Σελίδα 2 από 3

Re: Φλατζα vol.2

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 24, 2019 12:49 am
από andreas
αφου ελυσες το καπακι τοτε "χαλαρωσαν" τα χιτωνια και ισως περναει απο κατω νερα.

Re: Φλατζα vol.2

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 24, 2019 4:56 pm
από Spiros77
andreas έγραψε:
Τρί Σεπ 24, 2019 12:49 am
αφου ελυσες το καπακι τοτε "χαλαρωσαν" τα χιτωνια και ισως περναει απο κατω νερα.
Ανδρεα ευχαριστω για την επεξηγηση, τα χιτωνια σφραγιζουν δηλαδη στο μπλοκ μονο με την πιεση που δεχονται απο το καπακι?

Re: Φλατζα vol.2

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 25, 2019 1:43 am
από andreas
εχουν λαστιχο και κολλα απο κατω αλλα στην ουσια το καπακι τα κραταει στην θεση τους.

Re: Φλατζα vol.2

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 11, 2019 1:59 pm
από antonis132
η σωστη επισκευή είναι να αφαιρέσεις τα χιτώνια, σκουπίζεις καλά με πανί τις 2 επιφάνειες να μην εχει καθόλου υγρασία, τα κολλάς με την γκρι κολλα dyrko και δεν ξανασχολησε με αυτα
οταν τα ειχα αφαιρεσει ουτε κολλα ουτε τιποτα δεν ειχαν, μεταλλο με μεταλλο στεγανωναν οσοοοο στεγανωναν απο τη συφιξη
αν ενδιαφέρεσαι πουλάω victor reinz φλατζα κεφαλής + φλάτζα πολλαπλής εισαγωγής + φλάτζα διπλού σωλήνα εξάτμισης με 30Ε για σενα

Re: Φλατζα vol.2

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 12, 2019 5:29 pm
από Spiros77
Τελικα ισως εκανα λαθος με τη διαρροη στο καρτερ, τωρα που επεσε η θερμοκρασια, η σταθμη επεσε ελαχιστα και απο το καρτερ που ανοιξα εβγαλε κατι σταγονες λαδι μονο. Λογικα πρεπει να εξατμιζοταν το νερο γιατι το αμαξι ηταν και στον ηλιο. Αντωνη και εγω πιστευω και απο οσο εψαξα στο ιντερνετ, το χιτωνια μεταλλο με μεταλλο ειναι, σε οσους γνωστους μηχανικους το εχω πει δεν το πιστευαν.

Re: Φλατζα vol.2

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 27, 2019 8:34 pm
από takis1964
καλησπερα. ειμαι νεος κατοχος ενος rover streetwise 1.6 16K4F μηχανη. ΤΟαγορασα πριν 20 ημερες με 120000 χλμ. ειχε κανει ρεκτιφιε φλαντζα αλλαγη ψυγειου κλπ. και μολις το πηρα μεσα σε 20 ημερες χτυπησε φλαντζα. ρωτησα για επισκευη κλπ και απο οτι βλεπω παει πανω απο 1000. οποτε αποφασισα να κανω την αλλαγη μονος μου. σαν νεος τα εφτιαχνα ολα μονος μετα λογο ηλικιας βαρεθηκα. τωρα λογο στενοτητας θα ξαναμπω στο παιχνιδι. αφου εδω και μια εβδομαδα διαβαζω αρθρα κλπ τεχνικα βιβλια και βιντεο του πως κανουν φιτυλια την μηχανη λεω να ξεκινησω παραγγελνωντας το κιτ απο εξω που στοιχιζει γυρω στα 260 με φλαντζα SALK μπουζονια 10.9 θερμοστατες κλπ. θα ηθελα την βοηθεια και συμπαρασταση σας σε ολο αυτο το εγχειρημα μια και ειστε ψημενοι γνωστες πλεον του αντικειμενου. ευχαριστω

Re: Φλατζα vol.2

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 10, 2019 6:45 pm
από nikolas
Έχω την εντύπωση πως μια αλλαγή φλάντζας κοστολογείται γυρω στα 250-300 ευρώ. Τι έχεις παραγγείλει και σου έχουν βγει τα ανταλλακτικά μόνο στα 260?

Re: Φλατζα vol.2

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 25, 2019 3:27 am
από Spiros77
Γεια σου Νικολα, το κοστολογιο που λες ειναι 25 ευρω η φλατζα και 250 τα εργατικα σε γνωστα συνεργεια. Ετσι ομως δεν γινεται σωστη δουλεια, στη ουσια δεν γινεται καθολου δουλεια, σε μερικες χιλιαδες χιλιομετρα θα θελει παλι φλατζα και αλλα 250 εργατικα. Αντι να κανουμε πλουσια τα συνεργεια, η γνωση υπαρχει πλεον, μπορουμε να παραγγειλουμε τα σωστα ανταλλακτικα και να φτιαξουμε σωστα το μοτερ.

Re: Φλατζα vol.2

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 27, 2019 5:23 pm
από Spiros77
Μου ηρθαν σημερα τα ανταλλακτικα, ειναι το ενισχυμενο oil rail (BGA), τα μπουζονια 10.9 (BGA) και η φλατζα τυπου SAIC της Payen. Ολα αυτα απο rimmerbros ηρθανε πολυ γρηγορα σε 3 μερες, και τους προτεινω ειναι πολυ σωστοι. Τωρα εχω ενα θεμα, δεν ξερω με τι ροπη να τα σφιξω, υπαρχουν 2 αποψεις, η κλασσικη 20nm 180 180 και μια αλλη 20nm 180 135.

https://www.dropbox.com/s/clf9a84invvsi ... 8.jpg?dl=0

Re: Φλατζα vol.2

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 20, 2020 10:38 pm
από Spiros77
Μετα απο καιρο, και πολυ χαλαρη ενασχοληση, καταφερα σημερα και το εβαλα μπροστα. Ηθελα να τα κανω ολα μονος μου μιας και ειχα αγορασει τα ειδικα εργαλεια που χρειαζονται για τετοιες δουλειες. Ξεκινωντας απο το καρτερ το οποιο ειχε μεσα πολυ λασπη που δεν εβγαινε μονο με αλλαγη λαδιων, το καθαρισα πολυ ευκολα, ξεπλενοντας το με νερο, και στη συνεχεια εβαλα απο κατω το ενισχυμενο oil rail. Στο καπακι το οποιο καθαρισα, το μετρησα με ρηγα μετρησης, οχι αυτες τις αριθμημενες που πουλανε με 5 ευρω, ειναι ολες στραβες να το ξερετε, υπαρχει πολυ καλη με 40 ευρω. Το καπακι ειχε πετσικαρει λιγο στο κεντρο, εκει το φιλερ 0.05 περναγε. Το ισιωσα με την παραδοσιακη μεθοδο :p, με πετρα διδυμου τροχου (10 ευρω) και αρκετα γυαλοχαρτα απο 600 εως 1200, και μετα απο πολλες ωρες τριψιματος εγινε πολυ ωραιο, ολα τα σημαδια που ειχε απο την παλια φλατζα και κυριως στα fire rings εξαφανιστηκαν. Και απο επιπεδοτητα αστερι, ουτε το 0.03 περναγε βαζοντας τη ρηγα. Ετριψα βαλβιδες και αλλαξα τσιμουχακια, εφαγα μεγαλο πακετο μεχρι να μαθω να βαζω τις ασφαλειες, ενα τσιμπιδακι και ενα κατσαβιδακι θελει μονο. Το μπλοκ το ετριψα πολυ ελαφρα με 1200 γυαλοχαρτο, ισα-ισα να φυγουν οι βρωμιες. Τα ωστηρια, τα 15 ηταν κολλημενα απο την καρβουνιλα οποτε τα ανοιξα και τα καθαρισα ολα. Αν δεν ηταν τοσα ακριβα σιγουρα θα τα αλλαζα. Στο δεσιμο εδωσα 20nm+90+90+90+35. Μπηκαν και τα υπολοιπα, φλατζες, ψευτοκαπακα κτλ. Ο χρονισμος ειναι πανευκολος, υπαρχουν και απειρα βιντεακια στο Yoytube, AΛΛΑ, ειναι δυσκολο να τσεκαρεις το σημαδι κατω στην τροχαλια οταν το μοτερ ειναι πανω στο σασι, οποτε λιγο προσοχη θελει εδω. Να πω την αληθεια δεν ημουν αισιοδοξος για το μοτερ, και αν θα δουλεψει καλα. Σε οσα εχω διαβασει στο νετ, καταλαβα οτι εκει που πασχει ειναι στη στεγανωση Fire rings και υδρωχιτονιων. Πριν δοκιμασω να το βαλω μπροστα, του εριξα και 5 λιτρα φρεσκια βενζινη, εδω ισως εκανα λαθος, επρεπε να το αδεισω τελειως, ηταν 1.5 χρονο η βενζινη μεσα. Κλασσικα δεν επερνε μπροστα με τιποτα, ειναι το ιδιο προβλημα που ειχα και πριν, νομιζω ειχε αρχισει οταν αλλαξα το μοτερακι της αντλιας βενζινης, κατι ειναι εχει μπει λαθος. Την επομενη μερα αρχισα να το σκαλιζω παλι, ξεχασα να πω οτι το βηματικο ρελαντι ειναι χαλασμενο, το δουλευα χωρις αυτο και πριν. Πιεση στην μπεκιερα εχει παντως, ξεσφιξα λιγο το φιλτρο βενζινης εκει φανηκε. Τσεκαρωντας της ασφαλειες μπροστα, ακουμπωντας τα κιτρινα ρελε, ειδα οτι ενα ζεματαγε (το κεντρικο) οποτε εκανα μια κινηση και το ανταλλαξα με το ρελε του ανεμιστηρα, δοκιμαζω μιζια και περνει!!! Τωρα χωρις το βηματικο ρελαντι δουλευει περιεργα το μοτερ οποτε δεν βγαζω συμπερασματα ακομη.