λαμπακι SRS

Problems
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

λαμπακι SRS

Δημοσίευση από antonis132 »

Στα αυτοκινητα μας μεχρι τελη περιπου του 1999 δεν υπηρχε πρωτοκολλο επικοινωνιας, υπαρχει μεν φυσα 16pin να κουμπωσει το καλωδιο αλλα δεν υποστηριζει καποιο απο τα υπαρχοντα πρωτοκολλα επικοινωνιας, για αυτο θα το συζητησω λιγο αργοτερα.
Ειχα αναμενω για αρκετο καιρο το λαμπακι srs που ειναι για βλαβη στους αεροσακους, αλλα τελικα δεν ηταν βλαβη στους αεροσακους. Αναβε για να προειδοποιησει οτι ενας ή περισσοτεροι αισθητηρες ειχαν βλαβη και δεν λειτουργουσαν. Ετσι, μια που το αυτοκινητο ειχε τα χιλιομετρα του, 255.000χλμ, ειπα να αρχισω να τους αντικαθιστω ενα-ενα για να μπορει το αυτοκινητο να λειτουργει ομαλοτερα, να εκπεμπει λιγοτερους βλαβερους ρυπους και να καταναλωνει λιγοτερο καυσιμο. Το ''μαυρο προβατο'' σε αυτους ηταν ο αισθητηρας λαμδα, της bosch ηταν ο αρχικος ο οποιος στην επισημη σελιδα προτεινονταν στα 100.000χλμ αντικασταση ο συγκεκριμενος, στο αυτοκινητο υπερεβαινε 2.5 φορες τα χιλιομετρα του οποτε ηταν η στιγμη να τον αντικαταστησω με εναν καινουριο bosch αισθητηρα λ. Στις φωτογραφιες παρακατω φαινεται ο παλιος ο αισθητρας λ που ειχε καποτε ειχε πολυ μικρες τρυπες και εφραξαν απο κακο μειγμα, απο πολλα χιλιομετρα...
Εικόνα
Εικόνα
Ειχα παρει ειδικο κλειδι για αισθητηρα λ, το οποιο τελικα δεν κουμπωνε στον λ ουτε τον καινουριο ουτε στον παλιο, σε ntk κουμπωνε, αλλα ανησυχησα χωρις λογο για τη δυσκολια να ξεβιδωσει ο λ, αφου τελικα οταν καταφερα να αφαιρεσω πολλαπλη εξαγωγης και σωληνακια ac να ανοιξει ο χωρος για να βγει η πολλαπλη εξαγωγης. Με ενα γερμανικο καλο κλειδι και αρκετο αντισκωριακο σπρευ καταφερα να λυσω τον αισθητηρα λ, ο οποιος η διαμετρος απο το κεφαλι του ηταν στενοτερη απο τον καινουριο, με αποτελεσμα ο καινουριος να μην χωραει για 1-2 χιλιοστα να μπει, ετσι πηγα την πολλαπλη εξαγωγης σε μηχανουργειο ωστε να διαπλατυνει τη διαμετρο εκει οπου θα κουμπωνε ο καινουριος λ, ο φοβος μου ηταν κατα την διαπλατυνση μην μου καταστρεψει το σπειρωμα, αλλα το ανεφερα στο μαστορα να δωσει ιδιαιτερη προσοχη ετσι μετα απο 2 λεπτα η πολλαπλη εξαγωγης ηταν ετοιμη να τοποθετησω τον καινουριο αισθητηρα λ.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η τοποθετηση ηταν ευκολη, εκοψα την φυσα(επειδη ηταν απο μοντελο 2011 αλλης μαρκας, με προτεινομενο διαστημα αντικατασταησης στα 240.000χλμ) κολλασα τα καλωδια και αρχισα να τοποθετω πισω την πολλαπλη εξαγωγης, με καινουριες φλαντζες αφου προηγουμενως καθαρισα τις επιφανειες της με σμυριδοχαρτο. Αντικατεστησα με καινουρια βιτον τα o-ring στα σωληνακια του ac και ολοκληρωσα τη διαδικασια.
Εεπιτα σειρα ειχε ενας καινουριος αισθητηρας νερου(ο καφε) της vernet ωστε ο εγκεφαλος να διαβαζει σψστα την θερμοκρασια και να βαζει σε close loop λειτουργια δηλαδη να αφηνει το ν αισθητηρα λ να κανει τις καταλληλες διαρθωσεις. Τελος, αντικατασταθηκε ο αισθητηρας θερμοκρασιας στην πολλαπλη εισαγωγης (ο πρασινος), Πλεον, το λαμπακι SRS παραμενει σβηστο οπως πρεπει κατα τη λειτουργια του κινητηρα.
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Προβλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες