CRX 1.6i-VT project (the second one)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 22, 2012 5:08 pm
Μετά από 3 χρόνια απ' την αγορά του πρώτου μου CRX και 2 χρόνια χωρίς αμάξι (έχωντας πουλήσει και το CRX, αλλά και το πολυαγαπημένο μου Rover 416 GSi, για πολλούς και διαφορετικούς λόγους) εδώ και περίπου 2 μήνες είμαι κάτοχος ξανά ενός CRX VTEC. Το αμάξι αγοράστηκε από έναν παππού που το είχε πρώτο χέρι, μοντέλο του '92 με 249.000 χλμ. Είναι σε πλήρως εργοστασιακή μορφή, ατρακάριστο. Βέβαια, το χρώμα του δεν είναι και στην καλύτερη κατάσταση, όπως επίσης και το εσωτερικό του, το οποίο δεν είναι χάλια, δλδ να έχει σπασμένα πλαστικά κλπ που δύσκολα βρίσκεις, αλλά... ΠΟΛΥ βρώμικο!! Μηχανικά είναι σχετικά οκ, αλλά από κάπου έχανε νερά και σε μια γρήγορη βραδινή βολτούλα, λίγες μέρες μετά την αγορά, μου ανέβασε θερμοκρασία, χωρίς να το αντιληφθώ έγκαιρα (παλιό αμάξι = χαμηλός φωτισμός καντράν ) και μάλλον στην καλύτερη μου έκαψε φλάντζα. Στη χειρότερη... θα σας πω όταν το πάω συνεργείο και το ελέγξουμε. Προς το παρών, το συμμαζεύω. Έχω λύσει όλο το εσωτερικό, ΟΛΟ όμως, και πλένω και καθαρίζω τα πάντα μέσα. Η μοκέτα ήταν τόσο βρώμικη που πάει για πέταμα, το ταμπλό είναι ήδη στον ταπετσέρη για μια επισκευή που έπρεπε να γίνει, τα περισσότερα πλαστικά είναι πλυμμένα και καθαρά (πρώτα με πετρέλαιο και μετά 2 χέρια σαπουνάδα) και περιμένουν να επανατοποθετηθούν και έχω λύσει όλη την ηλιοροφή για να την διορθώσω και να την κάνω σαν καινούρια. Το πάνελ ήταν σάπιο εντελώς (κλασσικά, μεταλλικό γαρ) και έτσι αναγκάστηκα να φέρω ένα ολοκαίνουριο από Αγγλία, σε τσουχτερή τιμή βέβαια, αλλά φθηνότερα από το Σαρακάκη. Το υποπλαίσιο της ηλιοροφής και όλα τα μέρη του μηχανισμού τα έχω λύσει και έχω "φάει" περίπου 3 σαββατοκύριακα καθαρίζοντάς τα. Πετρέλαιο, πολύ τρίψιμο με scotch bride, γυαλόχαρτο, κατσαβίδια και οδοντόβουρτσα (για τις λεπτομέρειες), 2-3 χέρια σαπουνάδα και πλύσιμο με νερό (σε ορισμένα μέρη με το πιεστικό) και τώρα περιμένουν κάπου στο σαλόνι (κάποια στιγμή η μάνα μου θα με εκτελέσει ) για την επανασυναρμολόγησή τους.
Δυστυχώς, δεν έχω πολλές φωτογραφίες για το πως ήταν όταν το πρωτοπήρα, παρά μόνο από την πρόοδο των εργασιών που όσο προχωράνε θα τις ανεβάζω και ελπίζω να σας αρέσουν και να σας κεντρίζουν το ενδιαφέρον.
Εδώ είναι όταν το πρωτοέφερα σπίτι, και μετά από ένα γρήγορο πλύσιμο εξωτερικά:
Το μηχανοστάσιο μετά από αρκετή ώρα πλυσίματος με πετρέλαιο, σαπουνάδα και το πιεστικό (και πάλι δεν καθάρισε πλήρως ):
Μερικές σημερινές φωτογραφίες:
Έχωντας βγάλει την ηλιοροφή έπρεπε με κάποιο τρόπο να φροντίσω να μη γίνει πισίνα μέσα. Ένα κομμάτι χαρτόνι τυλιγμένο με πλαστική σακούλα και μονωτική ταινία έδωσαν τη λύση.
Αυτά προς το παρών. Στη συνέχεια θα ανεβάσω φωτογραφίες από το φρεσκοβαμμένο πάνελ της ηλιοροφής, το υποπλαίσιο και τα υπόλοιπα συμπράκαλα, πλυμένα και καθαρά, καθώς και την επανασυναρμολόγησή τους.
Enjoy!
Δυστυχώς, δεν έχω πολλές φωτογραφίες για το πως ήταν όταν το πρωτοπήρα, παρά μόνο από την πρόοδο των εργασιών που όσο προχωράνε θα τις ανεβάζω και ελπίζω να σας αρέσουν και να σας κεντρίζουν το ενδιαφέρον.
Εδώ είναι όταν το πρωτοέφερα σπίτι, και μετά από ένα γρήγορο πλύσιμο εξωτερικά:
Το μηχανοστάσιο μετά από αρκετή ώρα πλυσίματος με πετρέλαιο, σαπουνάδα και το πιεστικό (και πάλι δεν καθάρισε πλήρως ):
Μερικές σημερινές φωτογραφίες:
Έχωντας βγάλει την ηλιοροφή έπρεπε με κάποιο τρόπο να φροντίσω να μη γίνει πισίνα μέσα. Ένα κομμάτι χαρτόνι τυλιγμένο με πλαστική σακούλα και μονωτική ταινία έδωσαν τη λύση.
Αυτά προς το παρών. Στη συνέχεια θα ανεβάσω φωτογραφίες από το φρεσκοβαμμένο πάνελ της ηλιοροφής, το υποπλαίσιο και τα υπόλοιπα συμπράκαλα, πλυμένα και καθαρά, καθώς και την επανασυναρμολόγησή τους.
Enjoy!