MG ZR 160

Members Photos
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: MG ZR 160

Δημοσίευση από kostas200vi »

ALEX_MGF έγραψε:Μηπως γνωρίζεις εάν το 160αρι σου διαθέτει ψυγείο λαδιού?
Δεν έχουν ψυγείο λαδιού.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

ALEX_MGF
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 10:50 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Re: MG ZR 160

Δημοσίευση από ALEX_MGF »

Κώστα Δεν έχουν εε στα ZR τελικά , στα 160αρια τα TF βάλανε, στον κορμο επανω απο την πλευρά που ειναι η τροφοδοσια και κρυώνει με νερό, εκει στα ZR δεν βάλανε. Ενταξει στο TF ειναι και το θεμα που καθεται πίσω η μηχανή...και τωρα που το συζηταμε η φάση ειναι οτι κατα ομολογία πολλων κατόχων δεν ειναι το εργοστασιακο τελικα και τόσο αποδοτικό. Η αφτερ μαρκετ λύση ειναι να το βάλεις μπροστα το ψυγειακι να κρυωνει και εχει καλυτερα αποτελέσματα. Ψηνομαι να βάλω ενα πάντως.

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: MG ZR 160

Δημοσίευση από kostas200vi »

Εγώ που εχω βαλει είδα διαφορά ακομα και μετά από σκίσιμο στο turbo που το λάδι περνάει μέσα από την τουρμπίνα και είχα 75-80 βαθμούς.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: MG ZR 160

Δημοσίευση από nikolas »

kostas200vi έγραψε:Εγώ που εχω βαλει είδα διαφορά ακομα και μετά από σκίσιμο στο turbo που το λάδι περνάει μέσα από την τουρμπίνα και είχα 75-80 βαθμούς.
Πάντως σε "εμάς" δεν έχω δει το λάδι ακόμα και μετά από πολύωρη οδήγηση σε υψηλές στροφές και με a/c να ξεπερνάει τους 120C ενώ νομίζω στο F/TF το κόκκινο αρχίζει από τους 150..

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: MG ZR 160

Δημοσίευση από kostas200vi »

nikolas έγραψε:
kostas200vi έγραψε:Εγώ που εχω βαλει είδα διαφορά ακομα και μετά από σκίσιμο στο turbo που το λάδι περνάει μέσα από την τουρμπίνα και είχα 75-80 βαθμούς.
Πάντως σε "εμάς" δεν έχω δει το λάδι ακόμα και μετά από πολύωρη οδήγηση σε υψηλές στροφές και με a/c να ξεπερνάει τους 120C ενώ νομίζω στο F/TF το κόκκινο αρχίζει από τους 150..
Εγώ όταν δεν είχα ψυγείο λαδιού είδα και 110.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

andreas
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2006 5:21 am
Τοποθεσία: Eyboia
Επικοινωνία:

Re: MG ZR 160

Δημοσίευση από andreas »

nikolas έγραψε:
kostas200vi έγραψε:Εγώ που εχω βαλει είδα διαφορά ακομα και μετά από σκίσιμο στο turbo που το λάδι περνάει μέσα από την τουρμπίνα και είχα 75-80 βαθμούς.
Πάντως σε "εμάς" δεν έχω δει το λάδι ακόμα και μετά από πολύωρη οδήγηση σε υψηλές στροφές και με a/c να ξεπερνάει τους 120C ενώ νομίζω στο F/TF το κόκκινο αρχίζει από τους 150..

120 ειναι πολυ.
να μην πω για το 150...
μονο λαδι δεν ειναι σε αυτες τις θερμοκρασιες,εχει γινει αφρος

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: MG ZR 160

Δημοσίευση από nikolas »

Αν δε κάνω λάθος στα F/TF η MG έδινε κόκκινο πάνω από τους 150..

ALEX_MGF
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 10:50 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Re: MG ZR 160

Δημοσίευση από ALEX_MGF »

120 ειναι πολυ.
να μην πω για το 150...
μονο λαδι δεν ειναι σε αυτες τις θερμοκρασιες,εχει γινει αφρος
+1 Σωστός και εγω τις φοβαμαι τις θερμοκρασιες.....αυτες
γιαυτο καποια στιγμη πρεπει να γινει αυτη η δουλεια
Τα 120 τα πιανω για πλακα αμα το ζορισω....vvc 1800kαι πισω η μηχανή ουτε να αεριζεται ουτε τιποτα...
Την νιώθεις την ζεστη στο σβέρκο στο F χεχεχε... :lol:
Ναι Νικόλα Το εργοστασιο εβαλε το κοκκινο στο λάδι πάνω απο 150, τι να πω δεν μπορω να το καταλαβω αυτο... :s
μπορει και να χουν δίκιο
Ενα φιλαρακι στις Σέρρες ειχε πιάσει στο trackday 150 βαθμους στο λαδι με ΤF 1800 μετα απο πολλους γύρους...ευτυχως δεν εγινε καποια ζημιά...το αφησε να δουλέψει αρκετα πριν το σβήσει...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Φωτογραφίες Μελών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες