ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ 52mm

Πείτε μας τι φτιάξατε μόνοι σας!
Απάντηση
PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

Sth Rolcar sto Foinika???
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα

nonskatoflore
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 2:45 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nonskatoflore »

Ναι,το θέμα είναι πως ρώτησα και σε βρετανικό φόρουμ και λένε πως σε τόσο μικρού κυβισμού αμάξι δεν κάνει τίποτα
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
Εικόνα

PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

nonskatoflore έγραψε:Ναι,το θέμα είναι πως ρώτησα και σε βρετανικό φόρουμ και λένε πως σε τόσο μικρού κυβισμού αμάξι δεν κάνει τίποτα
Allo to ena kai allo to allo!

Allo to oti se mikro den tha dwsei kai allo to oti den tha dwsei epeidh o "faryggas" einai idios!

H diafora poy tha deis einai kyriws sthn apokrish. Giati me thn idia diadromh toy gkaziopy tha stelnei perissotero aera. Kai se full trottle 18% perissotero aera.
Alla an einai gia 1.4 mhn to kaneis den aksizei.
Poso soy dinoyne thn petaloyda?
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα

nonskatoflore
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 2:45 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nonskatoflore »

Δε ξέρω πόσο κάνει.Το θέμα είναι πως τα παιδιά από το club που την έχουν σε τι κυβισμό την έχουν τοποθετήσει?
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

έχουμε πει ότι παίζει σοβαρά και ο ψυχολογικός λόγος..οπωσδήποτε θα στο ανέφεραν αυτό στο Αγγλικό forum..αν έχεις σκοπό να φτιάξεις μια αξιοπρεπή εισαγωγή με βαρελάκι πχ και του εξασφαλίσεις και αρκετό αέρα τότε θα βλεπες και με την πεταλούδα κάτι..αλλά μετά παίζει να χρειάζεσαι και ρυθμιστή πίεσης καυσίμου malpassi/weber για να μην έχεις ένα μείγμα υπερβολικά πλούσιο σε αέρα και αρκετά φτωχό σε καύσιμο..και άμα βάλεις και ρυθμιστή παίζει να επισκέπτεσαι πιο συχνά το βενζινάδικο..οπότε σκέψου το..

PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

nikolas έγραψε:έχουμε πει ότι παίζει σοβαρά και ο ψυχολογικός λόγος..οπωσδήποτε θα στο ανέφεραν αυτό στο Αγγλικό forum..αν έχεις σκοπό να φτιάξεις μια αξιοπρεπή εισαγωγή με βαρελάκι πχ και του εξασφαλίσεις και αρκετό αέρα τότε θα βλεπες και με την πεταλούδα κάτι..αλλά μετά παίζει να χρειάζεσαι και ρυθμιστή πίεσης καυσίμου malpassi/weber για να μην έχεις ένα μείγμα υπερβολικά πλούσιο σε αέρα και αρκετά φτωχό σε καύσιμο..και άμα βάλεις και ρυθμιστή παίζει να επισκέπτεσαι πιο συχνά το βενζινάδικο..οπότε σκέψου το..
swsta!
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα

Vangelis
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 379
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 3:27 pm
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Vangelis »

Ρε παιδιά... Εντάξει μην λέμε ό,τι θέλουμε... Η πεταλούδα κάνει δουλίτσα και στο 1400... Εντάξει δεν το κάνει και αεροπλάνο, αλλά σίγουρα το βοηθάει στις χαμηλές... Παρεπιπτόντως, ρυθμιστή πίεσης βενζίνης σκεφτόμουν να βάλω κι εγώ τώρα... Γιατί μου δείχνει να στεγνώνει ψηλά. Δεν θέλω να ανεβάσω τρελά την πίεση, λίγο μόνο... Έχει βάλει κανείς σας ; Και αν ναί πού τον αγόρασε και πόσο ;;; Εγκατάσταση ποιος έκανε ;;; :roll: :?:
I am proud that i was driving a Rover.

PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

Vangelis έγραψε:Ρε παιδιά... Εντάξει μην λέμε ό,τι θέλουμε... Η πεταλούδα κάνει δουλίτσα και στο 1400... Εντάξει δεν το κάνει και αεροπλάνο, αλλά σίγουρα το βοηθάει στις χαμηλές...
Den anebazei oyte ps oyte roph.
Apla bohthaei sthn apokrish giati me to idio pathma gkazioy einai san na patas perissotero kai fainetai pseudo-power
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα

Vangelis
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 379
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 3:27 pm
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Vangelis »

Όπως θα δείς και στο παρακάτω link :
http://www.mg-rover.org/howdoi/showart.php?ArtID=281" onclick="window.open(this.href);return false;
Υπάρχει μικρή αύξηση της ισχύος του κινητήρα (λογικό αφού παίρνει περισσότερο αέρα και σίγουρα θα δώσει και κατάτι περισσότερη βενζίνη ο εγκέφαλος). Απλά για να πάρεις το maximum της απόδοσης θα πρέπει να βάλεις πρόγραμμα και ρυθμιστή πίεσης βενζίνης ώστε να κατανέμεις το μίγμα ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα. Απλά πράγματα : Όσο μεγαλύτερο κυβισμό έχεις, τόσο μεγαλύτερη διαφορά θα δείς όταν μεγαλώσεις το throttle body.
I am proud that i was driving a Rover.

Manos-620ti
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Δευ Ιουν 26, 2006 2:12 pm
Τοποθεσία: χαλανδρι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Manos-620ti »

καλημερα παιδια!ξαναφερνω το τοπικ στο προσκηνιο θελοντας να πω ενα πραγμα!αν ειναι να κανεις τετοια αλλαγη τοτε καντην με βαρβατη πεταλουδα! :P τι θελω να πω?παρτε μια απο 620 που ειναι 60αρα και φορεστε την επανω :) αποτι ειδα στις φωτο μπαινει ανετα :D ασε που στο ebay και εδω στα μεταχειρισμενα τις ωρισκεις φτηνα!!!! :D:D:D
εεεεεεεετσι εεεεεεετσι

Απάντηση

Επιστροφή στο “Do It Your Self”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες