Σελίδα 11 από 15

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 03, 2011 12:35 am
από nikolas
:off: να θυμίσω παιδιά ότι το forum πλέον είναι ανοικτό για ανάγνωση προς όλους, οπότε να το έχετε σε μια άκρη του μυαλού σας όταν αυτά που θέλετε να κάνετε ξεφεύγουν από τα όρια της νομιμότητας..προφανώς και δεν μπορεί να κατηγορηθεί κανείς για το τι θα ήθελε να κάνει απλά να προσέχετε παραπάνω όταν όντως δηλώνετε ότι το κάνατε.. :off:

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 03, 2011 2:07 am
από kostas200vi
nikolas έγραψε::off: να θυμίσω παιδιά ότι το forum πλέον είναι ανοικτό για ανάγνωση προς όλους, οπότε να το έχετε σε μια άκρη του μυαλού σας όταν αυτά που θέλετε να κάνετε ξεφεύγουν από τα όρια της νομιμότητας..προφανώς και δεν μπορεί να κατηγορηθεί κανείς για το τι θα ήθελε να κάνει απλά να προσέχετε παραπάνω όταν όντως δηλώνετε ότι το κάνατε.. :off:
Σωστά..... :spao: Νικόλα καθάρισε μερικά post δικά μου.

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 03, 2011 11:09 am
από R414
:lol: :lol: :P

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 03, 2011 1:31 pm
από kostas200vi
R414 έγραψε::lol: :lol: :P
Τι γελάτε εγώ δεν εχω κάνει τίποτα δεν ξέρω τίποτα, τι είναι KTEO ? :roll:

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 03, 2011 1:34 pm
από Tasos_7R
saikoe39 έγραψε:Tωρα καταλαβες οτι εχεις σταβωσει το ακρο πισω..???χαχαχαχ τί λε ρεεε
:P :P :P

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 06, 2012 3:48 am
από i-VTec
Εικόνα

Βάρος 416 GTi με:

15άρες από 220 coupe (195/50/15)
B16A1 μοτέρ/σασμάν
Δερμάτινο σαλόνι
Ηλιοροφή
ΧΩΡΙΣ ψυγείο a/c, κομπρέσσορα a/c και σωληνώσεις φρέον
ΧΩΡΙΣ ABS
ΧΩΡΙΣ αντλία υδραυλικού τιμονιού
ΧΩΡΙΣ ρεζέρβα, γρύλο
Ανοιξείδωτη εξάτμιση από δίχαλο και πίσω με μεσαίο/τελικό.
6-7 λίτρα βενζίνης

Από παλαιότερο ζύγισμά μου με το D16 προκύπτει ότι η διαφορά B16-D16 σαν σύνολα μοτέρ/σασμάν και μόνο, πρέπει να είναι κοντά στα 20 κιλά...

Επίσης προκύπτει ότι τα 1.145 πού το δίνει η Rover είναι ρεαλιστικό βάρος για πλήρες εξοπλισμένο GTi (και ABS και A/C) με D16, με τη ρεζέρβα του κ.λπ. και ΜΙΣΟ ρεζερβουάρ περίπου.

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 06, 2012 3:12 pm
από nikolas
Βρήκες πλάστιγγα για τη μέτρηση? λίγο ακόμα και θα φτάσεις τα saxoralla σε βάρος :P

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 06, 2012 3:14 pm
από i-VTec
Υπάρχει πλάστιγγα, είναι Δεκελείας 143 στις Αχαρνές (Shell), με 3 ευρώ σου δίνει το χαρτάκι και φεύγεις...2 λεπτά υπόθεση.

Αν την ήξερα παλιότερα θα πήγαινα συνέχεια...

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 07, 2012 2:24 am
από kostas200vi
i-VTec έγραψε:Εικόνα

Βάρος 416 GTi με:

15άρες από 220 coupe (195/50/15)
B16A1 μοτέρ/σασμάν
Δερμάτινο σαλόνι
Ηλιοροφή
ΧΩΡΙΣ ψυγείο a/c, κομπρέσσορα a/c και σωληνώσεις φρέον
ΧΩΡΙΣ ABS
ΧΩΡΙΣ αντλία υδραυλικού τιμονιού
ΧΩΡΙΣ ρεζέρβα, γρύλο
Ανοιξείδωτη εξάτμιση από δίχαλο και πίσω με μεσαίο/τελικό.
6-7 λίτρα βενζίνης

Από παλαιότερο ζύγισμά μου με το D16 προκύπτει ότι η διαφορά B16-D16 σαν σύνολα μοτέρ/σασμάν και μόνο, πρέπει να είναι κοντά στα 20 κιλά...

Επίσης προκύπτει ότι τα 1.145 πού το δίνει η Rover είναι ρεαλιστικό βάρος για πλήρες εξοπλισμένο GTi (και ABS και A/C) με D16, με τη ρεζέρβα του κ.λπ. και ΜΙΣΟ ρεζερβουάρ περίπου.
Για πες τώρα 0-400 πόσα δεύτερα...... και με πόσα χλμ έξοδο..... :kot:

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 07, 2012 2:54 am
από i-VTec
Δεν έχω μετρήσει... :-D

Θες να σου πω τι ράβω 1ες ρολλ? :P