ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ 52mm
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 106
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 8:39 am
- Τοποθεσία: Rhodes
- Επικοινωνία:
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ 52mm
Μια διαδεδομενη πατεντα της Αγγλίας ειναι η αλλαγη πεταλουδας στα 1,4 και 1,6 με αυτην του zr160...
η διαφορα ειναι στην διατομη της ,αυτη των 1,4 και 1,6 ειναι 48μμ και αυτη του zr 52μμ επομένως περισσοτερος αερας,μεγαλυτερη ανασα στο αυτοκινητο... πολλοι μετα την πεταλουδα εχουν τοποθετησει συμπιεστη βενζινης για να "εξισσοροπησουν" το μειγμα air/fuel...
αυτο ειναι μια αλλη ιστορια....
ας δουμε πως μπορουμε να τοποθετησουμε την πεταλουδα απο την οποια μην εχετε τρελλες απαιτησεις στη ιπποδυναμη, αλλα καποια αισθητη διαφορα της ροπής σας...
Ειναι απλό και ευκολο...
καταρχιν η πεταλουδα βρισκεται αναμεσα στο injection και στο φιλτρο
πρωτα θα πρεπει να αφαιρεσουμε το προστατευτικο κολλαρο
βγαζουμε την ελαστικη σωληνα
βγαζουμε επισης 2 σωληνακια τα οποια ειναι πανω της
υπαρχει επισης μια πριζουλα την οποια θα πρεπει να αποσυνδεσετε
αυτη ειναι μια αποψη της πεταλουδας απο το πλα'ι'
υπαρχει αλλο ενα σωληνακι απο την κατω μερια που θα πρεπει να βγαλετε
με μια τσιμπιδα/πενσα πιεστε το κλιπσακι και τραβηξτε το εξω
τωρα με ενα 8αρακι κλειδι ξεβιδωστε τις 4 βιδες που την κρατανε
πριν την βγαλετε εντελως αποσυνδεστε και την ντιζα του γκαζιου
τωρα ειμαστε ετοιμοι να τοποθετησουμε την καινουργια 52αρα η οποια τυγχαινει να ειναι και αλουμινιου δινοντας ενα μικρο τονο στην εμφανιση του μοτερ
η ιδια διαδικασια ισχυει για την τοποθετηση...
ντιζα γκαζιου -> 4 βιδες -> σωληνακια -> πριζακι και εισται ετοιμοι...
εδω ειναι και μια φωτο της 52 για να δειτε εστω και οπτικα την διαφορα με την 48...
μετα την τοποθετηση θα πρεπει να γινει ενα τυπικο ρεσετ ...
κλειδι στην δευτερη σκαλα και πατημα του γκαζιου μεχρι τερμα για 5 φορες
γυρισμα του κλειδιου πισω...και αναψτε το...στην αρχη ενδεχετε (μεχρι να διαβασει η ecu) να κανει η μηχανη σαν φρεζα (παραμ,πραμ,παταταμ...)
σβηστε - αναψτε και φυγατε...
χαρακτηριστικο της πεταλουδας ειναι οτι στις αλλαγες η βελονα του στροφομετρου δεν πεφτει τοσο οσο πριν
στην οδηγηση με χαμηλες ταχυτητες (τουλαχιστον στο δικο μου) παρατηρησα οτι δεν "κλωτσαει" ασχημα
και ο ηχος της μηχανης (δυστηχως-ευτηχως) ειναι πιο δυνατος
*μερικα rover 200 (περιπου 98') εβγαιναν σε εκδοση 84hp( γαι λογους οικονομιας) η μόνη διαφορα με αυτα των 103 ειναι οτι η πεταλουδα δεν ανοιγει 90 μοιρες.
αξιζει τον κοπο καποια στιγμη να βγαλετε την λαστιχενια σωληνα και να τσεκαρετε μηπως εισται καποιος απο τους "ατυχους" αν ναι μπορειτε να κοψετε τα δυο πλαστικα αυτακια που δεν την αφηνουν να ανοιξει τελειως,και...ιδου 19 ολοκληρα αλογα απο το πουθενα!
η διαφορα ειναι στην διατομη της ,αυτη των 1,4 και 1,6 ειναι 48μμ και αυτη του zr 52μμ επομένως περισσοτερος αερας,μεγαλυτερη ανασα στο αυτοκινητο... πολλοι μετα την πεταλουδα εχουν τοποθετησει συμπιεστη βενζινης για να "εξισσοροπησουν" το μειγμα air/fuel...
αυτο ειναι μια αλλη ιστορια....
ας δουμε πως μπορουμε να τοποθετησουμε την πεταλουδα απο την οποια μην εχετε τρελλες απαιτησεις στη ιπποδυναμη, αλλα καποια αισθητη διαφορα της ροπής σας...
Ειναι απλό και ευκολο...
καταρχιν η πεταλουδα βρισκεται αναμεσα στο injection και στο φιλτρο
πρωτα θα πρεπει να αφαιρεσουμε το προστατευτικο κολλαρο
βγαζουμε την ελαστικη σωληνα
βγαζουμε επισης 2 σωληνακια τα οποια ειναι πανω της
υπαρχει επισης μια πριζουλα την οποια θα πρεπει να αποσυνδεσετε
αυτη ειναι μια αποψη της πεταλουδας απο το πλα'ι'
υπαρχει αλλο ενα σωληνακι απο την κατω μερια που θα πρεπει να βγαλετε
με μια τσιμπιδα/πενσα πιεστε το κλιπσακι και τραβηξτε το εξω
τωρα με ενα 8αρακι κλειδι ξεβιδωστε τις 4 βιδες που την κρατανε
πριν την βγαλετε εντελως αποσυνδεστε και την ντιζα του γκαζιου
τωρα ειμαστε ετοιμοι να τοποθετησουμε την καινουργια 52αρα η οποια τυγχαινει να ειναι και αλουμινιου δινοντας ενα μικρο τονο στην εμφανιση του μοτερ
η ιδια διαδικασια ισχυει για την τοποθετηση...
ντιζα γκαζιου -> 4 βιδες -> σωληνακια -> πριζακι και εισται ετοιμοι...
εδω ειναι και μια φωτο της 52 για να δειτε εστω και οπτικα την διαφορα με την 48...
μετα την τοποθετηση θα πρεπει να γινει ενα τυπικο ρεσετ ...
κλειδι στην δευτερη σκαλα και πατημα του γκαζιου μεχρι τερμα για 5 φορες
γυρισμα του κλειδιου πισω...και αναψτε το...στην αρχη ενδεχετε (μεχρι να διαβασει η ecu) να κανει η μηχανη σαν φρεζα (παραμ,πραμ,παταταμ...)
σβηστε - αναψτε και φυγατε...
χαρακτηριστικο της πεταλουδας ειναι οτι στις αλλαγες η βελονα του στροφομετρου δεν πεφτει τοσο οσο πριν
στην οδηγηση με χαμηλες ταχυτητες (τουλαχιστον στο δικο μου) παρατηρησα οτι δεν "κλωτσαει" ασχημα
και ο ηχος της μηχανης (δυστηχως-ευτηχως) ειναι πιο δυνατος
*μερικα rover 200 (περιπου 98') εβγαιναν σε εκδοση 84hp( γαι λογους οικονομιας) η μόνη διαφορα με αυτα των 103 ειναι οτι η πεταλουδα δεν ανοιγει 90 μοιρες.
αξιζει τον κοπο καποια στιγμη να βγαλετε την λαστιχενια σωληνα και να τσεκαρετε μηπως εισται καποιος απο τους "ατυχους" αν ναι μπορειτε να κοψετε τα δυο πλαστικα αυτακια που δεν την αφηνουν να ανοιξει τελειως,και...ιδου 19 ολοκληρα αλογα απο το πουθενα!
[img:c8bc6aca42]http://briefcase.pathfinder.gr/download ... risSig.jpg[/img:c8bc6aca42]
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 941
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:11 am
- Τοποθεσία: ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ!!!!
- Επικοινωνία:
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 11:57 am
- Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
- Επικοινωνία:
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 106
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 8:39 am
- Τοποθεσία: Rhodes
- Επικοινωνία:
η ζημια παιζει σε διαφορα ταμπλω...
εγω ειχα ζημειωθει πριν κανα χρονο με 180 ε απο Αγγλια
στην αντιπροσωπια ζητανε 240-260
μεταχειρισμενη δεν ξερω...
και ο jimmar την ειχε βρει απ'οτι θυμαμε πολυ φτηνη...
εγω ειχα ζημειωθει πριν κανα χρονο με 180 ε απο Αγγλια
στην αντιπροσωπια ζητανε 240-260
μεταχειρισμενη δεν ξερω...
και ο jimmar την ειχε βρει απ'οτι θυμαμε πολυ φτηνη...
[img:c8bc6aca42]http://briefcase.pathfinder.gr/download ... risSig.jpg[/img:c8bc6aca42]
-
- Δημοσιεύσεις: 11
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:48 am
- Τοποθεσία: Palaio Faliro
- Επικοινωνία:
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 11:57 am
- Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
- Επικοινωνία:
- Roverfan
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 70
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 3:50 pm
- Τοποθεσία: Πειραιάς
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3917
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
- Τοποθεσία: 11th Dimension
- Επικοινωνία:
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 941
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:11 am
- Τοποθεσία: ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ!!!!
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3917
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
- Τοποθεσία: 11th Dimension
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες