τριβής.
5. Στις 2 πάνω βίδες που κρατανε το σασμάν με την μηχανή θα πρέπει να μπει κόλλα για βίδες για να μην χαλαρώσουν.
6. Όταν γεμίζετε το σασμάν με λάδι (75W90)θα πρέπει να είναι στις ροδές του σε ίσιο επίπεδο.
7. Μετά το γέμισμα συνίσταται μια καλή βόλτα και μετά από λίγο επανέλεγχος τις στάθμης
8. Η στάθμη είναι ΟΚ όταν σε ίσιο έδαφος ξεχειλίσει το λάδι από την τάπα πλήρωσης.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος rainfallgr την Δευ Ιαν 31, 2011 9:17 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
prilepa_mg
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Σάβ Απρ 07, 2007 9:28 am
Τοποθεσία: paleo faliro
Επικοινωνία:

Re: Κατεβασμα Σασμαν R65 414 SI '97

Δημοσίευση από prilepa_mg »

ola kala ta exis grapsi,apo mena 2 simvoules mono. 1-ti mi vgazis ti vasi tis batarias(den xriazete)i 2-ri otan vazis ta ladia den xriazete na exis ti pano tapa anikti.to sasman perni 1.8 litra,esi pernis 2litra ke ta rixnis apo pano ,apo ti plastiki tapa eksaerosis tou sasman.ta ipolipa one mia xara.sta leo afta epidi eho katevasi pano apo 500 sasman ,ke aftos ine o pio evkolos tropos pou exo vri,i epilogi omos ine dikia sou
200 COUPE the best .the GTI is back on the road

rainfallgr
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: Δευ Μάιος 02, 2005 5:12 pm
Τοποθεσία: KILKIS
Επικοινωνία:

Re: Κατεβασμα Σασμαν R65 414 SI '97

Δημοσίευση από rainfallgr »

γενικα και αοριστα μιλωντας, αν βαλεις 100-200ml παραπανω στο σασμαν τι γινεται, μπορει να προκαλεσει ζημια?

thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: Κατεβασμα Σασμαν R65 414 SI '97

Δημοσίευση από thanos_s »

rainfallgr έγραψε:γενικα και αοριστα μιλωντας, αν βαλεις 100-200ml παραπανω στο σασμαν τι γινεται, μπορει να προκαλεσει ζημια?
Για 100ml δεν τιθεται θεμα, παραπανω ομως θα το δεις να βγαινει απο τον εξαερισμο του σασμαν :smok:
.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Do It Your Self”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες