Σελίδα 5 από 5

Re: MG ZR 160

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 02, 2010 12:53 pm
από kostas200vi
ALEX_MGF έγραψε:Μηπως γνωρίζεις εάν το 160αρι σου διαθέτει ψυγείο λαδιού?
Δεν έχουν ψυγείο λαδιού.

Re: MG ZR 160

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 02, 2010 9:44 pm
από ALEX_MGF
Κώστα Δεν έχουν εε στα ZR τελικά , στα 160αρια τα TF βάλανε, στον κορμο επανω απο την πλευρά που ειναι η τροφοδοσια και κρυώνει με νερό, εκει στα ZR δεν βάλανε. Ενταξει στο TF ειναι και το θεμα που καθεται πίσω η μηχανή...και τωρα που το συζηταμε η φάση ειναι οτι κατα ομολογία πολλων κατόχων δεν ειναι το εργοστασιακο τελικα και τόσο αποδοτικό. Η αφτερ μαρκετ λύση ειναι να το βάλεις μπροστα το ψυγειακι να κρυωνει και εχει καλυτερα αποτελέσματα. Ψηνομαι να βάλω ενα πάντως.

Re: MG ZR 160

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 02, 2010 11:30 pm
από kostas200vi
Εγώ που εχω βαλει είδα διαφορά ακομα και μετά από σκίσιμο στο turbo που το λάδι περνάει μέσα από την τουρμπίνα και είχα 75-80 βαθμούς.

Re: MG ZR 160

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 02, 2010 11:50 pm
από nikolas
kostas200vi έγραψε:Εγώ που εχω βαλει είδα διαφορά ακομα και μετά από σκίσιμο στο turbo που το λάδι περνάει μέσα από την τουρμπίνα και είχα 75-80 βαθμούς.
Πάντως σε "εμάς" δεν έχω δει το λάδι ακόμα και μετά από πολύωρη οδήγηση σε υψηλές στροφές και με a/c να ξεπερνάει τους 120C ενώ νομίζω στο F/TF το κόκκινο αρχίζει από τους 150..

Re: MG ZR 160

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 02, 2010 11:58 pm
από kostas200vi
nikolas έγραψε:
kostas200vi έγραψε:Εγώ που εχω βαλει είδα διαφορά ακομα και μετά από σκίσιμο στο turbo που το λάδι περνάει μέσα από την τουρμπίνα και είχα 75-80 βαθμούς.
Πάντως σε "εμάς" δεν έχω δει το λάδι ακόμα και μετά από πολύωρη οδήγηση σε υψηλές στροφές και με a/c να ξεπερνάει τους 120C ενώ νομίζω στο F/TF το κόκκινο αρχίζει από τους 150..
Εγώ όταν δεν είχα ψυγείο λαδιού είδα και 110.

Re: MG ZR 160

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 06, 2010 3:22 am
από andreas
nikolas έγραψε:
kostas200vi έγραψε:Εγώ που εχω βαλει είδα διαφορά ακομα και μετά από σκίσιμο στο turbo που το λάδι περνάει μέσα από την τουρμπίνα και είχα 75-80 βαθμούς.
Πάντως σε "εμάς" δεν έχω δει το λάδι ακόμα και μετά από πολύωρη οδήγηση σε υψηλές στροφές και με a/c να ξεπερνάει τους 120C ενώ νομίζω στο F/TF το κόκκινο αρχίζει από τους 150..

120 ειναι πολυ.
να μην πω για το 150...
μονο λαδι δεν ειναι σε αυτες τις θερμοκρασιες,εχει γινει αφρος

Re: MG ZR 160

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 06, 2010 3:54 pm
από nikolas
Αν δε κάνω λάθος στα F/TF η MG έδινε κόκκινο πάνω από τους 150..

Re: MG ZR 160

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 06, 2010 6:26 pm
από ALEX_MGF
120 ειναι πολυ.
να μην πω για το 150...
μονο λαδι δεν ειναι σε αυτες τις θερμοκρασιες,εχει γινει αφρος
+1 Σωστός και εγω τις φοβαμαι τις θερμοκρασιες.....αυτες
γιαυτο καποια στιγμη πρεπει να γινει αυτη η δουλεια
Τα 120 τα πιανω για πλακα αμα το ζορισω....vvc 1800kαι πισω η μηχανή ουτε να αεριζεται ουτε τιποτα...
Την νιώθεις την ζεστη στο σβέρκο στο F χεχεχε... :lol:
Ναι Νικόλα Το εργοστασιο εβαλε το κοκκινο στο λάδι πάνω απο 150, τι να πω δεν μπορω να το καταλαβω αυτο... :s
μπορει και να χουν δίκιο
Ενα φιλαρακι στις Σέρρες ειχε πιάσει στο trackday 150 βαθμους στο λαδι με ΤF 1800 μετα απο πολλους γύρους...ευτυχως δεν εγινε καποια ζημιά...το αφησε να δουλέψει αρκετα πριν το σβήσει...