416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Members Photos
Απάντηση
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Μια είναι η λύση φίλε Δημήτρη... Το κάνεις facelift και το βάφεις στο εκθαμβωτικό λευκό του CRX!!! :P :P :P Όποτε είναι πες μου να σου δώσω τον κωδικό του χρώματος. :-D
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσίευση από nikolas »

Σε μένα τα καπάκια των βαλβίδων δεν άντεξαν ούτε μήνα...Κάποιο καλό παλικάρι προτίμησε να τις πάρει για το δικό του. Οπότε αποφάσισα να μείνω με τις κοινές μαύρες πλαστικές..
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσίευση από K-mech »

Ισχύει ότι το φρέσκο λευκό τους ίσως δείχνει λίγο παράταιρο στη γερασμένη κάπως βαφή του αυτοκίνητου. Αλλά με λίγη φροντίδα στο αμάξωμα και λίγη λιγότερη φροντίδα στις ζάντες, θα πλησιάσουν σιγά σιγά μεταξύ τους.
Όσο για τις τάπες… πράγματι ισχύει αυτό που λέει ο Νικόλας… αν δε τις πηρές 1$ η κάτι τέτοιο όποτε η θετική που κέρδισες στο ebay αξίζει περισσότερο από αυτό που αγόρασες… ειναι κριμα τα όποια λεφτα.

Πάντως η τροπή του θέματος αρχίζει να πηγαίνει λίγο προς το gay :smt016. (απο εκκεντροφόρους και πρόγραμμα φτάσαμε να μιλάμε για τάπες :P :P :P )
Είναι κρίμα μετά από τόση δουλειά, το μοτέρ να καίει λάδια. (Θυμάμαι ότι είχε πέσει άλλαγμα ελατήριων όταν του άλλαξες στρόφαλο αν δε κάνω λάθος, οπότε δεν είναι ευθυνη του μηχανικού να βρεί τι φταίει?) Και απ ότι έμαθα πουλάς τον εγκέφαλο που σου socketαρισε ο Αρίστος, οπότε μοιάζεις να εγκαταλείπεις το θέμα της μηχανικής βελτίωσης.
Και οκ προφανώς τα λεφτά δεν είναι στραγάλια, αλλά αν είναι να τα σκάς σε βελτίωση εμφάνισης ενώ υπάρχει θέμα στα μηχανικά, είναι κρίμα γιατί χάνεται ο TSI killer χαρακτήρας του αυτοκίνητου.
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσίευση από i-VTec »

Οί τάπες βαλβίδων ήταν κοντά 5 ευρώ η τετράδα με μεταφορικά...Άμα μου πάρουν καμία, θα παραγγείλω άλλη μια τετράδα, θα αντικαταστήσω την κλεμμένη και θα μου μείνουν και 3...να έχω να αλλάζω... :P

Τις ζάντες θα τις έχω σαν τα μάτια μου γιατί στην τελική, γι'αυτό πήγαν για βάψιμο, επειδή δεν τις πρόσεχα καθόλου πριν...Αλλά γενικά δε νομίζω να χτυπάει τόσο άσχημα στο μάτι μόλις τελειώσω με το γυάλισμα...

Όσο για την μηχανική βελτίωση, όπως όλοι ξέρουμε, είναι γενικά πολύ πιό ακριβή από τις αισθητικές βελτιώσεις/διορθωτικές επεμβάσεις (όχι πάντα, αλλά στην περίπτωση αυτή ναι)...Το ότι καίει λάδια το μοτέρ δε σημαίνει απαραίτητα πως είναι στα τελευταία του, πιθανόν να τα καίει από τα τσιμουχάκια βαλβίδων απλά. Το σίγουρο είναι ότι δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ άλλο με το D16 μου, αφού για να το φέρω σε καλή κατάσταση (λύσιμο και γενικό φρεσκάρισμα) ή να πάρω άλλο μεταχειρισμένο D16, δεν συμφέρει για το αποτέλεσμα πού θα έχω μετά. Με λίγο ψάξιμο βρίσκω ολόκληρα τροπέτα B16 Civic ή CRX και με 1,5 χιλιάρικο έχω κάνει και τη μετατροπή. Απλά επειδή αυτή τη στιγμή δε μπορώ να διαθέσω το 1,5 χιλιάρικο, κοιτάω να φτιάξω κάποια άλλα πράγματα πάνω στο αμάξι με μικρότερο κόστος. Έτσι κι αλλιώς, δεν είμαι τύπος του "έχω ένα χρέπι με μοτέρ τούμπανο", προτιμώ μια ολοκληρωμενη βελτίωση σε όλους τους επί μέρους τομείς, κι ας είναι και λιγότερα άλογα στο τέλος.

Το πρόβλημα με το GTi είναι ότι με τα χρόνια, έχει πάθει αβαρίες πού φτιάχτηκαν πρόχειρα τότε, και τώρα χρειάζονται πολλά χρήματα για να γίνει πάλι "χαρτί". Ελπίζω ότι σιγά-σιγά θα το σενιάρω και έπειτα βλέπουμε τι θα γίνει με το μοτέρ...Όπως καταλαβαίνεις Κριτόλαε, στην παρούσα φάση η socketed ECU πού φτιάξαμε μπορεί να χρησιμεύσει πολύ περισσότερο αν πουληθεί, καθώς ισοδυναμεί με ένα βαμμένο καπώ π.χ. ή με ένα αλλαγμένο άκρο πού μάλλον έχω στραβό εδώ και καιρό. :beer:

Υ.Γ. Ούτως ή άλλως, παραμένει "TSi killer"...Ζορίζεται βέβαια λίγο παραπάνω αλλά ξεμυτάει στο τέλος... :burn:
Εικόνα
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσίευση από K-mech »

Μωρέ μια χαρά είναι τα σχεδία για Β16. (καλά για τα 1500 ευρώ δε ξέρω :P αν το κάνεις με κάτω από 3000 σύνολο θα σου κάνω τεμενάδες)
Με το κτεο όμως τι κάνουμε? Γιατί απ ότι καταλαβαίνω το αυτοκίνητο αυτό δεν είναι μόνο για κοντροβόλτες.
Όσο για την εμφάνιση, δε το έχω δει και ποτέ από κοντά αλλά δεν είχα την εντύπωση ότι έδειχνε σα χρέπι για να σε προβληματίζει αυτός ο τομέας τόσο.
Όπως και να χει :) Ότι ευχαριστεί τον καθ ένα είναι και η σωστή επιλογή.
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσίευση από kostas200vi »

K-mech έγραψε: Με το κτεο όμως τι κάνουμε? Γιατί απ ότι καταλαβαίνω το αυτοκίνητο αυτό δεν είναι μόνο για κοντροβόλτες.
Και Τανκς περνάμε ΚΤΕΟ του Μήτσου δεν θα περάσουμε.... :-D
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσίευση από i-VTec »

KTEO περνάω και με μοτέρ από F16...Δεν είναι πρόβλημα...Το μόνο πρόβλημα είναι αν σε σταματήσει τεχνικό κλιμάκιο για έλεγχο και ανοίξουν καπώ, εκεί τον ήπιες.

Αλλά η πιθανότητα να βρεθεί μπλόκο με τεχνικό κλιμάκιο, να σταματήσει ένα Rover και να είναι αυτό το δικό μου, από τη στιγμή πού αποφεύγω πιά τα "περίεργα" στέκια, είναι πάρα πολύ μικρή για να την υπολογίσεις...Σκεφτείτε απλά πόσες BMW κυκλοφορούν με εξακύλινδρα μοτέρ αδήλωτες...Είναι καθαρά θέμα τύχης...
Εικόνα
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσίευση από K-mech »

Τι να σας πω. Δεν έχω ιδέα πως και πόσο πάει το… αντηλιακό στα κτεο ανά περίπτωση. Πάντως το όποιο πιθανό μπέρδεμα με γραφειοκρατία ήταν ένας από τους σημαντικότερους λογούς που μας απέτρεψε να κάνουμε το swap με τον Αρίστο… Όλα τα πιθανά και απίθανα info γύρω απ τη μετατροπή είχαμε μαζέψει, και τελικά μας έπιασε το αίσθημα του νομοταγή πολίτη. :;T :spao:
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσίευση από kostas200vi »

K-mech έγραψε:Τι να σας πω. Δεν έχω ιδέα πως και πόσο πάει το… αντηλιακό στα κτεο ανά περίπτωση. Πάντως το όποιο πιθανό μπέρδεμα με γραφειοκρατία ήταν ένας από τους σημαντικότερους λογούς που μας απέτρεψε να κάνουμε το swap με τον Αρίστο… Όλα τα πιθανά και απίθανα info γύρω απ τη μετατροπή είχαμε μαζέψει, και τελικά μας έπιασε το αίσθημα του νομοταγή πολίτη. :;T :spao:
Αντηλιακό με δείκτη προστασίας 60-70 ;)
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσίευση από saikoe39 »

Tωρα καταλαβες οτι εχεις σταβωσει το ακρο πισω..???χαχαχαχ τί λε ρεεε
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..
Απάντηση

Επιστροφή στο “Φωτογραφίες Μελών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Semrush [Bot] και 36 επισκέπτες