Σαλόνι αυτοκινήτου 2007 στην Αθήνα
Συντονιστής: Events Moderators
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1338
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 3:26 am
- Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ-ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Όλες οι εταιρίες πάνε προς αυτό το δρόμο και ο λόγος δεν είναι ότι αποφάσισαν ένα πρωί να δώσουν άλογα στο λαό φθηνά. Ο λόγος είναι οι κανονισμοί για τις εκπομπές καυσαερίων που γίνονται ολοένα και πιο αυστηροί. Έτσι ωθούνται οι εταιρίες στο να βγάζουν αυτοκίνητα με καλύτερους βαθμούς απόδοσης από τον κινητήρα και ταυτόχρονα μειωμένους ρύπους. Οι υπερσυμπιεστές καυσαερίων είναι ο πιο απλός και έξυπνος τρόπος να εκμεταλλευτείς ενέργεια που αλλιώς πηγαίνει τελείως χαμένη. Οι μηχανικοί υπερσυμπιεστές θέλουν καλό σχεδιασμό ώστε να αποδίδουν περισσότερη ενέργεια από αυτή που καταναλώνουν άμεσα από το στρόφαλο. Όσο προχωράμε στο μέλλον τόσο θα αυξάνονται τα καθημερινά αυτοκίνητα με τέτοιες διατάξεις. Είναι πολύ πιο φιλικό για το περιβάλλον να βγάλεις 170 άλογα από 1.4 κυβικά με συνδυασμό μηχανικού και υπερσυμπιεστή καυσαερίων από το να χρησιμοποιήσεις 2+ λίτρα ατμόσφαιρα. Σκεφτείτε το σαν τα diesel. Πριν λίγα χρόνια άρχισε να γίνεται νόρμα η χρήση του υπερσυμπιεστή. Σήμερα κυκλοφορούν ελάχιστα που να μην είναι εξοπλισμένα με έναν και μιλάμε για καθημερινά οικογενειακά αυτοκίνητα.nikolas έγραψε:Όλες οι εταιρείες απ'ότι βλέπω κινούνται προς την κατεύθυνση εφοδιασμού των μοντέλων τους με αρκετά δυνατούς κινητήρες σε μεγαλύτερη κλίμακα σε σχέση με το παρελθόν..Μήπως πρέπει να αρχίσουμε τις οικονομίες..?!?!?
Οι εταιρίες για να κάνουν αυτές τις τεχνολογίες περισσότερο γνωστές στον κόσμό προτιμούν πχ να βγάλουν ένα golf 1.4 με 170 άλογα από το να βγάλουν ένα golf 1.0 με 95 άλογα με την ίδια τεχνολογία...
Life is too short not to...
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Θα αργήσουν ακόμη
Οι λόγοι πολλοί, ενώ το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να νομοθετήσουν συγκεκριμένα ότι πρέπει να είναι euro 5 οι κινητήρες και οι παλαιότερης τεχνολογίας να απαγορευθούν να εισαχθούν δια ροπάλου. Εξάλλου το υψηλής ποιότητας καύσιμο ήδη το διαθέτει η shell και δεν ξέρω και ποιες άλλες εταιρίες (χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο).
Οι λόγοι πολλοί, ενώ το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να νομοθετήσουν συγκεκριμένα ότι πρέπει να είναι euro 5 οι κινητήρες και οι παλαιότερης τεχνολογίας να απαγορευθούν να εισαχθούν δια ροπάλου. Εξάλλου το υψηλής ποιότητας καύσιμο ήδη το διαθέτει η shell και δεν ξέρω και ποιες άλλες εταιρίες (χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο).
Life is too short not to...
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1338
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 3:26 am
- Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ-ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 19 επισκέπτες