Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0 ECU.

Πείτε μας τι φτιάξατε μόνοι σας!
Απάντηση
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από K-mech »

Και να θέλαμε ο εργοστασιακός σωλήνας δέ μπαίνει. Λογω μήκους αφου το plenum της εισαγωγής εχει μετακινηθεί αρκετά πιο πισω σε σχέση με πριν, αλλά και λογω διαμέτρου.
Ακόμα κι άν έμπαινε ομως, δε καταλαβαίνω που βασίζεται το οτι ο μαμά θα ήταν καλύτερος.

PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από PaNoSGR »

[quote="K-mech"]Το χαμήλωμα είναι ΝΟ ΝΟ για τη γεωμετρία της μπροστινής ανάρτησης .
Εχω βαλει το koni τα κιτρινα και για να πω την μαυρη μου αληθεια εχει γινει πιο περιεργο το πατημα και νομιζεις οτι το αμαξι αμα μπει με πολλα οτι ειναι στον αερα αλλα ειναι θεμα συνηθειας και να το αμθεις.Παντως δεν ειναι ασχημο σε σχεση με τα εργοστασιακα αμορισερ

Εκτώς αν έχεις ενα μηχανουργίο στη διαθεση σου και κάνεις custom ψαλίδια και κόντρες... αλλά εκει ξεφευγουμε απο street legal καταστάσεις.

Ισως αλλα δεν χρειαζεσαι για ολα μηχανουργειο παραθεση απο ανακατασκευη 416 tanniken "Η λιστα περιλαμβανει πισω αλουμινιου ψαλιδια , ρυθμιση πισω camper και toe,της D2 racing αλουμινιου,Κατασκευασα ρυθμιζομενες κοντρες για caster εμπρος με συνεμπλοκ πολυουρεθανης σκληροτερης αυτης των powerflex."

Για αντιστρεπτικές απο 220 θα πρότεινα μονο τη πίσω

Και παραθετω το αντιστοιχο που επαληθευει αυτο που λες ο tanniken εχει πει το εξης στην ανακατασκευη του 416 "Διαπιστωση το αμαξι εχει χασει μερος της προσφυσης του στον πισω αξονα εξαιτιας της παχυτερης αντιστρεπτικης. Γερνει λιγοτερο και βοηθαει στην ομοιομορφη φθορα των ελαστικων.Αυτο μπορει να διορθωθει με σκληροτερα ελατηρια πισω καθως και με ρυθμιση του camper. Εμενα μου αρεσει πολυ η ασθηση και με βολευει περισσοτερο στις στροφες καθως ο πισω αξονας ανοιγει περισσοτρο την τροχια του.


Επειδη ομως θα φοραω ημισλικ και θα εχω επιπλεον κρατημα το οποιο και θα ταλαιπωρει περισσοτερο την αναρτηση θα βαλω σκληροτερα ελατηρια πισω.Με ολα αυτα σκεφτομαι οτι σε λιγο διαστημα θα ζηταω και κομπρεσορα για το μοτερ. "

Μπάρες ψαλιδιών οποσδήποτε. Κυρίως για μπροστά... Οι μπάρες θόλων ειναι υπερεκτιμημένες και χωρίς την ανάλογη ενίσχυση στο κάτω μερος της ανάρτησης, φέρνουν ακόμα και ανάποδα αποτελέσματα απο τα επιθυμητά.

Εγω που εβαλα την μπαρα θολων ειδα σημαντικη διαφορα την ακαμψια και ενιωθα ακομα πιο αμεσα τους κραδασμους και την επαφη με τον δρομο οχι ομως με ασχημο τροπο σε φαση να κοπανανε ολα
Εικόνα

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από i-VTec »

Νομίζω δεν είναι ίδιος με τον δικό σου Τάσο... :s Εμένα μ'αρέσει ο εργοστασιακός σωλήνας γενικά, αν χρειαστεί αργότερα να βάλω μεγαλύτερης διαμέτρου το βλέπουμε...
Εικόνα

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από K-mech »

@PaNoSGR
Πράγματι δε χρειάζεσαι μηχανουργίο για τα παντα, απλά ηταν μεσα στον τρόπο του λέγειν για να φανεί οτι θέλει τον κατάλληλο εξοπλισμό για να κάνεις μια προσεγμένη δουλειά σε σημαντικά σημεία που δεν ειναι καθόλου ευκολη. Μιλησα για την αναγκη αναδιαμόρφωσης μέρους της ανάρτησης (μπροστινά ψαλίδια / κόντρες) για να αντιμετωπίσεις τα αρνητικά του χαμηλώματος. Άλλο ψαλίδια και άλλο μπάρες ενίσχυσης του σασί. Custom ψαλίδια βλέπει κανείς σε καθαρόαιμες αγωνιστικές κατασκευές συνήθως οπότε προφανώς το είπα με μια δόση υπερβολής.
Φυσικά και μπορείς να χαμηλώσεις το Rover και 5 και 8 πόντους... Ο μέσος k@uλ0γκαζιάρης οδηγός μπορεί να νομίζει οτι έγινε τραίνο μετά απ αυτό αλλά η βελτίωση ειναι μονο αισθητική.

(Ναί τα πίσω ψαλίδια ειναι αυτουσια απο honda εποχής οπότε εύκολα βρήσκεις aftermarket υλικά... για μπροστά ομως οι επιλογές ειναι περιορισμένες)

Αφού ένιωσες τη διαφορά απο τη μπάρα θόλων αυτό ειναι καλό για την ουσία της τοποθέτησης της.
Συνήθως πολλοί απο όσους τη βάσουν ορκίζονται οτι βλέπουν διαφορά ακόμα κι άν δε ξερουν υπο ποιές συνθήκες θα δουν βελτίωση ή τι ακριβώς θα βελτιωθεί. Πολλές φορές σε τέτοια θέματα δουλέυει το placebo efect. Προσπαθόντας να εντοπίσει τη διαφορά ο οδηγός ξεκινά να παρατηρεί κατι που δεν ειχε παρατηρήσει νωρίτερα και το υοθετέι ως βελτίωση. Θέλει πολύ προσοχή για να μη πέσει κανεις σε αυτη τη λούμπα γιατι μπορεί να συμβεί στον οποιονδήποτε.

i-VTec έγραψε:Νομίζω δεν είναι ίδιος με τον δικό σου Τάσο... :s Εμένα μ'αρέσει ο εργοστασιακός σωλήνας γενικά, αν χρειαστεί αργότερα να βάλω μεγαλύτερης διαμέτρου το βλέπουμε...
Για να πώ την αλήθεια, απ την εντύπωση που μου έχει δωθεί πρεπει να ειναι... ο ίδιος :roll: Μάλλον η φωτογραφία απο κινητό δε βοηθάει να φανεί με λεπτομέρεια.
Κι εμείς θα αφήναμε τον μαμά σωλήνα αν δεν ειχαν αλλάξει τοσο οι αποστάσεις...

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από Tasos_7R »

K-mech έγραψε:Ακόμα κι άν έμπαινε ομως, δε καταλαβαίνω που βασίζεται το οτι ο μαμά θα ήταν καλύτερος.
Ο "μαμά" πλαστικός σωλήνας πέραν ότι έχει καλύτερη θερμομόνωση, είναι και πολύ πιο άκαμπτος, άρα δεν θα ταλαντώνεται όταν ο αέρας εισέρχεται με ταχύτητα στην εισαγωγή μέσω αυτού και επομένως δεν θα επηρεάζει τη ροή του.
i-VTec έγραψε:Νομίζω δεν είναι ίδιος με τον δικό σου Τάσο... :s
K-mech έγραψε:Για να πώ την αλήθεια, απ την εντύπωση που μου έχει δωθεί πρεπει να ειναι... ο ίδιος :roll: Μάλλον η φωτογραφία απο κινητό δε βοηθάει να φανεί με λεπτομέρεια.
Κι εμείς θα αφήναμε τον μαμά σωλήνα αν δεν ειχαν αλλάξει τοσο οι αποστάσεις...
Είναι ακριβός ο ίδιος σπιράλ σωλήνας από χαρτόνι και αλουμίνιο. Πέραν από τις φωτογραφίες θυμάμαι που το συζητούσαμε με τον Αρίστο απ' το msn, τότε. ;)

Σχετικά με τις μπάρες θόλων η δική μου εμπειρία είναι από το CRX, το οποίο όταν το πήρα φόραγε μια εμπρός και όταν την έβγαλα δεν είδα καμία διαφορά με πριν.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από K-mech »

Tasos_7R έγραψε:
K-mech έγραψε:Ακόμα κι άν έμπαινε ομως, δε καταλαβαίνω που βασίζεται το οτι ο μαμά θα ήταν καλύτερος.
Ο "μαμά" πλαστικός σωλήνας πέραν ότι έχει καλύτερη θερμομόνωση, είναι και πολύ πιο άκαμπτος, άρα δεν θα ταλαντώνεται όταν ο αέρας εισέρχεται με ταχύτητα στην εισαγωγή μέσω αυτού και επομένως δεν θα επηρεάζει τη ροή του.
χμμ για τη θερμομόνωση έχω τις αμφιβολίες μου, αλλά αυτό με τη ταλάντωση του έχει βάση :s Καλά προς το παρόν είναι ψιλά γράμματα αυτά. Στη τελική το πιο εύκολο πράμα είναι να δοκιμάζουμε σωλήνες. Ας σιγουρευτούμε ότι δεν έχει πάθει κάτι το μοτέρ, και κατά τα άλλα, όρεξη να έχουμε να δοκιμάζουμε.

panagiotis x.
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 5:31 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από panagiotis x. »

Είχα διαβάσει το τόπικ όταν δημοσιεύτηκε αλλά δεν πρόλαβα να γράψω την απάντηση μου... Εντάξει,τι να λέμε.. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!
Και για να μην επαναλαμβάνω τα ίδια και γίνομαι κουραστικός,απλά...
Καταρχήν συγχαρητήρια για τον κόπο, την πρωτοβουλία, το ρίσκο, τη δουλειά, την έρευνα και τη συνολική προσπάθεια που κάνατε!! :smt038 :smt038 :smt038
Μπορεί να δώσατε κάποια χρήματα που τελικά δεν απέφεραν (προς το παρόν τουλάχιστον) τα αναμενόμενα αποτελέσματα από πλευράς απόδοσης και λειτουργίας του κινητήρα, αλλά όλη αυτή η σκληρή εργασία, ο κόπος και οι δυσκολίες που συναντήσατε είναι η ανταμοιβή σας, η γνώση δηλαδή και η εμπειρία που κερδίσατε!! :up: Όπως έχει γράψει κι ο μεγάλος μας ποιητής Κ.Καβάφης "σαν βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη, να εύχεσαι να είναι μακρύς ο δρόμος..." ;)
:iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree:

Θα 'θελα πολύ να 'χα κι εγώ τις γνώσεις και το χώρο να μπορώ να ασχολούμαι τόσο εκτενώς με το αμάξι μου σε ότιδήποτε έχει να κάνει με αυτό και πραγματικά ζηλεύω αυτούς που μπορούν και το κάνουν! Μακαρι να το μπορέσω κι εγώ κάποτε! :)


ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ παιδιά (Κ-mech,Αρίστο + ο φίλος σας :-D ) !!! Kαλό τελείωμα με το όλο project!
Αυτό είναι που λέμε... καλά posts! ;)
Rover 416GSi '92

panagiotis x.
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 5:31 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από panagiotis x. »

Επειδή είχα πολλές απορίες σχετικά με το πως θα κάνω καλύτερο το στήσιμο της Ροβεριάς και γενικότερα περί χαμηλώματος,αντιστρεπτικών,θολόμπαρων,ψαλιδόμπαρων κτλ κτλ , με τα γραπτά σας δώσατε χρήσιμες συμβουλές και απαντήσεις σε απορίες που είχα και ξεδιαλύνατε κάπως το μυαλό μου :up: Πλέον θα ξέρω ποιες θα πρέπει να είναι τα επόμενα βήματά μου.. :D
Σίγουρα το χαμήλωμα δεν είναι ότι καλύτερο για τη γεωμετρία της ανάρτησης όπως λες, αλλά δε μπορώ να βλέπω το χαώδη κενό μεταξύ τροχού και θόλου. :sick:
Φυσικά και μπορείς να χαμηλώσεις το Rover και 5 και 8 πόντους... Ο μέσος k@uλ0γκαζιάρης οδηγός μπορεί να νομίζει οτι έγινε τραίνο μετά απ αυτό αλλά η βελτίωση ειναι μονο αισθητική.

:iagree:


Thanks guys! :beer:

( Όσο ζω,μαθαίνω!!! :-D :-D :-D )
Rover 416GSi '92

takinennn
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από takinennn »

Θα ήθελα να συγχαρώ τα παιδιά που μοιράστηκαν μαζί μας τις εμπειρίες τους.

Σε κάθε μετατροπή τα πράγματα θα πάνε στραβά και με πολύ κόπο και υπομονή πετυχαίνεις κάτι καλύτερο από το εργοστασιακό. Όταν δεν υπάρχουν χρήματα ,εργαλεία, χώρος και χρόνος τα πράγματα είναι πολύ χειροτέρα.

Η δική σας ταλαιπωρία δίνει κουράγιο σε άλλους όπως εμένα να συνεχίσω και να μην αισθάνομαι μόνος σε αυτό το ατέλειωτο ταξίδι της ερευνάς, και μετατροπής.


Θα χαρώ πολύ να σας γνωρίσω έστω και μέσω face book.

takinennn
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από takinennn »

Αν και εκτός θέματος για την ανάρτηση θα πω τα παρακάτω.

Οι αντιστρεπτικές των 220Turbo είναι ίδιες με των Gti !

Τα series 400 είναι κατά 80 κιλά ελαφρύτερα από τα 200series! H πίσω πόρτα κάνει την ζημιά στα 200αρια.

Η στρεπτή ακαμψία του rover και άλλων αυτοκινήτων εποχής είναι τραγική. Το ότι έχει μια ενδιαφέρουσα συμπεριφορά το roveκι σε σχέση με το golf Που αναφέρθηκε παλαιοτέρα είναι καθαρά θέμα σχεδιασμού και τύπου, γεωμετρίας ανάρτησης.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Do It Your Self”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες