aristos87 Rover 416Gsi

Members Photos
PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: aristos87 Rover 416Gsi

Δημοσίευση από PaNoSGR »

Πολυ ωραια δουλεια και το αποτελεσμα πιστευω οτι ηταν αναλογο της δουλειας που ριξατε ετσι απο περιεργια ποσα πηγαν τα συνεμπλοκ ξεχωριστα για το καθε σημειο (εκτος αν τα πηρατε σαν πακετο) γιατι θελω να αλλαξω καποια συνεμπλοκ στομετεπειτα και εγω γιατι μεχρι τωρα εχω αλλαξει τους πισω λουκουμαδες που ειχαν σκιστει αλλα υπαρχουν και αλλα που εχουν γινει κομματια σχετικα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Rofindelver
Support member
Δημοσιεύσεις: 219
Εγγραφή: Τρί Μαρ 29, 2005 1:44 pm
Τοποθεσία: Αγ.Δημητριος Αθηνα
Επικοινωνία:

Re: aristos87 Rover 416Gsi

Δημοσίευση από Rofindelver »

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ............. ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΑ ΠΑΜΕ ...........
ROVER 620TI
ROVER 216SI AUTO
http://briefcases.pathfinder.gr/download/587905" onclick="window.open(this.href);return false;

aristos87
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 417
Εγγραφή: Τετ Ιουν 15, 2005 11:29 pm
Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
Επικοινωνία:

Re: aristos87 Rover 416Gsi

Δημοσίευση από aristos87 »

Ευχαριστώ παιδιά για τα καλά σας λόγια. :beer:


@PaNoSGR Τα συνεμπλόκ τα πήρα απο Αγγλία σαν πακέτο οπότε δεν μπορώ να σου πω τιμή ακριβώς ένα ένα. Αν ενδιαφέρεσαι δες στο site της powerflex και τα λέμε στο msn.

@Rofindelver Συνεργείο πήγαινε το αμάξι τον πρώτο καιρό και για συγκεκριμένες εργασίες που έγιναν στην αρχή πριν αρχίσω να ασχολούμαι προσωπικά. Οι εργασίες που έγιναν ήταν αρχικά τα πίσω δισκόφρενα στον Φώτα (πανάθεμα την ώρα που ασχολήθηκα μαζί του) και η αλλαγή δίσκου σε ένα συνεργείο στην Αργυρούπολη. Απο κει και μετά αν δείς και στο σχετικό θέμα με την μετατροπή του VTEC ότι εργασία γίνεται (όπως και τα συνεμπλόκ) γίνεται στο γκαράζ μου παρέα με τον φίλο K-mech.



Υ.Γ Ο K-mech (φοιτητής ηλεκτρολογίας) αλλά και εγώ (ηλεκτρονικός Η/Υ) είμαστε φίλοι από το γυμνάσιο και δεν είμαστε μηχανικοί αυτοκινήτων και ούτε έχουμε κάποιο συνεργείο. Απλά το αναφέρω για να αποφύγω ερωτήσεις αντίστοιχες που μου έχουν γίνει στο παρελθών. :beer:

panagiotis x.
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 5:31 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: aristos87 Rover 416Gsi

Δημοσίευση από panagiotis x. »

Μπράβο Αρίστο για όσα έκανες στη Ροβεριά! :up: Άλλο αμάξι ήταν στην αρχή και άλλο τώρα φαντάζομαι, ε?

Κάποια απ'αυτά σκοπεύω να τα κάνω κι εγώ στο δικό μου, όπως την αλλαγή των πίσω άκρων + τοποθέτηση air condition. Αυτό ήθελα να σε ρωτήσω, είδα σε παλιά σου δημοσίευση ότι λες ότι είναι άχρηστο το a/c... Γιατί έτσι? Δεν αποδίδει όσο θα ήθελες ή είχε κάποιο πρόβλημα που δεν είχες επισκευάσει?
Rover 416GSi '92

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: aristos87 Rover 416Gsi

Δημοσίευση από nikolas »

:off: αλλά παιδιά ειδικά όσοι ζούμε σε πόλη, το a/c είναι απαραίτητο..!! Δεν θυμάμαι αυτό που αναφέρεις Παναγιώτη αν το είχε γράψει ο Αρίστος, αλλά πιστεύω το πιθανότερο να ήταν λόγω κάποιου προβλήματος παρά μη πραγματικής χρησιμότητάς του. Δεν ξέρω αν έβαζε η Rover γνήσια δικά της στα πριν του 95 αλλά χοντρικά σε απόδοση, η διαβάθμιση που ξέρω είναι 1. Alex, 2. Rover, 3. Diavia. :off:

aristos87
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 417
Εγγραφή: Τετ Ιουν 15, 2005 11:29 pm
Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
Επικοινωνία:

Re: aristos87 Rover 416Gsi

Δημοσίευση από aristos87 »

Το a/c ήταν τοποθετημένο απο την Viamax και είναι μάρκας Diavia όπως είπε ο Νικόλας.

Όταν το αμάξι το πήρα απο τον πατέρα μου το πήρα με χαλασμένο a/c... Τον πρώτο καιρό έψαχνα σε συνεργεία από κει και απο δω για να βρω τι φταίει και άκουσα πολλά (κλασικά ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του) και τελος πάντων το συμπέρασμα ήταν οτι, οτι δουλεία και να χρειαστεί να γίνει για να ξαναδουλέψει πρέπει να τοποθετηθεί αρχικά φρεον παλαιού τύπου (100€ το γέμισμα) να ελεγχθεί το κύκλωμα για διαρροές και στη συνέχεια να μπει ξανά φρεον αφού φτιαχτεί οτι είναι να φτιαχτει αν χρειάζεται. Βέβαια άκουσα και απόψεις του τύπου "Έλα μωρέ βάλε απο το καινούργιο φρέον μια χαρά θα σε" κτλ αλλά δεν πολύ έδωσα περαιτέρω βάση.

Στην συνέχεια με την μετατροπή σε VTEC ο ρελές του A/C αξιοποιήθηκε απο την εργοστασιακή ECU (non vtec) σαν ρελές ενεργοποίησης του VTEC Solenoid. Μελλοντικά που θα αλλαχτεί ο εγκέφαλος με έναν PR3 που έχω από ιαπωνικό B16A1 (native vtec support) το ρελέ το A/C θα ξανασυνδεθεί και θα κοιτάξω το θέμα της επισκευής αρκετά σοβαρά και κατα πάσα πιθανότητα την αντικατάστασης του συστήματος με κάποιο σύστημα νεότερης τεχνολογίας φρεον. Προς το παρών το θέμα Α/C είναι στο "Ψυγείο" και γώ στον φούρνο κάθε καλοκαίρι :flam: :P

Απάντηση

Επιστροφή στο “Φωτογραφίες Μελών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες