Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 14, 2017 10:27 pm
Αυτό το καιρό έχω αρχίσει πάλι να ασχολούμαι με το rex και να διορθώνω μερικά πράγματα. Επίσης, έχω παραγγείλει πράγματα απ' όλο το πλανήτη ( ), αρκετά από αυτά γνήσια Honda, δυσεύρετα, προκειμένου να αντικαταστήσω παλιά φθαρμένα.
Για αρχή από τον πρώτο καιρό που κυκλοφόρησα το αμάξι μετά το rebuild του κινητήρα είχα μια διαρροή αντιψυκτικού, η οποία μετά από καιρό εντοπίστηκε στον μεταλλικό σωλήνα στο πίσω μέρος του μπλοκ, που περνάει τα νερά από την αντλία στο θερμοστάτη. Η ειρωνεία είναι ότι αυτή τη σωλήνα την είχα πάρει από Αγγλία, υποτίθεται σε καλή κατάσταση, προκειμένου να αντικαταστήσω τη δική μου που είχε κάποιες φθορές. Επίσης, την είχα πάει για αμμοβολή και ηλεκτροστατική βαφή.
Δείτε σε τι κατάσταση είναι...
Έτσι αποφάσισα να πάρω μια καινούργια. Κι έτσι βρήκα από Integra R που είναι ακριβώς ίδια και την παρήγγειλα.
Και ιδού η καινούρια.
Για να αλλαχτεί η σωλήνα αυτή όμως πρέπει να βγει η πολλαπλή εισαγωγής...
Επίσης, τοποθέτησα την μπροστά βοηθητική βάση του σασμάν, μαζί με προσθήκες πολυουρεθάνης της Energy, αλλά όταν πήγα να βάλω το ψυγείο διαπίστωσα ότι βρίσκει στο μπράκετ που ενώνει traction bar και βάση... Οπότε πρέπει να το βγάλω και να το κόψω λίγο με τον τροχό. Ευτυχώς, στο σημείο αυτό που θα κόψω δεν επηρεάζεται η αντοχή του.
Μήπως παρατηρείται κάτι στην πρώτη φωτογραφία??? Γιατί εγώ παρατηρώ μια βίδα να κρέμεται στον αέρα και να την κρατάει το χταπόδι. Απ' την αλλαγή δισκοπλατου έμειναν... "εκκρεμότητες" φαίνεται.... Ρε π@@στη μου πραγματικά δε μπορεί να συμβαίνουν όλα σε μένα... ΕΛΕΟΣ!!! Από δω και πέρα θα τα κάνω όλα ΜΟΝΟΣ μου στο αμάξι!!!
Α, με την ευκαιρία ξήλωσα και το A/C. Δε το χρειάζομαι, οπότε μείον 25-30 κιλά απ' το εμπρός μέρος δε με χαλάνε καθόλου. Niiiiiiiiiceeeee!!!!
Αυτά προς το παρόν. Έχω αρχίσει και καθαρίζω το μπλοκ απ' τις σκουριές και τα άλατα που είχε γεμίσει απ' τη διαρροή, καθάρισα το μαύρο δοχειάκι των αναθυμιάσεων και θέλω να καθαρίσω και την πολλαπλή. Επίσης, πρέπει να βγάλω το χταπόδι για να βιδώσω την βίδα που άφησε χύμα ο άλλος και ακόμα πρέπει να βγάλω την δεξιά βάση του σασμάν να την πάω για επισκευή γιατί έχει κοπεί τελείως. Επίσης, απ' ότι είδα και η αριστερή βάση της μηχανής που είχα επισκευάσει, έχει αρχίσει, μόλις μετά από 5-6 χιλ χλμ να φθείρεται... Οπότε πρέπει να βρω μια λύση και για τις δυο.
To be continued...
Για αρχή από τον πρώτο καιρό που κυκλοφόρησα το αμάξι μετά το rebuild του κινητήρα είχα μια διαρροή αντιψυκτικού, η οποία μετά από καιρό εντοπίστηκε στον μεταλλικό σωλήνα στο πίσω μέρος του μπλοκ, που περνάει τα νερά από την αντλία στο θερμοστάτη. Η ειρωνεία είναι ότι αυτή τη σωλήνα την είχα πάρει από Αγγλία, υποτίθεται σε καλή κατάσταση, προκειμένου να αντικαταστήσω τη δική μου που είχε κάποιες φθορές. Επίσης, την είχα πάει για αμμοβολή και ηλεκτροστατική βαφή.
Δείτε σε τι κατάσταση είναι...
Έτσι αποφάσισα να πάρω μια καινούργια. Κι έτσι βρήκα από Integra R που είναι ακριβώς ίδια και την παρήγγειλα.
Και ιδού η καινούρια.
Για να αλλαχτεί η σωλήνα αυτή όμως πρέπει να βγει η πολλαπλή εισαγωγής...
Επίσης, τοποθέτησα την μπροστά βοηθητική βάση του σασμάν, μαζί με προσθήκες πολυουρεθάνης της Energy, αλλά όταν πήγα να βάλω το ψυγείο διαπίστωσα ότι βρίσκει στο μπράκετ που ενώνει traction bar και βάση... Οπότε πρέπει να το βγάλω και να το κόψω λίγο με τον τροχό. Ευτυχώς, στο σημείο αυτό που θα κόψω δεν επηρεάζεται η αντοχή του.
Μήπως παρατηρείται κάτι στην πρώτη φωτογραφία??? Γιατί εγώ παρατηρώ μια βίδα να κρέμεται στον αέρα και να την κρατάει το χταπόδι. Απ' την αλλαγή δισκοπλατου έμειναν... "εκκρεμότητες" φαίνεται.... Ρε π@@στη μου πραγματικά δε μπορεί να συμβαίνουν όλα σε μένα... ΕΛΕΟΣ!!! Από δω και πέρα θα τα κάνω όλα ΜΟΝΟΣ μου στο αμάξι!!!
Α, με την ευκαιρία ξήλωσα και το A/C. Δε το χρειάζομαι, οπότε μείον 25-30 κιλά απ' το εμπρός μέρος δε με χαλάνε καθόλου. Niiiiiiiiiceeeee!!!!
Αυτά προς το παρόν. Έχω αρχίσει και καθαρίζω το μπλοκ απ' τις σκουριές και τα άλατα που είχε γεμίσει απ' τη διαρροή, καθάρισα το μαύρο δοχειάκι των αναθυμιάσεων και θέλω να καθαρίσω και την πολλαπλή. Επίσης, πρέπει να βγάλω το χταπόδι για να βιδώσω την βίδα που άφησε χύμα ο άλλος και ακόμα πρέπει να βγάλω την δεξιά βάση του σασμάν να την πάω για επισκευή γιατί έχει κοπεί τελείως. Επίσης, απ' ότι είδα και η αριστερή βάση της μηχανής που είχα επισκευάσει, έχει αρχίσει, μόλις μετά από 5-6 χιλ χλμ να φθείρεται... Οπότε πρέπει να βρω μια λύση και για τις δυο.
To be continued...