Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0 ECU.

Πείτε μας τι φτιάξατε μόνοι σας!
Απάντηση
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από K-mech »

Αχα μάλιστα καλό ακούγεται το χταπόδι αν και να σου πω την αλήθεια... δουλεύουν αυτά σε ήπια setup? Γιατί κοντά στη παρούσα μορφή (λιγο + στη συμπίεση και εργοστασιακούς Ζ4 εκκεντροφόρους) δύσκολα να βρεις χταπόδι που να αποδίδει καλύτερα από το εργοστασιακό.
Έχεις δεί σε κανένα θέμα να παραθέτουν dyno συγκρίσεις?

i-VTec έγραψε:Πρέπει να βρούμε κάνα στρατηγό να τον φέρει πίσω... :P :P
Ήδη σαν Κύπριος που ζεί σε χώρα του "εξωτερικού" κάνει 6 μήνες οπότε αρχές Αυγούστου θα είναι πίσω, πιστέυω καλά ειναι. :-D
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από i-VTec »

Όσοι έχουν φορέσει aftermarket χταπόδι σε D16 αναφέρουν θετική διαφορά, ακόμα και χωρίς εκκεντροφόρους κ.λπ...Και είναι το μόνο πού χρειάζομαι πλέον για να ολοκληρωθεί η εξάτμιση, έχουν αλλαχθεί όλα τα υπόλοιπα και πιστεύω 2-3 αλογάκια μπορώ να τα τσιμπήσω από εκεί, συν ροπούλα μεσαίες-ψηλές (4-2-1)...Και αν είναι να βάλω πρόγραμμα, σίγουρα δε θα το κάνω πριν βάλω χταπόδι, γιατί μετά αλλάζουν πάλι τα δεδομένα...
Εικόνα
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Καταρχήν συγχαρητήρια για τον κόπο, την πρωτοβουλία, το ρίσκο, τη δουλειά, την έρευνα και τη συνολική προσπάθεια που κάνατε!! :smt038 :smt038 :smt038
Μπορεί να δώσατε κάποια χρήματα που τελικά δεν απέφεραν (προς το παρόν τουλάχιστον) τα αναμενόμενα αποτελέσματα από πλευράς απόδοσης και λειτουργίας του κινητήρα, αλλά όλη αυτή η σκληρή εργασία, ο κόπος και οι δυσκολίες που συναντήσατε είναι η ανταμοιβή σας, η γνώση δηλαδή και η εμπειρία που κερδίσατε!! :up: Όπως έχει γράψει κι ο μεγάλος μας ποιητής Κ.Καβάφης "σαν βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη, να εύχεσαι να είναι μακρύς ο δρόμος..." ;)
K-mech έγραψε:Στις χώρες που έγινε γνωστή αυτή η μετατροπή (minime), έβρισκες τα κατάλληλα ανταλλακτικά σε πολύ χαμηλές τιμές, κάτι που δεν ισχύει για την Ελλάδα… Οπότε αυτή η λύση βελτίωσης γίνεται λιγότερο ελκυστική καθώς δε προσφέρει και καμία σημαντική αύξηση ισχύος.
K-mech έγραψε:Αυτή η μετατροπή δε συνιστάται σε όσους θέλουν να δουν μεγάλη διαφορά στη δύναμη. Αν θες να δεις ισχύ εύκολα και γρήγορα, κρατάς το μοτέρ ανέγγιχτο και πηγαίνεις κατ ευθείαν σε light turbo.
Γενικά, πιστεύω πάρα πολύ στην minime μετατροπή και στα κέρδη που μπορεί να αποφέρει συνδυασμένη με τις κατάλληλες βελτιώσεις. Τα D-series μοτέρ λανθασμένα θεωρούνται από πολλούς ότι δεν αξίζει να τα βελτιώσεις ατμοσφαιρικά. Έχουν μεγάλες προοπτικές βελτίωσεις αρκεί να το ψάξεις λίγο το θέμα και να ασχοληθείς. Χαρακτηριστικά να σου αναφέρω το D14 ενός παιδιού το οποίο έβγαλε 122Ps στο δυναμόμετρο του Power μόνο με περιφερειακά, ενώ στο εξωτερικό D14 με VTec κεφαλή έχουν βγάλει 140-150Ps.
Βέβαια, το τούρμπισμα των D είναι η "εύκολη" λύση και ειδικά σε τέτοιες εφαρμογές δεν έχουν να ζηλέψουν σε τίποτα τα B-series, ίσα-ίσα που είναι μια πιο φτηνή βάση να ξεκινήσει κανείς την βελτίωση και πολύ πιο αποδοτική λύση αξίας/κόστους.
K-mech έγραψε:Η διαχείριση του vtec solenoid σε αυτή τη περίπτωση γίνεται είτε με ένα απλό διακόπτη ελεγχόμενο από τις στροφές όπως πχ ένα shift light, είτε προγραμματίζοντας την ECU να χρησιμοποιεί με αυτό το τρόπο μια άλλη έξοδο της, όπως το διακόπτη ενεργοποίησης του συμπλέκτη για το AC. (Εννοείται ότι αντί για το συμπλέκτη του AC, συνδέεις σε αυτή την έξοδο το vtec solenoid).
Λόγω της μικρής διαφοράς που υπάρχει στις SOHC vtec κεφαλές μεταξύ των δυο τύπων έκκεντρων, δεν είναι απαραίτητο να υπάρχουν δυο ζευγάρια χαρτών διαχείρισης καυσίμου-advance. Επίσης ασχολούμενος με το πρόγραμμα, κατάλαβα ότι η διαφορά μεταξύ των δυο setup είναι τόσο μικρή που δεν απαιτείται ούτε καν αναπρογραμματισμός για να δουλέψει με ασφάλεια το μοτερ. Παρ όλα αυτά η OBD0 non vtec ecu δεν έχει τρόπο να ελέγχει τον αισθητήρα πίεσης λαδιού του συστήματος vtec ούτε να περιορίζει τη λειτουργία του σε ακατάλληλες θερμοκρασίες, ή ακατάλληλων σημάτων απ τον knock sensor, όπως τα ελέγχει αυτά η OBD1 ECU. Υποτίθεται όμως ότι από τη στιγμή που κάνεις μια τέτοια μετατροπή, είσαι σε μεγαλύτερη εγρήγορση και γνωρίζεις αρκετά πράγματα για τη λειτουργιά του μοτέρ σου έτσι ώστε να μη το κάνεις ζημιά από απλή χρήση.

Φυσικά πάντα υπάρχει η δυνατότητα να προχωρήσεις σε μετατροπή της πλεξούδας για OBD1 ECU με τον ανάλογο διανομέα και αισθητήρες αλλά αυτό αναιρεί κάπως τον value for money χαρακτήρα της μετατροπής.
Η χρήση της ECU από CRX VTec πιστεύεις δεν θα έλυνε το θέμα της ενεργοποίησης του VTec χωρίς να χρειαστεί να τροποποιήσεις την πλεξούδα??? :?: :roll:
K-mech έγραψε:Το απογοητευτικό σε όλα τα πατήματα ήταν ότι το μοτέρ έδειχνε να χάσει από 1 ως 2 κιλά ροπής από τις 2000 ως τις 6000…
Η καλύτερη μέτρηση έβγαλε μέγιστη ροπή τα 128Nm στις 6500rpm… σε αυτή τη φάση έσκασε και η ερώτηση από το χειριστή αν είναι 1400αρι… κάπου εκεί ήθελα να τρέξω στα χωράφια έξω να ανοίξω μια τρύπα και να θαφτώ να μη με βλέπει κάνεις.
Κορυφαίο!!!! :P :P :P :smt044 :smt044 :smt044
K-mech έγραψε:Τον Αύγουστο που μας έρχεται θα προσπαθήσουμε να σιγουρευτούμε ότι ο κινητήρας δουλεύει σωστά και ότι δε χάνει από πουθενά αλλού… καθώς μπορεί να μη μοιάζει τώρα να έχει κάποιο πρόβλημα, αλλά επίσης δε σου δίνει την εντύπωση ότι επέστρεψαν αυτά τα 2kgm ροπής που λείπουν στις μεσαίες μετά τη μετατροπή…
Αν το μοτέρ μετά από τόση ταλαιπωρία έχει χάσει συμπίεση λόγω ελατηρίων ή είναι ραγισμένο σε κάποιο άλλο σημείο πέρα από τη κεφαλή, αυτό θα είναι το άδοξο τέλος του δρόμου γι αυτό το project αφού ήδη έχει κοστίσει πολύ περισσότερο από όσο έπρεπε… σε χρήμα αλλά και σε υλικό χρόνο.
Τα ελατήρια αν έχει δουλέψει πολύ καιρό φλαντζαρισμένο το μοτέρ και κατ' επέκταση σε υψηλές θερμοκρασίες λογικά θέλουν άλλαγμα, αλλά από αυτά που διαβάζω δε νομίζω ότι έχουν ταλαιπωρηθεί ιδιαίτερα. Και σίγουρα δεν είναι αυτός ο λόγος για την έλλειψη της ροπής.

Από προσωπική εμπειρία σου λέω ότι τα αυτά τα μοτέρ δε "μασάνε" εύκολα από θερμοκρασίες. Όταν αγόρασα το Roverακι μου είχε πρόβλημα με την φλάντζα και ανέβαζε τρελές θερμοκρασίες. Μέχρι, όμως, να βρω λεφτά και μοτέρ (επέλεξα να αλλάξω μοτέρ και όχι να επισκευάσω το υπάρχον), το κυκλοφορούσα καθημερινά, πηγαίνοντας κάθε πρωί στην (τότε) δουλειά-πρακτική μου, κάνοντας καθημερινά τη διαδρομή Ασπρόπυργος-Γκάζι και τούμπαλιν, καλοκαιριάτικα με κίνηση και με τη θερμοκρασία να φτάνει στα κόκκινα και τα μπετονάκια με το νερό στο πορτ-παγκάζ σε ετοιμότητα, με κολάρα να σπάνε, με το ψυγείο εν τέλη να ανοίξει απο τη συμπίεση... κτλ... Έφτανα στον προορισμό μου και για να ξαναφύγω γέμιζα ξανά το ψυγείο και έλεγχα το μπάλωμα στο κολάρο... :lol: Και όμως πήγαινα παντού, και βόλτες έκανα. Και το μοτέρ τράβαγε μια χαρά!! ;)

(Το έχω κρατήσει για καμιά minime μετατροπή στο μέλλον... :P)

Τέλος, να σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις χρήσιμες πληροφορίες που μας έδωσες μέσα από αυτήν την παρουσίαση της δουλειάς σας και να ευχηθώ σύντομα να λύσετε το πρόβλημα (όποιο κι αν είναι αυτό) που αντιμετωπίζετε και να δείτε τους κόπους να ανταμοίβονται με τον καλύτερο τρόπο. :beer:
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από K-mech »

Έχω δεί κι εγω μοτερ D16 με minime που φτανουν τα 150ps με πολυ βασικές αλλαγές (Εισαγωγή εξαγωγή, εκκεντροφόρος) σε διάφορα fora. Αλλά σε γενικές γραμμες θέλει και λίγη τύχη..
Για το δικό μας project πχ υπολόγιζα οριακά 140ps με λιγη απελευθέρωση της εξάτμισης ακόμα (καταλύτης) και ξεφόρτωμα του μαμα φιλτροκουτιού.
Στη παρούσα φάση ομως άν κρατηθεί στα 130ps και πάρει πίσω τα 2 κιλά ροπής που του λείπουν, θα ειμαι ευχαριστημένος.
Tasos_7R έγραψε: Η χρήση της ECU από CRX VTec πιστεύεις δεν θα έλυνε το θέμα της ενεργοποίησης του VTec χωρίς να χρειαστεί να τροποποιήσεις την πλεξούδα??? :?: :roll:
100% ναι :D Το μόνο που χρειάζεται να προσθέσεις παλι είναι ενα καλώδιο για το VTEC και ενα καλώδιο για τον αισθητήρα πίεσης του λαδιού για το VTEC.
Γι αυτό τσιμπήσαμε την PR3 ecu που ειναι OBD0 vtec. Απλά ειναι απο ιαπωνικό μοντέλο. Η άλλη OBD0 vtec ecu που έβγαινε ήταν η PW0 την οποία θα φοράει το CRX σου άν ειναι εποχής OBD0. Το μόνο αρνητικό για κάποιον που δεν έχει τα μέσα, ειναι οτι εδώ χρειάζεται αναπρογραμματισμός και μαλιστα απ το 0 αφού οι χάρτες του B16 ειναι εντελώς διαφορετικοί.
Απλά όπως έγραψα στο τέλος του δεύτερου πόστ, δε μας έκανε τη χάρη να δουλέψει σωστά ουτε η ECU ούτε καν το dataloging καλώδιο και το laptop... Όλα μαζεμένα πέσαν παλι τα προβληματα :P απο drivers των windows μεχρι στο hardware της PR3...

Tasos_7R έγραψε:Τα ελατήρια αν έχει δουλέψει πολύ καιρό φλαντζαρισμένο το μοτέρ και κατ' επέκταση σε υψηλές θερμοκρασίες λογικά θέλουν άλλαγμα, αλλά από αυτά που διαβάζω δε νομίζω ότι έχουν ταλαιπωρηθεί ιδιαίτερα. Και σίγουρα δεν είναι αυτός ο λόγος για την έλλειψη της ροπής.
Δεν κάψαμε φλατζα με το παραδοσιακό τρόπο, ηταν μια περίεργη κατάσταση οπου ουσιαστικά ειχαμε μια κάποια επικοινονία μεταξύ θαλαμου καύσης και υδροχιτωνίων χωρίς ομως αυτό το παραφλού να βράζει. Μοιάζει σαν μια μικρή ποσότητα αερίων καύσης να περνούσαν απο τη φλάντζα στο κύκλωμα ψύξης. Αλλά η ποσότητα αυτή δεν εβραζε το νερό ουτε προκαλουσε προβλημα στη ψυξη. Προς το τέλος μονο άρχισε να πετάει τα κολάρα..
Ναι το ξέρω οτι ακουγεται κουφό αλλα ειναι ο κύριος λογος που καθυστερησαμε τοσο πολύ για να το καταλάβουμε. Οι θερμοκρασίες δέν ανέβηκαν ποτέ πανω απ το κανονικό... πέρα απο εκείνη την ημέρα που επιστρέψαμε απο το πανεπιστημιο με σωλήνα ποτίσματος στη θέση του πάνω κολάρου του ψυγείου.

Ελπίζω κι εγώ παντως να μην έχει πάθει τίποτα σοβαρό :|
Tasos_7R έγραψε:(Το έχω κρατήσει για καμιά minime μετατροπή στο μέλλον... :P)
Τυχαιρούληηη θα έχεις και parts για καβαντζα :up:


Ευχαριστώ κι εγώ για τα καλά λόγια. Ελπίζω να δουλέψει κάποτε κανονικά και να δώσουμε μια πραγματική ταξη μεγέθους στην αξία αυτης της μετατροπής γιατι προς το παρόν δείχνει ενα κοινό fail.

i-VTec έγραψε:Όσοι έχουν φορέσει aftermarket χταπόδι σε D16 αναφέρουν θετική διαφορά, ακόμα και χωρίς εκκεντροφόρους κ.λπ...Και είναι το μόνο πού χρειάζομαι πλέον για να ολοκληρωθεί η εξάτμιση, έχουν αλλαχθεί όλα τα υπόλοιπα και πιστεύω 2-3 αλογάκια μπορώ να τα τσιμπήσω από εκεί, συν ροπούλα μεσαίες-ψηλές (4-2-1)...Και αν είναι να βάλω πρόγραμμα, σίγουρα δε θα το κάνω πριν βάλω χταπόδι, γιατί μετά αλλάζουν πάλι τα δεδομένα...
Ωραία τότε :) Ανυπομονώ να δώ αποτέλεσμα καθώς ηδη το μοτέρ σου μοιάζει να ανταποκρίνεται θετικά στις τελευταίες αλλαγές σου.
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από Tasos_7R »

K-mech έγραψε:
Tasos_7R έγραψε: Η χρήση της ECU από CRX VTec πιστεύεις δεν θα έλυνε το θέμα της ενεργοποίησης του VTec χωρίς να χρειαστεί να τροποποιήσεις την πλεξούδα??? :?: :roll:
100% ναι :D Το μόνο που χρειάζεται να προσθέσεις παλι είναι ενα καλώδιο για το VTEC και ενα καλώδιο για τον αισθητήρα πίεσης του λαδιού για το VTEC.
Γι αυτό τσιμπήσαμε την PR3 ecu που ειναι OBD0 vtec. Απλά ειναι απο ιαπωνικό μοντέλο. Η άλλη OBD0 vtec ecu που έβγαινε ήταν η PW0 την οποία θα φοράει το CRX σου άν ειναι εποχής OBD0. Το μόνο αρνητικό για κάποιον που δεν έχει τα μέσα, ειναι οτι εδώ χρειάζεται αναπρογραμματισμός και μαλιστα απ το 0 αφού οι χάρτες του B16 ειναι εντελώς διαφορετικοί.
Αχα... Δεν θυμόμουν από ποιο μοντέλο είναι η PR3... Η δική μου είναι η PW0 και ναι, είναι OBD0, γι' αυτό την πρότεινα.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από saikoe39 »

:shock: :shock: :shock: :shock:


Θα το ειχα καψει....θα το ειχα θαψει....θα το ειχα κανει γλαστραααααααααααααααααααααααααα...........


πλακα πλακα...σας ειχα πετυχει ενα βραδυ στην μεσογειων...(βεβαια ηξερα το οχημα μονο απο φωτος μεσω του φορουμ)με τον συνοδηγο να εχει ενα λαπτοπι στα χερια....που να ηξερα..χαχαχαχα............

πολλες αναποδες.....μπραβο για την διαθεση σας....
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από K-mech »

saikoe39 έγραψε::shock: :shock: :shock: :shock:
Θα το ειχα καψει....θα το ειχα θαψει....θα το ειχα κανει γλαστραααααααααααααααααααααααααα...........
:lol: :lol: :lol: Μας πέρασε πολλές φορές κατι τέτοιο απ το μυαλό... ειδικά προς το τέλος... :lol: :lol: :lol:

saikoe39 έγραψε:πλακα πλακα...σας ειχα πετυχει ενα βραδυ στην μεσογειων...(βεβαια ηξερα το οχημα μονο απο φωτος μεσω του φορουμ)με τον συνοδηγο να εχει ενα λαπτοπι στα χερια....που να ηξερα..χαχαχαχα............
Γιά φαντάσου σύμπτωση... η ημέρα που μας είδες μεσογείων πρέπει να ηταν τοτε που πηγαίναμε για τη δυναμομέτρηση. Ήσουν στο γνωστό πρασινο rover σου? Γιατί είδαμε ένα που πέρασε ψυχωμένα και αμέσως μου ήρθε στο μυαλό το 414 της υπογραφής σου. :-D


:up:
saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από saikoe39 »

K-mech έγραψε:
saikoe39 έγραψε::shock: :shock: :shock: :shock:
Θα το ειχα καψει....θα το ειχα θαψει....θα το ειχα κανει γλαστραααααααααααααααααααααααααα...........
:lol: :lol: :lol: Μας πέρασε πολλές φορές κατι τέτοιο απ το μυαλό... ειδικά προς το τέλος... :lol: :lol: :lol:

saikoe39 έγραψε:πλακα πλακα...σας ειχα πετυχει ενα βραδυ στην μεσογειων...(βεβαια ηξερα το οχημα μονο απο φωτος μεσω του φορουμ)με τον συνοδηγο να εχει ενα λαπτοπι στα χερια....που να ηξερα..χαχαχαχα............
Γιά φαντάσου σύμπτωση... η ημέρα που μας είδες μεσογείων πρέπει να ηταν τοτε που πηγαίναμε για τη δυναμομέτρηση. Ήσουν στο γνωστό πρασινο rover σου? Γιατί είδαμε ένα που πέρασε ψυχωμένα και αμέσως μου ήρθε στο μυαλό το 414 της υπογραφής σου. :-D


:up:


Ο ΥΕΣΣΣΣΣΣΣ...xaxaxaxa...ρεεεε..επρεπε να ανοιγαμε.....θα σας εκανα τσαμπα δυναμομετρηση στο δρομο.... :P :P :P :-D


παντως για εμενα.....σε οχηματα με χονταικα μοτερ.....δεν συμφερει τπτ αλλο.....εκτος απο το να μπει ενα Vti και να κανει παπαδες....





PS.ωραιοι ειστε σαν παρεα....μηχανικα...ecu...κομπλε.....οι δικοι μονο για να κοιτανε και να κρινουν ειναι καλοι γμτ....
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από K-mech »

saikoe39 έγραψε:επρεπε να ανοιγαμε.....θα σας εκανα τσαμπα δυναμομετρηση στο δρομο.... :P :P :P :-D
Άσε ρα :P και τι θα έγραφα εδώ μετά αντι διαγραμμάτων?
Η περιγραφή πώς θα πηγαινε? "Εεε και κάπου εκεί συναντάμε τυχαια τον saiko και λέμε να πατήσουμε απο χαμηλά... αφου φάγαμε 58 κολώνες αρχίσαμε να σκευτόμαστε οτι κάτι δέ παει καλά με το μοτέρ" :lol:
saikoe39 έγραψε: παντως για εμενα.....σε οχηματα με χονταικα μοτερ.....δεν συμφερει τπτ αλλο.....εκτος απο το να μπει ενα Vti και να κανει παπαδες....
Άν δεν είχαν πάει όλα πιό στραβά απ το στραβά, το minime ειναι ευκολη, διασκεδαστική και φτηνή μετατροπή για να δώσεις το κάτι παραπάνω. Με τα μέσα που διαθέτουμε θα ήταν αδύνατο να κάνουμε τη μετατροπή σε B16 μονοι μας (αφου απαιτείται κόψιμο-ραψιμο για να μπούν οι κατάλληλες βάσεις μοτερ). Και σχεδόν 4K ευρά νταγκα νταγκα δέ τα σκάγαμε σε κανένα βελτιωτή για να πούμε οτι μπήκε ενα B16 μοτέρ σε αυτή τη καρότσα... Άν καιγεται κανείς τοσο για B16, καλύτερα να πάρει ενα civicακι/crxακι να είναι και νόμιμος.


saikoe39 έγραψε:PS.ωραιοι ειστε σαν παρεα....μηχανικα...ecu...κομπλε.....οι δικοι μονο για να κοιτανε και να κρινουν ειναι καλοι γμτ....
Φτού να μη μας ματιάσουμε :smt042 , τρείς είμαστε απο τη παρέα με το παρόμοιο μικρόβιο για μαστοριλίκι. Ο Χρήστος που δέν αναφέρεται συχνά γιατί εχει ενα swift GTI :down: :P , O Αρίστος κι εγώ.
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από Tasos_7R »

saikoe39 έγραψε:παντως για εμενα.....σε οχηματα με χονταικα μοτερ.....δεν συμφερει τπτ αλλο.....εκτος απο το να μπει ενα Vti και να κανει παπαδες....
Κακέ Saiko μην αποθαρύνεις τα παιδιά που έχουν D μοτέρ να ασχοληθούν και να το βελτιώσουν! :;T
Μην τον ακούτε!! D-series FTW!!!!!!!! :sreering: :kot: :beer:

:-D
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Do It Your Self”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 25 επισκέπτες