Rover 216gsi

Members Photos
Απάντηση
darkgsi
Support member
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 10:32 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Επικοινωνία:

Rover 216gsi

Δημοσίευση από darkgsi »

Το Rover 214 αγοραστικε το 2000 εντελως μαμα Εικόνα
απο τοτε εξελισετε συνεχως, εχει γινει πληρεις μετατροπη σε 216 gsi d16z2 (d16a6)φρενα κομπλε μπρος πισω απο gti, και αντιστρεπτικη πισω απο 220 στο προσεχες μελλον θα μπουν μπροστα φρενα απο honda legend δυπιστοναΕικόναΑναρτησηΚΟΝΙ κιτρινα με jamex ελατηρια 4,5 ποντους χαμηλωμενο επισης εχουν μπει μπαρες ψαλιδιων και θολων μπρος πισω και ρυθμιζομενοι βραχιονες πισω για το καμπερ Εικόνα
ΖΑΝΤΕΣ τωρα εχω 15" ΑΕΖ, αλλα συντομα θα αλλαχτουν σε 17"μιας και το αυτοκινητο θα δυναμωσει αρκετα ΜΗΧΑΝΙΚΑ το μοτερ λυθηκε και σταλθηκε στο ρεκτιφιε ΟΜΕΓΑ, για αυξηση της διαμετρου των κυλινδρων σε 75,5 απο 75 και περιποιηση της κεφαλης και του στροφαλου, καθαρισμος- ζυγισμα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
εκανα γυαλισμα στους αυλους εισαγωγεις εξαγωγει και στους αυλους της τρομπας λαδιουΕικόνα
Εικόνα
επισης χρειαστηκε να ΤΡΟΧΙΣΩ το κατω μερος των κυλινδρων σε σημεια γιατι ακουμπουσαν οι μπιελεςΕικόνα
πιστονια cp, eagle μπιελες, μεταλα acl, cometic φλατζα, βιδες arp κεφαλης και μπιελων, ελατηρια βαλβιδες ρετεινερς ολα supertech, μπεκ 560cc denso, obd1 εγκεφαλος απο po6 honda 92-95 με κομπλε καλωδιωση και αισθητηρες, ντισιμπριτερ, 3 μπαρ map sensor, msd αναφλεξη, μπουζι ιριδιου, δισκο πλατο βολαν clutchmaster εξαφτερο, ρυθμιζομενο γραναζι εκεντροφορου, προσθηκες βασεις μηχανης, μπουζοκαλωδια διπλου πυρινα, εξατμιση 76 χιλιοστα ολοκληρη, τυρμπινα τ3τ4 θρωσατη 360, ψυγειο λαδιου mocal, εξωτερικη θυριδα διαφυγης καυσαεριων, block guard, υμαντας χρονισμου gates racing, σωληνωσεις intercooler 57mm, intercooler 760mm/260mm/80mm http://img257.imageshack.us/slideshow/w ... n0738j.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ εχω τροποποιηση τους υπαρχων προφυλακτιρες με πολυαστερα και εχω φτιαξει και πλαινα με τον ιδιο τροπο επισης εφταξα και αεραγογους στο καπο.Εικόνα
ΗΧΟΣ door panel μπροστα που φιλοξενουν τριδορμο διαιρουμενα υχεια GEMINI 350W Εικόνα
δυπλοπινικο subwoofer jbl και τετρακαναλο ενισχυτη της felix
  • Τωρα τα χριστουγεννα που κατεβηκα Αγρινιο εφτιαξα και το downpipe ωστε να κρατησω και το AC , στην αρχη εκανα μια προσπαθεια να το κολλησω με ηλεκτροκολληση με μηδεν αποτελεσμα Εικόνα
  • ετσι το εφταξα σε μαγαζι που διεθετε tig, Εικόνα
  • τελος το τυλιξα με θερμομονωτικη ταινια και το τοποθετησα στο μοτερ ΕικόναΕικόνα

    Εικόνα
  • Αρχες φεβρουαριου κατεβαινω για δεκα μερες οπου και ελπιζω να τοποθετησω το μοτερ να ταιριαξω εξατμιση και να βαλω τα φρενα και οτι προλαβω...... βοηθεια κανεις? :help:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος darkgsi την Παρ Οκτ 24, 2014 12:36 pm, έχει επεξεργασθεί 14 φορές συνολικά.
Εικόνα

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από i-VTec »

Μπράβο! Πολύ καλή δουλειά και ολοκληρωμένη μετατροπή...

Αν επιτρέπεται, πόσα σου πήρε για γυάλισμα αυλών+πλάνισμα?

Τι συμπίεση θα δουλέψεις και πόσα bar περίπου? Το αμάξι ποιός θα στο προγραμματίσει?

Αυτό με τις μπιέλες να βρίσκουν στον κύλινδρο πάντως μου κάνει εντύπωση...Δεν παίρνεις και έναν εκκεντροφόρο με turbo προφίλ από εξωτερικό να είσαι κομπλέ?
Εικόνα

darkgsi
Support member
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 10:32 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από darkgsi »

Γυαλισμα αυλων εγινε απο μενα, γενικοτερα η μετατροπη θα γινει απο μενα... μονο οπου δεν μπορω να βαλω χερι" θα επεμβουν αλλοι... για ρεκτιφιε πλανισμα και ζυγοσταθμηση στροφαλου μου πηρε 250 αν θυμαμαι καλα! την συμπιεση την εριξα στο 8,5 και υπολογιζω να το δουλεψω στο 1,5 bar και βλεπουμε...για προγραμμα εχω ανθρωπο στο Αγρινιο δεν θυμαμε το ονομα του τωρα... για εδω στην Αθηνα δεν εχω ψαχτει , αν υπαρχει καποιος απο το club να μου προτεινει καποιον, καλοδεχουμενο ειναι... :help: για εκκεντροφορο στο ebay δεν υπαρχει τιποτα γιαυτο το μοτερ σε μια αλλη εταιρια που βρηκα εκτος ebay δεν απαντανε καν στα μηνυματα μου, ετσι σκεφτομαι τον μπουμπη αν δεν βρω τιποτα αλλο ετοιμο... :!:
Εικόνα

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από K-mech »

Πολύ ωραία δουλειά :) Καλή συνέχεια.!

Όσο για τον εκκεντροφόρο, ο εργοστασιακός είναι μια χαρά για τουρμπισμα εκτός κι αν σκοπεύεις να πας πάνω απ τα 300ps. Γενικά ο στοκ εκκεντροφόρος θα σε σώσει από πολύ ψάξιμο και πονοκεφάλιασμα με χρονισμούς κυρίως... μιάς και πάνω στο ντιστριμπιτερ βασίζεται όλος ο χρονισμός της ECU (μπεκ-αναφλεξη), πέρα από τον προφανή χρονισμό των βαλβίδων.
Στη τελική δες πως πάει με τον στοκ εκκεντροφόρο και μετά περνάς και σε aftermarket. Αφού δεις ότι όλα δουλεύουν καλά με το setup σου, δεν είναι τίποτα να τον αλλάξεις και με δεμένο το μοτέρ μεσα στ αμάξι πια.

darkgsi
Support member
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 10:32 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από darkgsi »

K-mech έγραψε:Πολύ ωραία δουλειά :) Καλή συνέχεια.!

Όσο για τον εκκεντροφόρο, ο εργοστασιακός είναι μια χαρά για τουρμπισμα εκτός κι αν σκοπεύεις να πας πάνω απ τα 300ps. Γενικά ο στοκ εκκεντροφόρος θα σε σώσει από πολύ ψάξιμο και πονοκεφάλιασμα με χρονισμούς κυρίως... μιάς και πάνω στο ντιστριμπιτερ βασίζεται όλος ο χρονισμός της ECU (μπεκ-αναφλεξη), πέρα από τον προφανή χρονισμό των βαλβίδων.
Στη τελική δες πως πάει με τον στοκ εκκεντροφόρο και μετά περνάς και σε aftermarket. Αφού δεις ότι όλα δουλεύουν καλά με το setup σου, δεν είναι τίποτα να τον αλλάξεις και με δεμένο το μοτέρ μεσα στ αμάξι πια.
αυτο σκεφτομουν και γω, να το στρωσω πρωτα να δω πως παει, και βλεπουμε...
Εικόνα

thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από thanos_s »

Ξεκινας με τοσο καλες βασεις να στηνεις turbo project με Κινεζικη τουρμπινα???
.

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από i-VTec »

Για εξατμισά έλα να πάμε στο Δανελάτο στη Θηβών, θα σου κάνει καλή δουλειά και καλή τιμή...
Εικόνα

darkgsi
Support member
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 10:32 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από darkgsi »

thanos_s έγραψε:Ξεκινας με τοσο καλες βασεις να στηνεις turbo project με Κινεζικη τουρμπινα???
Η τουρμπινα οντως δεν ειναι απο τις ακριβες αλλα δεν εμεινε ετσι, αλλαξα θρος σε 360 εγινε ζυγοσταθμιση αξονα και αλλαχτηκαν ολα τα παρελκομενα με αλλα απο turbonetic με κοστος οχι πανω απο 350 ευρω ολα, μαζι με την τουρμπινα, θα δειξει το αποτελεσμα αν ηταν σωστη η επιλογη, διαφορετκα η επομενη θα ειναι ρουλεμανατη...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος darkgsi την Τρί Ιαν 11, 2011 9:56 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Εικόνα

darkgsi
Support member
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 10:32 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από darkgsi »

i-VTec έγραψε:Για εξατμισά έλα να πάμε στο Δανελάτο στη Θηβών, θα σου κάνει καλή δουλειά και καλή τιμή...
Ευχαριστω αλλα την εχω ηδη ετοιμη :D
Εικόνα
Εικόνα

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από kostas200vi »

i-VTec έγραψε: Αυτό με τις μπιέλες να βρίσκουν στον κύλινδρο πάντως μου κάνει εντύπωση...
Και του Κωσταντινου και το δικό μου είναι ετσι. ;)
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Φωτογραφίες Μελών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες