Σελίδα 2 από 2

Re: ΒΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 03, 2008 12:43 am
από kostas200vi
Νικόλα επηρεάζει το ριλαντι, όταν είναι κρύο έχουμε αυξομείωση τον στροφών,αλλά είναι ποιο εμφανές όταν είναι ζεστό και κάποιες φορές σβήνει το μοτέρ.

Re: ΒΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 04, 2008 1:03 am
από DimTf160+
παιδια κι εμενα οταν κανω αποσυμπλεξη ταχυτητας και πεφτουν αποτομα οι στροφες,μερικες φορες ή θα μου σβησει ή θα παει το ρελαντι στις 400 rpm και θα ξανασηκωσει κανονικα.λετε να θελει καθαρισμο το βηματικο?

Re: ΒΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 04, 2008 3:05 am
από kostas200vi
Εαν δεν θέλεις να το βάλεις στο tester (για οποιοδήποτε λόγο) και για να αποκλείσουμε την περίπτωση "λάμδα" , δούλεψε το μοτέρ για 15 λεπτά (βόλτα), σταμάτα βγάλε πόλο μπαταρίας για 5 λεπτά, ξαναβάλε πόλο και δοκίμασε το για 400 μετρα, εάν συνεχίζει να κάνει τα ίδια δεν είναι ο "λάμδα" , κανε ένα καθάρισμα στο βηματικο, εαν στρώσει για λίγο και μετά στο ξανακάνει κανε ένα reset την πεταλούδα και πιστεύω ότι θα είναι οκ.

Re: ΒΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 04, 2008 10:00 pm
από nikolas
Ευχαριστώ Κώστα, οπότε η αιτία αυτού που ψάχνω εγώ μάλλον βρίσκεται κάπου αλλού..